Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Volkswagen, efsanevi Dune Buggy modelini elektrikli konsept olarak geri getiriyor
Volkswagen, efsanevi Dune Buggy modelini elektrikli konsept olarak geri getiriyor1.2.2019 08:00:00
Rus kozmonot, Dünya'nın uzaydan çekilmiş büyüleyici videosunu paylaştı
Rus kozmonot, Dünya'nın uzaydan çekilmiş büyüleyici videosunu paylaştı1.2.2019 01:16:18
Moto G7 serisinin Brezilya’daki fiyatları ortaya çıktı
Moto G7 serisinin Brezilya’daki fiyatları ortaya çıktı1.2.2019 00:40:00
Intel nihayet CEO’sunu buldu
Intel nihayet CEO’sunu buldu1.2.2019 00:19:20
Açılır-kapanır ön kameralı Oppo R19'un fotoğrafları yayınlandı
Açılır-kapanır ön kameralı Oppo R19'un fotoğrafları yayınlandı31.1.2019
Tesla Model Y'nin üretim yeri ve tarihi netleşti
Tesla Model Y'nin üretim yeri ve tarihi netleşti31.1.2019
Amerika’da hapishaneler mahkûmların ses izi veri tabanlarını oluşturuyor
Amerika’da hapishaneler mahkûmların ses izi veri tabanlarını oluşturuyor31.1.2019
Sony Xperia XZ4'ün 52 megapiksel kamera ile geleceği ortaya çıktı
Sony Xperia XZ4'ün 52 megapiksel kamera ile geleceği ortaya çıktı31.1.2019
Basın görseli sızdırıldı: İşte karşınızda Samsung Galaxy S10 Plus
Basın görseli sızdırıldı: İşte karşınızda Samsung Galaxy S10 Plus31.1.2019
Google Plus, 2 Nisan tarihinden itibaren kapanıyor
Google Plus, 2 Nisan tarihinden itibaren kapanıyor31.1.2019
Samsung'un yeni Celeb Alarm özelliği ile ünlü isimlerin sesleriyle güne başlayabilirsiniz
Samsung'un yeni Celeb Alarm özelliği ile ünlü isimlerin sesleriyle güne başlayabilirsiniz31.1.2019
Veri ihlallerine rağmen Facebook kullanıcı kaybı yaşamadı
Veri ihlallerine rağmen Facebook kullanıcı kaybı yaşamadı31.1.2019
All-Star ekibini kurduk | Jahrein, Enis, PintiPanda... ile konuştuk
All-Star ekibini kurduk | Jahrein, Enis, PintiPanda... ile konuştuk31.1.2019Görüntülenen Haber
Devil May Cry 5 için sistem gereksinimleri açıklandı
Devil May Cry 5 için sistem gereksinimleri açıklandı31.1.2019
GİST'te HP Omen dizüstü hediyeli PUBG turnuvası başladı!
GİST'te HP Omen dizüstü hediyeli PUBG turnuvası başladı!31.1.2019
Çılgın bilgisayarlar ülkemiz yolunda
Çılgın bilgisayarlar ülkemiz yolunda31.1.2019
Samsung'un OLED ekranları otomotiv sektöründeki yerini sağlamlaştırıyor
Samsung'un OLED ekranları otomotiv sektöründeki yerini sağlamlaştırıyor31.1.2019
Philips’in 49 inçlik ultra geniş monitörü satışa çıkıyor
Philips’in 49 inçlik ultra geniş monitörü satışa çıkıyor31.1.2019
Facebook'un mesajlaşma hizmetlerini birleştirme planı bu yıl gerçekleşmeyebilir
Facebook'un mesajlaşma hizmetlerini birleştirme planı bu yıl gerçekleşmeyebilir31.1.2019
Nintendo Switch satışları 32 milyonu geride bıraktı
Nintendo Switch satışları 32 milyonu geride bıraktı31.1.2019
Lisa Su, Navi’nin bu sene geleceğini doğruladı
Lisa Su, Navi’nin bu sene geleceğini doğruladı31.1.2019
Huawei'nin planladığı robot casusluğunun e-posta yazışmaları ortaya çıktı
Huawei'nin planladığı robot casusluğunun e-posta yazışmaları ortaya çıktı31.1.2019
Apple’ın 2020 yılı iPhone modelleri lazer destekli 3D kameralar ile gelebilir
Apple’ın 2020 yılı iPhone modelleri lazer destekli 3D kameralar ile gelebilir31.1.2019
Dünyanın ilk RGB aydınlatmalı harici depolama ünitesi satışa sunuldu
Dünyanın ilk RGB aydınlatmalı harici depolama ünitesi satışa sunuldu31.1.2019
Sevgililer Günü için Razer yeni pembe ürün yelpazesini duyurdu
Sevgililer Günü için Razer yeni pembe ürün yelpazesini duyurdu31.1.2019
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 17 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Yaşlandığımı anladım, kim oldukların bile bilmiyorum.
Twitch filandan yayın yapiyorlarsa, yabancı yayıncıları tercih edin. Yabancı diliniz gelişir. Gerçi onların arasında gereksiz bir ton adam var ama. Kaliteli adam kendini belli ediyor.
Kraaz - 3.2.2019, 17:51 +1
içlerindne sadece enisi tanıyorum... diğerleri kim la
qoqoCAN - 3.2.2019, 17:33 0
Duygu köseoğlu neden pubg turnuvası yok demiş bunu diyenin pubg oyun videosu: https://youtu.be/2ASnnnlSHFA
AnadoluEfes - 2.2.2019, 13:49 +1
Diğerlerini bilmiyorum ama Pintipanda'nın "güzel ahlakını" ekşi sözlükte girdiği entrylerde gördük, birde adamın öyle bir iddiası yok gerçi ama oyun oynamayı da bilmiyor.
pUnduli - 1.2.2019, 22:15 +6
Gereksiz takımı.
JESKO - 1.2.2019, 18:38 +7
Her gördüğünü sakallıyı deden zannediyorsun galiba. O kişi ile ne sıkıntın var onu da bilmiyorum.
Night_Blade - 1.2.2019, 18:10 0
Eyvallah üstat güzel tercüman olmuşsun, (bundan sonrası konu dışı)yalnız ilgili şahıs steam'deki NightBlade ise yanlış anlaşılmış bir eleştiri değil derdi başkadır onun "evet benim neymiş derdim" dese dahi kendisi ile iletişim kurmamayı tercih ediyorum. (Size nötr olanlara en azından nötr kalabilmeyi başarın, yersiz hasmane davranışlarınızın kimseye bir faydası yok)
al-ozaria - 1.2.2019, 15:13 0
Klasik pazarlamacı hatun "partnerler" "deneyimleme" "çok sevindirici"...Şirketler bu tiplerden kurtulmalı artık...
cronus75 - 1.2.2019, 15:10 +2
Eleştirdikleri konu kişilerin ahlakları değil, Oyun dünyasında çok daha yetenekli insanlara göre ortalamanın altında oyun yeteneğine sahip olduklarını ima etmiş. Hemen defansif cümleler ile gerilmeyiniz.Relax.
Chagotta - 1.2.2019, 10:18 +3
Bu aralar Erdi'ye çok üzülüyorum keşke AMD,İntel,Nvidia iyi kötü birşeyler çıkarsa da şu adam gidip tanıtabilse.
wolwes - 1.2.2019, 10:17 +8