Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Gmail ‘dinamik e-postaları’ 2 Temmuz’da kullanıma sunulacak
Gmail ‘dinamik e-postaları’ 2 Temmuz’da kullanıma sunulacak11.6.2019 14:30:00
Yeni ofisim ve teste gelen 28000TL'lik iMac!!!
Yeni ofisim ve teste gelen 28000TL'lik iMac!!!11.6.2019 14:11:53
Marvel’s Avengers oyununun fragmanı yayınlandı
Marvel’s Avengers oyununun fragmanı yayınlandı11.6.2019 14:00:00
Sony, 6 arka kameraya sahip bir akıllı telefon piyasaya sürecek
Sony, 6 arka kameraya sahip bir akıllı telefon piyasaya sürecek11.6.2019 13:35:00
Shazam'ın Android versiyonu artık telefonunuzda çalan müziği tanıyabilecek
Shazam'ın Android versiyonu artık telefonunuzda çalan müziği tanıyabilecek11.6.2019 13:10:00
Audi, ABD’deki ilk elektrikli otomobilini yangın tehlikesi yüzünden geri çekiyor
Audi, ABD’deki ilk elektrikli otomobilini yangın tehlikesi yüzünden geri çekiyor11.6.2019 12:43:00
Ayın en büyük kraterinin içinde yeni bir yapı keşfedildi
Ayın en büyük kraterinin içinde yeni bir yapı keşfedildi11.6.2019 12:11:00
Yeni Mercedes-Benz GLB tanıtıldı: Kompakt gövdede 7 koltuk seçeneği
Yeni Mercedes-Benz GLB tanıtıldı: Kompakt gövdede 7 koltuk seçeneği11.6.2019 11:40:00
The Division 2 kısa süreliğine ücretsiz olacak
The Division 2 kısa süreliğine ücretsiz olacak11.6.2019 11:15:00
Sıfır bilgiyle hayalinizdeki oyunu geliştirebileceğiniz Udemy kursu sadece 24,99 TL
Sıfır bilgiyle hayalinizdeki oyunu geliştirebileceğiniz Udemy kursu sadece 24,99 TL11.6.2019 11:05:50
Xiaomi Mi Band 4 tanıtıldı: Renkli ekran, daha uygun fiyat
Xiaomi Mi Band 4 tanıtıldı: Renkli ekran, daha uygun fiyat11.6.2019 10:34:44
Halo: The Master Chief Collection'ın PC sürümüne ait fiyat duyuruldu
Halo: The Master Chief Collection'ın PC sürümüne ait fiyat duyuruldu11.6.2019 10:10:09
AMD Radeon RX 5700 serisi hakkında her şey! | AMD'de 7 yıl sonra yeni dönem
AMD Radeon RX 5700 serisi hakkında her şey! | AMD'de 7 yıl sonra yeni dönem11.6.2019 09:38:48Görüntülenen Haber
AMD Radeon RX 5700 XT duyuruldu. İşte özellikleri ve fiyatı!
AMD Radeon RX 5700 XT duyuruldu. İşte özellikleri ve fiyatı!11.6.2019 09:36:02
Şakaydı gerçek oldu: Razer enerji içeceği çıkardı
Şakaydı gerçek oldu: Razer enerji içeceği çıkardı11.6.2019 00:35:46
Google Pixel 4'ün yeni görselleri çoklu kamera sistemine işaret ediyor
Google Pixel 4'ün yeni görselleri çoklu kamera sistemine işaret ediyor10.6.2019 23:30:00
Motorola’dan Alexa uyumlu sabit telefon
Motorola’dan Alexa uyumlu sabit telefon10.6.2019 23:00:00
Google Haritalar, taksi yolcuları için bir güvenlik fonksiyonu ekliyor
Google Haritalar, taksi yolcuları için bir güvenlik fonksiyonu ekliyor10.6.2019 21:58:52
Huawei P20 Lite 2019 satışa sunuldu
Huawei P20 Lite 2019 satışa sunuldu10.6.2019 20:44:33
Yeni nesil Xbox'ın özellikleri ve analizi
Yeni nesil Xbox'ın özellikleri ve analizi10.6.2019 19:49:25
Huawei Mate X, 5G hız testinde 1 Gbps indirme hızına ulaştı
Huawei Mate X, 5G hız testinde 1 Gbps indirme hızına ulaştı10.6.2019 18:30:00
AMD Radeon RX 5700 XT özellikleri belli oldu
AMD Radeon RX 5700 XT özellikleri belli oldu10.6.2019 18:00:00
Sisli havalarda İHA'ların gözü MİLSAR ve Atak helikopterine yeni göz MİLDAR hakkında her şey
Sisli havalarda İHA'ların gözü MİLSAR ve Atak helikopterine yeni göz MİLDAR hakkında her şey10.6.2019 17:53:24
Samsung Galaxy Xcover 4S duyuruldu. İşte özellikleri ve fiyatı
Samsung Galaxy Xcover 4S duyuruldu. İşte özellikleri ve fiyatı10.6.2019 17:15:00
iOS 13 açığa çıkardı: iPhone 11, USB-C bağlantı noktası ile gelecek
iOS 13 açığa çıkardı: iPhone 11, USB-C bağlantı noktası ile gelecek10.6.2019 16:30:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 30 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
2 kati maliyeti olmali ki benzer miktara gelsin, o kadar fiyat farki olduğunu sanmiyorum zaten amd de 50 dolar fiyat indirdi.
blackzeros - 16.7.2019, 15:32 0
ama değil kardeşim, teknoloji küçüldükçe maliyet artar. 250mm2 alana 12nm ve 7nm teknolojisi fiyat farkı tahmin ettiğinden fazla. 7nm elbette daha pahalı
Feyya - 16.7.2019, 13:45 0
NAVİ ailesinin orta sınıf performans kartı olacağını defalarca yazdım internette ve burada saçmasapan iddialar olmasına rağmen sonuçta doğru çıktı. Ama, HBM'den vazgeçilmesi ve DDR6 kullanılması vs. bu kadar beklemiyordum doğrusu. Şimdi AMD Vega sürücüleri ile oynayarak bu kartı öne çıkarmaya çalışır. Ayrıca yapılan testlere de inanmıyorum AMD tarafından, bağımsız testleri görmek lazım. VEGA serisi çıktıktan 1 sene sonra adam oldu, GTX1070ti seviyesine çıktı, daha düşük bant genişliği ile, speclere bakıldığında RTX2070 performansı beklemek bence garip. Bu rakamlar inandırıcı değil.
cronus75 - 12.6.2019, 11:08 0
VEGA 56 UV ile 170W'lara düşürülebilen HBM bellekli, 100 dolar da daha ucuz gibi. Saçmalık olmuş, bu kadar tatava koparıldıktan sonra bu mu yani?
cronus75 - 12.6.2019, 11:00 0
Abi nasıl sıktıysan kart eğilmiş, inceltilmiş aliminyum kullanılmış herhalde kasada :)
DH Misafiri - 12.6.2019, 10:18 0
Rx 5950xt gelecek 2080ti ayarında ama nasıl gelecek? 3x8 pin ve 110 derece sıcaklıkla 😁
Madnessisme - 12.6.2019, 01:14 0
AMD nin gelmiş geçmiş en iyi kartı istediğin gibi kişiselleştirip performansını uçurabildiğin ve 2000 TL bandında bulabileceğin VEGA 56'dır net.
kraix - 12.6.2019, 00:03 +2
vega 56 ya 64 biosu flashlama muhabbeti bu kartta da olur mu dersiniz?
5700 e XT biosu atmayı denerler herhalde.
kraix - 11.6.2019, 23:48 0
Fiyat en etkili nokta. Amd tepkilere göre fiyatı düşürür diye tahmin ediyorum. Bende Freesync Monitor aldığım için Mecbur Amd alacağım. Ya fiyat düşecek yada temiz ikinci el Vega 64 320€ rahatlıkla alınıyor. Amd karlılığı artırmaya çalışabilir ama bu özellikler 2070 den biraz daha hızlı olsa bile, Rxt in olmaması nedeniyle en azından 75-100 Dolar ucuza olmalıydı. Dediğim gibi Yeterince tepki gelirse fiyatı aşağı çekerler. Amd yi seviyorum ama F/P den dolayı idi. Marka sevgisi uğruna 350 edecek şeye 450 vermem.. Beklemek lazım
BatuhanXxX - 11.6.2019, 19:32 +3
amd'nin drop olayı hep çok olmuştur.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Tolgá - 11.6.2019, 19:10 +1