Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Hollanda elektriğini çatılardan karşılıyor: Kurulu güç 5GW’a yaklaştı
Hollanda elektriğini çatılardan karşılıyor: Kurulu güç 5GW’a yaklaştı7.5.2019 03:30:00
Anne karnındaki bebekler dokunma hislerini nasıl algılıyor?
Anne karnındaki bebekler dokunma hislerini nasıl algılıyor?7.5.2019 02:50:00
Craig Wright, Bitcoin adreslerini açıklayacak
Craig Wright, Bitcoin adreslerini açıklayacak7.5.2019 02:12:00
Hackerlar çevrimiçi kampüs hizmetlerini hedefleyerek öğrencilerin kart bilgilerini kopyaladı
Hackerlar çevrimiçi kampüs hizmetlerini hedefleyerek öğrencilerin kart bilgilerini kopyaladı7.5.2019 01:40:00
Windows 10 güncelleme zamanlaması değişiyor
Windows 10 güncelleme zamanlaması değişiyor7.5.2019 01:00:00
Aşı reddi, Amerika'da son 25 yılın en büyük kızamık salgınına yol açtı
Aşı reddi, Amerika'da son 25 yılın en büyük kızamık salgınına yol açtı7.5.2019 00:32:00
Creative Commons'un görsel arama motoru hizmete başladı
Creative Commons'un görsel arama motoru hizmete başladı7.5.2019 00:15:00
2019'un ilk dört ayında Türkiye'de en çok satan SUV modelleri [Galeri]
2019'un ilk dört ayında Türkiye'de en çok satan SUV modelleri [Galeri]6.5.2019 23:30:00
Turkcell’den Ramazan’a özel Salla Kazan kampanyası
Turkcell’den Ramazan’a özel Salla Kazan kampanyası6.5.2019 23:00:00
Huawei P30 lite bu ay içerisinde Türkiye’ye geliyor
Huawei P30 lite bu ay içerisinde Türkiye’ye geliyor6.5.2019 22:20:00
2019 model iPhone'larda yeni bir anten teknolojisi kullanılacak
2019 model iPhone'larda yeni bir anten teknolojisi kullanılacak6.5.2019 21:45:00
Xiaomi Redmi Note 7, fotoğraf çekimi için uzaya gönderildi
Xiaomi Redmi Note 7, fotoğraf çekimi için uzaya gönderildi6.5.2019 21:04:00
6 ay kullandım, alınır mı? "Anker Powercore II ve Powerline+ incelemesi"
6 ay kullandım, alınır mı? "Anker Powercore II ve Powerline+ incelemesi"6.5.2019 20:36:24Görüntülenen Haber
NVIDIA, "Turing A" ve "Turing A olmayan" GPU zarı ayrımından vazgeçiyor
NVIDIA, "Turing A" ve "Turing A olmayan" GPU zarı ayrımından vazgeçiyor6.5.2019 20:20:00
Arzum ve İtalyan marka Ducati'den büyük iş birliği
Arzum ve İtalyan marka Ducati'den büyük iş birliği6.5.2019 20:00:00
Android için YouTube Music artık yerel şarkıları çalabiliyor
Android için YouTube Music artık yerel şarkıları çalabiliyor6.5.2019 19:40:00
Spider-Man: Far From Home fragmanı yayınlandı
Spider-Man: Far From Home fragmanı yayınlandı6.5.2019 19:00:00
Trump, Çin’den gelen elektronik ürünlerde vergi oranlarını 2.5 katına çıkarıyor
Trump, Çin’den gelen elektronik ürünlerde vergi oranlarını 2.5 katına çıkarıyor6.5.2019 18:30:00
Amsterdam, 2030 yılına kadar benzinli ve dizel araçların yasaklanacağını açıkladı
Amsterdam, 2030 yılına kadar benzinli ve dizel araçların yasaklanacağını açıkladı6.5.2019 18:00:00
Mars’ın bütün suyunu kum fırtınaları çalmış olabilir
Mars’ın bütün suyunu kum fırtınaları çalmış olabilir6.5.2019 17:30:00
Xiaomi Mi A3 ve A3 Lite modelleri, Snapdragon 700 serisi işlemci ile gelecek
Xiaomi Mi A3 ve A3 Lite modelleri, Snapdragon 700 serisi işlemci ile gelecek6.5.2019 17:00:00
Türk oyun sektöründe başarı hikayesi | VLMedia
Türk oyun sektöründe başarı hikayesi | VLMedia6.5.2019 16:50:23
GTA 6 ile ilgili yeni bilgiler ortaya çıktı
GTA 6 ile ilgili yeni bilgiler ortaya çıktı6.5.2019 16:30:00
iOS 12.3 kodunda daha fazla toplu taşıma ipucu ortaya çıktı
iOS 12.3 kodunda daha fazla toplu taşıma ipucu ortaya çıktı6.5.2019 16:00:00
Realme X'in tanıtım tarihi resmen duyuruldu
Realme X'in tanıtım tarihi resmen duyuruldu6.5.2019 15:30:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 17 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Bu arada Anker kabloyu kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim
eyoruk - 8.5.2019, 14:07 0
Teşekkürler.Bana gerekli olan aslında hızlı şarj değil.Sadece ilerisi için istiyorum bu özelliği.
Şu anda çift giriş (İpad-İphone ) ve kullanımlardan sonra giderek kendi kendine içi boşalmayacak bir cihaz yeterli.Tabi hafif olsun.Ttec aldık 1 yıl dolmadan kendi kendine bitiyordu pili.
eyoruk - 8.5.2019, 14:07 0
Dostum kullanılan piller aynı zaten. İkisinde de LG üretimi lityum polimer pil bulunmakta. PowerIQ dediği şey pazarlamadan başka bir şey değil. Akıllı şarj teknolojisinin bir versiyonu. Xiaomi de aynı şekilde cihazın alabileceği maksimum miktarda şarj ediyor. Hatta şöyle bir durum var. Anker QC 3.0 ile şarj ediyor fakat kendi QC 3.0 ile şarj olmuyor. Bahsettiğim Xiaomi modeli daha hızlı şarj oluyor ve aynı zamanda daha ucuz.
Mr. Jingles - 7.5.2019, 22:19 0
Xiaomi al Anker yerine diye öneri veren çok kişi var.Fark sadece hızlı şarj mı ?
1-2 yıl sonra anker kendi kendine boşalıp durmasın bana yeter aslında.
eyoruk - 7.5.2019, 20:20 0
Anker gerçekten kaliteli ürünler yapıyor kullanıyorum. Memnunum tavsiye ederim.
arekamint - 7.5.2019, 13:49 0
Aracımda android auto bağlantısında sürekli kopmalar oluyordu. Başka kısa kablolar denedim yine aynı sorun devam etti. Anker PowerLine + 0.9 metrelik kablosunu aldım sorun çözüldü. Gerçekten kablonun bu kadar önemli olacağını düşünmüyordum. Android auto bağlantısında kopma yaşayanlara kesinlikle tavsiye ederim.
Drfalcon - 7.5.2019, 12:15 0
20.000mAh'lik Quick Charge 3.0 destekli (Type-C olsa iyi olur) powerbank olarak ne önerirsiniz?
Abdülhak Hamit Tarhan - 7.5.2019, 04:22 0
Anker 5600 mah lık powerbanki altif kullanıyoeum 4 senedir. Çok memnunum

Xiaomi 5000lik de var ama anker kaliteli olduğunu hissettiriyor
alimmm78 - 7.5.2019, 02:20 0
Anker çok kaliteli olmakla birlikte fiyatları rakiplerine nazaran pahalı. Yine de alınır tabi.

Daha ucuz almak isteyenler Xiaomi’ye bakabilir. Xiaomi PLM03ZM powerbank aldım. Hem QC 3.0 ile hem şarj oluyor hem de şarj ediyor. 3.5 saatte doluyor ve bu modelden daha ince. Anker alamayanlar için çok iyi bir alternatif.
Mr. Jingles - 7.5.2019, 01:55 0
dökümantasyon yerine belgeleri demek çok zor olsa gerek.
ulashoca41 - 7.5.2019, 01:06 +1