Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Samsung Galaxy Note 10'un 3.5 mm kulaklık adaptörü ortaya çıktı
Samsung Galaxy Note 10'un 3.5 mm kulaklık adaptörü ortaya çıktı3.8.2019 18:00:00
Redmi'nin Helio G90T'li oyuncu telefonu TENAA'da göründü
Redmi'nin Helio G90T'li oyuncu telefonu TENAA'da göründü3.8.2019 17:00:00
Giyilebilir kol bandı kas zedelenmelerini tespit edebilecek
Giyilebilir kol bandı kas zedelenmelerini tespit edebilecek3.8.2019 16:30:00
Google Hangouts'a 'Engelle ve bildir' özelliği geldi
Google Hangouts'a 'Engelle ve bildir' özelliği geldi3.8.2019 16:00:00
Sony yılın ikinci çeyreğinde akıllı telefon pazarındaki satışlarında %55 oranında düşüş yaşadı
Sony yılın ikinci çeyreğinde akıllı telefon pazarındaki satışlarında %55 oranında düşüş yaşadı3.8.2019 15:30:00
Facebook’un WhatsApp ve Instagram satın alımları inceleme altında
Facebook’un WhatsApp ve Instagram satın alımları inceleme altında3.8.2019 15:00:00
Siri değerlendirme programı durduruldu
Siri değerlendirme programı durduruldu3.8.2019 14:00:00
Marvell sektörün en düşük güçteki PCIe 4 SSD kontrolcülerini duyurdu
Marvell sektörün en düşük güçteki PCIe 4 SSD kontrolcülerini duyurdu3.8.2019 13:00:00
Google Asistan, WhatsApp mesajlarınızı okuyabilecek
Google Asistan, WhatsApp mesajlarınızı okuyabilecek3.8.2019 12:00:00
Tesla, köpek modundaki önemli bir hatayı düzeltti
Tesla, köpek modundaki önemli bir hatayı düzeltti3.8.2019 11:00:00
Google Fit karanlık mod ile güncelleniyor
Google Fit karanlık mod ile güncelleniyor3.8.2019 10:00:00
Instagram ve WhatsApp’a Facebook ismi eklenecek
Instagram ve WhatsApp’a Facebook ismi eklenecek3.8.2019 09:00:00
Tantalum kapasitörlü devasa SSD "Kingston DC500R incelemesi"
Tantalum kapasitörlü devasa SSD "Kingston DC500R incelemesi"3.8.2019 07:03:46Görüntülenen Haber
Epic Store'dan iki ücretsiz oyun daha: Alan Wake ve For Honor
Epic Store'dan iki ücretsiz oyun daha: Alan Wake ve For Honor3.8.2019 00:30:00
Realme, 64 megapiksel dörtlü kamera sistemini 8 Ağustos'ta tanıtacak
Realme, 64 megapiksel dörtlü kamera sistemini 8 Ağustos'ta tanıtacak2.8.2019 23:59:00
Avrupa’da Android kullanıcıları varsayılan arama motorunu seçebilecek
Avrupa’da Android kullanıcıları varsayılan arama motorunu seçebilecek2.8.2019 23:30:00
Razer yeni optik faresini duyurdu
Razer yeni optik faresini duyurdu2.8.2019 22:45:00
Yeni Citroen C4, elektrikli versiyonla birlikte gelecek
Yeni Citroen C4, elektrikli versiyonla birlikte gelecek2.8.2019 21:50:00
Zengin insanlar için CRISPR bebek kliniği açılması planlanıyor
Zengin insanlar için CRISPR bebek kliniği açılması planlanıyor2.8.2019 21:10:00
Intel ekran kartları 200$ seviyesinden başlayacak
Intel ekran kartları 200$ seviyesinden başlayacak2.8.2019 20:15:00
Netflix'e dev rakip: Türkiye'nin en büyük film yapımcıları birleşti
Netflix'e dev rakip: Türkiye'nin en büyük film yapımcıları birleşti2.8.2019 19:25:00
2020 Volkswagen California 6.1 tanıtıldı
2020 Volkswagen California 6.1 tanıtıldı2.8.2019 18:45:00
Dünya genelinde ortalama indirme hızı 59,45Mbps, Türkiye’de durum ne?
Dünya genelinde ortalama indirme hızı 59,45Mbps, Türkiye’de durum ne?2.8.2019 17:54:42
Bütçe dostu 10.2 inç iPad geliyor
Bütçe dostu 10.2 inç iPad geliyor2.8.2019 17:30:00
Netflix’e Ağustos 2019’da eklenecek dizi ve filmler
Netflix’e Ağustos 2019’da eklenecek dizi ve filmler2.8.2019 16:45:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 13 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Adam her konuya saçmalıyor böyle
gen2 - 10.8.2019, 22:39 0
defalarca defa yazmaktan artık kafa yazdım sanmış ! :)
ben zaten bunu herkese söylüyorum !
bilgilerimi doğruladığın için teşekkür ederim :)
SEO-Uzmanı - 8.8.2019, 11:42 0
Bilmeyene anlatmak zor demissin ama kendin de m.byte mi m.bit mi bilmiyorum u eklemissin. Gercekten de bilmeyene anlatmak zor. Gordugunu anlayamana anlatmak ise cok daha zor. Memtest'in kendi sayfasinda MB iceren ekran goruntusu var. Keske bilmeyenler konusmasa. Bu arada senin sadece sanal makinede kullandigin C64'leri, A500'leri kullanmis insanim. :D Senin ogrenmen haftalarini almissa yazik harcadigin zamana. Siradan bir insana bunu 15 dakikada anlatabilirim. Bilen birine sor bir daha, bosa haftalarin harcanmasin.
https://www.techpowerup.com/memtest64/
Not : BU arada bilgisayarin hizlansin istiyorsan temp folder ve swapfile'i ramdisk'e yonlendir. Madem bir ise basladin tam ogren. Yarim kalmasin. ;)
Tensi - 8.8.2019, 01:20 +1
hız konusunda memtest64 ne derse o onun üzerine ekleme çıkarma yapmıyorum
firmalar ürün tanıtımında hep mb diyor !?
m.byte yoksa m.bit mi ?! orasını bilemem
firmalar sadece s/mb veya mb/s diyor :)
onu bunu bilmiyorum iso imajı ram disk üzerinde kişisel tercihlere göre anonimleştirilmiş bir iso oluşturup
ram üzerinde çalıştı aradan 10 yılda geçse 20 yılda geçse
daha iyi anlayasınız diye C64 nasıl hala da aynı hızca çalışıyor
aynı şekilde amiga500 özetle zamandan etkilenmeyen okuma hızları sabit donanımlar gibi
ram disk isoyu o şekil kullanıyorum :D
bilmeyene anlatmak zoru oluyor .
tabi benimde öğrenmem haftalarımı aldı :)
SEO-Uzmanı - 5.8.2019, 10:28 0
4gb 500 MB/s etmiyor mu zaten O da SATA SSD'lerin hizi. Sanirim sen 4GB/s demek istedin ama karistirdin. O da su an PCI-e 4.0 destekli NVM-e SSD'lerin hizi.
Tensi - 5.8.2019, 03:49 0
Nöy? RGB, condanser, uFarad ve Voltage'in ne oldugunu biliyorum da cumleden bir sey cikaramadim yani.
Tensi - 5.8.2019, 03:47 +1
RGB kondansatör diye birşey varda ben mi bilmiyorum ?
Executor Arhentir - 5.8.2019, 03:17 +1
bence rgb kapasitörler olmalı. istenildiğinde kapasitesi arttırılmalı yada değiştirilebilir mesela 1000 mikrofarad 35 v . isteyen şaaaak 40 v takabilmeli.
edi_büdü - 4.8.2019, 00:16 0
Ya beni hiç etkilemiyor şu 4k okuma değeri 34mb.Şak diye açılmıyor şu vindowslar 3dmaxler photoshoplar.SSd Raid de NVMe de halen sürünüyor bi intelin optane 905p de bu değer yüksek.Ama oda 186 civarımı ne kaç para desen bilgisayarı kucaklıyıp götürmen lazım bi optane almak için..Kanser oldum senelerdir düzgün bir 4k değeri bekliyorum.Bekleye bekleye 10 sene geçti tam 10 sene.Ram disk desen elektirikler giderse bilgiler yok oluyor.Hadi dedin donanım ram disk aldın.Aynı şey gene değerler yerlerde.Düzeltin şu 4k okuma değerlerini arkadaş.1 milyon mb okuma hızı ama 4k hızı 50mb.Kendi kendilerine tatmindeler.Bi ek parça bişi çıkarın bari sadece 4k özel dosyalarımız çalışsın üzerinde.
partyboy - 3.8.2019, 19:44 +1
Kurumsal olarak şu sıralar en makul fiyatlı SSD şu an için gidip sırf nvme olsun diye iki kat para vermeye gerek yoksa bu en iyisi.

Ayrıca DC500M daha dayanıklı ama açıkcası bir sunucu ortamında ön bellek olarak kullandığımız ssd’lerin bile ömürlerini biz bitiremedik genelde ya çok küçük kaçıyorlar zamanla ya ekonomik ömrünü tamamlıyor yada bozuluyorlar.
gun - 3.8.2019, 11:31 0