Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Huawei, 5G destekli katlanabilir telefonunu MWC 2019’da tanıtmak istiyor
Huawei, 5G destekli katlanabilir telefonunu MWC 2019’da tanıtmak istiyor20.11.2018 14:11:00
Moto Z4, Snapdragon 8150 işlemci ve 5G MotoMod ile gelecek
Moto Z4, Snapdragon 8150 işlemci ve 5G MotoMod ile gelecek20.11.2018 13:30:00
Yurt içi ve yurt dışı uçak bileti nasıl alınır?
Yurt içi ve yurt dışı uçak bileti nasıl alınır?20.11.2018 13:20:00
Ethereum'un kurucusu:"Türkiye'de iletişime geçmediğimiz büyük bir topluluğumuz mu var?"
Ethereum'un kurucusu:"Türkiye'de iletişime geçmediğimiz büyük bir topluluğumuz mu var?"20.11.2018 13:11:00
Lada Vesta SW Cross, 2019'da Türkiye'ye gelebilir
Lada Vesta SW Cross, 2019'da Türkiye'ye gelebilir20.11.2018 12:40:00
Google Fotoğraflar portre özelliklerini iOS’a getirdi
Google Fotoğraflar portre özelliklerini iOS’a getirdi20.11.2018 12:07:00
Anakart, işlemci ve ekran kartı fiyatları artacak
Anakart, işlemci ve ekran kartı fiyatları artacak20.11.2018 11:33:00
Nvidia hisselerinde büyük çöküş
Nvidia hisselerinde büyük çöküş20.11.2018 11:05:00
Mürekkep tanklı, düşük maliyetli yazıcı "Canon PIXMA G3411 incelemesi"
Mürekkep tanklı, düşük maliyetli yazıcı "Canon PIXMA G3411 incelemesi"20.11.2018 10:42:06
Pixel 3’te şimdi de kamera sorunu baş gösterdi
Pixel 3’te şimdi de kamera sorunu baş gösterdi20.11.2018 10:20:34
Xiaomi son çeyreği artışla kapattı
Xiaomi son çeyreği artışla kapattı19.11.2018 23:56:10
Çentikli tasarıma sahip Asus ZenFone Max Pro M2 göründü
Çentikli tasarıma sahip Asus ZenFone Max Pro M2 göründü19.11.2018 23:30:00
Msi Meg Z390 Godlike inceleme | Anakartların anakartı
Msi Meg Z390 Godlike inceleme | Anakartların anakartı19.11.2018 23:05:34Görüntülenen Haber
Instagram sahte beğeni ve takipçileri silecek
Instagram sahte beğeni ve takipçileri silecek19.11.2018 23:00:00
Global Grad Show 2018'de sergilenen en inovatif projeler
Global Grad Show 2018'de sergilenen en inovatif projeler19.11.2018 22:45:00
Satışlar düşük: Apple yeni iPhone'ların üretimini azalttı
Satışlar düşük: Apple yeni iPhone'ların üretimini azalttı19.11.2018 22:30:00
Snapchat, yeni AR Lens programını duyurdu
Snapchat, yeni AR Lens programını duyurdu19.11.2018 22:00:00
Xiaomi, Meitu marka telefonların üretiminden sorumlu olacak
Xiaomi, Meitu marka telefonların üretiminden sorumlu olacak19.11.2018 20:30:00
Samsung, 2019'da satışa sunacağı Galaxy S10 ve katlanabilir telefondan umutlu
Samsung, 2019'da satışa sunacağı Galaxy S10 ve katlanabilir telefondan umutlu19.11.2018 20:13:22
Google, glikoz seviyesi ölçen lensini geliştirmeyi durdurdu
Google, glikoz seviyesi ölçen lensini geliştirmeyi durdurdu19.11.2018 20:00:00
Bu da DOS oyun konsolu
Bu da DOS oyun konsolu19.11.2018 19:30:00
Google arama sonuçlarına yorum yapma özelliği geliyor
Google arama sonuçlarına yorum yapma özelliği geliyor19.11.2018 19:00:00
Almanya Ekonomi Bakanı: "Ne zaman Tesla kadar seksi bir otomobil yapacaksınız?"
Almanya Ekonomi Bakanı: "Ne zaman Tesla kadar seksi bir otomobil yapacaksınız?"19.11.2018 18:21:08
Razer’dan motivasyon odaklı BlackWidow Lite mekanik klavye
Razer’dan motivasyon odaklı BlackWidow Lite mekanik klavye19.11.2018 18:05:00
Kripto para piyasasında kritik eşik de kırıldı
Kripto para piyasasında kritik eşik de kırıldı19.11.2018 17:33:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 17 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
https://www.youtube.com/watch?v=Y4s1gQVPGlY
anakart incelemesi böyle yapılır.
İngilizce bilmeyen arkadaşlara özet: vrm gerçekten çok iyi ama onun dışında hiçbir şeyi ile o fiyatı haketmiyor. Dolayısıyla parasında değecek bir anakart değil.
AREryilmaz - 20.4.2019, 06:09 0
soket 1151 olduğunun farkındasınız değil mi anakartın?
AREryilmaz - 20.4.2019, 06:07 0
E oyuncular için yapılmış bir anakart bu. 10 Gbit internet kullanan kaç oyuncu var? Xtreme'de bu varsa bile oyuncular için gereksiz. Senin için gerekliyse onu alabilirsin. NAS cihazı ne bilmiyorum. LAN bağlantısının kullanım alanları internet harici nedir peki? LAN dediğin zaten internet üzerinden bilgisayarların kurdukları bağlantı değil mi? 18 tane faz ve en üstün bileşenlerin kullanılmış olması. Profesyonel kulaklıklar için 6.5mm(yanlış hatırlamıyorsam) kulaklık çıkışı ve dönüştürücü aparatı var. Ekstra olarak kulaklığı beslemesi için DAC konulmuş. Oyuncu adama performans lazım. O 18 tane faz da extreme oc senaryolarında işlemciyi beslemeye yarıyor. Yemişim 10 Gbit etherneti. Thunderbolt'a ne gerek var? Ne için kullanacaksın Thunderbolt'u? Ben gamer'ım, Thunderboltla falan işim yok. Godlike da gamerlar için üretilmiş bir anakart zaten. Godlike'ın bileşenleri yeter. Bu arada sen kız mısın? Yanlış anlama nick'in Yesim ve DH'de kızlar genelde Konu Dışında takılır, donanımla ilgili kız nickli birini görünce garipsedim biraz. Bir de ofis mofis demişsin.
BrokenDiamond - 23.11.2018, 12:02 0
İnternet için değil. Ofisteki ağ yapısını komple 10 GbE geçip NAS cihazı ile büyük veri transferlerinde hızımı 10 kat artırma gayesindeyim. LAn bağlantısının kullanım alanları sadece internet değildir. Godlike'ın üstün yanı nedir ki? Thunderbolt var mı? !0 GbE var mı? Rakibinde bunlar var ve daha ucuz.
Sevgiler, saygılar...
YesimCirakli - 22.11.2018, 11:55 +1
Keşke ram olsaydımda ona takılsaydım.
NapoIeon Bonaparte - 22.11.2018, 07:29 +2
Alma kardeşim sana kim diyor al diye? Bu anakartların pahalı olmasının sebebi kurun da etkisiyle overclock için özel olarak tasarlanmış olmalarıdır. Yani en kaliteli bileşenlerin kullanılması. Yoksa gold, platinium, extreme, gaming isme sahip olmaları değil. Zaten PC işi fantezidir.
BrokenDiamond - 22.11.2018, 06:18 0
Niye? 10gb internetin mi var? Godlike varken ezik Aorus Xtreme de kimmiş.
BrokenDiamond - 22.11.2018, 06:17 0
Koy ver elektriği sadece çalıssın. Cidden vitrinlik.
Holisticmax - 21.11.2018, 09:33 0
Ürünün detaylı analizi ve Godlike mi Xtreme mi alalım diyenler için; https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/135896884