Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Beton delici uçak bombası SARB-83, seri üretime hazır
Beton delici uçak bombası SARB-83, seri üretime hazırSalı, 12:00
TSMC daha fazla Sony sensör üretecek
TSMC daha fazla Sony sensör üretecekSalı, 11:30
WB Games, Microsoft’a satılabilir
WB Games, Microsoft’a satılabilirSalı, 11:00
Core i7-1165G7 iddialı tek çekirdek performansı sergileyebilir
Core i7-1165G7 iddialı tek çekirdek performansı sergileyebilirSalı, 10:30
Ubisoft, Watch Dogs 2 PC sürümünü ücretsiz olarak dağıtacak (güncelleme)
Ubisoft, Watch Dogs 2 PC sürümünü ücretsiz olarak dağıtacak (güncelleme)Salı, 10:00
AMD EPYC Milan işlemcileri ortaya çıktı
AMD EPYC Milan işlemcileri ortaya çıktıSalı, 09:42
Dünya'ya yaklaşan NEOWISE kuyruklu yıldızı, uzaydan böyle görüntülendi
Dünya'ya yaklaşan NEOWISE kuyruklu yıldızı, uzaydan böyle görüntülendiSalı, 00:00
HyperX Alloy Elite 2 mekanik oyuncu klavyesi tanıtıldı
HyperX Alloy Elite 2 mekanik oyuncu klavyesi tanıtıldı6.7.2020 23:00:00
Xbox Series X oyunları 23 Temmuz'da ortaya çıkıyor
Xbox Series X oyunları 23 Temmuz'da ortaya çıkıyor6.7.2020 22:04:54
Facebook bilgilerinizi çalan 25 Android uygulaması tespit edildi
Facebook bilgilerinizi çalan 25 Android uygulaması tespit edildi6.7.2020 21:31:02
Sosyal medya kanunu için ABD, Almanya ve Fransa örnekleri inceleniyor
Sosyal medya kanunu için ABD, Almanya ve Fransa örnekleri inceleniyor6.7.2020 20:33:00
Naughty Dog, The Last of Us 2 yapımcılarına yöneltilen ölüm tehditlerini kınadı
Naughty Dog, The Last of Us 2 yapımcılarına yöneltilen ölüm tehditlerini kınadı6.7.2020 18:40:00
AMD Ryzen'a orta sınıfa büyük destek "MSI MAG B550 Tomahawk inceleme"
AMD Ryzen'a orta sınıfa büyük destek "MSI MAG B550 Tomahawk inceleme"6.7.2020 18:30:56Görüntülenen Haber
Türkiye'nin Atmaca füzesi, 200 km'den uzak mesafedeki hedefi başarıyla vurdu
Türkiye'nin Atmaca füzesi, 200 km'den uzak mesafedeki hedefi başarıyla vurdu6.7.2020 18:10:00
DH üyeleri sınırsız mobil internet istiyor
DH üyeleri sınırsız mobil internet istiyor6.7.2020 17:35:00
Elon Musk, Asya için yeni bir Tesla fabrikasının sinyallerini verdi
Elon Musk, Asya için yeni bir Tesla fabrikasının sinyallerini verdi6.7.2020 16:45:00
2020 Mercedes-Benz S-Serisi'nden yeni teaser geldi
2020 Mercedes-Benz S-Serisi'nden yeni teaser geldi6.7.2020 16:15:00
Oppo'dan 6 ay ekran kırılma garantisi
Oppo'dan 6 ay ekran kırılma garantisi6.7.2020 15:45:00
MSI profesyonellere yönelik orta seviye bir monitör duyurdu
MSI profesyonellere yönelik orta seviye bir monitör duyurdu6.7.2020 15:15:00
Huawei’nin ARM işlemcili masa üstü bilgisayarından ilk görsel geldi
Huawei’nin ARM işlemcili masa üstü bilgisayarından ilk görsel geldi6.7.2020 14:45:00
Mitsubishi L200, bu yılın ilk yarısında da segmentinin lideri oldu
Mitsubishi L200, bu yılın ilk yarısında da segmentinin lideri oldu6.7.2020 13:15:00
Türk bilim insanları Covid-19'u üç boyutlu görüntülemeyi başardı
Türk bilim insanları Covid-19'u üç boyutlu görüntülemeyi başardı6.7.2020 12:45:00
Güncellenen Acer Predator Helios 300 oyuncu dizüstü satışa çıkıyor
Güncellenen Acer Predator Helios 300 oyuncu dizüstü satışa çıkıyor6.7.2020 11:45:00
Raspberry Pi 4 için Cooler Master pasif soğutmalı bir kasa hazırladı
Raspberry Pi 4 için Cooler Master pasif soğutmalı bir kasa hazırladı6.7.2020 11:15:00
Assassin’s Creed Valhalla’dan 30 dakikalık oynanış videosu sızdırıldı (yeni video eklendi)
Assassin’s Creed Valhalla’dan 30 dakikalık oynanış videosu sızdırıldı (yeni video eklendi)6.7.2020 10:39:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 33 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
MSI b550 anakart tavsiyeniz var mı arkadaşlar? Ryzen 3600 ile kullanmayı düşünüyorum en fiyat performans b550 anakart hangisi sizce?
Bilgisayar Virüsü - 14.7.2020, 12:53 0
Açıklama için teşekkürler.
erdal73 - 14.7.2020, 09:16 0
Performansta farketmez bu durum. X570 anakartlarda anakart chipsetinde pcie 4.0 olduğu için fazla güç gereksinimi doğuyor bu nedenle chipset üstünde küçük fan var. B550 ise anakartın kendisinde yani chipsetinde 4.0 desteği yok. İşlemciden gelen 4.0 hattını kullanıyor. Bu nedenle hem güç gereksinimi yüksek değil hem de sadece 1 adet x16 slotu bir adette m2 slotunda pcie4.0 desteği var. Diğer slotlar 3.0 destekli.
Orodruin - 14.7.2020, 08:59 0
MerhabalarCahilliğimi bağışlayın. " B550 anakartlarda Pcie 4.0 desteği anakartın kendisinde değil, işlemciden gelen PCIE 4.0 hattını kullanıyor. " demişsisniz. Bu tam olarak ne anlama geliyor. Performans, ısı vs. farkı var mı? Saygı ve selam ile ..
erdal73 - 13.7.2020, 11:39 0
Asrock benimde denemek istediğim bir marka.
Gigabyte ı da en son 775pin pentium zamanları kullanmıştım. Isıdan dolayı yine sıkıntılar yaşadık ama tabi gigabyte ın çok kaliteli anakartları da mevcut.

Psu kalitesi bana göre verimlilikle doğru orantılı. O yüzdendir sanırım hiç bugüne kadar aldığım psu larda sorun yaşamadım.
Marka takıntım pek yok.
ruzgarnufel - 9.7.2020, 11:41 0
7 kez mi! 6.'dan sonra devam etmseydin keşke. Abit, Asus, Biostar, Gigabyte ve MSI anakartlar kullandım, hiçbirinde değiştirilmesine gerek olacak bir sorunla karşılaşmadım. Hepsini de sistem yükseltmesi nedeniyle değiştirdim.Bir dahaki sefere bir de Asrock denemek istiyorum, nasip bakalım.not: Asla ucuz ve kalitesiz PSU almadım.
Zenohsama - 9.7.2020, 11:32 0
Mesut Bey'in özellikle kendi kanalındaki teknoloji temalı videolarını çok seviyorum ama donanım incelemelerini Burak Bey'e bırakın lütfen.
Sarumsa - 9.7.2020, 10:36 0
Acaba mouse la beraber oyun kapmanyasinada katilabiliyormuyuz ya. Asusun ayni zamnada day lighting mi ne bi oyun kampanyasida var x570 icin. Ama bana hala kimse aradigim cevabi veremedi. Deneyen bir Allahin kulu yokmu. 6 tane argbyi 2 coklayiciyla kullaniyorum. Bu 2 coklayiciyida 1 coklayiciya baglayip anakarta baglayabilir miyim ? Var mi boyle bir coklayici
recep054gs - 7.7.2020, 21:10 0
Asus a'da bakmanı tavsiye ederim hocam. Söylediğin konuda kesinlikle haklısın. Sana net söyleyebilirim ki Asus'un geri bildirimi konusunda giga da msi da eline su dökemez. Bu sebeple ben tamamen Asus'a dönmüş durumdayım. Asus Tuf B550 düşünebilirsin yada X570 kampanyası denkgetirirsen , 600TL lik mause hediyesi de var. Değerlendirilebilir.
Muten Baba - 7.7.2020, 18:47 0
Bu inceleme değil ürünü şirin gösterme.
mert1907 - 7.7.2020, 14:50 +1