Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.

Sony Xperia Z yeni görseller

5.1.2013 02:12:22 - Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 179 yorum

İLGİLİ HABERE GİT
Şu anda 0 üye ve 1 misafirin görüntülediği bu içeriğe toplam 6264 kez bakıldı.

EN BEĞENİLEN YORUMLAR

Kardes yaziyi oku bu alet su gecirmiyormus isi sorunu olmaz isininca soguk suyla yikarsin sogur
DH Misafiri - 5.1.2013, 05:06 +47
Hemen bazı şeylere açıklık getireyim;Xperia Z'de çok sağlam kasa malzemeleri kullanılıyor. Bundan dolayı maalesef arka kapak ve pil çıkarılamıyor. (Pil 2400 MaH bu arada)Fakat cihazda 32GB dahili hafı
...
Yorumun devamı ▼
Provisional - 5.1.2013, 13:05 +13
Sony den hicbir beklentim kalmadi artik. Bu telefon 2013 de tanıtılır 2014 un yarisinda turkiyeye 2000 liraya gelir ki o zAmana kadar diger markalar tarafindan daha ucuza daha yeni modeller gelir. Xpe
...
Yorumun devamı ▼
54rambo - 5.1.2013, 04:10 +10
DAHA FAZLA BEĞENİLEN YORUM

YORUMLAR 179 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Degerli arkadaslar,
Sony Xperia serisine guncelleme vermeyecegi icin bir-iki seneye kalmadan bu telefonlar cop oluyor diyorlar,ne diyorsunuz?
riggsmartin - 10.2.2013, 17:44 0
quote:
Orijinalden alıntı: maxelll


Alıntıları Göster

quote:
:) Maalesef öyle bir teknoloji Cep Telefonlarında mümkün değil


Bu arada bu video baya ilgi çekici

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4SaRydpYAlA
ßlaCKFOX - 2.2.2013, 11:19 0
sonynin xperia serisinde artık eli güçlü olacak bu modelle
SaatliBomba - 1.2.2013, 20:52 0
Şansımız yok : Xperia Z yi İngiltere de ön sipariş verenler bedavadan Sony MDR-1R (315$ degerınde bu kulaklılar yurt dışında) kulaklık sahibi oluyorlar

Either way, early birds stand to get a free pair of MDR-1R cans with their handset -- worth £200 ($315) no less.

Kaynak : [link=http://www.engadget.com/2013/02/01/xperia-z-uk-pricing/]Engadget[/link]
Vipracing - 1.2.2013, 17:21 0
quote:
Orijinalden alıntı: What's Up Man


Alıntıları Göster

Videoyu görene kadar inanmamıştım.Gerçekten yapmışlar

Yapılmayacak neyi var ki? Samsung yaptı sattı, Türkiye'ye de geliyor istersen. Sualtı fotoğrafçılığına mı merak saldınız hepiniz O zaman bunu almayın benden söylemesi. İki kez videosunu gördüm biri bu, biri de CES'te sürahiye koydular. 1 metrelik suya koymaya cesaret edemiyorlar herhalde. Fiyatı da açıklandı, İphone 5 fiyatı. 2 milyardan aşağı olmayacak Türkiye'de. 2200'e kadar da yolu var.. Katiyyen etmez diyorum, Samsung fanı gibi görünmek istemezdim ama maalesef bu fiyatlardan çıktıktan sonra hiçbir markayı övemem. Onun için çok farklı şeyler yapmaları lazım. Bir tahminde bulunmuştum 10 milyona kadar satabilir diye, geri alıyorum. İmkanı yok. Sony bu kafayla pazar payını filan da artıramaz. Üzücü.
denostar - 1.2.2013, 15:54 0
quote:
Orijinalden alıntı: No Way Out


_YRiTkMytRQ

Videoyu görene kadar inanmamıştım.Gerçekten yapmışlar
Kemal K. - 1.2.2013, 12:41 0
quote:
Orijinalden alıntı: ßlaCKFOX


Alıntıları Göster

bu cihaz 4.1 Jelly Bean'le çıkacak kısa sürede 4.2'ye güncellencek ancak daha sonra güncelleme alıp almayacağı konusunda imdilik bir bilgi yok

peki andoride windows 8 yuklesek olur mu ya da ne bileyim ios falan .
maxelll - 1.2.2013, 11:26 0
quote:
Orijinalden alıntı: maxelll

söyle bir sorum olarak .... sony yazılım guncelleme işinde oldukca kotu. bu telefonda nasıl olacak o işler peki.. 2011dekilerin destegi kalktı . 2012lere ise ne olacagı belli degil .

bu cihaz 4.1 Jelly Bean'le çıkacak kısa sürede 4.2'ye güncellencek ancak daha sonra güncelleme alıp almayacağı konusunda imdilik bir bilgi yok
ßlaCKFOX - 1.2.2013, 09:45 0
söyle bir sorum olarak .... sony yazılım guncelleme işinde oldukca kotu. bu telefonda nasıl olacak o işler peki.. 2011dekilerin destegi kalktı . 2012lere ise ne olacagı belli degil .
maxelll - 1.2.2013, 02:35 -2
Herkes beni eksileyecek ama bataryasi cikarilabilir telefonlari tercih etmeye devam edicem uzgunum sony... S3 le devam...