Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ MSI'dan fiyat/performans sınıfı dizüstü bilgisayar: GF63
MSI'dan fiyat/performans sınıfı dizüstü bilgisayar: GF6311.6.2018 20:06:25
Fortnite'ın yeni güncellemesinde termal saldırı tüfeği ve futbol stadyumu yer alıyor
Fortnite'ın yeni güncellemesinde termal saldırı tüfeği ve futbol stadyumu yer alıyor11.6.2018 20:00:00
Huawei'den Snapdragon 710'a rakip geliyor: Kirin 710
Huawei'den Snapdragon 710'a rakip geliyor: Kirin 71011.6.2018 19:30:00
Tesla Supercharger şarj istasyonlarının sayısı 10 bini aştı
Tesla Supercharger şarj istasyonlarının sayısı 10 bini aştı11.6.2018 19:10:00
Turkcell: "Türkiye'nin kule pazarından hak ettiği payı alması an meselesi"
Turkcell: "Türkiye'nin kule pazarından hak ettiği payı alması an meselesi"11.6.2018 18:58:51
Uber sarhoş yolcuları yapay zeka ile tespit edecek
Uber sarhoş yolcuları yapay zeka ile tespit edecek11.6.2018 18:30:00
Sanal gerçeklik, hastaların ağrılarını azaltmak için kullanılabilir
Sanal gerçeklik, hastaların ağrılarını azaltmak için kullanılabilir11.6.2018 18:00:00
Tesla oto pilota tam otonom sürüş özelliği geliyor
Tesla oto pilota tam otonom sürüş özelliği geliyor11.6.2018 17:20:00
Bunlar bilgisayarsa, bizimkiler nedir ?
Bunlar bilgisayarsa, bizimkiler nedir ?11.6.2018 16:19:22
Samsung Galaxy Note 9'un yatay kamera yerleşiminin nedeni belli oldu
Samsung Galaxy Note 9'un yatay kamera yerleşiminin nedeni belli oldu11.6.2018 16:05:00
Xiaomi Redmi 6 afişi paylaşıldı: Redmi 6 tasarımı ortaya çıktı
Xiaomi Redmi 6 afişi paylaşıldı: Redmi 6 tasarımı ortaya çıktı11.6.2018 16:00:00
Rusya'dan kripto para madenciliğine yasaklama: Madencilik cihazları ithal edilemeyecek
Rusya'dan kripto para madenciliğine yasaklama: Madencilik cihazları ithal edilemeyecek11.6.2018 15:33:00
MSI'ın son bombası: Performans sınıfı Ultrabook
MSI'ın son bombası: Performans sınıfı Ultrabook11.6.2018 15:01:15Görüntülenen Haber
Yerli helikopter motorunda ilk ateşleme başarıyla gerçekleştirildi
Yerli helikopter motorunda ilk ateşleme başarıyla gerçekleştirildi11.6.2018 14:44:00
ABD dünyanın en güçlü süper bilgisayarını yaptı: İşte Linux ile çalışan Summit
ABD dünyanın en güçlü süper bilgisayarını yaptı: İşte Linux ile çalışan Summit11.6.2018 14:30:00
Xiaomi Mi Band 3 ülkemizde satışa sunuldu!
Xiaomi Mi Band 3 ülkemizde satışa sunuldu!11.6.2018 14:00:00
Çatısında elektrik üretip fazlasını satanlara vergi muafiyeti geliyor
Çatısında elektrik üretip fazlasını satanlara vergi muafiyeti geliyor11.6.2018 13:40:00
Samsung marka cep telefonu patladı, araba alev topuna döndü!
Samsung marka cep telefonu patladı, araba alev topuna döndü!11.6.2018 13:10:00
Fiat 500C Collezione Türkiye'de satışa sunuldu
Fiat 500C Collezione Türkiye'de satışa sunuldu11.6.2018 12:30:00
4 kameralı telefonlara hazır olun
4 kameralı telefonlara hazır olun11.6.2018 11:22:00
Elon Musk, Tesla Roadster'a küçük roketler yerleştirecek
Elon Musk, Tesla Roadster'a küçük roketler yerleştirecek11.6.2018 10:44:00
İsviçre, seçimlerini Blockchain ile yapmaya hazırlanıyor
İsviçre, seçimlerini Blockchain ile yapmaya hazırlanıyor11.6.2018 10:22:00
Samsung’un özelleştirilmiş yeni çekirdeği Cortex-A76’dan daha hızlı olabilir
Samsung’un özelleştirilmiş yeni çekirdeği Cortex-A76’dan daha hızlı olabilir11.6.2018 09:49:21
E3: Anthem oyunculara ne sunuyor?
E3: Anthem oyunculara ne sunuyor?11.6.2018 08:32:16
Bethesda konferansında hangi oyunlar tanıtıldı?
Bethesda konferansında hangi oyunlar tanıtıldı?11.6.2018 07:47:45
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 7 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Bence tasarım olarak pek de iyi değil. Kalın alenen. Ha bu umrum da mı? Tabii ki hayır. Benim için bilgisayarda incelik önemli değil. Sadece tasarımı iyi dendiği için buna anti parantez deyineyim dedim. Donanıma laf yok zaten.
ÇatlakMerlin - 25.6.2018, 19:39 0
Hocam 8550u mx150 konfigürasyonu zaten normal üst düzey ultrabooklar bu özelliklere zaten sahip.asus S510UN aynı özelliklere sahip ve 4160liraya almıştım vatandan. Neden bu bu kadar ses yaptı hiç anlamadım
DH Misafiri - 13.6.2018, 08:59 0
Aslinda sorun kalilnlik degil agirlik. Surekli yaninda gezdirmek zorunda isen, ozellikle kadinlar icin cok yorucu ve can sikici oluyor.
Tensi - 11.6.2018, 23:41 0
Geçmiş olsun. Bilgisayarın sağ tarafında gizli bir özellik mi var? Özellikle göstermek istememiş gibisiniz.
kesbi - 11.6.2018, 22:48 0
Ekran çerçeve oranı harika asus gibi yapmamış benden 10 puan
aspirin_00 - 11.6.2018, 17:52 0
Bilgisayarların inceliğine takılan insanları hiç anlamamışımdır.
Bay Robot - 11.6.2018, 15:35 +3
Çok kalın gözüküyor. Ekran kasa oranı yüksek deniyor ama yine kalın gibi geliyor. Tasarım olarak çok sıkıntılı geldi ürün :/ Belki biraz daha uzun olsa bu kadar hissettirmeyecek, batarya için ek alan hatta soğutmaya da ek kısım olabilecektir. Bir de prestige serisi tasarımları zaten normal ürünlerinde de beni pek sarmıyor belki ondandır :/