Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Yurt dışı çıkış harcı zamlanıyor, IMEI kaydında yeni dönem
Yurt dışı çıkış harcı zamlanıyor, IMEI kaydında yeni dönem8.7.2019 13:42:01
Micron, 3D QLC NAND üretimini neredeyse ikiye katladı
Micron, 3D QLC NAND üretimini neredeyse ikiye katladı8.7.2019 13:35:00
iCloud Web üzerinde Face ID ve Touch ID kullanılabilecek
iCloud Web üzerinde Face ID ve Touch ID kullanılabilecek8.7.2019 13:05:00
Jaguar, XJ Sedan modelinin elektrikli versiyonunu üreteceğini açıkladı
Jaguar, XJ Sedan modelinin elektrikli versiyonunu üreteceğini açıkladı8.7.2019 12:33:00
Huawei'nin kurucusu, kullanıcı gizliliği konusunda Apple'ı örnek aldıklarını söyledi
Huawei'nin kurucusu, kullanıcı gizliliği konusunda Apple'ı örnek aldıklarını söyledi8.7.2019 12:05:54
NASA, Dragonfly keşif uydusunu geliştirmek için HoloLens kullanıyor
NASA, Dragonfly keşif uydusunu geliştirmek için HoloLens kullanıyor8.7.2019 11:22:00
Gran Turismo'nun yeni oyununda PlayStation VR desteği de olacak
Gran Turismo'nun yeni oyununda PlayStation VR desteği de olacak8.7.2019 10:45:00
Boeing 737 Max uçaklarda şimdi de otomatik pilot sorunu ortaya çıktı
Boeing 737 Max uçaklarda şimdi de otomatik pilot sorunu ortaya çıktı8.7.2019 10:26:42
Spider-Man: Far From Home, gişede beklentilerin üzerine çıktı
Spider-Man: Far From Home, gişede beklentilerin üzerine çıktı8.7.2019 01:00:00
NASA’nın uzayda bulunan ve uzaya gönderilecek beş keşif uydusu
NASA’nın uzayda bulunan ve uzaya gönderilecek beş keşif uydusu7.7.2019 23:59:00
Ryzen 3000 serisi işlemciler ve RX 5700 ekran kartları Türkiye’de satışa sunuldu
Ryzen 3000 serisi işlemciler ve RX 5700 ekran kartları Türkiye’de satışa sunuldu7.7.2019 23:30:00
Denizlerdeki yabancı cisimlere dolanan hayvanların hayatı risk altında
Denizlerdeki yabancı cisimlere dolanan hayvanların hayatı risk altında7.7.2019 23:00:00
Şimdi Intel düşünsün! AMD Ryzen 9 3900X incelemesi
Şimdi Intel düşünsün! AMD Ryzen 9 3900X incelemesi7.7.2019 21:09:23Görüntülenen Haber
2019 BMW 320i Sedan'ın Türkiye fiyatı açıklandı
2019 BMW 320i Sedan'ın Türkiye fiyatı açıklandı7.7.2019 18:35:21
Apple eksik OLED siparişleri nedeniyle Samsung'a 683 milyon dolar ödedi
Apple eksik OLED siparişleri nedeniyle Samsung'a 683 milyon dolar ödedi7.7.2019 18:00:00
Huawei'nin geliştirdiği HongMeng işletim sistemi önümüzdeki ay tanıtılabilir
Huawei'nin geliştirdiği HongMeng işletim sistemi önümüzdeki ay tanıtılabilir7.7.2019 17:30:00
Chrome çok kaynak tüketen reklamları otomatik olarak engelleyecek
Chrome çok kaynak tüketen reklamları otomatik olarak engelleyecek7.7.2019 17:00:00
Sony'den rulo ekranlı katlanabilir telefon geliyor
Sony'den rulo ekranlı katlanabilir telefon geliyor7.7.2019 16:30:00
Toyota kendi kendini şarj edebilen güneş enerjili otomobil üzerinde çalışıyor
Toyota kendi kendini şarj edebilen güneş enerjili otomobil üzerinde çalışıyor7.7.2019 16:00:00
MSI göreve hazır | AMD Ryzen için X570 Ace
MSI göreve hazır | AMD Ryzen için X570 Ace7.7.2019 15:35:46
Note 10'un kulaklık girişine sahip olmadığını gösteren kılıf görselleri yayınlandı
Note 10'un kulaklık girişine sahip olmadığını gösteren kılıf görselleri yayınlandı7.7.2019 15:30:00
Sony Xperia 20'nin teknik özellikleri ortaya çıktı
Sony Xperia 20'nin teknik özellikleri ortaya çıktı7.7.2019 15:00:00
En nadir bulunan Atari oyunu 90 bin dolara satışta
En nadir bulunan Atari oyunu 90 bin dolara satışta7.7.2019 14:00:00
Binance buluşmaları bu kez Ankara’da
Binance buluşmaları bu kez Ankara’da7.7.2019 13:00:00
Lenovo tercüme yapabilen akıllı faresini duyurdu
Lenovo tercüme yapabilen akıllı faresini duyurdu7.7.2019 12:30:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 77 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
İncelemelere bakmak lazım ama sonuçta blower tasarım. Yüksek ısı ve gürültü olacaktır. Ama hemen alacaksanız başka şansınız yok. Referans alıp kendiniz custom soğutma takabilirsiniz.
oup59 - 11.7.2019, 23:21 0
Hangisi alınmalı şu durumda? Referans tasarım çok ısınıp sorun çıkarıyor mu? Sonuçta buradaki tüm oyun test sonuçları referans tasarım ile alınmış.
EWELANCHE - 11.7.2019, 22:44 0
5700 serisi özel tasarımlar 1-2 ay sonra çıkacak.
oup59 - 11.7.2019, 22:05 0
Benim Sorum sayın Burak Şolt'a incelediğiniz işlemci ile ilgili değil ama cevaplarsanız çok sevinirim. Videoda bahsettiğiniz ekran kartını almayı düşünüyorum 1-2 gün içerisinde karar vermem gerek ya rtx 2070 alacağım yada rx 5700 xt. İncelemelere göre rx 5700 xt daha iyi performans veriyor ama referans tasarımın ısı konusunda her hangi bir sıkıntısı varmı bilemedim özel soğutucu versiyonları henüz çıkmadı ve 1-2 gün içerisinde çıkmaz ise referans tasarım almak durumundayım sizin öneriniz ne olur bu ekran kartı ile ilgili özelikle oyunlarda ve testlerde denemiş birisi olarak yorumunuz benim için çok değerli.
EWELANCHE - 11.7.2019, 21:44 0
Konu yine ego masturbasyonuna dönmüş.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Rindaman - 10.7.2019, 19:33 0
veziri yazılımla kral da edersin rezil de. amd ve intel haricinde başka işlemci yok mu acaba? neyse ben de kendi düşüncelerimi yazayım. problemsiz tek bir işlemci görmüşlüğüm var o da AMD Athlon "Thunderbird" 1GHz/800MHz zamanında internet sayfalarını intel işlemciye göre çok daha seri açıyordu. anakartım da abit unuttum şimdi modelini. o günden bugüne de hep yok anakartım ısınıyor yok işlemcimin sıcaklığı boşta şu hiç aşağı inmiyor. krem sürdüm fayda etmedi, reset atıyor problemi çözemedim, kendi kendine pc kapanıyor felan filan o günlerden bugüne geldik. valla param olsa amd alırdım da para yok. kaldı ki nasıl intel alırız burası da muamma. yani diyeceğim budur. bana amd gider görünüyor. bu arada karı koca espirisi de güzel olmuş.
ahmet kontuy - 10.7.2019, 16:59 0
Konuyla ilgili bilgi sahibi olmak için konuyu incelemeye gelirsin , ondan sonra 2 sayfa koca karı gibi birbiriyle tartışanları görünce yaşama amacını sorgulayıp çıkıyorsun konudan. Ya sabır.
xbrainx - 10.7.2019, 16:34 +1
Buradaki bazı arkadaşların beynini kuşa taksak ters uçar herhalde. 3900x için 9900k ya rakip değil x299 a rakip diyen arkadaş özellikle en başta geliyor. AMD nin o platform için rakibi treahtripper platformu. Adam işlemciyi 9900k ile aynı fiyata çıkarıp bu bunun rakibi diyorsa öyledir senin keyfine göre kıyaslama yapmayacaklar.
die4never2 - 10.7.2019, 12:12 +1
Muhtesem islemciler yapmıs AMD oyunlarda %3-5 fark var.Ki bence 1080P yanlıs 2K , 4K yapılmalı artık...
Onun dısında islemci kullanımı,cektigi guc,Render,Coklu Uygulamalar vs hepsinde acık ara onde ustune B350 ile bile 3900X calıstırıyorsun.
Fevkaladenin fevkinde olmus.
huso - 10.7.2019, 00:08 +1
Bence de millet kendi okuyup, araştırıp kendine göre doğru olanı alacaktır zaten. 27 sene intel kullanımı enteresan gelmiş? Nesi enteresan geldi anlayamadım. İlk bilgisayar bizim eve 90 da iş yerinden gelirdi. Sonra 93 te ilk pentium bilgisayar ile kendi bilgisayarımız oldu. Bunda şaşılacak ne var bilemiyorum. Son amd lerden memnun kalmayan sensin, bu da benim haklı olduğumu gösteriyor. 2xxx serisi ile sırf multiçekirdek kasanlar için fena değildi ama genel olarak hala yeterli değildi. Ben de yüzlerce pc topladım kendime de, çevreme de. Elektronik mühendisi de olunsa donanımda uzman olunmuyor. Hele bugünlerde klavye ile mouse u ayırt edebilenler IT ne yazık ki. Adamların bozduklarını ben topluyorum sonra firmalarda. Boşuna uzatıyorsun, gerçekten boşuna. Olay benchmarklarda biter, fps değerleri, hepsi bir bir yayınlanacak o zaman göreceksin. E fiyatlarda ortada. Yabancı forumlar yanıp tutuşuyor. Avantajlı olan sen istesen de istemesen de daha çok satacak. Yarın intel daha iyisini çıkartacak, o satacak. Sıkıntı yok. Önce pubg lerden girdin, tutturamayınca onu anlamamışsın bunu anlamamışsın yazmışsın. Ha sen çok anlamışsın. Valla karşımda 10 yaşında babasının 9900k aldığı çocuk yazıyor sandım bir an. Dh de seni anlamamış :D. Senin dediğin fanteziye giriyor, analitik açıdan doğruymuş. Yabancı sitelere de aç bak, kim öyle analitik açıdan karşılaştırıyormuş. Var mı başka bu kafada yok. Çekirdeği fazlaymış, eşitleyip bakacakmışız. Parası aynı mı aynı? O zaman karşılaştırırsın.
Spider_hip - 9.7.2019, 21:04 +2