Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Yeni Surface Pro 7 kalemi hakkında detaylar ortaya çıktı
Yeni Surface Pro 7 kalemi hakkında detaylar ortaya çıktı18.9.2019 23:00:00
Ford Otosan ve AVL'nin otonom konvoy projesi başarıyla test edildi
Ford Otosan ve AVL'nin otonom konvoy projesi başarıyla test edildi18.9.2019 22:22:00
Microsoft Store, Windows 10 için yeni bir temaya sahip oldu
Microsoft Store, Windows 10 için yeni bir temaya sahip oldu18.9.2019 21:40:00
İndirme hızında en hızlı interneti Turknet, yüklemede Turkcell sundu
İndirme hızında en hızlı interneti Turknet, yüklemede Turkcell sundu18.9.2019 21:22:00
Huawei dünyanın en hızlı yapay zekâ eğitim sistemini duyurdu
Huawei dünyanın en hızlı yapay zekâ eğitim sistemini duyurdu18.9.2019 21:00:00
Mozilla, Firefox'un yeni versiyonlarını artık dört haftada bir yayınlayacak
Mozilla, Firefox'un yeni versiyonlarını artık dört haftada bir yayınlayacak18.9.2019 20:00:00
World of Tanks oyuncularına The Offspring konseri
World of Tanks oyuncularına The Offspring konseri18.9.2019 19:30:00
Do Not Pay uygulaması aboneliklerinizi otomatik olarak iptal ediyor
Do Not Pay uygulaması aboneliklerinizi otomatik olarak iptal ediyor18.9.2019 19:00:00
The Last of Us Part II’ya ait oyun içi görüntüleri, Madrid Games Week’te gösterilebilir
The Last of Us Part II’ya ait oyun içi görüntüleri, Madrid Games Week’te gösterilebilir18.9.2019 18:00:00
Hyundai, sürücü ve yolcu arasında açılacak bir hava yastığı geliştirdi
Hyundai, sürücü ve yolcu arasında açılacak bir hava yastığı geliştirdi18.9.2019 17:30:00
Google, Pixel 4 modelinin mercan renk seçeneği ile geleceğini doğruladı
Google, Pixel 4 modelinin mercan renk seçeneği ile geleceğini doğruladı18.9.2019 17:00:00
Fossil hibrit akıllı saat E-Ink ekran ve Wear OS ile sızdırıldı
Fossil hibrit akıllı saat E-Ink ekran ve Wear OS ile sızdırıldı18.9.2019 16:30:00
Bu adaptör ile hızlı şarj sorunu bitiyor | İşte Anker'in yeni ürünleri
Bu adaptör ile hızlı şarj sorunu bitiyor | İşte Anker'in yeni ürünleri18.9.2019 16:06:37Görüntülenen Haber
Makyajlı Land Rover Discovery Sport Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
Makyajlı Land Rover Discovery Sport Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri18.9.2019 16:00:00
Galaxy M10s çok daha iyi
Galaxy M10s çok daha iyi18.9.2019 15:45:00
Hibritlere bakışınızı değiştirecek otomobil: Mercedes A 250 e
Hibritlere bakışınızı değiştirecek otomobil: Mercedes A 250 e18.9.2019 15:36:40
IFA 2019 ve teknoloji dünyasını konuştuk | Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan
IFA 2019 ve teknoloji dünyasını konuştuk | Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan18.9.2019 15:36:38
Pocket Casts uygulaması artık Android ve iOS için ücretsiz
Pocket Casts uygulaması artık Android ve iOS için ücretsiz18.9.2019 15:30:00
Galaxy M30s tanıtıldı: İşte özellikleri ve fiyatı
Galaxy M30s tanıtıldı: İşte özellikleri ve fiyatı18.9.2019 15:13:27
PS Store'da Ubisoft oyunlarına özel indirimler
PS Store'da Ubisoft oyunlarına özel indirimler18.9.2019 15:00:00
2023 Sanayi ve Teknoloji Stratejisi açıklandı
2023 Sanayi ve Teknoloji Stratejisi açıklandı18.9.2019 14:30:00
Üç arka kameralı yeni iPad Pro tasarımı ortaya çıktı
Üç arka kameralı yeni iPad Pro tasarımı ortaya çıktı18.9.2019 14:00:00
7500 TL altı bütçe ile alınabilecek MSI dizüstü bilgisayarlar
7500 TL altı bütçe ile alınabilecek MSI dizüstü bilgisayarlar18.9.2019 13:30:00
BMC'nin yeni pickup modeli Teknofest İstanbul'da: İşte tasarımı ve özellikleri
BMC'nin yeni pickup modeli Teknofest İstanbul'da: İşte tasarımı ve özellikleri18.9.2019 13:00:00
Huawei Mate 30 serisinin yeni fotoğrafları ortaya çıktı
Huawei Mate 30 serisinin yeni fotoğrafları ortaya çıktı18.9.2019 12:30:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 21 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Anker kalite tasarım ve fonksiyonelligiyle gerçekten harika. Şu ana kadar aldığım hiçbir ürünün de beni pişman etmedi.
sankii - 11.10.2019, 08:11 0
Erdi'nin Türkçesi güzel de, sakallı amca Türkçeyi yeni yeni öğrenmeye başladı galiba, herhalde İngiltere ülke müdürlüğünden bize ataması yeni yapıldı. Hedef kitlesi Türkiye olan bir forum veya YouTube kanalına röportaj veriyorsun. Notification yerine bildirim kelimesini kullanmak bu kadar mı zor yahu? Eplikeyşın nedir yahu? Uygulama kelimesinin suyu mu çıktı ? Bir de SKU hadisesi oldu en başta. Neyse ki Erdi hemen olaya açıklama getirdi. Sanki herkes bu sektörün içinde ve teriminolojosini bilmek zorunda...
Hepimiz iyi kötü ingilizce biliriz ama Türklerle konuşurken Türkçe, yabancilarla business meeting esnasında anglosaksonca
ksph - 25.9.2019, 10:29 +1
2011'de aldım telefonu, 1650 mah bataryası vardı yanlış hatırlamıyorsam, anker 1900 mAh batarya yaptığı için orjinali direk söküp Anker'e geçmiştim. 2016 sonlarına kadar günlük olarak kullandığım telefonda gayet iyi gitti, sonra da yeni telefon alıp Sensationu kenara atıp sadece ikinci telefon olarak arada çağrı yapmak için kullandım derken 1 sene falan da öyle geçti.En son geçen sene batarya beklemekten artık bozulmuş şarj tutmuyor. 6 yıl sorunsuz kalmak ve her gün şarj edilip ömründen fazla bişey kaybetmemek bir batarya için gayet iyi. Şimdi aynı kalitede ürünler üretiyor mudur Anker bilemem ama.
redoano - 23.9.2019, 23:06 0
Anker ürünler kalite algısı değil gerçekten kaliteli zaten adamların dandik bir ürününü görmedim.
V2 - 23.9.2019, 07:45 +1
Adam ne güzel anlatmış, hiç ihtiyacım yokken bir anda ihtiyaç hisettim??
erenguleren - 20.9.2019, 21:25 +1
Mister Bodur talking english-turkish why?
faniseyler - 19.9.2019, 11:57 +2
yıllar önce ankere ilk güvenenlerdenim perpada ofisleri vardı hatta. Hiç yanıltmadı beni severek kullanıyorum. O zamanlar bu kadar pahalı değildi tabii bu arada :)
medyxnet - 19.9.2019, 11:23 0
Neye kızıyorum biliyormusunuz yılların gırgırına motor ve sensör takıp akıllı temizlik robotu diyerek 500 katı fiyata satıyorlar.
atisaca283 - 19.9.2019, 11:08 +5
Firma sorumlusunu dinlerken hiç sıkılmadım. Çok güzel bir şekilde, aşırıya kaçmadan bilgilendirdi. Bundan sonra firmanın ürünlerini daha çok dikkate alacağım.
mpolat35 - 19.9.2019, 09:16 +4
Yıllarca diyorsunda kaç yıl.
1ses1 - 19.9.2019, 01:25 +1