Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Bitcoin 10,000 doların altında
Bitcoin 10,000 doların altında2.7.2019 10:45:00
Dünyanın en zor battle royale oyunu duyuruldu
Dünyanın en zor battle royale oyunu duyuruldu2.7.2019 10:13:56
Intel, akıllı telefon modem patentlerini satarak sektörden çekilecek
Intel, akıllı telefon modem patentlerini satarak sektörden çekilecek1.7.2019 23:59:00
Yeni Jumanji filminden ilk fragman geldi
Yeni Jumanji filminden ilk fragman geldi1.7.2019 23:30:00
Apple ID Sign In programında güvenlik riski
Apple ID Sign In programında güvenlik riski1.7.2019 23:00:00
AB'deki elektrikli araçlara 'yapay motor sesi' zorunluluğu getiren yasa bugün yürürlüğe girdi
AB'deki elektrikli araçlara 'yapay motor sesi' zorunluluğu getiren yasa bugün yürürlüğe girdi1.7.2019 22:30:00
En çok kullanılan masaüstü işletim sistemi Windows 10
En çok kullanılan masaüstü işletim sistemi Windows 101.7.2019 22:00:00
Kedilerin eve ölü hayvan getirmesi yapay zeka ile önleniyor
Kedilerin eve ölü hayvan getirmesi yapay zeka ile önleniyor1.7.2019 21:30:00
Lenovo Z6, 4 Temmuz tarihinde tanıtılacak
Lenovo Z6, 4 Temmuz tarihinde tanıtılacak1.7.2019 21:00:00
Google'ın yeni işletim sistemi Fuchsia'nın geliştirici sitesi açıldı
Google'ın yeni işletim sistemi Fuchsia'nın geliştirici sitesi açıldı1.7.2019 20:30:00
Sinema yasası yürürlüğe girdi: Seyircilere bir iyi, bir kötü haber
Sinema yasası yürürlüğe girdi: Seyircilere bir iyi, bir kötü haber1.7.2019 20:00:00
Xbox Live Gold Temmuz 2019 oyunları açıklandı
Xbox Live Gold Temmuz 2019 oyunları açıklandı1.7.2019 19:30:00
Elgato Thunderbolt 3 Dock inceleme
Elgato Thunderbolt 3 Dock inceleme1.7.2019 19:20:35Görüntülenen Haber
AnTuTu, Haziran ayının en performanslı Android telefonlarını listeledi
AnTuTu, Haziran ayının en performanslı Android telefonlarını listeledi1.7.2019 19:00:00
Intel, görüntülü sohbetler için göz teması düzeltme sistemi geliştirdi
Intel, görüntülü sohbetler için göz teması düzeltme sistemi geliştirdi1.7.2019 18:30:00
Nintendo Switch'i almanın tam zamanı!
Nintendo Switch'i almanın tam zamanı!1.7.2019 18:07:34
Apple News+ hizmeti sıkıntılarla başladı
Apple News+ hizmeti sıkıntılarla başladı1.7.2019 18:00:00
Monster Notebook'un yeni teknik merkezi açıldı: Tamir süresi kısalacak
Monster Notebook'un yeni teknik merkezi açıldı: Tamir süresi kısalacak1.7.2019 17:30:00
Yeni iPhone'ların CAD görselleri kare kamera modülünü onaylıyor
Yeni iPhone'ların CAD görselleri kare kamera modülünü onaylıyor1.7.2019 17:00:00
Buharlı vantilatör alırken nelere dikkat edilmeli?
Buharlı vantilatör alırken nelere dikkat edilmeli?1.7.2019 16:30:00
iFixit kendi iPhone kılıflarını satışa sundu
iFixit kendi iPhone kılıflarını satışa sundu1.7.2019 15:57:00
ÖTV indirimi sona erdi: Otomobil fiyatlarına zam kapıda
ÖTV indirimi sona erdi: Otomobil fiyatlarına zam kapıda1.7.2019 15:25:00
Huawei Mate 30 5G ve Mate X'in çıkış tarihi belli oldu
Huawei Mate 30 5G ve Mate X'in çıkış tarihi belli oldu1.7.2019 15:00:00
Robotlar 2030 yılına kadar 20 milyon kişinin işini elinden alacak
Robotlar 2030 yılına kadar 20 milyon kişinin işini elinden alacak1.7.2019 14:20:00
BAE, dünyanın en büyük güneş enerjisi santralini kullanıma soktu
BAE, dünyanın en büyük güneş enerjisi santralini kullanıma soktu1.7.2019 13:52:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 11 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Mesut video editing işleri ile uğraşıyorum. Malum dolar aldı başını gitti. Full HDD video düzenleme için uygun fiyatlı sistem testleri yaparmısın ? Bende i7 4790 işlemci, 16 gb ram, nvidia 960 ekran kartı var. Fena değil sistem ama bunu daha da hızlandırmanın imkanı varmı ? örneğin hızlı bir ssd alsam performans ne derece etkilenir renderda ?
hikmetg - 4.7.2019, 12:16 0
Bu forumdaki yayıncıların Apple merakı o kadar sinir bozucu ki...
Guest-60C9D430E - 3.7.2019, 16:32 0
Elin adamları "yabancılar" alıyor deniyor kurcalıyor beğenirse kullanıyor beğenmezse zaten sıkıkntı yok.Biz ise ancak bakıyoruz bakarken bile laf ediyoruz kavga ediyoruz bir şey yarışıtırıyoruz kendi aramızda.
eyoruk - 3.7.2019, 15:36 0
Bağlantısı sayısını çok az olması (ör: usb port sayısı) ya da hiç olmaması (ör: kablolu ethernet bağlantısı) nedeniyle bu tür donanımlar ortaya çıkıyor. Bunun yanında, Mesut Bey'in de dediği gibi taşıma iç güdünüzü törpülemeye yarıyor. Mesela standart parçalar iş yerinizde (ya da evinizde) iken bu tür donanımlar diğer konutunuzda olduğu için çoğu parçayı da beraberinizde götürmekten kurtarıyor.
lterlemez - 2.7.2019, 14:39 0
+ Gigabit ethernet + USB 3.0 portları işin içine girince yeterli hızların sağlanabilmesi için mecburen thunderbolt gerekiyor. Ha, tek kablo olması da sadeliğe ciddi katkı yaptığı için tercih ediliyor(Sadeliği ararım ama ben bu parayı bu sadelik için vermem). Geçen hafta Intel thunderbolt lisansını artık ücretsiz dağıtacağını açıkladı, cihaz bu karar öncesinde üretildiği için fiyatı yüksek, belki firma Intel ile maliyet konusunda anlaşıp piyasadaki mevcut ürünlerinin fiyatını aşağıya çeker.
raxetul - 2.7.2019, 10:10 +1
Gizli şarj demedim ki .sadece gücü yetmez eğer bilgisayar şarjı için gerekli gücün altında ise.
Temel seviyede yanlış algılamış veya okumuşsunuz. Enteresan
Böyle devam et lütfen [:'(]
smart1978 - 2.7.2019, 10:09 0
Watt volt ayrı birimlerdir, hızlı şarj etmez ama düşük akım ile şarj eder. Voltajın yeterli olması her zaman akımın akması için yeterlidir ta ki Samsung gibi şarj cihazı şart ettiği cihazın Samsung olup olmamasına göre akımı kesmiyorsa. Birden fazla markaya ürün çıkartan bu haberdeki gibi ürünler illa ki şarj eder, sadece hızı sizi memnun eder ya da etmez.
raxetul - 2.7.2019, 10:03 0
Hacım ben olayı anlayamadım.
Ben zaten bunu laptopumdaki hdmi çıkışından yapıyorum?
Laptopumdan hdmi çıkışına kabloyu takıp başka bir monitöre,tvye bağlayabiliyorum aynı zamanda kablosuz mouse ve klavyeyide laptoptaki usb çıkışına kablosuz bağlantı aletini takarak bunları yapabiliyorum hiçbir alete zımbırtaya gerek kalmadan oluyor bu?
Hayır yani cahilliğime verin bu kadar çaresizlik macbook pro'da hdmi veya yeterli çıkış olmamasından mı kaynaklanıyor? Öyleyse durum vahim. Bir araba parası ver ama bu çıkışlar olmasın
caneycaney - 2.7.2019, 09:42 0
Fiyata selam durun! 2399TL
interwap - 1.7.2019, 21:42 +4
2017 yilindan kalmis eski bir cihaz. Ayni markanin 2019 modeli cikmis 2 yil sonrasinda iste :
https://www.elgato.com/en/dock/thunderbolt-3-pro

Bu kesin daha iyidir ...
https://www.amazon.com/dp/B07LFWBPRF
PD 85W a kadar destekliyormus haberdi Pro olmayan modeli. Yani laptopunuz 85 Watt yukarisi ise sarj etmez ! Elbette ultrabook larin cogunda yeterli olabilir.
smart1978 - 1.7.2019, 20:34 0