Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Overwatch 2, senaryo moduyla geliyor
Overwatch 2, senaryo moduyla geliyor1.11.2019 23:40:00
Diablo IV resmi olarak duyuruldu, oynanış videosu geldi!
Diablo IV resmi olarak duyuruldu, oynanış videosu geldi!1.11.2019 23:05:11
İki yeni Pentium ve Celeron işlemcisi duyuruldu
İki yeni Pentium ve Celeron işlemcisi duyuruldu1.11.2019 22:00:00
Kırşehir müziği UNESCO tarafından tescillendi
Kırşehir müziği UNESCO tarafından tescillendi1.11.2019 21:30:00
Fitbit markası resmen Google çatısı altında
Fitbit markası resmen Google çatısı altında1.11.2019 20:27:00
Huawei MatePad Pro delikli ekrana sahip olacak
Huawei MatePad Pro delikli ekrana sahip olacak1.11.2019 19:45:35
Xiaomi Mi Note 10 kamera özellikleri netleşti
Xiaomi Mi Note 10 kamera özellikleri netleşti1.11.2019 18:00:00
Hacker'lar 20 ülkenin üst düzey hükümet yetkililerini WhatsApp üzerinden gözetledi
Hacker'lar 20 ülkenin üst düzey hükümet yetkililerini WhatsApp üzerinden gözetledi1.11.2019 17:17:00
Mario Kart Tour çok oyunculu mücadelelere başlıyor
Mario Kart Tour çok oyunculu mücadelelere başlıyor1.11.2019 16:50:00
Xiaomi şimdi de 3 boyutlu World of Warcraft kitabı hazırladı
Xiaomi şimdi de 3 boyutlu World of Warcraft kitabı hazırladı1.11.2019 16:20:00
Razer FireFly V2 fare matı duyuruldu
Razer FireFly V2 fare matı duyuruldu1.11.2019 15:50:00
Spotify’a zam geldi: 18 TL
Spotify’a zam geldi: 18 TL1.11.2019 15:15:00
Üniversiteli öğrencilerden çılgın projeler | Maglev tren, sualtı aracı ve dahası...
Üniversiteli öğrencilerden çılgın projeler | Maglev tren, sualtı aracı ve dahası...1.11.2019 15:04:21Görüntülenen Haber
Şenol Güneş Spor Kompleksi Medical Park Stadyumu, 5G desteğine kavuştu
Şenol Güneş Spor Kompleksi Medical Park Stadyumu, 5G desteğine kavuştu1.11.2019 15:00:00
İranlı otomotiv devinden Van'da fabrika kurma kararı
İranlı otomotiv devinden Van'da fabrika kurma kararı1.11.2019 14:34:48
Garmin, acil durumlarda devreye giren otomatik iniş sistemini tanıttı
Garmin, acil durumlarda devreye giren otomatik iniş sistemini tanıttı1.11.2019 14:00:00
Netflix’e rakip Apple TV+ yayın hayatına başladı! Apple TV+ nasıl izlenir?
Netflix’e rakip Apple TV+ yayın hayatına başladı! Apple TV+ nasıl izlenir?1.11.2019 13:30:00
2019 Peugeot 508'in Türkiye fiyatı sonunda belli oldu
2019 Peugeot 508'in Türkiye fiyatı sonunda belli oldu1.11.2019 12:51:00
BMW ve Mercedes'ten eğlenceli Cadılar Bayramı atışması
BMW ve Mercedes'ten eğlenceli Cadılar Bayramı atışması1.11.2019 12:13:54
Kripto analisti, Bitcoin'in kolayca %991 artabileceğini iddia etti
Kripto analisti, Bitcoin'in kolayca %991 artabileceğini iddia etti1.11.2019 11:27:15
Moto Razr katlanabilir telefonu karşınızda
Moto Razr katlanabilir telefonu karşınızda1.11.2019 10:22:00
Hindistan’ın nükleer enerji santrallerine siber saldırı düzenlendi
Hindistan’ın nükleer enerji santrallerine siber saldırı düzenlendi1.11.2019 09:00:00
'Geleceğe Nefes -11 Milyon Fidan' kampanyası nedir? Neden destek olmalıyız?
'Geleceğe Nefes -11 Milyon Fidan' kampanyası nedir? Neden destek olmalıyız?1.11.2019 08:46:32
Jumanji: The Next Level filminin son fragmanı yayınlandı
Jumanji: The Next Level filminin son fragmanı yayınlandı1.11.2019 01:02:06
NASA astronotları Dünya yörüngesinde beyzbol oynadılar
NASA astronotları Dünya yörüngesinde beyzbol oynadılar1.11.2019 00:00:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 10 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Müthiş bir röportaj olmuş. Genç mühendislerimizin yolu açık olsun. Çok güzel çalışmalar var gördüğümüz kadarıyla. Kim bilir görmediğimiz nice çalışmalar da vardır.
Biyturs_OnSr - 5.11.2019, 21:41 0
Almanya icat etti bu maglevi, en son japonlar deniyordu, ilk başta maliyeti yüksek gelebilir ama zamanla maliyetini çıkarır diye düşünüyorum.
HIGHER - 2.11.2019, 10:56 0
operasyon maliyeti düşük , dediğiniz gibi güvenli ve bakımıda kolay ama çift yönlü hat sisteminin yapımı çok pahalıya mal oluyor.
KM başına ortalama 40 milyon $ gibi bir para harcanması gerekli.
yapım maliyetide düşük olsa herkes bunu yaptırır zaten konvansiyonel trenlere gerek kalmaz.
climanjero - 2.11.2019, 10:37 +1
Bu sayfa bende yüklenmiyor.
dubbed - 2.11.2019, 09:36 0
Maglev trenin maaliyeti daha az, bakımı normal raylı sisteme göre çok daha ucuz. Hem de güvenli.
HIGHER - 2.11.2019, 02:03 0
Erdibey çok güzel sorularla yayını sürdürmüş ve gerçekten iyi mühendislerimiz biliminsanlarımız var sadece bütçe ve imkan gerekiyor ????
1BilimAdamı - 1.11.2019, 20:31 +1
Biraz çağ dışı olduğunu düşünüyorum. Elektrik bölümleri yurtdışı. Anlamsız geliyor hele temassız ray sistemi aşırı maliyetli olur.

Bize Elon Musk ın mühendisleri gibi terleyen roket tasarımı gibi hem maliyeti düşürücü hem kullanışlı Ar-Ge çalışmaları yapacak gençler gerekiyor. Ama Mantık ve Türkiye... yazık
kartal172 - 1.11.2019, 20:30 0
Ezan okuyan robot ve organik hoşaf olmayan çılgın proje yarışması mı olur! Rezalet. Neymiş ışınlanmaymış peh! Ezan okuyarak ışınlan bari münafık!
artenis - 1.11.2019, 18:49 0
Beyin göçü yapacak olan kardeşlerimizin yolları açık olsun