Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Ford otonom araç geliştirmek için yeni şirket kurdu
Ford otonom araç geliştirmek için yeni şirket kurdu25.7.2018 15:10:00
PlayStation Store yaz indirimleri başladı
PlayStation Store yaz indirimleri başladı25.7.2018 14:41:31
Elgato Stream Deck Mini kontrolcüsü duyuruldu
Elgato Stream Deck Mini kontrolcüsü duyuruldu25.7.2018 14:30:00
Karşınızda resmi basın görselleriyle Meizu 16 ve 16 Plus
Karşınızda resmi basın görselleriyle Meizu 16 ve 16 Plus25.7.2018 14:00:00
Outlook.com'a gece modu özelliği geldi
Outlook.com'a gece modu özelliği geldi25.7.2018 13:30:00
Samsung’un yeni grafik birimi çok ses getirecek
Samsung’un yeni grafik birimi çok ses getirecek25.7.2018 13:00:00
Xiaomi Pocophone F1 en ucuz amiral gemisi olabilir
Xiaomi Pocophone F1 en ucuz amiral gemisi olabilir25.7.2018 12:30:00
2019 Audi Q3, yeni teknolojileri ve daha dinamik tasarımıyla tanıtıldı
2019 Audi Q3, yeni teknolojileri ve daha dinamik tasarımıyla tanıtıldı25.7.2018 12:00:00
Huawei HiCare ile akıllı telefon hizmetinde yeni çözüm dönemi
Huawei HiCare ile akıllı telefon hizmetinde yeni çözüm dönemi25.7.2018 11:00:00
QLC NAND bellek savaşı kızışıyor
QLC NAND bellek savaşı kızışıyor25.7.2018 10:00:00
Sony Xperia XZ3 yenilenen tasarımıyla karşınızda
Sony Xperia XZ3 yenilenen tasarımıyla karşınızda25.7.2018 09:30:00
Valve bir haftada 100 bin kullanıcıyı engelledi
Valve bir haftada 100 bin kullanıcıyı engelledi25.7.2018 09:00:00
Elektrik hattından internet aktarın! "TP-Link TL-PA7010 incelemesi"
Elektrik hattından internet aktarın! "TP-Link TL-PA7010 incelemesi"25.7.2018 06:45:58Görüntülenen Haber
Google'ın tamamen beyaz olarak yenilenen materyal tasarımından örnekler
Google'ın tamamen beyaz olarak yenilenen materyal tasarımından örnekler24.7.2018 23:30:00
Günde 143 milyar kelime çeviren "Google Çeviri" para kazandırmıyor
Günde 143 milyar kelime çeviren "Google Çeviri" para kazandırmıyor24.7.2018 22:56:00
Commodore 64 Mini, 9 Ekim'de satışa sunulacak
Commodore 64 Mini, 9 Ekim'de satışa sunulacak24.7.2018 22:25:00
Honor 9N resmi olarak duyuruldu
Honor 9N resmi olarak duyuruldu24.7.2018 21:45:00
Boeing, SpaceX'in gerisinde kaldı: Starliner'da büyük hata
Boeing, SpaceX'in gerisinde kaldı: Starliner'da büyük hata24.7.2018 21:30:00
Avermedia Live Gamer Portable 2 Plus video yakalama cihazı inceleme
Avermedia Live Gamer Portable 2 Plus video yakalama cihazı inceleme24.7.2018 21:25:49
Nvidia’nın 11 serisi kartlarının çıkış tarihi sızdı | Gecikme sebebi
Nvidia’nın 11 serisi kartlarının çıkış tarihi sızdı | Gecikme sebebi24.7.2018 21:00:00
Mcdonalds'ın kamyonları yemeklik yağlardan dönüştürülen biyodizel yakıtla çalışıyor
Mcdonalds'ın kamyonları yemeklik yağlardan dönüştürülen biyodizel yakıtla çalışıyor24.7.2018 20:30:00
Yeni nesil Xbox, oyun akış hizmetini destekleyecek
Yeni nesil Xbox, oyun akış hizmetini destekleyecek24.7.2018 20:00:00
HMD Global fiyatları iPhone X seviyesine çıkarıyor: Nokia 9'un fiyatı 1.000 dolar olabilir
HMD Global fiyatları iPhone X seviyesine çıkarıyor: Nokia 9'un fiyatı 1.000 dolar olabilir24.7.2018 19:30:00
Kredi kartsız taksitli cep telefonu almak istiyorum ne yapmalıyım?
Kredi kartsız taksitli cep telefonu almak istiyorum ne yapmalıyım?24.7.2018 19:05:11
Örnekler üzerinden kent hayatında evrimin izini sürmek
Örnekler üzerinden kent hayatında evrimin izini sürmek24.7.2018 19:00:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 31 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Benimde böyle bir şey işimi görür. Sanırım kaliteli bir şey almak istersem en az 130 TL vereceğim, daha uygunu yok gibi.
Wampire^^ - 3.9.2018, 02:49 0
Merhaba ben bu ürü aldım ve gayet iyi çalışıyor. diğer oda içinde almak istiyorum ama benim aldığım ürün bayağı pahalı bi model idi diğer odaya çok yüksek bir performansta internet gerekmiyor. yine tp-link in diğer bi modelini alsam bu setin vericisine bağlanacakmıdır.
DH Misafiri - 9.8.2018, 10:12 0
Bilgi için teşekkür.
Bende zaten cat6 kablolama yaptım.
Kötü görünmemesi için de kablo kanalı koydum. Hiç bir sıkıntı yok. 1000 mbit sistemin keyfini sürüyorum.
kayamtky - 29.7.2018, 11:32 0
Yeni yapılan sitelerde artık her daireye 3 faz elektrik giriyor. 380V olarak kullanılmasa da, 3 faz odalara ve mutfağa yükü dengelemek adına dağıtılıyor. Örneğin aydınlatmalar bir fazda, mutfak prizleri bir fazda, diğer prizler bir fazda gibi. Veya odalara da bölünmüş olabiliyor, böyle durumda her odanın prizi farklı faza bağlı oluyor.

Bu tip powerline ürünleri farklı fazda olan prizler arasında çalışmıyor. Eğer imkan var ise CAT6 kablonun yerini hiçbirşey tutmaz, bu tip cihazlar son çare olarak kullanılmalı. Kablo imkanı varsa kesinlikle kablo kullanılmalı.
Diablo - 29.7.2018, 01:22 0
Ben bu ürünü anlamadım, Access Point ile aynı görevimi görüyor bu cihaz yani sadece kablolar ile birbirine bağlayıp başka odadaki cihazlara kablolu internet aktarmak içinmi?
Glorfindel1907 - 27.7.2018, 21:18 0
Airties, Zyxel, TP-Link, Tenda' nın çeşitli modellerini kullandım. Markadan markaya çok çok performans farkı olmuyor. TP-Link' i yazılım desteği olarak diğerlerine göre öne çıkarabilirm. Dikkat etmeniz gereken ;

- Atıyorum 500mbps üründe fast ethernet bulunması gibi abukluklar olabiliyor. Satın alacağınız ürün Gigabit portlu olmalı.
- Evinize gelen elektrik tesisatı trifaze (3 faz hattı ) ise cihazların aynı faz hattı üzerinde bulunması. Farklı faz hattında olmaları ciddi problem olur.
- Yüksek akım koruma ve priz çoklayıcılardan uzak durmanız. İll priza çoklayıcı gerekiyorsa duvardaki prizi çiftli yapan orjinal gömme prizler var onlardan takabilirsiniz.

- Cihazların toprak hattı ile işi olmuyor. Fakat tesisatı yapan aklı evvel topak hattına da nötr/cansız ıcı bağladıysa anormal hız kayıpları ortaya çıkıyor.

Modem sigorta kutusuna yakınsa işinin ehli bir elektrikçi çağırın. Tesisat trifaze ise sinyali taşıyacağınız odadaki prizle aynı faz hattı üzerinde olan bir sigorta üzerinden hat alıp kutunun hemen yanına sıva üstü priz taktırın. Modemden bu prize bağlayacağınız adaptöre hat verin. Bakın performans nasıl artıyor :)
EuphoriA - 27.7.2018, 20:29 0
Düzgün çalışan bir ürün değil. Kablo çekin daha iyi.
sonersec - 27.7.2018, 12:22 0
Yeni yapılan Toplu konutlar da oturuyorum. Elektrik tesisatı yeni sistem ve çok iyi. Buna rağmen olmadı, insanı delirtecek kadar düşük hız da aktarım ve internet oluyordu. Mecburen oda dan odaya cat 6 kablolama sistemine geçtim. Bence sorun eski yeni olması değil, başka bir şey, ama ne ?
Tahminen asıl sorun, evin içinde ki elektrik kablolama sisteminin sigortalara ne şekilde bağlandığıyla ilgili.
kayamtky - 26.7.2018, 13:19 0
4 yıldır aynı markanın farklı bir modelini kullanıyorum. Hiç sıkıntı yaşatmadı bugüne kadar. 50 mbit hızımın tamamını alıyorum sayesinde.
DH Misafiri - 26.7.2018, 10:21 0
5 yıldır kullanıyorum nimet bir cihaz,tüm kablo derdinden kurtardı,ve 50 mbit internet hızımda hiç bir kayıp yaşamadım,saniyede 6.5mb/s veri transferi yapabiliyorum.Ancak yorumlar doğru 20 senelik bir evin elektrik tesisatında denedik olmadı,elektrik tesisatı yeni ve bu cihaza uyumlu olmalı.
PANTER_111 - 26.7.2018, 01:11 0