Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Qualcomm Snapdragon 875'in detayları sızdı: Adreno 660 GPU, X60 5G modem
Qualcomm Snapdragon 875'in detayları sızdı: Adreno 660 GPU, X60 5G modem5.5.2020 22:00:00
Samsung Exynos 1000, AMD GPU ile gelebilir
Samsung Exynos 1000, AMD GPU ile gelebilir5.5.2020 21:30:00
Bakanlık ve Storytel iş birliği ile sesli kitaplar ücretsiz!
Bakanlık ve Storytel iş birliği ile sesli kitaplar ücretsiz!5.5.2020 21:00:00
ÇED raporu açıklandı: Yerli otomobilin fabrikası ne kadar sürede tamamlanacak?
ÇED raporu açıklandı: Yerli otomobilin fabrikası ne kadar sürede tamamlanacak?5.5.2020 20:30:00
Vivo'nun ilk akıllı saatinin tasarımı sızdırıldı
Vivo'nun ilk akıllı saatinin tasarımı sızdırıldı5.5.2020 20:00:00
Koronavirüs salgınında en çok orta seviye akıllı telefonlar satıldı
Koronavirüs salgınında en çok orta seviye akıllı telefonlar satıldı5.5.2020 19:40:00
Koronavirüs salgınında iyileşme sürüyor
Koronavirüs salgınında iyileşme sürüyor5.5.2020 19:27:07
Windows 10X ilk önce klasik dizüstü bilgisayarlara gelecek
Windows 10X ilk önce klasik dizüstü bilgisayarlara gelecek5.5.2020 19:00:00
Asus’tan yapay zeka devre kartı
Asus’tan yapay zeka devre kartı5.5.2020 18:30:00
Zoom uygulaması için şimdi de Çin irtibatı iddiası
Zoom uygulaması için şimdi de Çin irtibatı iddiası5.5.2020 18:00:00
Netflix'ten Steve Carell'li komedi dizisi: Space Force'tan ilk fragman yayınlandı
Netflix'ten Steve Carell'li komedi dizisi: Space Force'tan ilk fragman yayınlandı5.5.2020 17:55:00
PSA'nın İzmir'deki yedek parça deposu faaliyete başladı
PSA'nın İzmir'deki yedek parça deposu faaliyete başladı5.5.2020 17:30:00
Bu bildiğin Hi-Fi kulaklık! "1More Spearhead H1007 kulaklık incelemesi"
Bu bildiğin Hi-Fi kulaklık! "1More Spearhead H1007 kulaklık incelemesi"5.5.2020 17:01:57Görüntülenen Haber
Netflix'in aksiyon filmi Extraction büyük ilgi gördü: Devamı geliyor
Netflix'in aksiyon filmi Extraction büyük ilgi gördü: Devamı geliyor5.5.2020 17:00:00
Google Pixel 4a'nın yeni görüntüleri ortaya çıktı
Google Pixel 4a'nın yeni görüntüleri ortaya çıktı5.5.2020 16:30:00
Airbus hem bomba hem de viral hastalıkları koklayacak “elektronik burun” geliştiriyor
Airbus hem bomba hem de viral hastalıkları koklayacak “elektronik burun” geliştiriyor5.5.2020 16:00:00
E-ticaret gönderileri Temmuz ayına kadar temassız teslim edilebilecek
E-ticaret gönderileri Temmuz ayına kadar temassız teslim edilebilecek5.5.2020 15:30:00
IQOO daha Android 11 bile yayınlanmadan Android 12 sözü verdi
IQOO daha Android 11 bile yayınlanmadan Android 12 sözü verdi5.5.2020 15:00:00
Yeni Peugeot 308, Golf R'a rakip hot hatch versiyonla gelecek
Yeni Peugeot 308, Golf R'a rakip hot hatch versiyonla gelecek5.5.2020 14:30:00
Tom Cruise ve Elon Musk bir araya geldi: Uzayda film çekecekler
Tom Cruise ve Elon Musk bir araya geldi: Uzayda film çekecekler5.5.2020 14:00:00
Oppo Reno3 ve Reno3 Pro modellerinin Türkiye fiyatı belli oldu
Oppo Reno3 ve Reno3 Pro modellerinin Türkiye fiyatı belli oldu5.5.2020 13:30:00
Google Meet ve Gmail artık entegre çalışıyor
Google Meet ve Gmail artık entegre çalışıyor5.5.2020 13:00:00
Nissan'ın Avrupa'da küçülmeye gideceği iddia ediliyor
Nissan'ın Avrupa'da küçülmeye gideceği iddia ediliyor5.5.2020 12:30:00
Microsoft Teams sohbet gruplarında limit 250 kişiye çıkıyor
Microsoft Teams sohbet gruplarında limit 250 kişiye çıkıyor5.5.2020 12:02:58
Yeni Samsung Galaxy Book serisi satışa çıkıyor
Yeni Samsung Galaxy Book serisi satışa çıkıyor5.5.2020 11:30:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 83 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Ürünü (1 more H1017 spearhead gaming kulaklık) 13/6/2020 tarihinde Ümraniye Canpark AVM'de Mi Store'dan satın aldım. Aynı akşam eve getirdim USB bağlantısından bilgiyasara kurulumunu gerçekleştirdim. Deneme amaçlı olarak YouTube'dan birkaç video izledim. Seste ara ara kesilmeler olmaya başladı. Video kayıtlarında sıkıntı olabilir düşüncesi ile kesti olan noktaların başına alarak tekrar dinlediğimde ses gelmeye başladı anladım ki sorun video kayıtlarında değil. Ertesi sabah kulaklığım bilgisayara takılı olduğu halde bilgisayarımın güç tuşuna bastım bilgisayarım açılmadım. Bu değişik durumu analiz ettim ve düşündüm KÜ farklı olarak yeni kulaklık takılı bağlantısını çıkarırsam düzelebilir. Ki öyle de oldu USB'den söktüğüm anda bilgisayar açıldı. Bu durumu 6-7 defa üst üste denedim bilgisayar açılmadı. Bunun üzerine 14/6/2020 tarihinde (ertesi günü) ürünü satın aldığım mağazaya gittim ürün değişimi ya da para iadesi yapmak istediğimi söyledim. Verilen cevap; kulak üstü kulaklıklar kişisel kullanım ürünüdür. Değişim yapamıyoruz servise gönderebiliriz. Sanki İç çamaşırı satın almışım gibi muameleye maruz kaldım. Onların bakış açısına göre her şey kişisel kullanım olmalı öyle ya telefonda kulağa dayanmadan kullanılmıyor v.b. Her neyse 14/6/2020'de servis için verdiğim kulaklıktan halen bir haber yok. Ya ürünümü yenisi ile değişsinler ya da para iadesi yapsınlar başka bir seçenek kabul etmeyeceğim. İyi niyetimin sonuna geldiğim için yasal haklarımı arayacağım.

Tek sözüm var yazıklar olsun!
motorist34 - 5.7.2020, 01:18 0
Fiyat biraz yüksek bu aralar ne kadara aldınız siz?
DH Misafiri - 22.6.2020, 12:22 0
Geldi mi hocam, nasıl? :)
protego - 21.6.2020, 16:35 0
videoyu izledim hemen sipariş verdim bir gelsin de görelim neymiş
diyar kaptan - 11.6.2020, 17:19 0
Ürünün satıcısıyla iletişime geçtim ve bu durumu belirttim. Hepsiburada'da değişim talebi olmadığı için iade işlemini başlattım fakat satıcı iade alma konusunda pek niyetli değil gibi. Hijyen gerekçesiyle iade alamayacağını söylüyor genel olarak. Kulaklığı yaklaşık 5 saat kullandım ve bu süre içerisinde bu sorunu çözebilir miyim diye denemeler yaptım fakat değişen bir şey olmadı. Eğer iade talebim reddedilirse yapabileceğim bir şey var mı? Aynı ürünle değişime pek sıcak bakmıyorum çünkü bu üründen biraz soğudum ve yeni gelecek olan üründe de benzer bir sorun olmasından korkuyorum.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Bu arada satıcı, ürün değişimini önerirken iade kabul edemeyeceğini belirtiyor. Bu durum normal mi?
FreshCloud - 11.6.2020, 16:57 0
Ürünü bugün teslim alıp denedim fakat dip ses sorunu yaşıyorum. Ucuz bluetooth kulaklıklardaki gibi; ses oynatıldığında dip ses hafiften duyuluyor, ses durduğunda ise dip ses azalıyor fakat tamamen kesilmiyor. Farklı bilgisayar ve farklı usb portları ile denedim fakat sorun çözülmedi. Bir önceki kulaklığım G430'da böyle bir sorun yoktu. Bu arada flac ile Youtube arasında aşırı bir fark hissetmemem normal mi? İkisi arasında ayrıntı ya da netlik olarak biraz fark var gibi ama "waow" efektini yaşayamadım. Diğer arkadaşlarda durum nedir?
DH Misafiri - 11.6.2020, 11:04 0
Heyecanla bekliyorum. Bu kulaklık uzunca bir süredir dikkatimi çeken bir ürün. Çünkü telefonlarda sorunsuzca sürülebilecek empedansta kaliteli ve hesaplı bir ürün araken denk geldiğim için bügünlerde en çok merak ettiğim model diyebilirim. :) Sizin de incelemenizi bu sebeple bekliyorum. Tabi inceleme olursa daha önce incelemenisini yaptığınız HD6xx ve H1007 modelleriyle de kıyaslama bekliyorum. Bir de tabi oyun ve filmlerde nasıldır onu da merak ediyorum doğrusu.
Symbianist - 7.6.2020, 01:01 +1
Hemen servise verin, değiştiriyorlar.
burakesan - 6.6.2020, 22:33 0
Merhabalar,
H1707 modelinin peşindeyim, inceleme ürünü temin etmeye çalışıyorum.
burakesan - 6.6.2020, 22:33 +1
ya benim kulaklıgın bandı koptu düzeliyor mu bu bilgisi olan var mı ?
kamilgömek - 3.6.2020, 15:01 0