Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Sihirli ses güçlendiricisi AudioWow karşınızda
Sihirli ses güçlendiricisi AudioWow karşınızda1.6.2020 10:46:00
Elektrik motoruna sahip “dünyanın en büyük uçağı” ilk uçuşunu gerçekleştirdi
Elektrik motoruna sahip “dünyanın en büyük uçağı” ilk uçuşunu gerçekleştirdi1.6.2020 00:30:00
Minecraft Dungeons’un ilk DLC’si temmuz ayında yayınlanıyor
Minecraft Dungeons’un ilk DLC’si temmuz ayında yayınlanıyor31.5.2020
Galaxy Note 20 batarya kapasitesi ortaya çıktı
Galaxy Note 20 batarya kapasitesi ortaya çıktı31.5.2020
Yeni normale saatler kala Türkiye'de Koronavirüs salgınında son durum - 31 Mayıs
Yeni normale saatler kala Türkiye'de Koronavirüs salgınında son durum - 31 Mayıs31.5.2020
Microsoft, güncelleme bölümüne yükseltmesi engellenen cihazlar için uyarı ekledi
Microsoft, güncelleme bölümüne yükseltmesi engellenen cihazlar için uyarı ekledi31.5.2020
Kazada ölüm oranı en yüksek otomobiller açıklandı
Kazada ölüm oranı en yüksek otomobiller açıklandı31.5.2020
Apple, LG'den ekran üretimini hızlandırmasını istedi
Apple, LG'den ekran üretimini hızlandırmasını istedi31.5.2020
Intel DG1, RX 560 ve GTX 1050’den yavaş olabilir
Intel DG1, RX 560 ve GTX 1050’den yavaş olabilir31.5.2020
Lenovo'dan yeni ekonomik hibrit dizüstü bilgisayar: IdeaPad Duet 3i
Lenovo'dan yeni ekonomik hibrit dizüstü bilgisayar: IdeaPad Duet 3i31.5.2020
Motorola'dan yeni bir telefon geliyor: Moto E LE
Motorola'dan yeni bir telefon geliyor: Moto E LE31.5.2020
Microsoft, Windows kullanıcılarını Edge tarayıcısına zorlamaya devam ediyor
Microsoft, Windows kullanıcılarını Edge tarayıcısına zorlamaya devam ediyor31.5.2020
Dikkate değer Apple Arcade oyunları!
Dikkate değer Apple Arcade oyunları!31.5.2020Görüntülenen Haber
Samsung, Galaxy M31 modellerini kullanılamaz hale getiren güncellemeyi düzeltti
Samsung, Galaxy M31 modellerini kullanılamaz hale getiren güncellemeyi düzeltti31.5.2020
İngiliz hava yolu ile uçan Türklerin verileri çalındı
İngiliz hava yolu ile uçan Türklerin verileri çalındı31.5.2020
SpaceX astronotları Uluslararası Uzay İstasyonu'na ulaşıyor! (CANLI)
SpaceX astronotları Uluslararası Uzay İstasyonu'na ulaşıyor! (CANLI)31.5.2020
Xiaomi Mi Band 5'in çıkış tarihi resmileşti
Xiaomi Mi Band 5'in çıkış tarihi resmileşti31.5.2020
Honor Play 4 5G'nin resmi tanıtım görselleri yayınlandı
Honor Play 4 5G'nin resmi tanıtım görselleri yayınlandı31.5.2020
Kuzey Kutbu'nda 'gece parlayan bulutlar' görüldü
Kuzey Kutbu'nda 'gece parlayan bulutlar' görüldü31.5.2020
Bu fotoğraf duvar kağıdı olarak ayarlandığında, birçok Android telefonun çökmesine neden oluyor!
Bu fotoğraf duvar kağıdı olarak ayarlandığında, birçok Android telefonun çökmesine neden oluyor!31.5.2020
İlk yıldızlararası misafirimiz Oumuamua, bir hidrojen buzdağı olabilir
İlk yıldızlararası misafirimiz Oumuamua, bir hidrojen buzdağı olabilir31.5.2020
Türkiye'nin ilk unicorn'u çıkıyor: Türk oyun şirketi Peak, Türkiye tarihine geçecek rekor fiyatla Zynga'ya satılıyor!
Türkiye'nin ilk unicorn'u çıkıyor: Türk oyun şirketi Peak, Türkiye tarihine geçecek rekor fiyatla Zynga'ya satılıyor!31.5.2020
5G zararlarını engellediğini iddia eden USB cihazı piyasadan toplatılıyor
5G zararlarını engellediğini iddia eden USB cihazı piyasadan toplatılıyor31.5.2020
AMD Ryzen Threadripper 3990X işlemcisi 540$ indirim aldı
AMD Ryzen Threadripper 3990X işlemcisi 540$ indirim aldı31.5.2020
KartRider Rush+ ilk iki haftasında 10 milyondan fazla indirildi
KartRider Rush+ ilk iki haftasında 10 milyondan fazla indirildi31.5.2020
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 12 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Harika bir video olmuş. Yenilerini de bekliyoruz.
DH Misafiri - 1.6.2020, 10:56 0
Zaten 1 ay abonelik deneyip bıraktım teşekkür ederim. Apple paragöz bir firma :) Air 3 kullanıcısı olarak diyorum bunu inan bana :) Adamlar sırf BT Kulaklıkları satsın diye 3.5 mm jakı çıkardılar tüm dünyada bu adamları takip etti çünkü fikir güzeldi. Aslında hepsi paragöz samsung, huawei vs ama apple bir başka paragözlük konusunda :)
Skywaterr - 1.6.2020, 03:28 0
2 in kusür tl bi tablet için çok değil zaten ipadler 7 8 yıl bile kullanılabiliyor ama andorid bir tableti o kadar uzun kullanamazsınız bu anlamda da tl bazında da iPadlerin rakibi yok bence.
Ayrıca o kalem çizim yapan profesyonel tasarım yapan veya not alan öğrenciler için özel tasarlanmış kutudan çıkmaması normal değil mi ? Pro modellerinde olmalıydı evet o konuda haklısınız
Siz muhtemelen normal dokunmatik için alcaksanız 50 tlye bile kalem var
Gecikmeli olmayan ve sorunsuz çalıtşığını söyledikleri kablosuz klavyeler de var
Ya neyse konudan saptık ben sadece apple arcade yüzünden paragöz demenize takılmıştım o yüzden yanıt vermek istedim
Abonelik başlatırsanız ben bi kaç oyun öneriyim hocam size iyi günler
galaxyg - 1.6.2020, 02:58 0
Kardeş niye dolar kafasıyla bakıyorsun ki? Ben TR satış fiyatına bakarım dolar kazanmıyorum. TL olarak en pahalısını satıyor mu satıyor. Tamam sorun değil işletim sistemi iyi olduğu için alalım diyoruz ama derdi bitmiyor kalemi paralı klavyesi paralı. Yahu bari kalemi ver yanında. Kaleme biçtiği fiyat 1000 TL. Dışarıdan standart klavye alayım desen uyumsuz oluyor gecikme oluyor. Adamlar öyle bir ayarlamışlar ki sistemi her açıdan onlara para saymak zorundasın. Bu arada ben ipad kullanıyorum geçenlerde matepad pro mu sattım ipad aldım ama pişman oldum işte.
Skywaterr - 1.6.2020, 02:15 0
Oyunların çoğu uzun oynama süresi vaadediyor ve bir ayda hepsini bitirmeniz imkansız
Yarım yamalak bakarsanız da şansınıza kötü oyunlar gelebilir
Ben aile üyeliği yaptım aylık 6 tl ödüyorum e oynadığım bi kaç oyun normal fiyatı zaten 30 tl bu yüzden paragöz demeniz bence yersiz

iPadler konusunda da apple fan boyu değilim bu arada yanlış anlamayın ama 300 birme ( dolara ) alınabilcek en iyi tableti alıyorsunuz doların pahalı olması appleın suçu değil . 300 dolara daha iyi tablet öneriniz var mı android tabletler telefonla aynı arayüzü kullanıyor adamlar özelleştirmemiş bile ..
otg kablosunu appledan almak zorunda değilsiniz gayet uygun fiyata var ve uygulamaların paralı olmasıyla apple ın bi alakası yok çünkü appleın ofis uygulamaları Ücretsiz :)
paralı olan uygulamalar android de de paralı
galaxyg - 1.6.2020, 01:04 0
Ya kardeş 3 5 oyun güzel diye abonelik başlatmam ben. Zaten ücretsiz denemesi vardı sanırım 1 ay alırım bitirrim o oyunları. Apple paragöz bir firma sadece arcade konusunda değil her konuda. Tablet satar yanında klavye ve kalemi uçuk fiyatlara verir. Gider amiral gemisi tabletinin bir alt modeline doğru düzgün bir özellik koymaz. Örneğin, apple pencil 2, face id., type c. adamlar halaa lighting koyuyor tabletlere ya air 3 mini 5 ipad 7 hepsinde lighting Sırf en tepe modeli almadığın için bu tablet modellerinde sana çağ dışı bir tasarım sunar. Neyse gittin tableti aldın kalem klavye aldın bu seferde otg ile işin olacak diyelim appleın sitesinden 500 tlye otg alacaksın :) Neyse onu da aldın uygulamalarda parayla. 60 70 TL tek bir uygulama bazıları aylık abonelikli. Adamlar yakında sanal sitelerine girişte ve fiziksel mağazaya girişte de para isteyecekler sanırım.
Skywaterr - 31.5.2020, 23:57 0
Ayrıca ilk apple arcade başlattığımda dedim ki ÇÖP .. Sonra işte ilk çıkan oyundan son çıkan oyunlara doğru deneyeyim dedim ilk çıkan golfle alaklı bi oyundu dedim ki bu ne o kadar para alıp golf mu oynatıcaklar ama indirince şok oldum... Hayır en az 50 bölüm oynadım 50 bölümede küçük espiriler eklemişler resmen komik bir oyunmuş baya yaratıcı ve üstüne düşünmüşler
Dandik golf oyunu sandığım oyunu oynadıkça aslında baya üstüne düşünülmüş olduğunu görünce gerçekten etkilendim
Hatta bi youtube kanalı açıp tüm beğendiğim oyunlarını videoya çekeyim dedim ama kimse izlemez diye vazgeçmiştim
galaxyg - 31.5.2020, 23:30 +1
Denediğim oyunlardan beğendiğim de oldu beğenmediğimde ..
Beğendiğim oyunlar gerçekten çok başarılıydı gerek ses olarak gerek görüntü olarak gerçekten sanatsaldı ve üzerinde uğraşılmıştı.
Yukarıda bir arkadaş god of war la kıyaslamak gibi bi hata yapmış ama Apple Arcade adından da anlaşılacağı gibi çok yüksek grafikli oyunlar vaadetmiyor .. God of war gibi yüksek grafikli bir oyun oynamayı bekliyorsanız aşırı yanlış yerdesiniz.
Apple ı paragöz demeye getirmiş ama örnek vericem çok beğeniğim müziklerine bayıldığım bi oyun Tangle Tower ın yapımcısının benzer oyunu AppStore 'da 35 tlydi .. Tüm Apple Arcade ise 35 tl ... Aile üyeliğiyle 5 6 tlye geliyor aylık
Evet bazı oyunlar gerçekten kötü ama monument valley veya limbo tarzı oyunlar sevenler için mükemmel bi deneyim olur monument valley e ve limbo tarzı oyunların fiyatına bakınca apple arcade pahalı değil .

++ EDİT : Tangle towerı google da aratınca şaşırdım steamda olan bi oyunmuş ve fiyatı 35 tl .. Apple Arcade pahalı değil bu anlamda
galaxyg - 31.5.2020, 23:21 0
Güzel olmuş ancak Apple Arcade’de hali hazırda çok oyun var onlarda tanıtılsa çok iyi olur