Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Rusya'dan kripto para madenciliğine yasaklama: Madencilik cihazları ithal edilemeyecek
Rusya'dan kripto para madenciliğine yasaklama: Madencilik cihazları ithal edilemeyecek11.6.2018 15:33:00
MSI'ın son bombası: Performans sınıfı Ultrabook
MSI'ın son bombası: Performans sınıfı Ultrabook11.6.2018 15:01:15
Yerli helikopter motorunda ilk ateşleme başarıyla gerçekleştirildi
Yerli helikopter motorunda ilk ateşleme başarıyla gerçekleştirildi11.6.2018 14:44:00
ABD dünyanın en güçlü süper bilgisayarını yaptı: İşte Linux ile çalışan Summit
ABD dünyanın en güçlü süper bilgisayarını yaptı: İşte Linux ile çalışan Summit11.6.2018 14:30:00
Xiaomi Mi Band 3 ülkemizde satışa sunuldu!
Xiaomi Mi Band 3 ülkemizde satışa sunuldu!11.6.2018 14:00:00
Çatısında elektrik üretip fazlasını satanlara vergi muafiyeti geliyor
Çatısında elektrik üretip fazlasını satanlara vergi muafiyeti geliyor11.6.2018 13:40:00
Samsung marka cep telefonu patladı, araba alev topuna döndü!
Samsung marka cep telefonu patladı, araba alev topuna döndü!11.6.2018 13:10:00
Fiat 500C Collezione Türkiye'de satışa sunuldu
Fiat 500C Collezione Türkiye'de satışa sunuldu11.6.2018 12:30:00
4 kameralı telefonlara hazır olun
4 kameralı telefonlara hazır olun11.6.2018 11:22:00
Elon Musk, Tesla Roadster'a küçük roketler yerleştirecek
Elon Musk, Tesla Roadster'a küçük roketler yerleştirecek11.6.2018 10:44:00
İsviçre, seçimlerini Blockchain ile yapmaya hazırlanıyor
İsviçre, seçimlerini Blockchain ile yapmaya hazırlanıyor11.6.2018 10:22:00
Samsung’un özelleştirilmiş yeni çekirdeği Cortex-A76’dan daha hızlı olabilir
Samsung’un özelleştirilmiş yeni çekirdeği Cortex-A76’dan daha hızlı olabilir11.6.2018 09:49:21
E3: Anthem oyunculara ne sunuyor?
E3: Anthem oyunculara ne sunuyor?11.6.2018 08:32:16Görüntülenen Haber
Bethesda konferansında hangi oyunlar tanıtıldı?
Bethesda konferansında hangi oyunlar tanıtıldı?11.6.2018 07:47:45
Telefonlara Skyrim geliyor! The Elder Scrolls Blades tanıtıldı
Telefonlara Skyrim geliyor! The Elder Scrolls Blades tanıtıldı11.6.2018 07:26:13
Online hayatta kalma temalı Fallout 76 tanıtıldı!
Online hayatta kalma temalı Fallout 76 tanıtıldı!11.6.2018 06:53:56
Mermi yağmuruna hazır olun: RAGE 2'den uzun bir oynanış videosu geldi
Mermi yağmuruna hazır olun: RAGE 2'den uzun bir oynanış videosu geldi11.6.2018 05:06:19
Microsoft E3 2018 basın konferansının diğer öne çıkan oyunları
Microsoft E3 2018 basın konferansının diğer öne çıkan oyunları11.6.2018 04:39:11
Devil May Cry 5 duyuruldu
Devil May Cry 5 duyuruldu11.6.2018 02:58:35
Hasret sona erdi: Cyberpunk 2077'nin oyun içi fragmanı yayınlandı
Hasret sona erdi: Cyberpunk 2077'nin oyun içi fragmanı yayınlandı11.6.2018 02:03:28
The Division 2'nin oynanış videosu yayınlandı
The Division 2'nin oynanış videosu yayınlandı11.6.2018 01:16:47
Etkileyici oynanış görüntüleriyle Forza Horizon 4 duyuruldu
Etkileyici oynanış görüntüleriyle Forza Horizon 4 duyuruldu11.6.2018 00:34:13
Fallout 76’dan ilk bilgiler ve oyun içi video geldi
Fallout 76’dan ilk bilgiler ve oyun içi video geldi11.6.2018 00:01:06
Güney Kore borsası hacklendi, kripto para piyasası çakıldı
Güney Kore borsası hacklendi, kripto para piyasası çakıldı10.6.2018 23:55:00
LG G8 ThinQ, 4K ekranla gelebilir
LG G8 ThinQ, 4K ekranla gelebilir10.6.2018 23:28:31
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 9 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Sırf Mass Effect veya Dragon Age diye MP oynadım, ne bileyim bunun yerine ikisinden birine spin off yapılabilirdi. Sıfırdan bir lore kurmak ne kadar mantıklı olacak bilmiyorum yazar kadrosu sağlam olsa da. Sonuçta MP oyun, CO op olsa dahi çoğu kişi acele edecek hikayeyi okumadan dinlemeden aksiyona girişeceğiz mecbur.

Bioware ve Frostbite diye denerim. Titanfall a benziyor.
Crimson Knight - 20.6.2018, 22:31 0
Yılın balon oyunu hayırlı olsun.
Bay Robot - 12.6.2018, 02:12 0
psn fiyatına zam gelmiş 369₺
Kaze-kun - 11.6.2018, 18:34 0
Single olmayan,sadece multi olan,bir harita icinde devamli ayni seyleri yapip milletin birbirini oldurdugu,ölüp ölüp tekrar doğulan bu oyunlar gerçekten insanlari nasil bu kadar heyecanlandırıyor anlam veremiyorum,evil within 2 on tane pubg,anthem vs.. yapar veya last of us veya god of war veya wolfenstein...bende problem var herhalde...
Newintown - 11.6.2018, 18:34 0
Grand thieft auto değil , grand theft auto
toytonum - 11.6.2018, 18:30 0
Bioware'nin mezarına vurulacak son çiviyi sunuyor başka ne sunacak?
Six Feet Under. - 11.6.2018, 18:20 0
Oyunun en büyük iddialarından biri mekan değişimlerinde yükleme olmaması yani Grand Thieft Auto benzeri açık bir dünya ile başbaşayız.
Bence destiy vari deseniz tam olurdu..

2. Ben iyunu begenmedin cok tekrar edecek gibi... Oynanis ve Fragmanlarda cok basit bir oynanisi var gibi gözüküyor... tabii oyun ciktiginda hic bir özelligin bizde olmayacagi kesin :D
3. Oyunda herkes esit iceriklere sahib olunacagi söylenmis, lootboxlarin olmayacagi kesinlesmisti Ama bunun Delux edition anlanlar icin gecerli oldugu ortaya cikti :D
yalanci EA :D
mementopolis - 11.6.2018, 13:46 0
Çok sayıda açık dünya oyunu yapılıyor. Furya oldu gitti ama sağlam bir konu olmadıktan sonra boş boş bir FPSden başka bir şey değil. Vİdeo bana destiny2 kopyası gibi geldi ki bu D2, 4K 60 fps optimumlu bir oyun. Çakma oyun dolu piyasa. Gelsin görelim diyorum ama sıktı artık bu tarzlar...