Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Tesla'nın otopilotu artık hız tabelalarını tanıyabiliyor
Tesla'nın otopilotu artık hız tabelalarını tanıyabiliyor30.8.2020
Galaxy Tab A7 (2020)'nin fiyatı netleşti
Galaxy Tab A7 (2020)'nin fiyatı netleşti30.8.2020
Otomobil fiyatları ÖTV düzenlemesinden nasıl etkilenecek?
Otomobil fiyatları ÖTV düzenlemesinden nasıl etkilenecek?30.8.2020
Samsung 980 PRO PCIe 4.0 SSD sürücüsü tanıtıldı
Samsung 980 PRO PCIe 4.0 SSD sürücüsü tanıtıldı30.8.2020
Realme 7, canlı olarak görüntülendi!
Realme 7, canlı olarak görüntülendi!30.8.2020
PUBG Mobile bir haftada 2 milyon hileci hesabı banladı
PUBG Mobile bir haftada 2 milyon hileci hesabı banladı30.8.2020
GoPro Hero 9 Black renkli ön ekranıyla karşımızda
GoPro Hero 9 Black renkli ön ekranıyla karşımızda30.8.2020
TSMC toplam EUV kapasitesinin yüzde 60’ına sahip
TSMC toplam EUV kapasitesinin yüzde 60’ına sahip30.8.2020
Bitcoin’i ikiye katladı, en değerli kripto para oldu
Bitcoin’i ikiye katladı, en değerli kripto para oldu30.8.2020
Timeline Traveler ile basit manada kodlama öğrenin
Timeline Traveler ile basit manada kodlama öğrenin30.8.2020
Otomotive ÖTV zammı geldi
Otomotive ÖTV zammı geldi30.8.2020
Sıra, Avrupa Hava Emniyeti Ajansı’nda! Kurum, 7 Eylül’de 737 MAX test uçuşlarına başlıyor
Sıra, Avrupa Hava Emniyeti Ajansı’nda! Kurum, 7 Eylül’de 737 MAX test uçuşlarına başlıyor30.8.2020
Thrustmaster TS-PC Racer Ferrari 488 Challenge Edition test masamızda!
Thrustmaster TS-PC Racer Ferrari 488 Challenge Edition test masamızda!30.8.2020Görüntülenen Haber
AkınRobotics, dört ayaklı robot ARAT’ın yeni versiyonu hakkında konuştu
AkınRobotics, dört ayaklı robot ARAT’ın yeni versiyonu hakkında konuştu30.8.2020
Galaxy Z Fold 2 tüm detaylarıyla karşınızda: Bu sefer olmuş
Galaxy Z Fold 2 tüm detaylarıyla karşınızda: Bu sefer olmuş29.8.2020
Zotac ve Gainward’ın RTX 3090/3080 modelleri paylaşıldı: 2x8-pin’e devam
Zotac ve Gainward’ın RTX 3090/3080 modelleri paylaşıldı: 2x8-pin’e devam29.8.2020
LG'nin "T" şeklindeki çift ekranlı telefonu oyun oynanırken görüntülendi
LG'nin "T" şeklindeki çift ekranlı telefonu oyun oynanırken görüntülendi29.8.2020
1080p odaklı RX 5300 duyuruldu
1080p odaklı RX 5300 duyuruldu29.8.2020
MESS Teknoloji Merkezi açılışına robot köpek Spot damga vurdu
MESS Teknoloji Merkezi açılışına robot köpek Spot damga vurdu29.8.2020
Yapay zekalı Kolay İhracat Platformu kullanıma sunuldu
Yapay zekalı Kolay İhracat Platformu kullanıma sunuldu29.8.2020
Samsung'dan yeni kablosuz şarj istasyonu: Wireless Charger Pad Trio
Samsung'dan yeni kablosuz şarj istasyonu: Wireless Charger Pad Trio29.8.2020
Volkswagen ID. Buggy, uygun fiyatlı bir arazi aracına dönüşecek
Volkswagen ID. Buggy, uygun fiyatlı bir arazi aracına dönüşecek29.8.2020
Yeni vaka ve ölüm sayısında son iki ayın en yüksek rakamı (29 Ağustos)
Yeni vaka ve ölüm sayısında son iki ayın en yüksek rakamı (29 Ağustos)29.8.2020
En hızlı 5G'ye sahip ülkeler açıklandı: Suudi Arabistan birinci, ABD ise listede yok
En hızlı 5G'ye sahip ülkeler açıklandı: Suudi Arabistan birinci, ABD ise listede yok29.8.2020
OnePlus Watch için geri sayım başladı
OnePlus Watch için geri sayım başladı29.8.2020
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 13 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Ya bırak geçtim bu fanatecleri TM'leri. Zamanında logitech g29 alan bile şuan yaşadılar. Ben Amazon ingiltereden geçen senenin yazında 1500 tlye almıştım vitesiyle. Şuan bu fiyata sadece vitesini alırız :)
Skywaterr - 7.9.2020, 23:40 0
Elinize sağlık, TS-PC racer 488 Challenge!
Gelbura.com - 2.9.2020, 22:07 0
Araba alamayanlar, kenarda 20000-30000 TL parası olanlar için ideal, al TV ni, PC ni ve direksiyonunu bütün gün sür yakıt derdi de yok.
ugrygl - 1.9.2020, 10:52 0
Yav arkadaş, iyi hoş tanıtıyorsunuz da, kime tanıtıyorsunuz bu ürünleri? Öküzün trene baktığı gibi bakalım diye mi tanıtıyorsunuz anlamadım ki. Şu ürünü bu ülkede toplasan 3-5 kişi alacak, onlar da sözüm ona malı götürenlerin akrabası, veledi filan çıkar.
alito - 1.9.2020, 02:36 0
almayı düşündüğüm bir üründü ama bu fiyatlar ile asla.
cabriyo - 31.8.2020, 10:27 0
oraya vites konulup sinyeli verdiğiniz tuş nedir, video yu kapatasım geldi :D
MetalWave - 31.8.2020, 09:01 0
Ben iyi niyetle yazdım da sen niye alınganlık gösterdin ben anlamdım. Gereksiz polemik yapmışsın. Ne kadar agresif fesat insalar olmuşsunuz.b12 eksiliğinin belirtilerine bak. Ben bir vitamin testi yaptır diye söyledim. İyilikte yaramıyor. Ayrıca gerçek hayatta ben araba kullanmayı bende sevmem nedenleri trafik ve park sorunu,Ama güçlü bir arabaya bindiğinde ve gerçekten arkadaşlarınla yarıştığında bu zevki alabileceğini demek istemiştim.

  • Diğer piyasadaki ürünlerden farkını koyamadınız.
  • Üründe değinmesi gereken önemli noktalar vardı atlandı.
  • Yorumda kötü bir şey varsa cesası neyse verebilirdiniz. Bu şekilde konu sapıtmasaydınız daha güzel olurdu. Daha farklı sempatik tavırlarda dönüş yapılabilirdi. Kalp kırmak iyi değildir bu dediğimi unutma
MC.CYBER_ - 31.8.2020, 07:41 0
ALLAH devletimizden razı olsun. Geçmişte bu gibi imkanlara ulaşamıyorduk
jesipikmin - 30.8.2020, 19:21 0
Böyle bir ürün deniyorsunuz ve F1 2020 oyununda denemiyorsunuz. Ayrıca EST 2 de her ne kadar kişisel olsa da gerçek vites yeri dururken saçma bir tuş ataması yapmışsınız. Seyir zevki olarak düşük bir video olmuş kendinizi daha fazla geliştirmeniz dileğiyle
Wazuu54 - 30.8.2020, 18:52 0
Merhaba,
Video içerisinde özellikle bahsetmeme rağmen, amacımın sürüş dersi vermek olmadığını, ehliyet ve araç sahibi olmadığımı, önemli olanın deneyimi size aktarmak olduğunu belirtmeme rağmen burada araç sürüşümden dem vurup vitaminsizlikle itham etmenizi çok yanlış buldum. Yetmemiş birde hakkımda peşin hükümle karar vermişsiniz.
Araba kullanmama sebebim, kesin öyleymiş gibi konuşmanıza rağmen trafik, park sorunu ve güçsüz motor değil. Güçlü motor ile güçsüz motorun farkını bile bilmeyen, arabalara hiç ilgi duymayan birisiyim. Bundan dolayı hiç eksiklik hissettiğimi söyleyemem. İlgi duysam bile ülkemizde alım gücümüzün her gün daha da düşmesi araç sahibi olmayı lüks bir duruma getirdi. Yurt dışında bizim bu direksiyon setine verdiğimiz birim fiyatlara hayalini kuramayacağımız otomobiller alınabildiği için o kadar param olsa bile Türkiye sınırları içerisinde araba alacağımı düşünmüyorum. Kaldı ki oyunların 500-600 TL'lere dayandığı bir dönemde oyun almak bile fazla lüks iken araba almak, hele de değerinin en az 2-3 katını vermek içime oturur.
Ekstra olarak zaten hiperaktifim. Odak bozukluğum var. Birini dinlerken bile odağımı kaybedip söylediği şeyi kaçırabiliyorum. Yani araba kullanmaya uygun bir profile sahip olduğumu söyleyemem
Pedal seti eğer uygun bir ortamınız, örneğin bir direksiyon seti standınız varsa dikey olarak kurulabiliyor. Video Ferrari 488 Challenge Edition özelinde olduğu ve diğer ekipmanların bundle paketler dahilinde veya bağımsız olarak alınabilmesinden dolayı pedalın detaylarına girmemiştim ama sorunuz üzerine cevaplamış olayım.
Umarım ilerleyen dönemlerde videoların ana konusundan sapmamayı başarır, zaten video içerisinde açıklaması yapılmış olan, ürünle değil tanıtan kişinin kabiliyetleriyle alakalı uygunsuz ithamlar kullanma konusunda kendinizi frenler ve başkaları hakkında onların fikirlerini bile öğrenmeden peşin hükümle "şöyle düşündüğün için öyle söylüyorsun" tarzı açıklamalarda bulunmazsınız.
Teşekkürler.
TwiNKie... - 30.8.2020, 17:13 +6