Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.

Vestel'den 4K televizyon, smart tv ve daha fazlası

19.9.2012 15:25:15 - Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 46 yorum
Çözünürlük: HD SD 240p OTO. MP3 Alternatif oynatıcı ile görüntüle
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Vestel, Almanya'daki IFA 2012 Fuarı'nda kurduğu dev standaında başta 4K televizyonlar olmak üzere smart tv'ler ve ürün gamındaki diğer yenilikleri tanıttı. İşte detaylar.
 
 
Televizyonlar kanalına abone olursanız, yeni bölümlerden hem e-posta ile hem de forum ve mobil uygulamalarımız üzerinden bildirimlerle haberdar edileceksiniz.
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 29156 kez bakıldı.

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Samsung'un Exynos 5 Dual işlemcili yeni modelini test etmeye başladığı iddia ediliyor
Samsung'un Exynos 5 Dual işlemcili yeni modelini test etmeye başladığı iddia ediliyor19.9.2012 23:15:16
HTC 8X ve HTC 8S modellerinin Avrupa fiyatı ortaya çıktı
HTC 8X ve HTC 8S modellerinin Avrupa fiyatı ortaya çıktı19.9.2012 23:05:32
Cooler Master'dan oyunculara yönelik yeni fare: CM Storm Recon
Cooler Master'dan oyunculara yönelik yeni fare: CM Storm Recon19.9.2012 21:05:39
Samsung, Apple iPhone 5'i hedef alan yeni bir reklam filmi yayınladı
Samsung, Apple iPhone 5'i hedef alan yeni bir reklam filmi yayınladı19.9.2012 20:42:22
iOS6 yayınlandı
iOS6 yayınlandı19.9.2012 20:02:19
HTC'nin yeni akıllı telefonu Windows Phone 8S resmiyet kazandı
HTC'nin yeni akıllı telefonu Windows Phone 8S resmiyet kazandı19.9.2012 19:42:04
''PlayStation Plus'' servisi kasım ayı itibariyle PS Vita'da
''PlayStation Plus'' servisi kasım ayı itibariyle PS Vita'da19.9.2012 19:04:58
HTC Windows Phone 8X resmen duyuruldu
HTC Windows Phone 8X resmen duyuruldu19.9.2012 18:58:12
Acer'ın bütçe dostu Android tableti Iconia Tab A110 resmi olarak tanıtıldı
Acer'ın bütçe dostu Android tableti Iconia Tab A110 resmi olarak tanıtıldı19.9.2012 18:28:01
Genius Traveler 9010LS kablosuz lazer fare duyuruldu
Genius Traveler 9010LS kablosuz lazer fare duyuruldu19.9.2012 18:09:10
Windows Phone 8 işletim sistemli HTC Accord görüntülendi
Windows Phone 8 işletim sistemli HTC Accord görüntülendi19.9.2012 17:28:26
Foodspotting ile en yakınınızdaki lezzetler cebinizde
Foodspotting ile en yakınınızdaki lezzetler cebinizde19.9.2012 16:54:40
Vestel'den 4K televizyon, smart tv ve daha fazlası
Vestel'den 4K televizyon, smart tv ve daha fazlası19.9.2012 16:33:00Görüntülenen Haber
Intel 27 Eylül'de tablet etkinliği düzenliyor
Intel 27 Eylül'de tablet etkinliği düzenliyor19.9.2012 16:20:02
iPhone 5 için SunSpider sonuçları yayınlandı!
iPhone 5 için SunSpider sonuçları yayınlandı!19.9.2012 15:37:38
ASUS PadFone 2 dört çekirdekli APQ8064 çipsetle donatılabilir
ASUS PadFone 2 dört çekirdekli APQ8064 çipsetle donatılabilir19.9.2012 15:13:11
Yeni Leica M duyuruldu
Yeni Leica M duyuruldu19.9.2012 14:58:16
Samsung, ABD'deki davanın ardından iddiaları kamuoyu ile paylaşmaya başladı
Samsung, ABD'deki davanın ardından iddiaları kamuoyu ile paylaşmaya başladı19.9.2012 14:01:02
LG, Windows Phone ekosisteminden çıktığını onayladı
LG, Windows Phone ekosisteminden çıktığını onayladı19.9.2012 13:17:54
Sony'nin PlayStation Mobile oyunları 3 Ekim'de geliyor
Sony'nin PlayStation Mobile oyunları 3 Ekim'de geliyor19.9.2012 12:20:21
LG'den mobil resim yazıcısı Pocket Photo
LG'den mobil resim yazıcısı Pocket Photo19.9.2012 10:25:48
Kingston, Windows To Go USB belleğini tanıttı
Kingston, Windows To Go USB belleğini tanıttı19.9.2012 10:22:14
Chameleon Launcher final sürümü satışa sunuldu
Chameleon Launcher final sürümü satışa sunuldu19.9.2012 10:17:09
Microsoft, RIM ile ExFAT sistemi için lisans anlaşması imzaladı
Microsoft, RIM ile ExFAT sistemi için lisans anlaşması imzaladı19.9.2012 10:13:49
Hasselblad, yeni Lunar'ın detaylarını paylaştı
Hasselblad, yeni Lunar'ın detaylarını paylaştı19.9.2012 02:06:38
DAHA ESKİ

YORUMLAR 46 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
arkadaşlar lütfen bu paylaşıma dikat verin Vestel tv leden uzak durun Vestel tv ler almamak için tek bir sebep veriyorum size Vestel 4k tv lerin içindeki uydu alıcısı 4k yayın desteklemiyor trt 20 şubatta 4k yayına geçiyor şuanda turksat test yayınıvar turkat 4k ve Vestel 4k tv bu yaynı açmıyor uydusu desteklemiyor 4k tv diye satıyorlar içinede sıraan hd uydu alıcıı koyuyorlar lütfen dikkat edelim paranızı boşa harcamayın
DH Misafiri - 24.2.2015, 12:22 0
National Geographic kanalında vestel'in belgeselini izleyince gurur duydum.Fabrikanın büyüklüğü ve çalışanların özverisi gözalıcı.Kendilerine has çalışmalar yapmaları harika.
dailywalker - 6.1.2014, 00:10 +1
quote:
Orijinalden alıntı: albani

tembelherif,erturk,budavar,MxFx,est2006,8888,Dexter,Mobile daha buraya gelipte bu şekilde yazacak diğer üyeler

Konu ile alakasız msg yazmak veya ona buna bahane bulup taş atmak daha olmadı işi hakarete bile getirmek
veya konu harici ne varsa yazmak gibi saçmalıklar "yorum" mu oluyor şimdi!

HABER başlıkların içine ediyorsunuz,tüm Haber başlıkları yaklaşık böyle ve hatta bazıları çok daha rezil biçimde
ve Haberci ile alay etmek veya haber haciri abuk-subuk muhabbetler yapmak v.s v.s v.s

Yukarıda est2006 doğru bir şey yazmış ama bir farkla;o Türkçe nin içine edilmesinden bahsediyor ama aslında
burada içine edilen konunun,haberin bizatihi kendisi bunu yapanda işte yukarıda bahsettiğim bazı üyeler
siz Türkçe ye bahane bulacağınıza önce doğru dürüst ve üsluba uygun yorum yapın da sonra ona buna taş atın!!

Nerede bir Haber başlığı olsa bu aykırı tipler gelip,konu hk.tek kelime yazmadan,ya kafadan Haberciye veriyorlar odunu
sonra kılık kıyafetine sonra habere olmayacak saçma ve teknikten yoksun saçmalıklar v.s şeklinde gidiyor!

Yöneticiler de sağolsun bunlara herhalde "fikir-özgürlüğü" diye bakıp çoğunu es geçiyor;ya da bulaşmamak için hiç seslerini
çıkarmıyor!! yada arada bazı şikayet edilenleri de herhalde doğru bularak siliyor! bunlaırn hepsini silin Sn.Yöneticiler
ve üyeler de artık anlasın böyle saygısızlıkların yorum diye olamayacağını!!

Adamın beş kuruşluk bilgisi yok,gelip ahkam kesiyor ve konu hk.hiç bir bilgisi de olmadığı için ve de illa bir şeyler yazması
mecburiymiş gibi bu şekilde konu dışı ne kadar abukluklar varsa yazıp içni döküp çekip gidiyor!!

VESTEL adını duyan bazı tipler zaten kafadan karşı oldukları için veriyorlar aynen odunu
Ve bu şimdi "eleştirimi" oluyor!

Vestel in neyi nasıl yaptığını hiç bilmeyenler,sadece adı VESTEL diye aynen girişiyorlar!

Adama sorsan;sen hangi paneli kullanıyorsun;çok büyük çoğunlukla cevap ya Samy ya da LGE olacaktır!!
Ve bu adam elin Korelisini senden yani bizden daha fazla koruyacak ve onun fanatiği olacaktır
DH zaten Samy ve özellikle LGE fanatiklerinden geçilemiyor ama Vestel ile mukayese etmeye kalkışacak kadar bilgiden yoksunlar

Kısaca "içine etmeyin" HABER başlıklarının! varsa bilginiz bunları sunun,yoksa okuyun geçin gidin yaw!!

Sizin yüzünüzden burada konu kesinlikle bir bilgi çerçevesinde tartışılamıyor,adam gelip,Erdi nin neden elbisesi şöyle değilmiş,yok neden
eli cebindeymiş diyor veya konu hk.bilgi veren yetkiliye nedne neden neden diye abuk subuk şeyleri soruyorlar,yazıyırlar v.s

"Transparan" ı bile anlamayıp,çoğu ğye adeta saçmalamış,zaten ben de bunu için yukarıdaki ilk msg ımı yazmıştım,ancak kimse olayın
özüne bakmadığı için,Erdinin eline takılmış veya Vestel yetkilisinin konuşmasına takılmış

Kafasında sabit fikirle VESTEL diye geldiği için ne gözü görüyor nede olayı kavrayabiliyor ve aynen girişiyor!

İşin tuhafı ise bu kişiler daha doğrusu herkes,herhalde tüm panel üreticisi markaların katalog bilgilerini ve diğer tanıtımlarını
hiç görmemişler,okumamışlar gibi şimdi gelmişler şu "Transparan" lafına takılmışlar ve daha da traji-komik olan kısım ise birilerinin
bu lafa istinaden gerçekten "şeffaf" bir şey araması


++
Sn.Yönetici sizde artık bu "HABER" başlıkları konusunu bir masaya yatırın da böyle saçmalıklara artık izin vermeyin ve zaten bana göre asıl
suç sizde!!!çünkü bunlara "özgürlük" diyerek bu ""içine edilmenin"",daha doğrusu kalitenin yerlere düşmesine sebeb oluyorsunuz!!!

Daha önce de siz defalarca yazmıştım ltf şu HABER başlıklarını kilitleyin diye!!!
Sizde ısrarla olmaz yapamayız o zaman taraflı davrandığımız veya tek taraflı davrandığımız anlaşılıyor v.s gibi bir sebebler söylemiştiniz!

Buyrun o zaman fikir özgürlüğü olarak kalitesizliğe vede konu dışı ne varsa yazılan msg lara!!

Saygılar

Şimdi bir çok üye bana çok kızacak ama bir çok konuda yerden göğe kadar haklısınız sayın Albani. Bu arada Türkçe' yi doğru kullanma konusunda ben de oldukça hassasım. Elimden geldiğince her yazdığımı tekrar kontrol etmeye çalışıyorum. Lütfen hepimiz biraz daha dikkatli olalım. Bundan hiç bir şey kaybetmeyiz. Aslında bu konu ile ilgili bir yazı da yazmayı düşünüyorum.
Gelelim asıl konuya... Benim de bir parçacık elektronik bilgim var. Özellikle elektron tabancalı TV' ler ve Radyolar konusunda. Varyabıl deseniz kaç kişi anlar acaba. Vertikal katında arıza var, EHT trafosu değişmeli ya da elektron tabancası görev yapmıyor deseniz, kaç kişi anlar acaba... Elbette herkesin anlamasını bekleyemeyiz ama bu insanlardan teknik yorum da beklememeliyiz. Kısaca, kulaktan dolma bir kaç parça bilgisi olan bir insan kalkıp da teknik açıdan bir yorum yapmamalıdır... Artık ne o TV' ler gündemde ne de radyolar. Radyo dinleyen kalmadı desek yeridir. Dinleyenlerde uydu alıcısından dinliyor... On yıl önceki teknoloji ile bugünkü arasında dağlar var ve bu yüzden teknik açıdan bir yorum yazmaya çekiniyorum. Ama bazıları bu işi o kadar kolay yapıyor ki...
Aslında bir ürün alırken, iki söz çok önemli... "Ne kadar ekmek, o kadar köfte" ya da "Ucuz etin yahnisi..." Yani yeterince paranız varsa en iyi ürünü satın alabilirsiniz. Yoksa, bütçenize en uygun en iyiye yakın ürünü alırsınız. Mersedes dururken, kim Şahine binmek ister ki... Ama bazen dikkatli olursanız, Şahine vereceğiniz parayla çok az kullanılmış ikinci el bir Corsa' ya sahip olabilirsiniz ki iki araba birbiriyle kıyas edilemez bile...
Ben Vestel ürünleri kullanıyorum. Nedeni ucuz olması ve garantisinin üç yıl olması ki en büyük nedenlerinden biri de bu. Anneme 42VF8022 aldım ve hiç sorunsuz kullanıyor. Oğluma 32' bir yan ürününü aldım ve bilgisayar ekranı olarak kullanıyor ve 12 taksit olarak 499 TL' ye aldım. Şimdi de kendime 42PF8231 Terranova aldım. 12 taksit 1762 Tl' ye. Eksilerini, artılarını bilerek aldım ve hiç de dert etmiyorum. Elbette Sony, Toshiba gibi markalardan almayı çok isterdim ama dedim ya bütçe ancak buna elverişli... Bazıları diyecek ki bu fiyata LG620S alınabilir. Haklı olabilirler ama ancak peşin ve paralel ithalat olarak alınabilir. Peki bir sorun olduğu zaman ne yapacaksınız? TV' yi kargoyla göndereceksiniz(En az 50 TL) 20 gün gelmesini bekleyeceksiniz. Belki geldiğinde tam olarak yapılmamış olacak ve aynı süreci bir daha yaşayacaksınız, v.s. Yani arıza anındaki sonuçları düşününce garanti olayı ön plana çıkar. Bu açıdan baktığınızda bulunduğunuz yerde servisi olan bir markayı seçmek daha mantıklı geliyor. Hele bir de garantisi diğerlerinden bir yıl daha fazlaysa, çok daha mantıklı hale geliyor. İşte bütün mesele bu... Saygılarımla.
rutan - 22.9.2012, 23:23 0
Gayet güzel. Vestel'i böyle görmek çok güzel. Olumsuz yorum yapanları anlamıyorum. Gurur duyulmalı.
Mutlucan96 - 22.9.2012, 20:15 0
Vestel grubunu gerçekten tebrik ederim
marka olarak ben beğeniyorum
şu anda 42750 nolu lcd televizyonunu 5 yıldır kullanıyoruz


http://forum.donanimhaber.com/m_15357329/mpage_1/f_/key_vestel+42750//tm.htm#15705053
meta80 - 22.9.2012, 16:54 0
bütün anti vestelciler doluşmuş.
montaj diyen arkadaşlar yapın bir lcd anakartı yapın bir lcd yi süren bir kart görelim sizi de.
kendi bindiği dalı kesen zihniyet.
baris_55 - 22.9.2012, 15:56 -1
bütün anti vestelciler doluşmuş.
montaj diyen arkadaşlar yapın bir lcd anakartı yapın bir lcd yi süren bir kart görelim sizi de.
kendi bindiği dalı kesen zihniyet.
baris_55 - 22.9.2012, 15:52 0
Teknoloji ürün satan bir firmanın reklamında silahlı adamlarla mezeli reklam yapması düşündürücü!
DH Misafiri - 21.9.2012, 16:41 +2
Biz sömürge ülkesi değiliz , lütfen TÜRKÇE'MİZİ güzel konuşalım.Türkçekarşılığı olduğu halde neden öyle davranıyorsunuz , anlaması GÜÇ!
Hangi avrupalı yada amerikalı japon üreticinin mamülünü japonca kelime kullanarak söylediğini duyan var mı?
hepsi kend dilinin karşılığında sözlerle konuşuyor!
cepni27 - 21.9.2012, 09:45 0
Ben Vesteli bu videodan sonra sevdim ama bakar mısınız ki yorumlardan sonra birazcık tiksindim. Aslında evet Transparan ekran olayına takıldım da geldim ne yazılmış diye okumaya. Daha önceden Samsung'un gösterimini de gördük sonuçta ama bu videoda ben ona benzer bir hal göremedim? Açıklama da yok doğru düzgün yoksa ben mi kaçırdım. Albani uzun bir yazı yazmış, oturdum her 2 yazdığını da okudum ama anlam veremedim konuya dair. Tabi diyeceğim bir şey var, evet yorum yapmak hakları herkesin, daha saçma sohbetler geçiyor ve üzücü bir şey ama yönetimi ciddi bir şekilde uyarmaya çalış o zaman o şekilde hem isim verip hem ağır konuşacağına. Bunca zaman yazdıklarını okudum ama işte ne yaparsın son zamanlarda bir düşme görüyorum hocam yazdıklarında. Sen de duruma dair teknik bir girişimde bulunmamışsın. Sonuç olarak ben öyle alakasız kısım için uzun yazacağına Vestel ile ilgili, pixellence falan için bir şeyler yazarsın zannediyordum ya neyse.
Sonuç olarak, transparan ekran ile ilgili ciddi manada düşüncesi olan biri olur da bu mesajı okursa, bana videoda transparan ekran hakkında geçen bir cümleyi hatta alakalı bir şeyi göstersin, ben hiç benzetemedim bir şeyi...
St Batuhan - 21.9.2012, 08:54 +1