Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Corsair 3D QLC Nand tabanlı MP400 SSD’sini satışa sundu
Corsair 3D QLC Nand tabanlı MP400 SSD’sini satışa sundu9.10.2020 16:25:00
Google Duo'da, video görüşmeleri sırasında ekran paylaşımı yapmak artık mümkün!
Google Duo'da, video görüşmeleri sırasında ekran paylaşımı yapmak artık mümkün!9.10.2020 15:50:00
Exynos 1080 tanıtıldı: Android dünyasının yeni kralı
Exynos 1080 tanıtıldı: Android dünyasının yeni kralı9.10.2020 15:15:00
Rusya, TOR Hava Savunma Sistemi için 'anti-drone' füzesi geliştiriyor
Rusya, TOR Hava Savunma Sistemi için 'anti-drone' füzesi geliştiriyor9.10.2020 14:44:00
iPhone modellerinde ekran altı kamera dönemi yakın
iPhone modellerinde ekran altı kamera dönemi yakın9.10.2020 14:06:00
Galaxy F41 tanıtıldı: İşte özellikleri ve fiyatı
Galaxy F41 tanıtıldı: İşte özellikleri ve fiyatı9.10.2020 13:23:00
İçinde asbestin de bulunduğu mineraller, iklim değişikliği ile mücadelede kullanılabilir
İçinde asbestin de bulunduğu mineraller, iklim değişikliği ile mücadelede kullanılabilir9.10.2020 12:45:00
Yerli uçak motoru projesine HAVELSAN'dan destek
Yerli uçak motoru projesine HAVELSAN'dan destek9.10.2020 12:12:00
Microsoft xCloud uygulaması iOS’a geliyor
Microsoft xCloud uygulaması iOS’a geliyor9.10.2020 11:45:00
iPhone 12 için görkemli bir etkinlik hazırlanıyor
iPhone 12 için görkemli bir etkinlik hazırlanıyor9.10.2020 11:11:00
İşte Rivian'ın Amazon için geliştirdiği elektrikli teslimat aracı
İşte Rivian'ın Amazon için geliştirdiği elektrikli teslimat aracı9.10.2020 10:33:00
MEB, 12 Ekim’de başlayacak kapsamı genişletilmiş yüz yüze eğitim detaylarını açıkladı
MEB, 12 Ekim’de başlayacak kapsamı genişletilmiş yüz yüze eğitim detaylarını açıkladı9.10.2020 10:16:53
Oppo Reno 4 Pro kutusundan çıkıyor!
Oppo Reno 4 Pro kutusundan çıkıyor!9.10.2020 10:00:11Görüntülenen Haber
AMD Ryzen 5000’de stok soğutucuyu neden kutudan çıkardı?
AMD Ryzen 5000’de stok soğutucuyu neden kutudan çıkardı?8.10.2020 23:41:00
AMD Ryzen 5000’de neden fiyat artışına gitti
AMD Ryzen 5000’de neden fiyat artışına gitti8.10.2020 23:18:00
Elon Musk'ın uzaya fırlattığı Tesla Roadster aracı Mars'ın yakınlarından geçti
Elon Musk'ın uzaya fırlattığı Tesla Roadster aracı Mars'ın yakınlarından geçti8.10.2020 22:50:00
RTX 3080’e kafa tutan Big Navi’nin 4K testleri paylaşıldı
RTX 3080’e kafa tutan Big Navi’nin 4K testleri paylaşıldı8.10.2020 22:07:00
AMD Ryzen 5000 ilk oyun testleri
AMD Ryzen 5000 ilk oyun testleri8.10.2020 21:46:00
Elektrikli Hummer'ın bilgi-eğlence sistemi Unreal Engine ile tasarlanacak
Elektrikli Hummer'ın bilgi-eğlence sistemi Unreal Engine ile tasarlanacak8.10.2020 20:30:00
AMD Ryzen 5000 işlemcilerini duyurdu: %29 performans artışı geldi
AMD Ryzen 5000 işlemcilerini duyurdu: %29 performans artışı geldi8.10.2020 20:13:00
Google Stadia mobilden erişime hazır
Google Stadia mobilden erişime hazır8.10.2020 19:45:00
Samsung üçüncü çeyrekte yüksek kar artışı bekliyor
Samsung üçüncü çeyrekte yüksek kar artışı bekliyor8.10.2020 19:10:00
Rocket Lake tabanlı Intel işlemciler Mart ayında gelebilir
Rocket Lake tabanlı Intel işlemciler Mart ayında gelebilir8.10.2020 18:40:00
70 TL değerinde iki oyun Epic Store'da ücretsiz oldu
70 TL değerinde iki oyun Epic Store'da ücretsiz oldu8.10.2020 18:15:00
Sıcak Fırsatlar’da günün en çok tıklanan 10 teknolojik Amazon ürünü
Sıcak Fırsatlar’da günün en çok tıklanan 10 teknolojik Amazon ürünü8.10.2020 17:48:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 12 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
O paraya 2 tane redmi note 9 pro 128 GB alınır.
dugers - 11.10.2020, 02:35 0
Kutudan telefon haricinde sim yuvası iğnesi ve gerek(siz) dökümantasyonlar da çıkıyormuş öğrenmiş olduk. Ayrıca videodan isteksizlik akıyor.
atisaca283 - 10.10.2020, 23:27 0
Reno 3 pro da 12 gb ram ve 765g varken. bunda 8 gb ram ve 720g ile baya geri gidilmiş ama model yeni modeli. Çok saçma ve reno 3 pro varken neden biri bunu alsın. Üstelik 3x optik zoom u da yok. Ben anlamadım neden böyle çıkartmışlar fakat hele o fiyatı görünce iyice saçmalanmış dedirtti.
strathmorea - 9.10.2020, 18:45 +1
kafasında silah zoruyla anlatiyor sanki :D
ssbrutality - 9.10.2020, 17:59 +3
Dandik marka ? Kullanıcı adı ile uyumlu bir yorumcu.
Krone - 9.10.2020, 16:13 0
Ben ilk yorumda yanlışlarınıza odaklanarak cevap verdim fakat fiyat konusunda sizinle hemfikirim. Bence de snapragon 720G'li bir cihaza konuşulan fiyat çok fazla ve şahsen vermem fakat bu cihaza da muadil olarak s20FE pek uygun durmuyor çünkü s20FE de exynos işlemciyle geliyor snapdragon değil orada bir yanlış bilginiz var. Dolayısıyla evet reno 4 pro almak çok mantıklı değil fakat kesinlikle dandik bir cihaz da değil ve yerine exynos önermek de mantıklı değil.
tplon - 9.10.2020, 13:44 +1
720G'li cihaza 7k çok. Zaten birkaç aya Reno5 çıkar
ozan_26 - 9.10.2020, 12:56 +2
Profilimden de belki çıkarım yaparsınız ancak fanboyluktan çok uzağım. Exynos işlemciler s8 9 serilerinden beri snapdragonlardan daha kötü durumda tahminimce ısınma vs problemlerini ondan yaşamışsınızdır. Reno cihazlar kalitelidir illaki ancak çok az güncelleme aldığını bir çok yerden okudum ve kendini henüz kanıtlayamamış bir firmanın böyle yüksek fiyat çekmesini eleştirmiştim. Misal Oneplus ilk çıktığında epey süre çok ucuz fiyattan devam etti marka bilinirliği artınca yavaş yavaş fiyatları yükseltmeye başladılar. Zaten tüm telefonlar şuan pahalı ancak Xiaomi vs markalar ve snapdragonlu fe dururken 8000 tl yi bu telefona çok görüyorum.
DonanımdanBihaber - 9.10.2020, 12:22 +3
Ben de sizin gibi fanboyların başka markaları bir veriye dayanmadan böyle boş boş karalamalarını anlayamıyorum. Oppo'nun reno serisi cihazları son derece kaliteli cihazlar bizzat kullandım hem yazılımı olsun hem donanım yazılım uyumu olsun son derece özenle hazırlanmış çok kaliteli cihazlardı.Hatta tecrübelerimi de aktarayım söylediklerim desteksiz kalmasın. 6-7 ay kadar reno 2Z kullandım ve helio p90 işlemcili orta seviye bir model. O modelden ise S10e'ye geçtim. Hani amiral gemi serisi olan. Reno 2Z'de aylarca tek bir takılma donma yaşamadım ve telefon çok daha serin çalışıyordu. Şu an kullandığım S10e ise en ufak yükte ısınıyor ki ne oyun oynarım ne zorlayıcı bir şey. Ayrıca da spotify'a girerim bağlantı sorunu verir, şarkıyı başlatırım çalıyor gösterir ama ses gelmez, web tarayıcısında 2 sekme açıkken durduk yere donar yanıt vermiyor der, cihaz 3-4 günden fazla açık kalırsa ana menüde ufak tefek takılmalar başlar, ve daha belki benim dışında olan kullanıcıların yaşadığı birçok sorun daha. Yani evet haklısın dandik oppo'da orta seviye cihazla yaşamadığım hiçbir sorunu premium kalite samsung'un amiral seviyesi denecek bir cihazında yaşamam çok normal.
tplon - 9.10.2020, 11:53 +1
Mesut abi, o kadar isteksiz anlatmışsın ki telefonu daha görmeden soğuduk.
Wazuu54 - 9.10.2020, 11:47 +6