Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Apple'ın iPhone prototiplerini gizlemek için kullandığı kılıflar ortaya çıktı
Apple'ın iPhone prototiplerini gizlemek için kullandığı kılıflar ortaya çıktı19.2.2017 20:25:41
Aston Martin DB11'in üstü açık versiyonu yakından görüntülendi
Aston Martin DB11'in üstü açık versiyonu yakından görüntülendi19.2.2017 20:00:00
Casusluk şüphesiyle oyuncak bebeklerin satışı yasaklandı
Casusluk şüphesiyle oyuncak bebeklerin satışı yasaklandı19.2.2017 19:00:00
Nintendo Switch’in sızdırılan videosu meğer hırsızlar tarafından çekilmiş
Nintendo Switch’in sızdırılan videosu meğer hırsızlar tarafından çekilmiş19.2.2017 18:00:00
AT&T uçan baz istasyonu projesini test etmeye başladı
AT&T uçan baz istasyonu projesini test etmeye başladı19.2.2017 17:00:00
Valve, Counter-Strike hilecilerini yapay zekayla tespit edecek
Valve, Counter-Strike hilecilerini yapay zekayla tespit edecek19.2.2017 15:30:00
Daha küçük bir Galaxy TabPro S2 versiyonu gelebilir
Daha küçük bir Galaxy TabPro S2 versiyonu gelebilir19.2.2017 14:00:00
Facebook özel mesajları okuyabilen bir yapay zeka üzerine çalışıyor
Facebook özel mesajları okuyabilen bir yapay zeka üzerine çalışıyor19.2.2017 13:00:00
Çinli Baidu, akıllı ev asistanlarında Google ve Amazon'u yakalamak istiyor
Çinli Baidu, akıllı ev asistanlarında Google ve Amazon'u yakalamak istiyor19.2.2017 12:00:00
Avustralya, Uber sürücülerinin vergi ödemesine karar verdi
Avustralya, Uber sürücülerinin vergi ödemesine karar verdi19.2.2017 11:00:00
Asus ZenFone 3 Go geliyor
Asus ZenFone 3 Go geliyor19.2.2017 10:00:00
Yahoo üçüncü kez hacklendi
Yahoo üçüncü kez hacklendi19.2.2017 09:00:00
Razer Kraken 7.1 V2 incelemesi "Kraken baştan tasarlandı"
Razer Kraken 7.1 V2 incelemesi "Kraken baştan tasarlandı"18.2.2017 23:42:26Görüntülenen Haber
ABD uzay ajansı NASA, en az 2019 yılına kadar Rus roketlerine muhtaç
ABD uzay ajansı NASA, en az 2019 yılına kadar Rus roketlerine muhtaç18.2.2017 22:00:00
Apple, parmak izi okuyabilen dokunmatik ekran teknolojisinin patentini aldı
Apple, parmak izi okuyabilen dokunmatik ekran teknolojisinin patentini aldı18.2.2017 21:30:00
Portal ve Half-Life 2'nin yazarı Erik Wolpaw, Valve'den ayrıldı
Portal ve Half-Life 2'nin yazarı Erik Wolpaw, Valve'den ayrıldı18.2.2017 20:30:00
Samsung Galaxy Tab S3'ün el kitapçığının sızdırılması tableti açığa çıkardı
Samsung Galaxy Tab S3'ün el kitapçığının sızdırılması tableti açığa çıkardı18.2.2017 19:30:00
Pasifik Okyanusu'nda Dünya'nın sekizinci kıtası keşfedildi!
Pasifik Okyanusu'nda Dünya'nın sekizinci kıtası keşfedildi!18.2.2017 19:00:00
Opel Ampera-e resmi olarak 520 km menzil ile sertifikalandırıldı
Opel Ampera-e resmi olarak 520 km menzil ile sertifikalandırıldı18.2.2017 18:30:00
İstanbul'da 2 yeni metro hattı açılacak
İstanbul'da 2 yeni metro hattı açılacak18.2.2017 18:00:00
Apple’ın Çin’deki düşüşü devam ediyor
Apple’ın Çin’deki düşüşü devam ediyor18.2.2017 17:56:31
Milli Piyade Tüfeğinin seri üretimine Sarsılmaz da dahil oldu
Milli Piyade Tüfeğinin seri üretimine Sarsılmaz da dahil oldu18.2.2017 17:00:00
YouTube atlanamayan 30 saniyelik reklamlara son veriyor
YouTube atlanamayan 30 saniyelik reklamlara son veriyor18.2.2017 16:25:55
Bill Gates, robot işçi kullananların vergi ödemesi gerektiğini düşünüyor
Bill Gates, robot işçi kullananların vergi ödemesi gerektiğini düşünüyor18.2.2017 15:30:00
Samsung’un yeni yonga setleri Exynos 9 ismini alacak
Samsung’un yeni yonga setleri Exynos 9 ismini alacak18.2.2017 14:14:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 44 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Corsair void surround var saatlerce kullanıyorum ne baski yapiyor ne agritiyor
Adoring - 25.12.2018, 13:43 0
Detaylı anlatım için çok teekkürler ama benim bir sorunum var.. Razer surround pro'yu indirdikten sonra dicordda konuştuğum arkadaşlarım sesimin kalitesinin çok kötü olduğunu söylemeye hatta rainbow oynarken oyun içinde zaman zaman sesimi hiç duymadıklarını söylüyorlar bunu zaman zaman bende anlıyorum çünkü konuştuğum zaman oyun içinde discord kısmında açık renk olması gereken kullanıcı adım sanki hiç ses çıkarmıyormuş gibi değişmiyor..windows ayarlarından varsayılan biçimi dvd kalitesine de çektim ama giden ses kalitesinde bir değişiklik olmadı bu konuda bana verebileceğiniz bir tavsiye varmı?
Programı kaldırıp tekrar kurdum hatta dicordu da kaldırıp tekrar kurdum ama değişen birşey olmadı discord ayarlarınıda eksiksiz şekilde inceledim..
HizirEfe - 25.12.2018, 13:39 0
Kraken 7.1'i alalım benim de 2 seneyi geçti. Kulak padlerindeki suni derilerin dökülmesi, süngerlerinin gözükmesi gibi sorunlarla karşılaştım.

Ama bunlar da bir yana, o kadar çok sıkıyor ki, yaptığı basınca insan max 1 saat dayanabiliyor. 2 saatlik film izleme sonucunda başımın ağrıdığı bile oldu.

Razer öncesi, eski kurtlardan bozulana kadar Plantronics dsp500 kullandım. bi akşamda 2-3 saat hiç yorulmadan kullanabiliyordum.

Bu ergonomik sorunlardan ötürü yeni ne alsam diye bakınıyorum. Kraken V2 almayacağım kesin..[sm=alsaa.g
...-~AimLeSs~-... - 7.10.2017, 01:41 0
Corsair ve Logitech varken razere bulaşılmaz. Msi gibi adı çıkmış bir firma. Razer Kraken 7.1'i 30 dakikadan uzun süre kullanamadım o kadar sıkıyor ve terletiyorki kulakları, malzeme kaliteside fiyatına göre düşük.
Celonfix - 6.10.2017, 11:15 0
Razer Aldım Hepsinde Pişman Oldum Diyen Net Kötüleme Amaçlı Yalan Söylüyordur Alamadığı İçin. 10larca Razer Ürünü Kullandım Hiçbiri Sorun Çıkartmadı Ayrıca Logitech Denen Kalite Yoksunu Markayla Kiyaslanması Beni Benden Alıyor Razer Ekipman Bölümün En Kaliteli Bileşenlerini Üretiyor
Çetooooo - 6.10.2017, 10:04 0
Hiç bulaşıp başınızı ağrıtmayın zira servisi sahip çıkmıyor!
Elimdeki 03/17/2017 tarihine ait servis formu iade onaylı olmasına rağmen bugün itibari ile 7 ay gibi bir süredir hem Homotech hem Aralgame ile yaşadığım onca mail ve telefon trafiğine karşılık çözüm üreteceklerini söylemelerine rağmen daha 1 yılını doldurmayan ürün elimde patlamış durumda.
En son lanet olsun, haram zıkkım olsun ürünüde parasını istemiyorum deyip konuyu kapamıştım, ha bu arada tüketici mahkemesine internet üzerinden bir başvurum olmuştu ama onuda unuttum bu hengamede.
Bugün Homotech'ten arandım!!!
Bayram değil seyran değil 7 ay geçmiş, mağdur edildiğim için haklı olduğumu bazen sıkıntıların olabildiğini ama kabahatlerinin kendilerinde olduğunu söyleyip arızalı ürünü tekrar göndermeleri halinde bir üst modelini gönderebileceklerini vaad eden temsilciyle konuştuğumda bu öz eleştiye anlam verememiştim doğrusu...
Ta ki tüketici mahkemesine başvurumdan söz açılana kadar! Meğerse kendilerinden savunma istendiğini internetten takip ettiğimde öğrenmiş oldum.
Başınız ağrımasın arkadaşlar, bulaşmayın gidin logitech falan alın.
Şirkette çalışan arkadaşın arızalanan mause için Logitech Hollanda'dan Türk temsilci arayınca Razer'in ne kadar ilgisiz ve alakasız bir firma olduğunuda o vakit anladım
(Bizzat Razer ile yaptığım görüşmelerde de vardığımız sonuç; Razer ABD dışına ithal eden ürünlere garanti sağlamamaktadır oldu)
Arkadaşıma bir üst modelini uçak kargo ile yollayacaklarını söyleyip yarı yarıya daha pahallı bir ürün gönderdiler...
tarikkeskin - 5.10.2017, 22:01 0
Hyperx Cloud 2 bundan çok eski olmasına ramen yedek kulak pedleriyle geliyor, metalik malzeme kullanıyor.

Bu güven vermeyen plastik yığınını, neden Cloud 2'ye tercih etmeliyiz?

Razer önce bunu cevaplamalı.
ø - 7.3.2017, 16:22 0
Yeter her kulaklık incelemesinde Burak Şolt'u görüyorum.
Troll72 - 7.3.2017, 15:30 0
Merhabalar,

şahsen ben Kraken 7.1 Chroma'nın malzeme kalitesinden yana bir sıkıntı yaşamadım, aktif olarak kullanmama rağmen sadece 1-2 ay önce çantaya sert objelerle beraber koyduğum için kafa bandında ufak soyulmalar oluştu, onun dışında tertemiz. İyi bakmak adına dikkat ettiğim tek şey ıslak saçla kullanmamak oldu, ayrıca bir özen göstermedim açıkçası.
burakesan - 7.3.2017, 00:48 0
Bu ürün Türkiyede satılmıyor galiba bulamadım.
2PÁC - 5.3.2017, 19:22 0