Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Apple Watch Series 6'nın suya karşı direnci yüksek olacak
Apple Watch Series 6'nın suya karşı direnci yüksek olacak13.11.2019 13:30:00
Avrupa Birliği'nde şirket kurmak, çalışma vizesi almak Estonya E-Oturum nedir?
Avrupa Birliği'nde şirket kurmak, çalışma vizesi almak Estonya E-Oturum nedir?13.11.2019 13:08:05
Google Stadia'nın lansmanından hemen sonra oynanabilecek oyunlar belli oldu
Google Stadia'nın lansmanından hemen sonra oynanabilecek oyunlar belli oldu13.11.2019 13:00:00
Tesla'nın Avrupa'daki ilk fabrikasını nereye kuracağı belli oldu
Tesla'nın Avrupa'daki ilk fabrikasını nereye kuracağı belli oldu13.11.2019 12:30:00
Sıvı bataryalar için geliştirilen zar teknolojisi, uzun süreli enerji depolama çözümü vadediyor
Sıvı bataryalar için geliştirilen zar teknolojisi, uzun süreli enerji depolama çözümü vadediyor13.11.2019 12:00:00
Bir yıl içinde ölecek hastaları tespit edebilen yapay zeka geliştirildi
Bir yıl içinde ölecek hastaları tespit edebilen yapay zeka geliştirildi13.11.2019 11:15:00
John McAfee, kripto şirketleri ve kripto suçları hakkında konuştu
John McAfee, kripto şirketleri ve kripto suçları hakkında konuştu13.11.2019 10:45:00
iOS 13.2.2 güncellemesi iPhone'ların pil ömrünü olumsuz etkiledi
iOS 13.2.2 güncellemesi iPhone'ların pil ömrünü olumsuz etkiledi13.11.2019 10:15:07
iPhone'un açığını bulan gence Apple'dan yalnızca 100 TL'lik ödül
iPhone'un açığını bulan gence Apple'dan yalnızca 100 TL'lik ödül13.11.2019 02:00:00
Xiaomi Wireless Mouse 2 duyuruldu
Xiaomi Wireless Mouse 2 duyuruldu12.11.2019 22:30:00
VEX Robotics Yarışması, 16-17 Kasım tarihlerinde Nişantaşı Üniversitesi’nde
VEX Robotics Yarışması, 16-17 Kasım tarihlerinde Nişantaşı Üniversitesi’nde12.11.2019 22:00:00
Facebook Pay ile Facebook uygulamalarında ödeme dönemi başlıyor
Facebook Pay ile Facebook uygulamalarında ödeme dönemi başlıyor12.11.2019 21:51:42
Huawei için güzel gelişmeler var | Mobilite
Huawei için güzel gelişmeler var | Mobilite12.11.2019 20:59:50Görüntülenen Haber
Cooler Master oyuncular için hafif bir fare duyurdu
Cooler Master oyuncular için hafif bir fare duyurdu12.11.2019 20:45:00
CoinMarketCap, artık likidite verilerini kullanıcılarına sunuyor
CoinMarketCap, artık likidite verilerini kullanıcılarına sunuyor12.11.2019 20:05:00
Ford'un 3 boyutlu örgü tekniğiyle üreteceği koltuk kılıfları akıllı telefonları şarj edebilecek
Ford'un 3 boyutlu örgü tekniğiyle üreteceği koltuk kılıfları akıllı telefonları şarj edebilecek12.11.2019 19:19:00
Yerli hava savunma sisteminde 17 araçlık teslimata ulaşıldı
Yerli hava savunma sisteminde 17 araçlık teslimata ulaşıldı12.11.2019 19:00:00
Sonic filminin 'yenilenmiş halinden' ilk fragman yayınlandı
Sonic filminin 'yenilenmiş halinden' ilk fragman yayınlandı12.11.2019 18:45:00
Xiaomi Mi CC9 Pro’dan daha iyisi geliyor
Xiaomi Mi CC9 Pro’dan daha iyisi geliyor12.11.2019 18:18:00
Google on milyonlarca ABD vatandaşının sağlık verilerini topluyor
Google on milyonlarca ABD vatandaşının sağlık verilerini topluyor12.11.2019 17:55:00
Alibaba, 11.11'de rekor satış gerçekleştirdi
Alibaba, 11.11'de rekor satış gerçekleştirdi12.11.2019 17:17:00
Chrome gibi görünen Android zararlı yazılımları 3 milyon kez indirildi
Chrome gibi görünen Android zararlı yazılımları 3 milyon kez indirildi12.11.2019 16:44:00
Disney Plus; ABD, Kanada ve Hollanda'da yayın hayatına başladı
Disney Plus; ABD, Kanada ve Hollanda'da yayın hayatına başladı12.11.2019 16:16:00
MediaTek'in 5G özellikli yonga setleri için resmi tarih belli oldu
MediaTek'in 5G özellikli yonga setleri için resmi tarih belli oldu12.11.2019 15:40:00
2020 Kia Optima'nın tasarımı ortaya çıktı
2020 Kia Optima'nın tasarımı ortaya çıktı12.11.2019 15:00:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 11 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
çinliler abd ürünlerini ülkelerinde barındırmıyor abd niye barındırsın? abd sonuna kadar haklı ben olsam çinli hiçbir şirket ile çalışmam sende benim ürünlerimin yasağını kaldır herşey karşılıklı.
allenwalker36 - 14.11.2019, 20:06 0
ses sıkıntısı yüzünden videonun sonunu getiremedim.
:/
Bualix - 13.11.2019, 21:37 0
Yine ses sorunu.
kesbi - 13.11.2019, 16:14 0
mobilite eskisi gibi düzenli değil ve içerik kısıtlı tek bir haber tek bir başlıkla mobilite mi olur haber sıkıntısı mı çekiyorsunuz hiç mi teknolojik gelişme yok çok yavan olmuş bu program sizleri seviyoruz istifade etmek istiyoruz
emir_sezer - 13.11.2019, 12:25 +1
Sesteki sorun için zannediyorum teknik bir sorun nedeniyle yaka mikrafonları devre dışı kalmış. Sesi kameranın üstündeki mikrafon kaydetmiş. Herşeye rağmen emeğinize sağlık. Kolaylıklar diliyorum...
DH Misafiri - 13.11.2019, 12:24 +1
iphone 7ye kadar kamera konusunda iyi olduğunu düşünmüyorum. Aksine kamera konusunda geride olduğunu hatırlıyorum. Hatta iphone6 ve benim zenfone selfie aynı zamanda çıkmış ve yarı fiyatlı selfienin kamerası 6dan daha iyi seçilmişti.
Yanlış hatırlıyor da olabilirim.
RaptorFX - 13.11.2019, 10:50 0
naptiniz ses cok kotu, ne degisti?
DH Misafiri - 13.11.2019, 10:20 +2
ses kalitesi yüzünden kulaklarım kanadı!
fofer - 13.11.2019, 09:33 +7
biir iki asır öncesine kadar bilim; bilim içindi, anonimdi.
şimdi bir kaç baronun menfaatine amade sömürü aracı olmuş.
bir ürünün yada sektörün teknolojine sahip olmakla, sanayisine
sahip olmak farklı şeyler olabiliyor. msl. otomotiv sanayimiz iyi
teknoljimiz yok gibi bişey. birkaç baron adamının ar-ge'sini saymazsak.
bytradm - 13.11.2019, 00:11 0
Mesut diyor ku " Huawei rekabeti canlandiran " ! .... ??? Fiyatiyla deseniz alakasi yok!
Amerikan sirketlerin de olumsuz etkilenecegi icin bu gelisme olmustur. Sonucta hirsizlik vs karsi anlasilan arka kapilar ardindan bazi denetlemeler veya kosullu anlasmalar Amerika tarafina verilmis olmali .
Benzer bir durum Windows isletim sisteminin Cin e ozel uretilmesi gibi ...

iHA SiHA helipokterler vs zaten motoru tasarimi vs yabanci montaj yapiliyor Turkiye'de . Hepsini gectim uydu konumlandirma sistemi Turkiye kendisine has bir sistemi dahi yok ... Buyuk Devletlerin ve Avrupa Birligin kendi uygu konumlandirma sistemleri varken Turkiye varsan motoruna yazilimina kadar kendisi yapsin kullanacagi uydu sistemi yine yabanci olacak ve bu modul de yabanci olmak zorunda ... Montajdan otesi abartilmamali suan icin ...
Erdi ve MEsut farkli hazirlanmislar :) Yani birbirlerin iceriklerini bilmiyorlar :) . Beden dillerinden belli oluyor gibi yoksa tiyatral bir detay mi :) ...
smart1978 - 12.11.2019, 21:27 0