Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ 2018'de Rainbow Six: Siege'e Başlanır mı? - Bölüm 4
2018'de Rainbow Six: Siege'e Başlanır mı? - Bölüm 428.7.2018 11:58:04
İngiltere’de medikal esrar kullanımı yasallaşıyor
İngiltere’de medikal esrar kullanımı yasallaşıyor28.7.2018 11:00:00
Nintendo yeni Labo oyun kitini duyurdu
Nintendo yeni Labo oyun kitini duyurdu28.7.2018 10:30:00
Haftaya A101 marketlerde uygun fiyata Huawei Honor 9 Lite satılacak
Haftaya A101 marketlerde uygun fiyata Huawei Honor 9 Lite satılacak28.7.2018 10:00:00
Telegram ICO'lar için kimlik doğrulama hizmeti sunuyor
Telegram ICO'lar için kimlik doğrulama hizmeti sunuyor28.7.2018 09:30:00
Origin Access Premier üyelik dönemi başlıyor: İşte fiyatı
Origin Access Premier üyelik dönemi başlıyor: İşte fiyatı28.7.2018 01:11:46
Nvidia ekran kartı alana SSD hediye ediyor
Nvidia ekran kartı alana SSD hediye ediyor27.7.2018 22:00:00
Apple'ın otonom aracı yolcuların stres seviyesine göre gidecek
Apple'ın otonom aracı yolcuların stres seviyesine göre gidecek27.7.2018 21:30:00
Virgin Galactic, test uçuşunda yükseklik rekoru kırdı "Uzay turizmine doğru"
Virgin Galactic, test uçuşunda yükseklik rekoru kırdı "Uzay turizmine doğru"27.7.2018 21:00:00
Chrome tüm HTTP siteleri "Güvenli değil" olarak işaretlemeye başladı
Chrome tüm HTTP siteleri "Güvenli değil" olarak işaretlemeye başladı27.7.2018 20:30:00
Beynimizdeki dev nöronlar algılarımızı nasıl etkiliyor?
Beynimizdeki dev nöronlar algılarımızı nasıl etkiliyor?27.7.2018 20:00:00
Google Chrome'un yeni materyal tasarımlı arayüzüne nasıl geçilir?
Google Chrome'un yeni materyal tasarımlı arayüzüne nasıl geçilir?27.7.2018 19:30:00
Qnap TS-228A NAS İncelemesi ''Küçük Boyutu İle Rakiplerinin En Güçlüsü''
Qnap TS-228A NAS İncelemesi ''Küçük Boyutu İle Rakiplerinin En Güçlüsü''27.7.2018 19:11:49Görüntülenen Haber
Samsung Galaxy Note 9'un S Pen'i tüm renkleriyle sızdı
Samsung Galaxy Note 9'un S Pen'i tüm renkleriyle sızdı27.7.2018 19:00:00
BRICS banklarından Blockchain konsorsiyumu
BRICS banklarından Blockchain konsorsiyumu27.7.2018 18:30:00
IBM'nin yapay zekası ''yanlış kanser tedavisi'' öneriyor
IBM'nin yapay zekası ''yanlış kanser tedavisi'' öneriyor27.7.2018 18:00:00
Nintendo Switch ve oyunlarının Türkiye fiyatları açıklandı
Nintendo Switch ve oyunlarının Türkiye fiyatları açıklandı27.7.2018 17:30:00
OPPO'dan çok yakında 10 GB RAM'li telefon geliyor
OPPO'dan çok yakında 10 GB RAM'li telefon geliyor27.7.2018 17:00:00
Karaciğer fonksiyon bozukluğu Alzheimer hastalığına ve bilişsel bozukluklara neden oluyor
Karaciğer fonksiyon bozukluğu Alzheimer hastalığına ve bilişsel bozukluklara neden oluyor27.7.2018 16:30:00
Huawei, Samsung'u sollayarak ilk katlanabilir akıllı telefonu piyasaya sürmeye hazırlanıyor
Huawei, Samsung'u sollayarak ilk katlanabilir akıllı telefonu piyasaya sürmeye hazırlanıyor27.7.2018 16:15:00
Yaşlandığımızda kilo almanın suçlusu yavaşlayan metabolizma değil
Yaşlandığımızda kilo almanın suçlusu yavaşlayan metabolizma değil27.7.2018 16:00:00
İlk 4K G-Sync HDR monitörü ülkemizde de satışa sunulacak
İlk 4K G-Sync HDR monitörü ülkemizde de satışa sunulacak27.7.2018 15:30:00
Kanlı Ay tutulması ne zaman saat kaçta?
Kanlı Ay tutulması ne zaman saat kaçta?27.7.2018 15:16:33
İsveç, orman yangınına bombayla müdahale etti
İsveç, orman yangınına bombayla müdahale etti27.7.2018 15:00:00
2018'de Rainbow Six: Siege'e Başlanır mı? - Bölüm 3
2018'de Rainbow Six: Siege'e Başlanır mı? - Bölüm 327.7.2018 14:40:45
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 13 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Estağfurullah dostum. Bence değindiğin çok güzel bir nokta. Ben hani beni öyle korsancı falan sanmayın diye açıklama yaptım :)
moslevon - 11.8.2018, 16:47 0
Zaten şakasına yazmıştım hocam. Yargılamak haddime değil. İyi forumlar.
Kartal Göz - 9.8.2018, 15:38 +1
Teşekkür ederim :)
moslevon - 9.8.2018, 14:00 0
Ben incelerken 1.000tl idi şuan uçtu fiyat doğal olarak.
moslevon - 9.8.2018, 14:00 0
Ya ben denemek için öyle gösterdim. Yoksa bende steam hesabımda orjinali var. Ben korsan oyun kullanmam. Ama Torrent i genelde herkes özellikle oyun ve bluray film için kullanır. O an aklıma film indirmek gelmedi. Dedim bari oyun indiriyim deniyim. :) Zaten yarıda bıraktım sildim. Benim internet malum adsal olduğundan inmesi zaten 5 gün sürerdi. :)
moslevon - 9.8.2018, 13:59 0
Emeğine sağlık çok güzel anlatmışsın üstat.
DH Misafiri - 7.8.2018, 14:55 +1
Raid 1 de Raid kartına gelen bütün veriler aynı anda 2 diske birden yazılır. Dolayısıyla disklerden birinde bir problem olduğunda veriler kaybolmayacak ve sistem çalışmasına devam edilebilecektir. Bu kurgudaki önemli nokta ise, toplamda 2 disk kapasitesinin yarıya ineceğidir. yani 10tb olmaz.
Bu yapıda, Raid kartı üzerindeki tüm veriler disk sayısına göre bölünür ve aynı anda hepsine yazma sağlanır. Bu sayede elimizdeki tüm disklerin rpm hızlarını birleştirerek yüksek hızda yazma gücüne ve iki diski boyutu birleşmiş olur.

Soruna gelir sekte evet Raid yaptığında biçimlendirmek zorundasın. Evet senin için kötü bir haber ama format atmak zorundasın.
MC.CYBER_ - 30.7.2018, 07:11 +1
Bari korsan oyun indirdiğinizi göstermeseydiniz.
Kartal Göz - 28.7.2018, 20:29 +1
Konu Qnap olunca Tesan reklamıda arada yapılmış :)
MrPerFormance - 28.7.2018, 16:13 0
1300 TL'ymis. Kurlar alip basini gidince fiyatlar iyice ucmus. Neyse, Rasberry Pi ile NAS yapiliyor zaten. Yoksa para mi dayanir.
Tensi - 28.7.2018, 14:57 0