Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ 8 GB RAM'li LG V40 ThinQ+ geliyor
8 GB RAM'li LG V40 ThinQ+ geliyor23.9.2018 14:30:00
Apple'ın kablosuz şarj standı AirPower'ın neden geciktiği belli oldu
Apple'ın kablosuz şarj standı AirPower'ın neden geciktiği belli oldu23.9.2018 13:30:00
Gümüş renkli Huawei Mate 20 çalışırken görüntülendi
Gümüş renkli Huawei Mate 20 çalışırken görüntülendi23.9.2018 12:30:00
Asus’dan FPS oyunları için ROG Delta kulaklık serisi
Asus’dan FPS oyunları için ROG Delta kulaklık serisi23.9.2018 12:00:00
Japon yetkililer saldırıya uğraya kripto para borsasını incelemeye aldı
Japon yetkililer saldırıya uğraya kripto para borsasını incelemeye aldı23.9.2018 11:00:00
Piyasalar oldukça kararsız
Piyasalar oldukça kararsız23.9.2018 10:30:00
Comcast, İngiliz medya şirketi Sky'ı satın almak için 39 milyar dolarlık teklif sundu
Comcast, İngiliz medya şirketi Sky'ı satın almak için 39 milyar dolarlık teklif sundu23.9.2018 10:00:00
Peygamberdevesi ilk kez doğal ortamında balık avlarken gözlemlendi
Peygamberdevesi ilk kez doğal ortamında balık avlarken gözlemlendi23.9.2018 09:00:00
AMD işlemci pazarında payını üçe katlayabilir
AMD işlemci pazarında payını üçe katlayabilir22.9.2018 23:55:00
Küçük arazi canavarı 2019 Suzuki Jimny'nin fiyatı belli oldu
Küçük arazi canavarı 2019 Suzuki Jimny'nin fiyatı belli oldu22.9.2018 23:45:00
FM 2019’a Pazartesi günü zam geliyor!
FM 2019’a Pazartesi günü zam geliyor!22.9.2018 23:00:00
Türkkuşu T 19-A, TEKNOFEST'in ilgi odağı oldu
Türkkuşu T 19-A, TEKNOFEST'in ilgi odağı oldu22.9.2018 22:30:00
LG G7 ThinQ F/P telefonu mu oldu? "LG G7 ThinQ incelemesi"
LG G7 ThinQ F/P telefonu mu oldu? "LG G7 ThinQ incelemesi"22.9.2018 21:04:06Görüntülenen Haber
Sürücüsüz bir iş makinesi, cam labirentten çıkabilir mi?
Sürücüsüz bir iş makinesi, cam labirentten çıkabilir mi?22.9.2018 21:00:00
Huawei Mate 20 Pro'nun resmi aksesuarları sızdı: Mate 20 Pro tasarımı kesinleşti
Huawei Mate 20 Pro'nun resmi aksesuarları sızdı: Mate 20 Pro tasarımı kesinleşti22.9.2018 20:30:00
Peugeot 504 Coupe elektrikli ve otonom olarak geri geldi: Karşınızda e-Legend
Peugeot 504 Coupe elektrikli ve otonom olarak geri geldi: Karşınızda e-Legend22.9.2018 20:05:03
Uyarlanabilir RGB Led'li Logitech G560 Oyun Ses Sistemi İncelemesi
Uyarlanabilir RGB Led'li Logitech G560 Oyun Ses Sistemi İncelemesi22.9.2018 19:54:03
iPhone XS Max ne kadar dayanıklı?
iPhone XS Max ne kadar dayanıklı?22.9.2018 19:30:00
Kenan Sofuoğlu, F16 ve F1 aracına karşı yarıştı
Kenan Sofuoğlu, F16 ve F1 aracına karşı yarıştı22.9.2018 19:00:00
Bitmain'den 7nm'lik madencilik çipi
Bitmain'den 7nm'lik madencilik çipi22.9.2018 18:30:00
ZTE Nubia Z18S’in özellikleri TENAA’da listelendi
ZTE Nubia Z18S’in özellikleri TENAA’da listelendi22.9.2018 18:00:00
Yeni James Bond filmini yönetecek isim belli oldu
Yeni James Bond filmini yönetecek isim belli oldu22.9.2018 17:30:00
Samsung'un katlanabilir telefonu Galaxy F Gorilla Glass ile korunmayacak
Samsung'un katlanabilir telefonu Galaxy F Gorilla Glass ile korunmayacak22.9.2018 17:00:00
OnePlus 6’ya Android 9 Pie güncellemesi geldi
OnePlus 6’ya Android 9 Pie güncellemesi geldi22.9.2018 16:00:00
Huawei’in ilk katlanabilir akıllı telefonu 5G desteği ile geliyor
Huawei’in ilk katlanabilir akıllı telefonu 5G desteği ile geliyor22.9.2018 15:00:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 39 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Merhabalar
Uzun zamandır Sony Xperia Z3 Compact kullanıyorum ve araştırmalarım sonucunda 3-4 telefon arasında kaldım.
1- Galaxy S9
2- Mate 10 pro (Fiyatı düşmüyor naletin)
3- Lg V30+
4- Lg G7
LG G7'nin S9 ve 10 Pro dan tek eksiği 960 Fps kayıt (mate 10 pro ya da güncelleme ile gelecekti)
ama fiyatı 3300 liralara geriledi.
SD 845 olması iyi, oyun oynayan birisi değilim ama SD 835 hatta 820 bile yeter ama LG v30+ bile 29xx lira iken, SD845 için 300 lira değer...
Ne derseniz? 3000 in altını görür mü 2-3 aya?
ironblood19 - 29.1.2019, 17:20 0
LG'nin G6 dan bu yana kronik sorunlu telefonu yok ama millet hala laf edip duruyor. LG G6 çıkalı kaç yıl olmuş kronik ghostscreen hatası yok daha bootloop olanı duymadım münferit bir kaç şikayet dışında fiyat performans telefonu demek de doğru değil çünkü donanım olarak çok güçlü telefonlar.

Bu fiyatlara alınabilecek en iyi telefonlar LG G6, LG V30 ve LG G7... aynı fiyatlara diğer marka modellerin anca orta segment telefonlarını alabilirsiniz.

Ama görüyorum ki LG hakkındaki ön yargıyı aşmak mümkün olmayacak. Siz almayın aldırmayın ben aldım gayette memnunum.
fkaralar - 18.1.2019, 11:32 +2
G3'üm wifi sorunu vermeseydi inanın telefon bakmazdım. Her halükarda yetiyordu yani. Şimdi baktım oda kronikmiş 4yıldır bende cihaz 2 kere pil değiştirdim sadece eğer yaptırabilirsem wifisini yaptıracağım veya wifi çalışan bir anakart bulacağım şimdi telefon fiyatlarına bakıyorum uçmuş..
xiaomi vs markalar iyi olabilir evet fakat sar değerleri falan o kadar yüksek ki içime sinmiyor..
0nime-N0-Kyo - 17.1.2019, 22:10 0
Hocam G3 kullanan birisi olarak söylediklerinize katılmıyorum. 4. senesinde şuan ve tek sıkıntısı pilinin günü çıkarmıyor olması. Görüntünün netliği hızı hafızası bile hala bitmemiş durumda. Kullanıma bağlı sanırım. Elektronik işi şans işi sanırım. Çok problem yaşayanlar olmuş ama dediğim gibi ben en ufak bir donmasını bile görmedim. Hala da ekran kasa oranına göre 4 yıl önce alınmasına rağmen yenilerle yarışır diye düşünüyorum.
ne_demek - 26.12.2018, 17:11 0
Evet arkadaşlar G7 bootloop hayırlı olsun. Pilide çıkmıyor. Gene milleti yarı yolda bırakacak. Bu kaçıncı bootloop sorunu? Niye üstesinden gelemiyorlar bu saçma basit problemin bilginiz var mi? Yazık günah.
onatba - 7.12.2018, 01:08 +1
Çevremde LG marka telefon kullanan 1 kişi bile yok.
zamankaybı95 - 23.10.2018, 13:48 0
Samsung yıllarca yazılımsal kasma problemini çözemedi, note cihazı patladı, oled yüzünden ekran yanıkları vs kaçınılmazdı ama hakkında kötü konuşmuyoruz.
Keza Apple da iPhone ile müşterilerini defalarca kazıkladı, premium diyerek eğilen bükülen telefonlar sattı, anteni ergonomik yerlere koyamadığından elde tutarken çekmeyen telefon sattı, telefonları müşteriden habersiz yavaşlatıp, kontrollü eskitip kazıklamaya devam etti ama apple hakkında kötü konuşmuyoruz.
LG G2 güzel telefondu lakin malzeme kalitesi pek iyi değildi, 4. seneden sonra ekran sararması oluştu, benim cihaz da halen çalışıyor, G3 ve G4 de kısmen sorunlu cihazlardı, özellikle belirli serileri almış kullanıcılar bu sorunları yaşadılar.
Ancak G5 ile LG yeni bir sayfa açtı, kronik denecek bir sorun yoktu, her markada olabilecek sorunlar yaşandı.
G6 ise artık tam bir amiral gemisi ve premium kalitede telefondu, tek eksisi kanımca muadillerine göre düşük model işlemciyle gelmesiydi.
G6 başlığını okuyabilirsiniz, ilk sayfalardaki trolleri, önceki cihazlarda sorun yaşamış, markaya kan davası güden psikotik kafaları görmezden gelin ve tabiî, forumumuzda olmazsa olmaz başka marka çalışanlarınca baltalanmaya çalışılsa da sorunsuz bir cihaz.
Yani, LG'nin kronik sorunu maalesef sizin gibilerin manipule edilmesi ve kulaktan dolma malumatla edindiği ön yargılardır, papağan gibi de tekrarlıyorsunuz, aşın bunları artık.
G7, çentikli ekranı dışında bence güzel bir cihaz. Önceki cihazlarda şu vardı bla bla diyenlere kulak asmayın; ilk taşı, geçmişinde problemsiz cihaz üreten atsın...
Khoradasein - 23.10.2018, 10:15 +2
Lg telefonlarındaki kronik sorun ve bütün hatalarını, garanti dışı bırakarak kullanıcılarına yüklemesi (sanki bunları biz yapmışız gibi) kendi kendini bitirdi. Bir daha telefon piyasasında hayatta LG ALMAM, ALDIRMAM. Ama tv lerine diyecek yok. Sezarın hakkı sezara
me_kar - 22.10.2018, 23:55 0
Evdeki 3 adet lg g3 de şu an bozuk.Ekran kararması kronik hata olmasına rağmen garanti de tamir etmiyor.
conqueror93 - 27.9.2018, 23:29 0