Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ UXistanbul kullanıcı deneyimi konferansı haftaya başlıyor
UXistanbul kullanıcı deneyimi konferansı haftaya başlıyor11.2.2019 23:50:00
Apple, Türk gencinin keşfettiği kritik açığın üstünü örttü
Apple, Türk gencinin keşfettiği kritik açığın üstünü örttü11.2.2019 23:10:00
Sevgililer Günü hediye fikirleri Amazon.com.tr’de
Sevgililer Günü hediye fikirleri Amazon.com.tr’de11.2.2019 23:00:00
Huawei Mate 20 Pro hangi güvenlik özelliklerine sahip?
Huawei Mate 20 Pro hangi güvenlik özelliklerine sahip?11.2.2019 22:45:00
Toyota, araçlarında Android Auto desteği sunmaya başladı
Toyota, araçlarında Android Auto desteği sunmaya başladı11.2.2019 22:15:00
Fortnite iOS sürümü günde 1,5 milyon dolar gelir elde ediyor
Fortnite iOS sürümü günde 1,5 milyon dolar gelir elde ediyor11.2.2019 21:45:00
Amerikan Gıda ve İlaç Kurumu'ndan elektronik sigara devi Juul'a suçlama geldi
Amerikan Gıda ve İlaç Kurumu'ndan elektronik sigara devi Juul'a suçlama geldi11.2.2019 21:15:00
Telegram masaüstü uygulaması, yeni arka plan özellikleri ile güncellendi
Telegram masaüstü uygulaması, yeni arka plan özellikleri ile güncellendi11.2.2019 20:45:00
AMD Radeon VII piyasada
AMD Radeon VII piyasada11.2.2019 20:15:00
Intel Core i9-9990XE işlemcisi 14 çekirdekli olacak
Intel Core i9-9990XE işlemcisi 14 çekirdekli olacak11.2.2019 19:45:00
Apple'ın merakla beklenen iki ürünü AirPods 2 ve AirPower ilkbaharda çıkabilir
Apple'ın merakla beklenen iki ürünü AirPods 2 ve AirPower ilkbaharda çıkabilir11.2.2019 19:15:00
Samsung Galaxy M30 tasarımı sızdırıldı
Samsung Galaxy M30 tasarımı sızdırıldı11.2.2019 18:45:00
Uygun Fiyata RGB Ledli Mekanik Oyuncu Klavyesi Trust Cada
Uygun Fiyata RGB Ledli Mekanik Oyuncu Klavyesi Trust Cada11.2.2019 18:41:40Görüntülenen Haber
Rusya siber savaş tatbikatı için ülkenin internet bağlantısını kesecek
Rusya siber savaş tatbikatı için ülkenin internet bağlantısını kesecek11.2.2019 18:15:00
Türkiye’nin 81 İlinde Dev Hizmet Ağı: Ustamgeliyor.com
Türkiye’nin 81 İlinde Dev Hizmet Ağı: Ustamgeliyor.com11.2.2019 18:12:13
Türkiye'de Yılın Otomobili 2019 Ödülü için yarışacak 21 aday belli oldu
Türkiye'de Yılın Otomobili 2019 Ödülü için yarışacak 21 aday belli oldu11.2.2019 17:25:00
Yeni iPhone'larda USB-C portu olmayacak
Yeni iPhone'larda USB-C portu olmayacak11.2.2019 17:15:00
Aladdin filminin yeni fragmanı yayınlandı: Will Smith'in Cin'ine ilk bakış
Aladdin filminin yeni fragmanı yayınlandı: Will Smith'in Cin'ine ilk bakış11.2.2019 16:40:00
Meizu Note 9 modelinin görüntüleri ortaya çıktı
Meizu Note 9 modelinin görüntüleri ortaya çıktı11.2.2019 16:10:00
Siber suç karaborsaları, yıkıcı endüstriye dönüştü
Siber suç karaborsaları, yıkıcı endüstriye dönüştü11.2.2019 15:33:30
Huawei P30 Pro'nun 5G özellikli versiyonu sadece Avrupa'da satılacak
Huawei P30 Pro'nun 5G özellikli versiyonu sadece Avrupa'da satılacak11.2.2019 15:30:00
Aşırı yüksek ve düşük sıcaklıklar elektrikli araçların mesafesini etkiliyor
Aşırı yüksek ve düşük sıcaklıklar elektrikli araçların mesafesini etkiliyor11.2.2019 15:00:00
Intel, İrlanda'da 8 milyar dolarlık üretim tesisi açacak
Intel, İrlanda'da 8 milyar dolarlık üretim tesisi açacak11.2.2019 14:30:00
Dacia Duster'ın pickup versiyonu onaylandı: 2019'da tanıtılacak
Dacia Duster'ın pickup versiyonu onaylandı: 2019'da tanıtılacak11.2.2019 13:57:58
Google Haritalar’ın artırılmış gerçeklik sürümü, “Yerel Rehberler” aracılığıyla test ediliyor
Google Haritalar’ın artırılmış gerçeklik sürümü, “Yerel Rehberler” aracılığıyla test ediliyor11.2.2019 13:30:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 19 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Normalde sert klavye severim ama o klavye ile yapamadım. Bu gün sabah blue switchli başka bir klavye aldım mesela. Blue switchlerin tuşa basmak için gereken kuvvet daha yüksek diye biliyorum. Ama aradaki yumuşaklık farkı 7-8 kat falan. GXT890 da tuşu sert yapan switch değildi de tuş başlıkları sanki plastiğe çok sürtüyor ondan zorluyor gibiydi anormal bi sertlikti yani. Arkadaşta da Razer Blackwidow Chroma vardı o da şu an aldığım blue switch klavye gibi gayet yumuşaktı çünkü.
Argonath LXI - 19.3.2019, 17:50 0
Mekanik klavyelerin çoğu o hissiyatı verir ilk başlarda. Onun sebebi tuş yüksekliğinden kaynaklı. Alışma süreci var.
Uzun süre mekanik kullanan biri senin hissettiğini hissetmez mesela. Sen birde speed switchlere geçsen demekki hiç yazı yazamazsın :):) Ben bile k95 rgb platinuma 3 ayda zor alışmıştım.
moslevon - 19.3.2019, 11:22 0
Birkaç hafta önce aldım. Tuşları çok sert. Outemu red switchler her zaman mı böyle bilmiyorum ama yazı yazmak beni çok yoruyor açıkcası.
Argonath LXI - 18.3.2019, 03:48 0
Hakkını yememek lazım dediğin gibi klavyeyi güzel yapmışlar. Outemu switchler zaten yurt dışında uygun fiyatlar arasında ço kaşırı rağbet görüyor.
Bilek dayama desteğinde ise bence trust yeni modellerde bunu seçenek haline getirmeli. Videoda belirttim zaten. Hani bunun bilek dayama destekli olanını çıakrsın 40-50tl fazla olsun ama olsun yani
moslevon - 15.2.2019, 11:55 0
Kullanıyorum oldukçada memnun tek eksiği bilek desteğinin kutudan çıkmıyor olması Trust bunu extradan satıyor. İlk zamanlar sıkıntı olmaz diyordum ama uzun süreli çalışmalarda bilekliğin olmaması kendini fazlaca hissettiriyor.
login35 - 14.2.2019, 17:01 +1
Hayır ancak his farklı olur
Elsa - 12.2.2019, 23:09 0
logitech g105'ten böyle bir klavyeye geçersem tepki süresi anlamında hissedilir bir kazanım elde edebilir miyim?
Sarumsa - 12.2.2019, 21:46 0
uygun fiyat uygun olmayan kalite ile geliyor...donanım haberin neredeyse her sayfasında bi trust reklamı görüyorum sponsor falan mı acaba ?
Celorfin - 12.2.2019, 18:47 0
oyunları tanıyormu bunun hakkında bilgi vermemişsin
DH Misafiri - 12.2.2019, 18:19 0
red switch gibi değilse iyi değil.
DH Misafiri - 12.2.2019, 18:18 0