Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Samsung kamera yetenekleri ile öne çıkacak  bir akıllı telefon serisi hazırlıyor: Galaxy F
Samsung kamera yetenekleri ile öne çıkacak bir akıllı telefon serisi hazırlıyor: Galaxy F15.9.2020 13:00:00
Yeni Hyundai Tucson tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
Yeni Hyundai Tucson tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri15.9.2020 12:30:00
Yeni Apple Etkinliği | Mesut Çevik ile Canlı
Yeni Apple Etkinliği | Mesut Çevik ile Canlı15.9.2020 12:17:00
F1 Türkiye GP biletleri yüzde 50 indirimli olarak satışa çıktı
F1 Türkiye GP biletleri yüzde 50 indirimli olarak satışa çıktı15.9.2020 12:00:00
PS5’e nazar değdi, AMD üretim sıkıntısı yaşıyor
PS5’e nazar değdi, AMD üretim sıkıntısı yaşıyor15.9.2020 11:29:06
Razer hata sonucu 100 bin hesap bilgisini erişime açtı
Razer hata sonucu 100 bin hesap bilgisini erişime açtı15.9.2020 10:45:00
IKEA ve ASUS ROG; oyuncu mobilyaları üretecek
IKEA ve ASUS ROG; oyuncu mobilyaları üretecek15.9.2020 10:00:00
Amazon Türkiye’den dev hamle: Amazon Prime Türkiye’de!
Amazon Türkiye’den dev hamle: Amazon Prime Türkiye’de!15.9.2020 09:00:00
Xbox Series X ve Xbox Series S Türkiye fiyatları belli oldu
Xbox Series X ve Xbox Series S Türkiye fiyatları belli oldu14.9.2020 23:47:53
Kanat gibi ekrana sahip LG Wing tanıtıldı
Kanat gibi ekrana sahip LG Wing tanıtıldı14.9.2020 21:00:00
Çinli elektrikli otomobillere bir yenisi eklendi: ORA Good Cat
Çinli elektrikli otomobillere bir yenisi eklendi: ORA Good Cat14.9.2020 20:15:00
Vefat sayısında 4 ayın rekoru (14 Eylül)
Vefat sayısında 4 ayın rekoru (14 Eylül)14.9.2020 19:39:14
Ping düşüren router'ı bulduk "ASUS RT-AX86U incelemesi"
Ping düşüren router'ı bulduk "ASUS RT-AX86U incelemesi"14.9.2020 19:07:29Görüntülenen Haber
Venüs'te yaşam izi bulundu! Tarihi keşif ne anlama geliyor?
Venüs'te yaşam izi bulundu! Tarihi keşif ne anlama geliyor?14.9.2020 18:27:00
AMD’nin yeni Agesa yaması çekirdekler arası gecikmeyi %14 düşürdü
AMD’nin yeni Agesa yaması çekirdekler arası gecikmeyi %14 düşürdü14.9.2020 18:00:00
Japonya, Mars'a 8K çözünürlükte kameralar gönderecek
Japonya, Mars'a 8K çözünürlükte kameralar gönderecek14.9.2020 17:30:00
ÖTV düzenlemesi sonrası ikinci el otomobil fiyatları 10 günde yüzde 10 arttı
ÖTV düzenlemesi sonrası ikinci el otomobil fiyatları 10 günde yüzde 10 arttı14.9.2020 17:00:00
Samsung özelleştirilmiş çekirdek çalışmalarını rafa kaldırıyor
Samsung özelleştirilmiş çekirdek çalışmalarını rafa kaldırıyor14.9.2020 16:30:00
Facebook yeni VR kaskının videosunu yanlışlıkla (!) yayınladı
Facebook yeni VR kaskının videosunu yanlışlıkla (!) yayınladı14.9.2020 16:00:00
Uzaktan Komutalı İnsansız Kara Platformu Boğaç, yaralı tahliye aracına dönüştürüldü
Uzaktan Komutalı İnsansız Kara Platformu Boğaç, yaralı tahliye aracına dönüştürüldü14.9.2020 15:30:00
RTX 2080 Ti ile eşleşen RX 6000 kartı ortaya çıktı
RTX 2080 Ti ile eşleşen RX 6000 kartı ortaya çıktı14.9.2020 15:00:00
Venüs'te yaşam izi bulundu! Astronomlar bugün tarihi açıklamayı yapacak
Venüs'te yaşam izi bulundu! Astronomlar bugün tarihi açıklamayı yapacak14.9.2020 14:09:00
Yerli baz istasyonu ULAK, 71 ilde görev yapıyor
Yerli baz istasyonu ULAK, 71 ilde görev yapıyor14.9.2020 14:00:00
Realme Narzo 20 serisinin tanıtım tarihi açıklandı
Realme Narzo 20 serisinin tanıtım tarihi açıklandı14.9.2020 13:30:00
TikTok’un devredilmesine algoritmalar dahil değil
TikTok’un devredilmesine algoritmalar dahil değil14.9.2020 13:00:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 19 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Altyapı aynı iken ping nasıl düşer?
tombombadil_07 - 18.9.2020, 20:31 +1
Hiç bilimsel değil ! Reklam yapma uğruna Tüketiciyi kandırma işlerine de girdiniz, tebrikler !
Mesela 10 kez eski modem/routerla CSGO ... IP serverın da oynadım ortalama FPS şu oldu, bu router ile aynı sistemle aynı servera bağlandığımda FPS bu oldu desen belki bişiler denebilirdi. Bu iki durumda bile çok farklı faktörler olabilir.
yimmasabi - 18.9.2020, 02:31 0
Bu işte Netgeardan başkasını tanımam Tam ben yazacaktım siz yazmışsınız :)
NecroCyber-777 - 17.9.2020, 18:50 +1
Bu parayı bu router'e vereceğime türk telekom'a veririm fiber çeker ping düşer zaten.
NitroNos - 17.9.2020, 00:57 0
İnsanlarda saygı kalmamış(!)
Adam vaktini harcayıp emek verip, ürünü incelerken veri paylaşıp insanların bilgilenmesi için vaktini harcıyor kağıttan hazır bilgi ya da not okumadan ürünü test edip. Emeğe saygınız olsun en azından.
Orodruin - 16.9.2020, 00:39 0
Sizin benim bu ülkeye dair umudumu yeşertmeye ne hakkınız var? Yorumlardaki bilgi düzeyi güzel, böyle böyle bilinçlenip reklamcılara karşı duracağız.Advertorial'ın bu kadar kötü yapıldığı başka bir ülke yoktur herhalde, izlemeyi de bıraktım artık çoğunu çünkü hiçbir şey katmıyor ki bana, kutunun üzerindekileri oku geç, biraz teknik kelamla sosla, clickbait başlığı gir ve postala. Bilmeyenleri silkeleyelim politikasından nefret ediyorum, neyden korkuyorsunuz bir daha ürün gönderilmemesinden mi?
MühendisMurat - 15.9.2020, 16:24 +3
superonlinein huwai adsli yerine bunu kullanabilir miyiz?
ahrimar - 15.9.2020, 14:31 0
Reklamları okumadım ama uzaktan eğitim başlayınca internetin uçtuğu bir ülkede bu ürün hiç bir işe yaramaz.
vozy - 15.9.2020, 13:41 0
Bu router gerçekten iyi bu sitede değilde başka bir sitede testini okumuştum
https://dongknows.com/asus-rt-ax86u-ax5700-gaming-router-review/
torabi - 15.9.2020, 11:36 +1
quantum tünelleme teknolojisiyle ışınlamaya geçmediğiniz sürece ;
ne PinG düşmesi kardeşim siz kafamı buluyorsunuz !?
SEO19ProjectManager - 15.9.2020, 11:20 0