Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ FCC onayı alan Sony Xperia L3 kalın çerçeveleri ile geliyor
FCC onayı alan Sony Xperia L3 kalın çerçeveleri ile geliyor29.12.2018 14:30:00
Star Wars temalı eğlence parkı geliyor
Star Wars temalı eğlence parkı geliyor29.12.2018 14:00:00
X-Men ve Fantastic Four karakterleri Marvel sinematik evrenine katılabilir
X-Men ve Fantastic Four karakterleri Marvel sinematik evrenine katılabilir29.12.2018 13:00:00
Haftaya A101 marketlerde Honor 7c, BİM marketlerde LG K9 var
Haftaya A101 marketlerde Honor 7c, BİM marketlerde LG K9 var29.12.2018 12:00:00
Yerli menajerlik oyunu 9PM Football Managers indirmeye sunuldu
Yerli menajerlik oyunu 9PM Football Managers indirmeye sunuldu29.12.2018 11:00:00
MediaTek Helio P90 yonga setinin AnTuTu skoru ortaya çıktı
MediaTek Helio P90 yonga setinin AnTuTu skoru ortaya çıktı29.12.2018 10:00:00
Xiaomi Pocophone F2 modeli Geekbench üzerinde görüldü
Xiaomi Pocophone F2 modeli Geekbench üzerinde görüldü29.12.2018 09:00:00
Bakan Varank açıkladı: Milli mikroişlemci 'Çakıl' yolda
Bakan Varank açıkladı: Milli mikroişlemci 'Çakıl' yolda28.12.2018 23:00:00
Meizu A20 ne kadar iyi ?| BİM'de 100TL'ye satılan kablosuz hoparlör
Meizu A20 ne kadar iyi ?| BİM'de 100TL'ye satılan kablosuz hoparlör28.12.2018 22:11:42
Cem Yılmaz'ın yeni projesi 'Karakomik Filmler' için fragman yayınlandı
Cem Yılmaz'ın yeni projesi 'Karakomik Filmler' için fragman yayınlandı28.12.2018 22:10:00
SOMA, GOG.com’da kısa süreliğine ücretsiz
SOMA, GOG.com’da kısa süreliğine ücretsiz28.12.2018 22:00:00
Reklamsız DonanımHaber deneyimi sunan DH uygulamasının yeni sürümü artık daha hızlı
Reklamsız DonanımHaber deneyimi sunan DH uygulamasının yeni sürümü artık daha hızlı28.12.2018 21:00:00
Xiaomi'nin Ülkemizdeki 2. Yetkili Mi Store Mağazasını Gezdik
Xiaomi'nin Ülkemizdeki 2. Yetkili Mi Store Mağazasını Gezdik28.12.2018 20:54:41Görüntülenen Haber
Eski Apple yöneticisi iPad Pro bükülmeleri konusunda firmanın tavrını eleştirdi
Eski Apple yöneticisi iPad Pro bükülmeleri konusunda firmanın tavrını eleştirdi28.12.2018 20:30:00
Volkswagen, elektrikli araçlar için taşınabilir şarj istasyonu üretecek
Volkswagen, elektrikli araçlar için taşınabilir şarj istasyonu üretecek28.12.2018 20:00:00
Apple yeni bir 3D kamera teknolojisi arayışında
Apple yeni bir 3D kamera teknolojisi arayışında28.12.2018 19:30:00
LG yeni amiral gemisini “Alpha” kod adı altında geliştiriyor
LG yeni amiral gemisini “Alpha” kod adı altında geliştiriyor28.12.2018 19:00:00
Huawei P Smart 2019 tanıtıldı. İşte özellikleri ve fiyatı!
Huawei P Smart 2019 tanıtıldı. İşte özellikleri ve fiyatı!28.12.2018 18:30:00
İnsanın evrim yolculuğu-2: Neydik, ne olduk?
İnsanın evrim yolculuğu-2: Neydik, ne olduk?28.12.2018 18:00:00
Çin'den satın alabileceğiniz uygun fiyatlı akıllı saat modellerini inceledik
Çin'den satın alabileceğiniz uygun fiyatlı akıllı saat modellerini inceledik28.12.2018 17:20:00
Su damlası çentikli Samsung Galaxy M20 geliyor
Su damlası çentikli Samsung Galaxy M20 geliyor28.12.2018 16:50:00
Yeni Land Rover Defender Amerika'da da satılacak
Yeni Land Rover Defender Amerika'da da satılacak28.12.2018 16:10:00
Steam, 2018'in en çok satan oyunlarını açıkladı
Steam, 2018'in en çok satan oyunlarını açıkladı28.12.2018 15:35:00
ANKA İHA yerli motor ile -10 derecede ilk uçuşunu yaptı
ANKA İHA yerli motor ile -10 derecede ilk uçuşunu yaptı28.12.2018 15:00:00
Tesla'nın Türkiye planı yeniden devrede! Hedef 2019'un ikinci çeyreği
Tesla'nın Türkiye planı yeniden devrede! Hedef 2019'un ikinci çeyreği28.12.2018 14:30:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 22 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Defalarca Mi Store mağazasına gittim ve rezalet.

Bir defasında şuna tanık oldum... Powerbank'in orada bir satış temsilcisi var... Müşteriye göre iphone'u kaç defa sarj edeceğini söylüyor... Bir müşteri geliyor 6s'im var kaç defa sarj eder diye soruyor.. Ona 3 diyo diğer müşteri aynı telefon soruyor ona 6 diyor... Kafasına göre sallıyor..

Teşhir ürünleri leş gibi.. Özellikle teşhirde bir tartı var üstüne çıkmayan kalmamış... Bir de tezgah üstünde sergiliyorlar...

Bir sanal markette 2600 tl'ye sattıkları ürünü mağazada 3000 tl'ye satıyorlar. Yersen... Sabit fiyat politikaları yok...

Bir haftasonu içerideyken patron kılığında sivil giyinimli bir adam etrafta takılıyor müşteriler ile ilgileiyor.. Üstünde ne Mi kıyafeti ne kartlık var... Yani bildiğin esnaf dükkanına çevirmiş o adam orayı... Yönetici yada sahibi mi artık bilemem...

İlk açıldıklarında biz Çin'e bağlıyız, direk Xiaomi'yiz diyorlardı... Şimdi ne diyorlar bilmiyorum..

Taksit imkanı zaten sunmuyorlar... Ayrı bir saçmalık...

Neyse kısaca yalan dolan bir dükkan... Satış sonrası hakkında fikrim yok ama tahminim kötüdür..

Dolayısıyla 2019'a geldiğimiz bu günlerde artık bu ürünleri artık yabancı sitelerden sipariş etmek çok kolay. Vergisi dahil mağazadaki tutarlardan en az %30-40 daha ucuza geliyor bir çok ürün. Bunların garantisine de güven olmaz. O yüzden online söyleyip 5-10 gün beklemek çok daha avantajlı bir tercih.

Şuna çok yazık diyorum... Xiaomi gibi satış potansiyeli çok yüksek olan ve mükemmel ürünler çıkaran bir firmanın ürünlerini hem fiyat politikası hem de bu kandırmaca ile temsil etmek gerçekten çok yazık...
Ali® - 12.1.2019, 10:21 0
Bilgilendirme için teşekkürler
ozkanozmen34 - 9.1.2019, 15:37 0
1- Elin kolun çok oynuyor, rahatsız ediyor. Ona dikkat etmeni rica edicem.
2- Çekimde kamera çok titriyor. DH gibi bir yerde video çekiyorsunuz. Buna dikkat etmeniz gerekir.
Piêr Dé Sans - 7.1.2019, 08:16 0
trump ülkesine sokmuyor bunları gelip burada tr de 5bine telefon satıyor hiç akıl yok bunlarda.
DH Misafiri - 2.1.2019, 10:45 +1
GPRS üzerinden trafik yoğunluğu?
15 derecelik tırmanma gücü
27 km hiz mı yapıyor . 27km mi gidiyor?

Beyin yakan açıklamalar
DH Misafiri - 2.1.2019, 10:44 0
Orada çalışan iyi aktaramadı önemli özellikleri ancak sıradan bir projektör değil o , 50 cm mesafeden 150" ekran veriyor, parlaklık seviyesi çok yüksek, gün ışığında bile görülebiliyor. Aliexpress satış fiyatı da bu fiyata yakındır.
DH Misafiri - 2.1.2019, 10:43 0
Sahsen detayli bir bilgim yok. Turkiye gibi bir ulkede Reseller mantigi ile gelinmeyecegi asikardir ama vizyonerligi dar bir yonetim var anlasilan Xiaomi yi sozde harbi es kalite ve hizmet ve fiyat vs de iddiasi olmadigindan belli olmustur . Evofone bu isi beceremedi . Reseller sistemi ile feristahi da gelse capi bellidir reseller :/
Oppo resmi kendisi girmis ama pratikte nasil girmisler bilmiyorum . Umarim Samsung gibi Franchising sistemi ile gelmemislerdir :/ Franchising de Turkiye gibi bir ulkede pek saglik islemiyor Samsung yillarin kullanicisi olarak eski donemlerdeki servis hizmet vs son yillarda giderek ciddi kan kaybettigini de bilirim. Samsung gibi firmalar ozellikle mobil de marka algisi iyi kotu vardir bunla iadere ediyor. Oppo gibi firmalar uygun fiyata ayni donanim benzer kasalar vs ile gelince elbette aklin yolu birdir . Sahsen itiraf ta etmistim tekrar edeyim : S-Pen i cihaza entegre ust seviye donanimli islemcisi kamerasi vs sunan rakip bir firma yok ki ! Olsa keske ! Ama yok ...

Oppo haberleri DH gibi sitelerde birseyler netlestikce eminim kisa surede gecikmeden haberi editorlerince yapilacaktir [:'(] .
smart1978 - 31.12.2018, 21:51 0
Oppo TR'ye gelmiş ha



Çok mutlu oldum vallahi. Meizu gibi, Xiaomi gibi olmaz umarım.

Satış kanalları nerede acaba bilen var mı?
astegon - 31.12.2018, 14:11 0
Aramızda hala GPS e GPRS diyen arkadaşlar mevcut
helluri - 30.12.2018, 14:17 0
Authorized Reseller

Olmamis! Turkiye gibi vergiler bandroller vs surekli de artiyorken ustelik TL ciddi deger kaybetmekte iken . Reseller yerine yani direk fabrikasindna tedarik edilme sistemi satis agi kurulmasi gerekirdi !

MEvcut magazalar 2 tane olmus ve Turkiye de hangi AKIL bu sekilde magaza acabilir anlamis degilim.

Bu konuda Xiaomi insiyatif kullanip REseller olayini Turkiye gibi ulkeler icin yasaklamasi gerekirdi. Xiaomi in kaliteli hizli ama ucuz algisini bu tur firmalarca bu tur reseller aglarinin Turkiye de olmasi ile Xiaomi in markasina ciddi zarar vermekteler .

Oppo da resmi olarak Turkiye ye girmis ...

Bu magaza cok gec acmis ... Her urunu de yok ...
Yabanci ulkelerde reseller olmayanlarda kampanyalar malesef Turkiye de de bu 2 magazada da gormedik goremeyecegiz. Mevcut kampanyalar sirketin kendi insiyatifi ile ve sure kisitlamasi ile sinirlidir. Cihaz degisim kampanyalari yoktur Turkiye de ama baska ulkelerde var ...

Reseller ile fiyatlar daha da artacaktir bu acidan da pek bir anlami cezbecidi yani kalmamaktadir.
Satis danismani da pek donanimli bilgili degil. DH Editoru Xiaomi yi daha iyi lanse ediyor ...

Duzeltme notu :yerine eklenmistir.
smart1978 - 30.12.2018, 14:01 +1