Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ AMD’den madencilere sevindirici haber: 12 karta kadar destek geldi
AMD’den madencilere sevindirici haber: 12 karta kadar destek geldi26.10.2017 11:00:00
Ameliyatlarda robot kullanımı ameliyatın sonucunu etkilemiyor
Ameliyatlarda robot kullanımı ameliyatın sonucunu etkilemiyor26.10.2017 10:00:00
10 soruda Turkcell'in yeni arama motoru Yaani hakkında merak edilenler
10 soruda Turkcell'in yeni arama motoru Yaani hakkında merak edilenler26.10.2017 09:00:00
Uber kendi kredi kartını kullanıma sunuyor
Uber kendi kredi kartını kullanıma sunuyor26.10.2017 08:28:29
Facebook'ta 4K video testleri başladı
Facebook'ta 4K video testleri başladı26.10.2017 00:41:39
Sony Xperia Hello robot hoparlör duyuruldu
Sony Xperia Hello robot hoparlör duyuruldu25.10.2017 23:59:00
NuTonomy firmasını satın alan Delphi otonom sürüş yarışında iddialı
NuTonomy firmasını satın alan Delphi otonom sürüş yarışında iddialı25.10.2017 23:30:00
Vadaa ve Selpak fili gibi eşsiz karakterlerin tasarımcısı Ozan Kaygısız ile buluştuk
Vadaa ve Selpak fili gibi eşsiz karakterlerin tasarımcısı Ozan Kaygısız ile buluştuk25.10.2017 23:23:11
Apple, iPhone X'in üretimi için kolaya kaçtı iddiası [Güncelleme]
Apple, iPhone X'in üretimi için kolaya kaçtı iddiası [Güncelleme]25.10.2017 22:38:50
Daimler elektrikli kamyonunu Tesla'dan önce sahneye çıkardı
Daimler elektrikli kamyonunu Tesla'dan önce sahneye çıkardı25.10.2017 22:30:00
Google Lens ilk nesil Pixel telefonlarına geldi
Google Lens ilk nesil Pixel telefonlarına geldi25.10.2017 22:00:00
Rusya'nın yeni nükleer füzesi Satan 2 test için hazır
Rusya'nın yeni nükleer füzesi Satan 2 test için hazır25.10.2017 21:21:00
8 çekirdek 16 izlekli devler kapışıyor! i7 7820X vs Ryzen 7 1800X!
8 çekirdek 16 izlekli devler kapışıyor! i7 7820X vs Ryzen 7 1800X!25.10.2017 21:18:55Görüntülenen Haber
Apple'ın Safari tarayıcısı artık daha az bellek tüketiyor
Apple'ın Safari tarayıcısı artık daha az bellek tüketiyor25.10.2017 20:50:00
Milli işletim sistemi Pardus tekrar ayağa kaldırıldı
Milli işletim sistemi Pardus tekrar ayağa kaldırıldı25.10.2017 20:10:00
Samsung, kablosuz şarj menzilini arttıran yeni bir patent başvurusunda bulundu
Samsung, kablosuz şarj menzilini arttıran yeni bir patent başvurusunda bulundu25.10.2017 19:40:00
Türk yapımı PC oyunu Tartarus 21 Kasım'da çıkacak
Türk yapımı PC oyunu Tartarus 21 Kasım'da çıkacak25.10.2017 19:20:00
Yeni nesil Sony robot köpek gelecek yıl bizlerle
Yeni nesil Sony robot köpek gelecek yıl bizlerle25.10.2017 19:00:00
iMac Pro için AMD Radeon Pro Vega üretimi hızlanıyor
iMac Pro için AMD Radeon Pro Vega üretimi hızlanıyor25.10.2017 18:35:00
Apple CEO'su Tim Cook görevini bırakmaya mı hazırlanıyor?
Apple CEO'su Tim Cook görevini bırakmaya mı hazırlanıyor?25.10.2017 18:02:41
Yerli jet motoru için anlaşma tamam, çalışmalar başlıyor!
Yerli jet motoru için anlaşma tamam, çalışmalar başlıyor!25.10.2017 17:00:00
Apple kablosuz şarj konusunda uzmanlaşmış PowerbyProxi'yi satın aldı
Apple kablosuz şarj konusunda uzmanlaşmış PowerbyProxi'yi satın aldı25.10.2017 16:43:21
Bad Rabbit fidye yazılımı Türkiye'yi de hedef alıyor
Bad Rabbit fidye yazılımı Türkiye'yi de hedef alıyor25.10.2017 16:00:00
Nintendo'nun Animal Crossing oyunu kamp temasıyla mobil platforma geliyor
Nintendo'nun Animal Crossing oyunu kamp temasıyla mobil platforma geliyor25.10.2017 15:22:00
Teknotel Kurumsal Kısa
Teknotel Kurumsal Kısa25.10.2017 15:15:50
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 60 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
hocam dh a bi girim dedim dahili bilesenlerde son mesajlarda aşşaga kadar indim bu arkadaş ne oluyor lan dedim üyeligine girdim üyeligide bügün açmiş herhalde işsizin biri

1000 post kasmak için kaç saat harcadı acaba

:D neyse ban yer artık sikayetlere ilgineniyorlar hatta admini etiketlicem

Cool Boy hocam sikayetlerimize bakarsan seviniriz
asko56 - 26.11.2017, 18:18 0
quote:
Orijinalden alıntı: asko56

Şikâyetiniz başarıyla iletildi

Bu mesajın devamındaki url'yi kullanarak şikayetinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

Ayrıca her zaman yukardaki şikayet kısmından son durumu görebilirsiniz.
/ticket.asp?rid=1965079

Pencereyi kapa ?
Johann Faber
post kasıp hile yaptıgın için ban kaçınılmaz olucaktır
donanımcı123

hocam sizde şikayet edin cabuk etki versin


Valla 20 tane şikayet yolladım üstad, ben şikayet etmekten yoruldum arkadaş post kasmaktan bıkmadı.
donanımcı123 - 26.11.2017, 18:15 0
Şikâyetiniz başarıyla iletildi

Bu mesajın devamındaki url'yi kullanarak şikayetinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

Ayrıca her zaman yukardaki şikayet kısmından son durumu görebilirsiniz.
/ticket.asp?rid=1965079

Pencereyi kapa ?
Johann Faber
post kasıp hile yaptıgın için ban kaçınılmaz olucaktır
donanımcı123

hocam sizde şikayet edin cabuk etki versin
asko56 - 26.11.2017, 18:13 0
quote:
Orijinalden alıntı: Johann Faber



Alıntıları Göster

Niye kasarım kasmam sana ne zararım var sen yapsan umrumda olmaz senin niye zoruna gidiyor hakaret etmemişim birşey yapmamışım :)

Post kasmak yasak birader, neyse şikayet edildin zaten silinir tüm mesajların.
donanımcı123 - 26.11.2017, 18:11 0
quote:
Orijinalden alıntı: Johann Faber

Başarılı konu olmuş eline koluna sağlık.

Yeter mesaj kastığın
donanımcı123 - 26.11.2017, 17:15 0
quote:
Orijinalden alıntı: Executor Arhentir

Fanboylar siz birbirinizi yemeye devam edin.Dolar olmuş 3,78 ? kaç kişi bu işlemci ve anakartları satın alabilecek?

Orasını düşünen mi var. Bizim elimizden gelen bir şey yok.
1ses1 - 1.11.2017, 14:11 0
Burak yavaş çiğerimi söktün :D
AnadoluEfes - 1.11.2017, 06:02 0
Karşılaştırma yanlış yapılmış. Olması gereken aynı/çok yakın fiyatlı iki yeni nesil işlemcinin karşılaştırılması ve performans farklarının görülmesi olmalıydı. Ben hiçbir zaman AMD işlemci kullanmadım ama yiğidi öldür hakkını da yeme, Donanımhaber bu haberi yaparak Intel fanlığı yapmış bence.
Amore - 30.10.2017, 10:05 0
Fanboylar siz birbirinizi yemeye devam edin.Dolar olmuş 3,78 ? kaç kişi bu işlemci ve anakartları satın alabilecek?
Executor Arhentir - 29.10.2017, 17:44 +2
Tekelin kirilmasi icin rekabet gerekli idi.
Intel tekeline karsi bir guc olmamasi, Intel tekelinin buyuk soygungunlarina neden olmustu.
AMD 'nin yeniden ayaga kalkisi, Intel'in somuru-fiyat politikasina bir cevap olmustur.
No One Exploitation Forever >> Intel
karayulun - 28.10.2017, 16:52 0