Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Oppo Find X kavisli ekranla gelecek
Oppo Find X kavisli ekranla gelecek11.6.2018 22:00:00
Tamamen ekrandan oluşan Vivo NEX videoda görüntülendi
Tamamen ekrandan oluşan Vivo NEX videoda görüntülendi11.6.2018 21:30:00
Shadow of Tomb Raider'ın oynanış videosu yayınlandı
Shadow of Tomb Raider'ın oynanış videosu yayınlandı11.6.2018 21:01:26
Galaxy Note 9 ne zaman tanıtılacak?
Galaxy Note 9 ne zaman tanıtılacak?11.6.2018 20:30:00
MSI'dan fiyat/performans sınıfı dizüstü bilgisayar: GF63
MSI'dan fiyat/performans sınıfı dizüstü bilgisayar: GF6311.6.2018 20:06:25
Fortnite'ın yeni güncellemesinde termal saldırı tüfeği ve futbol stadyumu yer alıyor
Fortnite'ın yeni güncellemesinde termal saldırı tüfeği ve futbol stadyumu yer alıyor11.6.2018 20:00:00
Huawei'den Snapdragon 710'a rakip geliyor: Kirin 710
Huawei'den Snapdragon 710'a rakip geliyor: Kirin 71011.6.2018 19:30:00
Tesla Supercharger şarj istasyonlarının sayısı 10 bini aştı
Tesla Supercharger şarj istasyonlarının sayısı 10 bini aştı11.6.2018 19:10:00
Turkcell: "Türkiye'nin kule pazarından hak ettiği payı alması an meselesi"
Turkcell: "Türkiye'nin kule pazarından hak ettiği payı alması an meselesi"11.6.2018 18:58:51
Uber sarhoş yolcuları yapay zeka ile tespit edecek
Uber sarhoş yolcuları yapay zeka ile tespit edecek11.6.2018 18:30:00
Sanal gerçeklik, hastaların ağrılarını azaltmak için kullanılabilir
Sanal gerçeklik, hastaların ağrılarını azaltmak için kullanılabilir11.6.2018 18:00:00
Tesla oto pilota tam otonom sürüş özelliği geliyor
Tesla oto pilota tam otonom sürüş özelliği geliyor11.6.2018 17:20:00
Bunlar bilgisayarsa, bizimkiler nedir ?
Bunlar bilgisayarsa, bizimkiler nedir ?11.6.2018 16:19:22Görüntülenen Haber
Samsung Galaxy Note 9'un yatay kamera yerleşiminin nedeni belli oldu
Samsung Galaxy Note 9'un yatay kamera yerleşiminin nedeni belli oldu11.6.2018 16:05:00
Xiaomi Redmi 6 afişi paylaşıldı: Redmi 6 tasarımı ortaya çıktı
Xiaomi Redmi 6 afişi paylaşıldı: Redmi 6 tasarımı ortaya çıktı11.6.2018 16:00:00
Rusya'dan kripto para madenciliğine yasaklama: Madencilik cihazları ithal edilemeyecek
Rusya'dan kripto para madenciliğine yasaklama: Madencilik cihazları ithal edilemeyecek11.6.2018 15:33:00
MSI'ın son bombası: Performans sınıfı Ultrabook
MSI'ın son bombası: Performans sınıfı Ultrabook11.6.2018 15:01:15
Yerli helikopter motorunda ilk ateşleme başarıyla gerçekleştirildi
Yerli helikopter motorunda ilk ateşleme başarıyla gerçekleştirildi11.6.2018 14:44:00
ABD dünyanın en güçlü süper bilgisayarını yaptı: İşte Linux ile çalışan Summit
ABD dünyanın en güçlü süper bilgisayarını yaptı: İşte Linux ile çalışan Summit11.6.2018 14:30:00
Xiaomi Mi Band 3 ülkemizde satışa sunuldu!
Xiaomi Mi Band 3 ülkemizde satışa sunuldu!11.6.2018 14:00:00
Çatısında elektrik üretip fazlasını satanlara vergi muafiyeti geliyor
Çatısında elektrik üretip fazlasını satanlara vergi muafiyeti geliyor11.6.2018 13:40:00
Samsung marka cep telefonu patladı, araba alev topuna döndü!
Samsung marka cep telefonu patladı, araba alev topuna döndü!11.6.2018 13:10:00
Fiat 500C Collezione Türkiye'de satışa sunuldu
Fiat 500C Collezione Türkiye'de satışa sunuldu11.6.2018 12:30:00
4 kameralı telefonlara hazır olun
4 kameralı telefonlara hazır olun11.6.2018 11:22:00
Elon Musk, Tesla Roadster'a küçük roketler yerleştirecek
Elon Musk, Tesla Roadster'a küçük roketler yerleştirecek11.6.2018 10:44:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 25 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Kardeş,
Mac Pro deyince yemin ederim aklıma huzur getiriyor.

Diğer üreticilerin, hazır sistem, anakart ve ekran kartı üreticileri, birlikte bir karar alıp Mac pro daki yapıya geçmeleri lazım. Nasıl iPhone da herkes taklit ediyorsa masaüstünde de etsinler.
50 yıldan kastım ne kadar uzun soluklu olduğunu abartarak söylemekti, bir bilgisayarın yararlı ortalama ömrü 7-8 senedir. Kullanıma göre uzatılabilir kısaltılabilir.
Diğer taraftan sizin tecrübenizi benzer şekilde yaşayan pek çok kullanıcı vardır. Umulur ki markalar bu tecrübelerden ders çıkarırlar.

İyi bayramlar dilerim.

Esen kalın
sendemail - 13.6.2018, 20:33 0
Mac Pro bana gore gunumuzun masaustu bilgisayarlarinin olmasi gereken sekil, 50 sene gideri olduguna katilmasam da hafiflik ve kucuk olmasi bakimindan bir 10-15 yil boyunca masaustu bilgisayarlarin bu sekilde olmasi gerektigine inaniyorum. Onumuzdeki yil yeni Mac Pro'lar cikacakmis, su anki hali gibi hafif ve kucuk olmaya devam ederse cok guzel olur bence.

Sirket laptopumu acik unuttugumda resetlemek zorunda kaliyorum cogu zaman fakat ayni sey Mac Pro icin gecerli degil, ben de tasarim harikasi olduguna katiliyorum, gercekten begenerek kullaniyorum. Masaustunde boyle guzel dururken, tasimasi bu kadar kolay olurken burada tanitilan RGB LED fanli sistemler, dekora gizlenmis PC'ler bana cok sacma geliyor. Tabi ki ben tekduzelikten yana degilim, PC platformunu begenerek kullananlar da olabilir ama neden PC platformunda populer kasalar mini ITX degil, neden en guzel anakartlar mini ITX formunda degil, bunu anlayamiyorum. Alti ustu bir islemci, bir ekran karti, RAM ve SSD takilan bir bilgisayarin neden populer olani bu kadar buyuk kasalar, anlayamiyorum.

Konsol buyuklugunde bir bilgisayar dusun. Monitorunu, klavyeni ve mouseunu bagladin diyelim. Bu bilgisayarin dekoratif olmasi gerekir mi? Eger konsol buyuklugunde olursa istedigin yere de koyabilirsin. Bilgisayarin dekor olmasi mi guzel olur, yoksa dekorun istedigin gibi olup bilgisayardan tamamen bagimsiz olmasi ve bilgisayari istedigin yere koymak mi guzel olur? RGB ledleri sevenler alsinlar RGB LED'leri, istedikleri gibi dekor yapsinlar, ama bunun bilgisayarin icinde olmasi bana sacma geliyor. Benim Corsair kasami bir yerden bir yere tasimaya gucum yetmiyordu, kasayi kaldirirken belim agriyordu, kasayi hicbir zaman tasiyamiyordum. Bir kasa boyle olmamali bence. Bir de Mac Pro'ya bakalim. Abartisiz soyluyorum, 2 parmagimla rahatca tasiyabiliyorum ve bu bir workstation. Icinde 2 tane ust duzey profesyonel ekran karti olan bir workstation. Boyle bir workstation yapilabiliyorsa demek ki bir masaustu bilgisayarin camasir makinesi boyutunda olmasina yada benim Corsair kasa agirliginda olmasina gerek yokmus.
csh - 12.6.2018, 21:51 +1
Gta 5 kaldırır mı?
Moving On - 12.6.2018, 21:24 0
Bunları gördükçe evdekine elektrik veresim gelmiyor.
Manchester United - 12.6.2018, 19:14 0
erdi Türkçe'yi bozma gülüm...
ekstrem değil sıradışı
fütüristik değil gelecekten gelmiş gibi
lazer__ - 12.6.2018, 15:54 0
Video'yu açmak isteyince pis fakir, sen açma ulan ayı uyarısı koyduğunuz ve moralimizi daha da bozmadığınız için teşekkürler DH.

Bazıları pc gibi değil zaten robot gibi görünüyor,transformers olabilirler dikkat etmek lazım,filmleride berbat zaten.
redoracle - 12.6.2018, 12:21 0
Sanırım ben yeterince ifade edememişim, yazdıklarına kısmen katılmakla birlikte şunu dile getirmeye çalıştım.

Laptoplar, iş serileri thinkpad vb hariç pek zayıf cihazlar buna all in one ları da ekleyebiliriz.

Mac pro bildiğin tasarım harikası, iddia ediyorum 50 sene gideri var..

Günümüzde elektronik devrelerin, işlemciden basit diota kadar ana düşmanı ısı ve tozdur.

Masaüstü anakartlar, işlemciler alan bolluğundan ötürü daha korunaklı hale gelebilir.
İşte bu koruma talebinden ötürü sıvı soğutmalar, fanlar vsr olabildiğince diziliyor, e dizildikçe bari bunları şekilli yapalım diye Tayvan keranesine dönüyor kasa, güzel oluyor mu oluyor.

K

Bir Laptopu ve masaüstünü aynı anda açık bırak ve beş gün sonra bir bak, neyi kastettiğim ortaya çıkacak.
Son tahlilde, Apple ın Mac pro su bence faydalı tasarım yönünden izlenmesi gereken bir yapıdır.

Mac pro baştan aşağı akıl, Ergonomi ve gücü enfes bir şekilde ortaya koymuş.

Esen kalın
sendemail - 12.6.2018, 10:14 0
Kucuk masaustu kasa denilince akla neden laptop geliyor? Mac Pro kullaniyorum (silindir kasali olan workstation bilgisayar), kasasi kucuk ve hafif, islemci ve RAM gibi butun parcalari degistirilebiliyor. Yaninda da 27 inch Samsung QLED monitor kullaniyorum. Yani benim Mac Pro hikaye mi oluyor bu durumda?
Isyerlerinde genelde laptop kullaniliyor ve cok rahat oluyor. Toplanti yaparken yada bir seminer veya egitim verirken laptop olmadigi durumda cok zor oluyor. Laptoplar neden harici bir monitorle kullanilamiyor? Ben isyerinde yillardir laptopumu 27 inch monitor ile kullandim hatta laptop monitorunun yaninda 2-3 monitor bagladigim oldu, herhangi bir problemle karsilasmadim. Monitorun yaninda harici klavye de bagladim. Laptopun monitorunu kapali duruma getirip masanin kenarina koydugum zaman oldukca rahat oluyor. Bilgisayari onemli bir is icin eve goturmem gerektiginde yada bir egitim duzenledigimde laptop olmasi oldukca isime yariyor, masamda calisirken de docking station veya bir-iki kablo baglantisiyla monitor ve klavyeme bagladigimda masaustu bilgisayar seklinde kullaniyorum. Laptop neden hikaye oluyor bu arada?
All in one bilgisayarlar bana da garip geliyor ama bunlar var diye kucuk kasali bilgisayar olmaz diye birsey yok. Masaustuler en fazla konsol buyuklugunde olmali, daha buyuk olmamali. Ekran kartlari da halen tarihi eser olan ISA, VESA, PCI gibi kartlarin seklinde. Eger insanlarin secimi kucuk bilgisayar olursa bir sure sonra ekran karti ureticileri islemci soketi gibi bir arabirim gelistirip islemci seklinde ekran karti uretirler, boylece konsol buyuklugunde bilgisayarlarda kullanmaya da cok uygun olur. Ses karti icin ise Creative disinda PCI express ses karti ureten kalmadi gibi, butun profesyonel ses kartlari da USB veya thunderbolt gibi arabirimleri kullaniyor.
Gunumuz teknolojisiyle PC platformunda bir bilgisayar toplamak isteyen Mini ITX kasa ve anakart tercih ederse cok daha rahat olur bence.
Bu arada yuksek performans deerken, abarti kasalar ve abarti sogutma sistemleri overclock yapanlar icin gecerli, overclock da tamamen buyuk firmalarin kar amacli olarak insanlari yolmalarindan baska birsey degil. Sunu anlamiyorum, overclock yapilarak bilgisayar 2-3 kati hiza mi cikacak?? Quantum islemciye mi sahip olunacak?? Ya mimarisi 50 yila dayali alti ustu x86 mimarili bir PC kullaniyorsun. Yani butun parcalarda en fazla %20'lik bir hiz farki icin abarti sivi sogutma sistemleri, camasir makinesi buyuklugunde kasalar, hepsinin yerine insanlar ellerindeki teknolojiyi gercek anlamda kullansalar yapabildikleri seyler cok farkli olurdu. Nedir yani %20'lik bir hiz farki icin camasir makinesi buyuklugunde bilgisayar toplamak? Goren de bir data center kuruyor sanacak. Hakkaten o kadar islemci gucune ihtiyaci olan varsa alsin bir rack kabin, icine de rack tipi serverlari ust uste dizsin, o zaman gor process power'i. Ama amac islem kapasitesi falan degil, tamamen gosteris ve buyuklugunu ispat etmek. Bunu da buyuk kasa, RGB fan gibi bilesenlerle yapmak insanlarin isine geliyor cunku amac olan gosteris saglanmis oluyor.
csh - 12.6.2018, 07:40 0
Ülke ekonomisi yerlerde... Sıfır ürün alamaz olduk.
2. ele bakalım diyoruz,
10 senelik PC donanımları bile fahiş fiyattan ilan açılır oldu.
Yanlış anlamayın ama böyle gösterişli lüks donanımları içeren videoları artık hoş karşılamıyorum.
Juan Cobra - 12.6.2018, 02:31 +1
Yahu aslında olsa olsa en fazla konsol ebatında olmalı Masaüstüler ,ancak yüksek performans için güçlü soğutma hava tahliyesi ve voltaj gerekli , işte bunun için büyük kasa lazım , e büyük kasada odanın bir yerinde çamaşır makinesi edasında durmasın diye ışıklandırılıyor malumunuz...
12 yıldır laptop kullanıyorum , 15 inchten büyük ekran görmedim. Geçenlerde 27 inch bir monitörün karşısına geçtim ,masaüstü, beynim kaldırmadı , bir köşeden diğerine bakarken ertesi gün geldi..
Pc denince laptop ,all in one hikaye , şöyle sağlamn kasa olacak gönül rahatlığıyla çalış ,oyna sapasağlam .
sendemail - 11.6.2018, 21:35 0