Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ En ilginç oyuncu bilgisayarı Asus ROG Mothership ile tanışın
En ilginç oyuncu bilgisayarı Asus ROG Mothership ile tanışın7.1.2019 10:15:34
Yeni Acer Swift 7 daha ince ve daha hafif
Yeni Acer Swift 7 daha ince ve daha hafif7.1.2019 10:00:00
Nvidia GeForce RTX 2060 duyuruldu: İşte özellikleri ve fiyatı!
Nvidia GeForce RTX 2060 duyuruldu: İşte özellikleri ve fiyatı!7.1.2019 09:30:15
HP’den Shield TV entegreli dev oyuncu monitörü
HP’den Shield TV entegreli dev oyuncu monitörü7.1.2019 09:00:00
Yeni nesil Ryzen APU serisi resmen duyuruldu
Yeni nesil Ryzen APU serisi resmen duyuruldu7.1.2019 01:14:09
AMD işlemciler Chrome OS platformuna adım atıyor
AMD işlemciler Chrome OS platformuna adım atıyor7.1.2019 00:02:44
8x8 askeri araç Derman'ın prototipi üretildi
8x8 askeri araç Derman'ın prototipi üretildi6.1.2019 23:00:00
AMOLED ekranlı HP Spectre x360 duyuruldu
AMOLED ekranlı HP Spectre x360 duyuruldu6.1.2019 22:00:00
Brian Armstrong:“Bitcoin İlk Aşkım”
Brian Armstrong:“Bitcoin İlk Aşkım”6.1.2019 21:30:00
Microsoft, şifresiz bir dünya için çalışıyor
Microsoft, şifresiz bir dünya için çalışıyor6.1.2019 21:00:00
Çin, Apple'ın teknolojik sırlarını çalıyor mu?
Çin, Apple'ın teknolojik sırlarını çalıyor mu?6.1.2019 20:00:00
Yeni iPhone'lar böyle gözükebilir! iPhone XI'ın render görüntüsü sızdırıldı
Yeni iPhone'lar böyle gözükebilir! iPhone XI'ın render görüntüsü sızdırıldı6.1.2019 19:30:00
Sürekli arızalanan veya ayıplı üründe iade hakkı | Tüketici Haklı
Sürekli arızalanan veya ayıplı üründe iade hakkı | Tüketici Haklı6.1.2019 19:00:38Görüntülenen Haber
Samsung Galaxy A8s yakında dünyaya açılacak
Samsung Galaxy A8s yakında dünyaya açılacak6.1.2019 18:00:00
Diyabet hastaları için yeni mikro iğneli bant
Diyabet hastaları için yeni mikro iğneli bant6.1.2019 17:30:00
Nintendo, 2018'de mobil oyunlardan 350 milyon dolar kazandı
Nintendo, 2018'de mobil oyunlardan 350 milyon dolar kazandı6.1.2019 17:00:00
TCL, CES 2019'da yeni bir Alcatel modeli ile yeni ekran teknolojileri tanıtacak
TCL, CES 2019'da yeni bir Alcatel modeli ile yeni ekran teknolojileri tanıtacak6.1.2019 16:00:00
HTC küçülmeye devam ediyor: Gelir yüzde 62 düştü
HTC küçülmeye devam ediyor: Gelir yüzde 62 düştü6.1.2019 15:30:00
2018 yılı filmlerinin gişe hasılatları rekor kırdı
2018 yılı filmlerinin gişe hasılatları rekor kırdı6.1.2019 15:00:00
Apple, CES 2019 fuarı yakınına rakiplerini eleştiren reklam yerleştirdi
Apple, CES 2019 fuarı yakınına rakiplerini eleştiren reklam yerleştirdi6.1.2019 14:00:00
USB-PD destekli Mophie taşınabilir şarj istasyonları duyuruldu
USB-PD destekli Mophie taşınabilir şarj istasyonları duyuruldu6.1.2019 13:00:00
Samsung Galaxy M20 görseli sızdırıldı
Samsung Galaxy M20 görseli sızdırıldı6.1.2019 12:00:00
Xiaomi’den 45W destekli şarj istasyonu
Xiaomi’den 45W destekli şarj istasyonu6.1.2019 11:00:00
Amazon 100 milyondan fazla Alexa yüklü cihaz satmayı başarmış
Amazon 100 milyondan fazla Alexa yüklü cihaz satmayı başarmış6.1.2019 10:00:00
OnePlus 3 ve OnePlus 3T için Android Pie güncellemesi Geekbench üzerinde görüldü
OnePlus 3 ve OnePlus 3T için Android Pie güncellemesi Geekbench üzerinde görüldü6.1.2019 09:00:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 37 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
quote:
Orijinalden alıntı: daytone1

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Ben olayı çözemedim. Telefon cebinizde yamuldu ve bundan firma mı sorumlu sizce?
yusuf24 - 10.1.2019, 00:38 0
mediamarktan bende (asla) bir daha alışveriş yapmayacağım 6-7 ay olmadan ölü piksel çıkan monitörü değiştirmeyip 3 ay monitör onlarda kaldı. Resmen billur geçtiler ben aramasam bilgi bile vermeyeceklerdi olmadı gelin alın diye
byrktolga - 9.1.2019, 19:03 0
yok.

video'da ne dedi abimiz? size uygun fiyattan yedek parça temin etmek zorunda. stokta tutmuyorsa siz niye adamın hatasını bekleyesiniz ki? 20 iş günü dolar, parayı istersiniz. 20 iş günü içinde size bildirmek zorunda tamiri bitti diye. öyle çakallar da var, adamlar yapmıyorlar, 25 gün sonra arıyorsunuz noldu diye hazır telefon gelin alın diyorlar. yok öyle iş.
scorn - 9.1.2019, 10:47 0
Vaaay dhde faydalı bir şey görüyorum helal :))
mrsmrc - 9.1.2019, 09:50 0
Mediamarkt'tan HTC 10 almıştım 4 kere servise göndermeme rağmen daha da bozularak gelmişti cihaz. Tüketici mahkemesine, fatura sahibi (annem) aracılığıyla başvurdum. 1.5-2 Ay içerisinde para iadesi kararı çıktı ve kurtulduk. Bu arada servis de Teleservice Ataşehir'di; inatla 0 cihaz değişimi kararı çıkarmadılar 1.5 Ay parça beklettiler,yedek telefon da varmediler. O nedenle Teleservice ve HTC aman diyorum, HTC 10'u ne kadar çok sevsem de...
LG V30+ aldım sırf LG'de yaşadığım müşteri memnuniyeti ve ses konusundaki yetenekleri nedeniyle.
BurakKsglu - 8.1.2019, 14:19 0
Arkadaşlar bir sorum olacak şimdi ben güç kaynağı aldım sorunlu çıktı serviste değişim yapıldı şimdi gene sorun çıkartıyor psu bunu gönderip iade isteyebilirmiyim?
Schlaf - 8.1.2019, 09:23 0
Sonuç kağidi ikametgah adresine ptt ile geliyor. Ben ikametgah adresimde oturmuyorum arkadaşimda kaliyorum. Bu durumda ne olacak? Ve tüketici mahkemesi hakkinda bilgisi olan var mi 6800 tl üzeri ürünler icin oraya gitmek gerekiyor o nasil yapiliyor?
Sphygmus - 8.1.2019, 09:09 0
2 Hafta itiraz süresi var, bilir kişi red hakkın var.
Yol bisikletiyle 13.000 km yol yaptım 15 aylık bisiklete ücret iade çıktı.
ama asıl önemli olan evrakları net toplamak.
daytone1 - 8.1.2019, 00:49 0
Tüketici hakem heyeti ile bugüne kadar bir kez muhatap oldum. Bağlı bulunduğum ilçenin kaymakamlığına giderek başvuru yaptıktan sonra, sorunlu ürünü göndermem için amca mı demeliyim yoksa dede mi bilmiyorum (zar zor konuşan yaşlı birisinin ses tonuydu), beni aradı ve İstanbul Karaköy'de bir iş hanına ait adres verdi.

Bu zat-ı muhterem meğerse ürüne ret veya onay verecek olan bilirkişi'nin ta kendisiymiş. Ürünü gönderdim ama sağ olsun, buradan yaşıyorsa kendisine selam ediyor ve ellerinden öpüyorum, ürüne ret vererek beni 300tl gibi bir zarar sokmuştu.

Türkiye'de hak, hukuk, kanun, tanıyan firmalar varsa onları tenzih ediyor ve saygılarımı sunuyorum. Bunların dışında hangi firma varsa, Allah o firmalardan ürün alan tüketiciye sabır versin.
BeyazBüyü - 7.1.2019, 19:31 0
Kaderimizde parazit olmakta varmış