Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Xbox Series'in ne kadar sattığı açıklanmayacak
Xbox Series'in ne kadar sattığı açıklanmayacak16.11.2020 12:15:00
Kendisi küçük, etkisi ve faydası büyük: EBK-M44 envantere girmeye hazır
Kendisi küçük, etkisi ve faydası büyük: EBK-M44 envantere girmeye hazır16.11.2020 11:30:00
Sylvester Stallone, The Suicide Squad 2 filminin kadrosuna katıldı
Sylvester Stallone, The Suicide Squad 2 filminin kadrosuna katıldı16.11.2020 11:00:00
SpaceX, 4 astronotu uzaya fırlattı: İşte müthiş görüntüler
SpaceX, 4 astronotu uzaya fırlattı: İşte müthiş görüntüler16.11.2020 10:08:10
Viking temalı strateji oyunu Northgard'ın mobil sürümünden oynanış videosu paylaşıldı
Viking temalı strateji oyunu Northgard'ın mobil sürümünden oynanış videosu paylaşıldı16.11.2020 02:00:00
Tesla, dünyanın en büyük Supercharger istasyonunu ABD’de hizmete soktu
Tesla, dünyanın en büyük Supercharger istasyonunu ABD’de hizmete soktu16.11.2020 01:00:00
İki dev galaksinin 'çarpışma öncesi' son anları böyle görüntüledi
İki dev galaksinin 'çarpışma öncesi' son anları böyle görüntüledi16.11.2020 00:35:00
50 TL değerindeki Genesis Alpha One, Amazon Prime üyelerine ücretsiz
50 TL değerindeki Genesis Alpha One, Amazon Prime üyelerine ücretsiz16.11.2020 00:15:00
Akıllı maske ile pandemi döneminin zorluklarını atlatın
Akıllı maske ile pandemi döneminin zorluklarını atlatın16.11.2020 00:05:57
İngiltere, 2030 yılı itibariyle içten yanmalı motora sahip sıfır araç satışını yasaklamaya hazırlanıyor
İngiltere, 2030 yılı itibariyle içten yanmalı motora sahip sıfır araç satışını yasaklamaya hazırlanıyor15.11.2020 23:59:00
Black Panther 2'de CGI ile yaratılmış Chadwick Boseman olmayacak
Black Panther 2'de CGI ile yaratılmış Chadwick Boseman olmayacak15.11.2020 23:30:00
Super Flower Neon 122 soğutucusunu duyurdu
Super Flower Neon 122 soğutucusunu duyurdu15.11.2020 23:00:00
Rakiplerine toz yutturan bir özelliği var "Samsung Galaxy Tab S7+ incelemesi"
Rakiplerine toz yutturan bir özelliği var "Samsung Galaxy Tab S7+ incelemesi"15.11.2020 22:46:57Görüntülenen Haber
OnePlus 9 ilk görüntüsüyle karşımızda
OnePlus 9 ilk görüntüsüyle karşımızda15.11.2020 22:30:00
Doğada tamamen çözünebilen kalem üretildi
Doğada tamamen çözünebilen kalem üretildi15.11.2020 22:01:00
Kulaklıkların sonunu getirecek teknoloji: Sesi kulağa ışınlayan hoparlör geliştirildi!
Kulaklıkların sonunu getirecek teknoloji: Sesi kulağa ışınlayan hoparlör geliştirildi!15.11.2020 21:30:00
MB&F Legacy Machine Perpetual Evo modellerini duyurdu
MB&F Legacy Machine Perpetual Evo modellerini duyurdu15.11.2020 21:00:00
Gigabyte Renoir APU’lu BRIX mini PC hazırlıyor
Gigabyte Renoir APU’lu BRIX mini PC hazırlıyor15.11.2020 20:30:00
Haftalık Oyun Önerisi 01: Aragami
Haftalık Oyun Önerisi 01: Aragami15.11.2020 20:00:00
Nicehash RX 6800’ün madencilik performansını yalanladı
Nicehash RX 6800’ün madencilik performansını yalanladı15.11.2020 19:33:00
Volvo hayat kurtarmaya yardımcı olmak için yeni otomobillerini 30 metreden aşağıya attı
Volvo hayat kurtarmaya yardımcı olmak için yeni otomobillerini 30 metreden aşağıya attı15.11.2020 19:00:00
Xiaomi Mi 11 dört tarafı kavisli ekranla gelebilir
Xiaomi Mi 11 dört tarafı kavisli ekranla gelebilir15.11.2020 18:00:00
iPhone 12 Mini için dokunmatik ekran sorunları bildirilmeye başladı
iPhone 12 Mini için dokunmatik ekran sorunları bildirilmeye başladı15.11.2020 17:00:00
OriginOS işletim sistemi arayüzünün ilk görüntüleri ortaya çıktı
OriginOS işletim sistemi arayüzünün ilk görüntüleri ortaya çıktı15.11.2020 16:30:00
PlayStation 5, tarihin en ucuz Sony konsolu oldu
PlayStation 5, tarihin en ucuz Sony konsolu oldu15.11.2020 16:19:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 13 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Kendi şahsım için konuşuyorum, bir telefona 10000-12000tl vermek yerine 3000tl civarı bir telefon ve içerik tüketmek için bu cihaz birlikte alınıp daha keyifli zaman geçirilebilir.
deniz_sea - 16.11.2020, 21:54 +1
Bahsettiğiniz karşılaştırmalar benim de yapmak istediğim karşılaştırmalar ama yaklaşık 6 yıldır DH'deyim, özellikle de böyle fiyatı belirli bir çıtanın üzerinde olan ürünlerde, benzer segment iki ürünü aynı anda elimde bulunduramıyorum, inceleme için geliyorlar ve gidiyorlar arkadaşlar, birbirlerine denk gelmiyorlar.
Kalsalar bu kıyaslamaları yapacak fırsatım da olur, ben de yaparım. Büyük bir talep olduğunun biz de farkındayız ve sonuçta videolar ne kadar izlenirse DH olarak o kadar faydamıza ama geliyor gidiyorlar işte.
Elimde olmayan bir durumla/sorunla karşı karşıya kalıyorum ve açıkçası ben bu duruma bir çözüm getiremedim; o yüzden elimdeki ürünleri tüm detaylarıyla aktarıyorum ama kıyaslama fırsatım olmuyor.
burakesan - 16.11.2020, 18:30 +5
2 sene sonra yazılım desteği kesilir ve tablet çöp olur. İpad pro alın 5 sene taş.
curufperlit - 16.11.2020, 11:58 +2
Fiyat olarak da karşılaştırmanız size daha iyi bilgi verir. Biri 1tb sd kart desteği ile 7k tl. Diğeri 1tb kapastesine olmasına rağmen 14K tl
DH Misafiri - 16.11.2020, 10:12 +4
Ben de ki 2 tane ipad air 2 vardı, çocuklar el koyunca kendime Bu Tab s7+ ı aldım. Ekran inanılmaz güzel, sesi çok iyi, pil ömrü iyi, kalemin hızı ve tepki süresi süper (9ms), ben çok memnun kaldım. Kaleminin mıknatısla durması güvenli olmuyor, ben de aliexpress'ten kalem tutma yeri olan kılıf söyledim.
Aletten çok memnunum, Dex moduyla da bayağı laptop işini görüyor, 8 gb ram ve 256 gb'ın yanına microsd kart da ekleyince iş için rahat kullanıyorsunuz.
veteriner69 - 16.11.2020, 02:55 +6
Selamlar,
Öncelikle şunu belirteyim emeğinize sağlık mesajımda da belirttim premium cihaz olduğu için zaten sizin çok eleştirebileceğiniz bir şey olmadığını düşündüğümü belirtmiştim ki buna rağmen güzel noktalara değinmişsiniz. Zaten sizin incelemeniz özelinde değil benimki genel bir sitem yada eksikliğini gördüğüm bir konuya değinmekti.

Benim anlatmak istediğim şu evet siz belki sadece premium cihazları inceleyip her açıdan en iyisini sunuyor bu şekilde bir yol izliyor olabilirsiniz. Ama artık biraz daha kullanıcı deneyimlerinin kıyaslaması olan incelemeler lazım. Mesela İpad Pro vs S7+ herkes diyor ya tablet üzerine kurulu platform o hissiyatı yaşatmak lazım. Yanyana iki cihazı koyup işte bundan bahsediyoruz görün şu farkı denilen incelemeler daha iyi olur sanki. Matepad pro google servisleri yok deniyorda insan kullanırken ne yaşıyor uygulamalar appgaleride var yoksa da bulunuyor diyip geçiyor. Kullanıcı için büyük sorun olabilecek şeyler basitleştiriliyor. Basit şeylerde büyütülüyor.
Günümüzde evet belki sektörün en iyileri olabilir ama herkes bir tabletede 7-8k ayıramıyor. 5k ya S7 mi 4.2k ya Matepad pro mu şıkları canlanıyor kafalarda ama aldığında ne yaşayacak bununda en iyi cevaplarını bulabilmemiz gereken yerler teknoloji sayfaları olmalı diye düşünüyorum.
Mesela S6 lite cihazını kardeşim için aldım. Ne için aldık derste not tutmak ve video izlemek için. Ekran kalitesi bence tırt ama ses kalitesi s-pen kullanımı hissiyatı gayet yeterli bir cihaz. Notes uygulaması aldığımızda biraz eksikti 2 güncelleme aldı oda gayet yeterli oldu. Aynı amaçlar doğrultusunda alacak biri fiyatına göre çok mutlu olacaktır. Yani önemli olan ihtiyaçlar benim görüşüm bu şekilde.
Emeğinize teşekkür ediyorum. Başka incelemelerinizde görüşmek dileğiyle.
pckobat_78 - 16.11.2020, 01:25 +1
Selamlar,
bu elime ulaşıp incelemeye değer tabletlerden biriydi, aynı şekilde test masama S6 Lite ulaştı, ön testlerimi geçemedi ve geri yolladım; Instagram hesabımdan takip ederseniz gelip dönen ürünler hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
Ben şahsen zaman kaybı ürünlerle uğraşmak istemiyorum, dolayısıyla karşınıza da getirmiyorum. İyi bir ürünü anlatıp, iyi bir deneyime vesile olmak yerine kötü bir ürünü anlatıp videonun sonunda eli boş bir kullanıcıya vesile olmak; iyi ürünlere vakit ayırmak yerine kötü ürünlerle vakit harcamak... bunun kimseye faydası yok.
Ekranda hareketli bir şey yoksa sürekli açık kalamaması sorunundan, klavyenin neredeyse tablet kadar ağır olduğundan, 45W adaptörün fiyatına rağmen kutudan çıkmamasına söyleyebilecek bir söz bulamadığımdan, "işletim sisteminden tut sadece o platforma özel uygulamalarıyla tamamen tablet üzerine kurulan bir cihaz istiyorsanız iPad Pro'nun yadsınamaz bir gerçek" olduğundan bahsettim, eleştiri olarak nitelendirdiğiniz şey tam olarak bilemiyorum ama benim eleştirilerim bunlar.
burakesan - 16.11.2020, 00:50 +8
Olmuyor malesef çünkü uygulama marketi bir tableti işlevsel hale getiriyor.
Kendim telefonda hep android kullansam da malesef ki o kadar uygulama satın alınmış Google Play hesabını bırakıp iPad alıyorum tablet alırken. Çünkü telefonda uygulama konusunda android sorunsuz olsa da aynı şey tablet kısmına gelince malesef ki ilkokul çağını bitiremeyen bir çocuk olarak kaldı. Yıllardır sınıfta kalıyor , hiç okuma yazma öğrenemedi
pudinkk - 16.11.2020, 00:17 +3
Ekran pentile mi yoksa full rgb mi?
Hobar - 16.11.2020, 00:11 0
İnceleme olarak hiç ileri gidemedik. Matepad pro incelemesi izliyoruz yere göğe sığmıyor. Tab s7 izliyoruz aynı şekilde. Artık biraz daha eleştirel ve kullanıcı odaklı incelemeler gelmeli.
Belki sadece ben böyle düşünüyor olabilirim ama verilmek istenen hissiyat hep aynı ''Bunu alın bu çok güzel''
Biride demiyor ki 10 inç ekranlı tablete 4-5k ara verdin sana ne sunacak neden s6 lite almasında s7 alsın adam yada matepad 10.4 almasında pro alsın biraz daha kullanıcı ihtiyaçları göz önünde bulundurularak öneriler olmalı teknoloji kanallarında. Açın Dh'nın yada diğer kanalların tablet incelemelerini izleyin hangi tableti almaktan vazgeçersiniz hepsi süper.
Zaten milletçe benim aldığımı al çok iyi aynısını al hastasıyız. İncelemeler bari tarafsız olsun. Bim'de satılan 30 liralık kulaklığı bile incelese adamlar alasın geliyor. Bu sitemim bütün büyük teknoloji kanallarınadır. Bu inceleme zaten premium bir cihaz Fiyat harici çok bir eleştirel yaklaşılamaz.
pckobat_78 - 15.11.2020, 23:12 +25