Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Gmail'e mail zamanlama özelliği geliyor
Gmail'e mail zamanlama özelliği geliyor2 gün önce (10:00)
Android Q, kilit ekranını kişiselleştirmeye izin verebilir
Android Q, kilit ekranını kişiselleştirmeye izin verebilir2 gün önce (09:00)
Yeni Batman filminin çekimleri bu yıl başlıyor
Yeni Batman filminin çekimleri bu yıl başlıyorCumartesi, 23:59
Yumurta kabuklarından enerji depolama çözümü
Yumurta kabuklarından enerji depolama çözümüCumartesi, 23:30
Xiaomi'nin katlanabilir telefonunun fiyatı Samsung'unkinin yarısı kadar olacak
Xiaomi'nin katlanabilir telefonunun fiyatı Samsung'unkinin yarısı kadar olacakCumartesi, 22:00
2si1 | Google'a soruşturma açıldı
2si1 | Google'a soruşturma açıldıCumartesi, 21:08
Huawei Mate 20 Lite’ın kamera özellikleri
Huawei Mate 20 Lite’ın kamera özellikleriCumartesi, 21:04
Balıkları korkutmadan fotoğraf çekebilen deniz robotu
Balıkları korkutmadan fotoğraf çekebilen deniz robotuCumartesi, 20:30
Tom Lee, 2019'da Bitcoin için boğa piyasasının görüleceğini söyledi
Tom Lee, 2019'da Bitcoin için boğa piyasasının görüleceğini söylediCumartesi, 20:00
Hindistan'da 16 öğrenci PUBG Mobile oynadıkları gerekçesiyle tutuklandı
Hindistan'da 16 öğrenci PUBG Mobile oynadıkları gerekçesiyle tutuklandıCumartesi, 19:30
WD Blue NVMe sürücülerini duyurdu
WD Blue NVMe sürücülerini duyurduCumartesi, 19:00
10x optik zoom'lu Oppo Reno ile çekilmiş fotoğraflar yayınlandı
10x optik zoom'lu Oppo Reno ile çekilmiş fotoğraflar yayınlandıCumartesi, 18:34
Kör nokta kalmayacak V2 "TP-Link Deco P7 Mesh Wi-Fi incelemesi"
Kör nokta kalmayacak V2 "TP-Link Deco P7 Mesh Wi-Fi incelemesi"Cumartesi, 18:03Görüntülenen Haber
Dünyanın ilk tanksavar insansız kara aracını görüntüledik
Dünyanın ilk tanksavar insansız kara aracını görüntüledikCumartesi, 18:02
Uçan taksiler, sandığımızdan daha erken gökyüzünde olabilir
Uçan taksiler, sandığımızdan daha erken gökyüzünde olabilirCumartesi, 18:00
Skype uygulamasında artık 50 kişiye kadar görüntülü sohbet yapılabilecek
Skype uygulamasında artık 50 kişiye kadar görüntülü sohbet yapılabilecekCumartesi, 17:30
Tasarımı ile büyüleyen Vivo X27'nin yeni basın görselleri yayınlandı
Tasarımı ile büyüleyen Vivo X27'nin yeni basın görselleri yayınlandıCumartesi, 17:10
Google'ın katlanabilir cihaz patenti ortaya çıktı
Google'ın katlanabilir cihaz patenti ortaya çıktıCumartesi, 16:30
Google Pixel 4 XL'in tasarımı ortaya çıktı
Google Pixel 4 XL'in tasarımı ortaya çıktıCumartesi, 16:02
Asus ROG Strix XG49VQ oyuncu monitörü satışa çıkıyor
Asus ROG Strix XG49VQ oyuncu monitörü satışa çıkıyorCumartesi, 14:00
Android anti virüs uygulamalarının büyük kısmı sahte
Android anti virüs uygulamalarının büyük kısmı sahteCumartesi, 13:00
Haftaya A101 marketlerde ilk kez Honor 8A var, BİM marketlere akıllı baskül geliyor
Haftaya A101 marketlerde ilk kez Honor 8A var, BİM marketlere akıllı baskül geliyorCumartesi, 12:00
Mi Power 3 şarj istasyonu satışa çıkıyor
Mi Power 3 şarj istasyonu satışa çıkıyorCumartesi, 11:30
Huawei, arkasında ikinci ekranı bulunan telefon patenti aldı
Huawei, arkasında ikinci ekranı bulunan telefon patenti aldıCumartesi, 11:00
Black Shark 2’nin PUBG oynayış videosu ortaya çıktı
Black Shark 2’nin PUBG oynayış videosu ortaya çıktıCumartesi, 10:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 14 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Bir aydir kullaniyorum ve iki katli buyuk evler icin rakipsiz.

Mesh sadece kendi aralarinda wifi iletisim demek degil. Bir cihazin alanindan cikip digerine gidince kesintisiz bagli kalmak da demek. Extenderlar cok denedim, ya apple cihazlarin bonjour calismaz, her extender her cihaz icin yeni mac adresi yarattigi icin iletisimleri sorunlu olur, hiz stabil olmaz vs.

Bu cihaz 802.11k 802.11v ve 802.11r destekliyor. Extender gibi ev icinde kopmasini bekleyip diger cihaza baglanmak yerine aninda cihazdan cihaza baglanabiliyor. Sirf optimum cihaz degil band steering ile uygun kosullarda 5ghz gecirtiyor. Yani 5ghz bandi kullanmak icin ayri isim vs ugrasmak yerine kendi herseyi ayrliyor.

Handikaplari, arayuz cok basit, neredeyse hic ayar yok, private ip range ayarlama bile yeni gelmis. Ben airport extremeden geldigim icin dert etmedim.

Asiri stabil, butun evde kor nokta falan kalmadi, neredeyse her yerden 98mbps internet kullaniyorum. (Extender ile salon 50-60 ust kat 20-30 idi)
nofearl - 22.3.2019, 07:32 0
faydalı bir inceleme olmuş.tşk.
batyaz - 19.3.2019, 22:23 0
aynı şu dsl modemlerde 3/4glte desteğinin olması gibi. bu da gereksiz. usb girişlerine disk takmak da tartışılacak bir konu. powerline ve mewh wifi ikisi bir arada olan ürünü alacaksın ama powerline ağır basacak. o zaman meh wifiye gerek kalmıyor. yanıltmaca derken bunu kastediyorum. ikisinden biri bağlantıyı her daim devam ettirecek demek bu ürünü cazip kılmayı bırak çözüm üretmiyor benim düşünceme göçre. hal böyle olunca tabi pahalı olur. yanlış mıyım?
The souls migration - 18.3.2019, 22:51 0
bak şimdi daha açıklayıcı olmuş. ben videoyu izledim yazılarını da okudum. mesh wifi özelliği bir sebebten ötürü devre dışı kaldığında powerline özelliği devreye giriyor dmeiş olma yeterliydi. ben bunu şu son mesajında okudum. diğer açıklamalarında ve videoda bahsedilen yeri belirtirsen sevinirim. atlamış isem de özür dilerim ama ben şahsen böyle üstüne basa basa bir açıklama ürün incelemesinde gçrmedim. ayrıca ürün incelemelerini ücretsiz yapabilirsiniz ama bu puan vermemenizi gerektirmez. bu ürün geçer not aldı mı almadı mı ben kararsız kaldım. forum üyesine tavsiye edilmemesi konusu tabi ki size ait değil. bu konudaki eleştirim sizi rahatsız etmemeli. zaten böyle bir görev üstlenmenizin olamayacağını da özellikle gürelerek belirttim. bunun üzer.n de durmanız gereksiz. daha ağır eleştiriler tabi kj üyelerden veya okurdan gelecek. yalnız tekrar söylersem masa ayarlamanıza gerek yok demişsiniz. yere mi koyacağız?_ yere koymakla, masa üstüne koymak, farklı odalarda kullanmak ve tavana monte etmek. bu ürünü bu açıdan değerlendirdiğimizde yani bana yapmış olduğunuz eleştiriyi bu açıdan bu ürüne yapmadığınızı üstüne basa basa ifade ediyorum. hal böyle olunca bu ürün sıradan powerline özelliğine sahip bir ürün oluyor. ikisinin bir arada bulunuyor olması fiyarının iki katına çıkacağı anlamına gelmiyor. ben eleştirimde haklıyım diye düşünüyorum. bu ürün bir yanıltmaca, çözüm üretmez. 10 üzwerinden vereceğim not da en fazla 7.
The souls migration - 18.3.2019, 22:44 0
Merhabalar,
"DH üyesine tavsiye edilecek bir ürün değil" demek ne demek? DH üyesini belirli bir kalıba, şekle şemale mi sokmamız gerekiyor veya bu ön yargıyla mı yaklaşmak lazım? Kesinlikle yanlış buluyorum. DH'de her tür ürünle ilgilenen, her alandan farklı bir takipçilerimiz var.
Yazdım, sesli anlattım, görsel anlattım ve bir daha alıntılayarak anlatıyorum;
"Powerline, yani elektrik hattından faydalanabilmesi ne işe yarıyor, diyelim ki Deco’lar arasındaki mesafe 185 metre kareyi geçmedi, elektrik hattı, kablosuz ağ, beraber hibrit çalışıyorlar, kablolu-kablosuz bağlantı birbirini destekliyor, diyelim ki geçti bu sefer de elektrik hattından aralarındaki bağlantıyı sürdürüyorlar ve yaptığım testlerde yaklaşık 250-300Mbit, ortalama 35MB/saniye civarı bir hız elde edebildi, tekrar vurgulayayım, evinizin elektrik hattı kalitesine göre değişir."
Bu anlatımı farklı bir şekilde daha yorumluyorum kavrayabilmeniz için. İki modül arasındaki mesafe, kapsama alanlarını aşar, kablosuz bağlantı sağlanamazsa, modüller arasındaki bağlantı elektrik hattı üzerinden devam eder. Modüller arasındaki mesafe, Wi-Fi kapsama alanı içerisindeyse eğer hem Wi-Fi hem de elektrik hattı üzerinden 'Hibrit' bir şekilde bağlantı devam ettirilir, birbirlerine güç verirler. Umarım anlaşılmıştır.
Cihazın yanına bir masa ayarlamak zorunda değilsiniz, ayrıca Powerline ürünlerin hepsi böyle, özellikle devre korumalı prizlerde çalışmıyorlar, ürüne özel bir durum değil, sebebini de anlattım. Duvara monte edilen, edilmeyen, farklı türlerde ve boyutlarda Mesh Wi-Fi sistemleri inceledim. Tenda'nın çok daha büyük, duvara monte edilebilen, fiyatı uygun ama hızı çok daha düşük bir modelini de inceledim, hatta birkaç tanesini. Tenda'yı da ben kişisel olarak çok büyük buldum mesela, duvara monte edilebiliyordu ama boyutları benim için fazlaydı.
Hem Mesh Wi-Fi özelliğine, hem de Powerline özelliğine sahip, son kullanıcıya yönelik rakip bir ürün var mı veyahut bu ürünün fiyatı Deco P7'den düşük mü? Ben araştırmalarım itibarıyla Türkiye sınırlarında son kullanıcıya yönelik bahsettiğim gibi bir çözüm bulamadım, varsa bilgilendirin. Eğer bir alternatifi olsa fiyatını kıyaslar, bir görüş bildirebilirdim ama yok. Bu inceleme objektif bir inceleme olmasa Asus Lyra'dan hiç bahsetmezdim hatta zira Lyra kağıt üstünde de olsa daha hızlı bir cihaz. Onu geçtim video sonunda "şu şu özeklliklere ihtiyacınız yoksa şunu şunu alın" da demezdim.
"...3 tane powerline ürüne..." işte, bu sadece powerline bir ürün değil, hem router hem de powerline bir ürün, 3'er modül halinde bunların fiyatlarını üst üste koyun.
Bazen bir yorumda bulunuyorsunuz ama arkasını doldurmuyorsunuz arkadaşlar, arkasını doldurmazsanız boşuna vakit öldürürsünüz, yapmayın, zaman önemli bir şey.
burakesan - 18.3.2019, 22:08 0
valla ne yalan söyleyim bence de biraz dokundurmuş ama objektiflikten uzak bir video olmuş yine de. bu ürün için yapılan inceleme bence eksik kalmış. dh üyesine tavsiye edilecek bir ürün değil demeni beklemek doğru olmazdı ama bu görevi de biz üstlenelim.
şimdi alacağınız hız elektrik hattınızın kalitesine çok bağlı cümlesini duyunca bir an dedim ne var caba? öyle ya meğer powerline özelliği varmış. e ben videoyu izlerken mesh özelliğine bakmak için girmiştim. karşıma powerline özelliği çıktı. şimdi mesh özelliği wifi üzerinden powerline elektrik hattı üzerinden olunca, bu ürün neden elektrik hattının kaliteli olmasını gerektiriyor? buna bir açıklama yapılmamış. bence eksik kalmış. yani mesh wifi özelliğini kullanırken powerline ya da powerline kullanırken mesh wifi yani anladığım kdarıyla bir seçenek yok galiba? bu incelemede bu sorunun cevabını alamadım.
ikinci olarak 3 adet powerline ürüne 2000 verene kadar yani bu fiyat konusu eleştirinin kralını hak ediyor bence. yani alternatif çözümler bu ürünü kullandırtmaz bence, neyse bunu da geçelim.
üçüncü olarak güç giriş yeri masa üstü kullanım için ayarlanmış. yani bunda bile iyi bir eleştiriyi hak ediyor ürün. duvara veya tavana monte özelliği yok. tek bir prizi bu ürüne kullanacağız prizin yanına bu cihaz için masa ayarlayacağız? yani bu üründe bence dizayn hatası yapılmış. neyse çok detaya girmeyeceğim bu ürünü de kimsenin alacağını zannetmiyorum ben.
The souls migration - 18.3.2019, 21:27 0
Bir burun anca bukadar emanet dururr ??
DH Misafiri - 18.3.2019, 10:26 0
kanser olunca da ; emar'ıda ücretsiz bir şekilde çekiyor muş, bu. doğru mu !?
SEO-Uzmanı - 17.3.2019, 12:46 +2
Mantık olarak bu tür cıhazların sinyalleri her türlü maddeyi deler geçer azalma olsa da deler geçer. Sadece metalden geçemez yansır cep telefonunu çelik tencerenin içine koyun kapağını kapatın çelik kapak olacak tabi çekmez o telefon. Başlık çok iddialı olmuş onun için şeettim.
dostum kertenkele - 17.3.2019, 03:52 0
Merhabalar,
"Kör nokta kalmayacak" deyip bunun hangi sınırlar dahilinde olduğundan bahsetmesem belki bir nebze hak vereceğim ama hem fabrika verisinden bahsetmişim hem de bulunduğum ortam dahilindeki gerçek dünya performansını ölçümleyip aktarmışım, insan gerçek verilerle nasıl yanıltılabilir :D
TP-Link de bu ürünü "Whole-Home" kategorisinde sunuyor, benim kendi ürettiğim bir tabir de değil hani. Objektif olmasaydım eğer emin ol bazı yayınlar gibi "işte, şey, 600Mbit'e kadar destekli" deyip geçebilirim, bu bizlik bir şey değil.
Bir şeyi beğendiysem söylerim, bu TP-Link olur, ASUS olur, Samsung olur, hakkını hak edene vereceksin; iyiyi de kötüyü de. Biz beğendiğimiz şeyleri bile ifade etmekten çekinir olursak... bu özgürlük rica ediyorum bizim olsun.
YouTube kanalımızı da takip ediyorsan kullanıcılara sordukları sorular, eleştiriler anlamında açık söyleyeyim en çok ben cevap veriyorum, görüşleriniz, eleştirileriniz benim için altın değerinde ama arkaları dolu olduğu sürece.
"Bir gün gelirim aklına yazık olur..." dostum, sen kendine iyi bak, teşekkür ederim, biz ayakta, dimdik kalırız istediklerimizi söyleyebildiğimiz sürece.
burakesan - 17.3.2019, 00:04 +1