Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Yeni nesil BMW M3 iki farklı versiyonla gelecek
Yeni nesil BMW M3 iki farklı versiyonla gelecek21.1.2019 23:30:00
Microsoft, Edge tarayıcısının iOS versiyonuna yeni özellikler ekledi
Microsoft, Edge tarayıcısının iOS versiyonuna yeni özellikler ekledi21.1.2019 23:00:00
Xiaomi rekabeti Afrika kıtasına yayacak
Xiaomi rekabeti Afrika kıtasına yayacak21.1.2019 22:30:00
Vestel Venus e4 satışa çıktı! Venus e4 fiyatı:
Vestel Venus e4 satışa çıktı! Venus e4 fiyatı:21.1.2019 22:00:00
Spotify, sanatçıları engellemenize izin verecek
Spotify, sanatçıları engellemenize izin verecek21.1.2019 21:30:00
Exynos 7904 yonga seti duyuruldu
Exynos 7904 yonga seti duyuruldu21.1.2019 21:00:00
Yüzbinlerce Lego parçasından oluşan gerçek boyutlu Chevrolet Silverado pickup
Yüzbinlerce Lego parçasından oluşan gerçek boyutlu Chevrolet Silverado pickup21.1.2019 20:30:00
Evrakta sahteciliği Microsoft'un yazı fontları çözdü
Evrakta sahteciliği Microsoft'un yazı fontları çözdü21.1.2019 20:00:00
Samsung Galaxy A30 modeli Geekbench üzerinde ortaya çıktı
Samsung Galaxy A30 modeli Geekbench üzerinde ortaya çıktı21.1.2019 19:30:00
Bir devrin sonu: Almanya'daki tüm otobanlara hız sınırı getiriliyor
Bir devrin sonu: Almanya'daki tüm otobanlara hız sınırı getiriliyor21.1.2019 19:10:00
WhatsApp, sahte haberlerle savaşmak için mesaj iletimini kısıtlıyor
WhatsApp, sahte haberlerle savaşmak için mesaj iletimini kısıtlıyor21.1.2019 18:45:00
Facebook, kullanıcı verilerinin izinsiz kullanımı sebebiyle rekor bir ceza alacak
Facebook, kullanıcı verilerinin izinsiz kullanımı sebebiyle rekor bir ceza alacak21.1.2019 18:30:00
32" 4K HDR Viewsonic VX3211-4K-mhd monitör inceleme
32" 4K HDR Viewsonic VX3211-4K-mhd monitör inceleme21.1.2019 18:27:29Görüntülenen Haber
Ulaştırma Bakan Yardımcısı: "AKN'den sonra ciddi fiyat artışı yok"
Ulaştırma Bakan Yardımcısı: "AKN'den sonra ciddi fiyat artışı yok"21.1.2019 18:00:00
Çinli üretici Geely, Volvo XC40'ın altyapısını kullanan bir coupe-SUV üretecek
Çinli üretici Geely, Volvo XC40'ın altyapısını kullanan bir coupe-SUV üretecek21.1.2019 17:30:00
CREED 2 Film İncelemesi | İlki Kadar İyi mi?
CREED 2 Film İncelemesi | İlki Kadar İyi mi?21.1.2019 17:14:28
10nm işlemcili Crimson Canyon NUC hazır
10nm işlemcili Crimson Canyon NUC hazır21.1.2019 17:00:00
Google Haritalar, hız limiti uyarısı göstermeye başlıyor
Google Haritalar, hız limiti uyarısı göstermeye başlıyor21.1.2019 16:30:00
Güney Koreli telefon şirketleri son 16 yılın en kötü dönemini yaşıyor
Güney Koreli telefon şirketleri son 16 yılın en kötü dönemini yaşıyor21.1.2019 16:00:00
Yakında Facebook üzerinden dilekçe yazılabilecek
Yakında Facebook üzerinden dilekçe yazılabilecek21.1.2019 15:30:00
Google Asistan’a karanlık mod özelliği geliyor
Google Asistan’a karanlık mod özelliği geliyor21.1.2019 15:00:00
Sınırları zorlayan televizyon | 98-inç 8K QLED
Sınırları zorlayan televizyon | 98-inç 8K QLED21.1.2019 14:56:26
Moto G7 Power çalışır halde görüntülendi, özellikleri ortaya çıktı
Moto G7 Power çalışır halde görüntülendi, özellikleri ortaya çıktı21.1.2019 14:30:00
Evden e-ticaret yapanlara vergi muafiyeti
Evden e-ticaret yapanlara vergi muafiyeti21.1.2019 14:00:00
Spotify’ın araç içi müzik çaları bu yıl içinde piyasaya çıkabilir
Spotify’ın araç içi müzik çaları bu yıl içinde piyasaya çıkabilir21.1.2019 13:45:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 130 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
2700 tl n11 den aldım sonunda. Va paneli ipsten daha çok seven nadir kişilerdenim sanırım. TV olarak da 55Nu7500 VA panel kullanıyorum zaten ve çok memnunum.
byalfa - 12.5.2020, 21:49 0
büyük ihtimal hocam. böyle giderse 3500 liraya yükselir fiyatı.
Super Meat Boy - 7.5.2020, 14:43 0
Bu döviz kuruyla 2100'lü fiyatları bir daha göremeyiz herhalde. Alternatifi de yok. Mecbur 3000'den alacağız.
-Apeiron- - 7.5.2020, 14:27 0
LG 32UK550-B ile bunun arasinda kaldim. Ancak sanirim LG alacagim.
AnotherPlanet - 24.1.2020, 17:45 0
Hocam tepkime süresine takıntım var. Biliyorum pro oynanmıyorsa 1 ms almanın çok bir manası yok ama bu ekranı denemeyi düşündüm. Ürün elime ulaşsın, eğer tn panel olması çok rahatsız ederse, iade edip viewsonic'i alırım. Bir de bu ekranda ucuz hdr olunca hafif soğudum. Yine aynı şekilde 32 inc olması da bana baya büyük göründü. 24 28 inclere alışmışız, öyle büyük bir ekranın tepkime süresine hiç alışamam diye düşündüm :) neyse yorumun için teşekkür ederim. Linkteki asus bugün elime ulaşacak, memnun kalmazsam viewsonic'e bakacağım.
inciteen - 20.12.2019, 10:09 0
Dostum konuda çok fazla yanlış yorum var ben bu konudada önceki mesajlarda yazdım burdada tekrar yazayım monitörü aktif olarak kullanıyorum daha öncedende söylendiği gibi 3ms va panel bir monitör rekabetçi fps oyunları için fazlasıyla iyi bir monitör ben şahsen 1ms TN paneli asla tercih etmem verdiğin linkteki monitör TN panel profesyonel oynamıyorsan 1ms-3ms farkı asla rahatsız etmez yukarda yazılan gibi bir gecikme kesinlikle yok , konsol kullanıyorsan bu monitör seni mutlu eder eğer pc kullanıyorsan daha önce iyi bir ips monitör kullanmadıysa yine mutlu olursun ama pc deki renk yoğunluğunu çok başarılı bulmuyorum, günün sonunda imkan varsa denemeni tavsiye ederim boyuta gelirsek 32" masa üstünde büyük gibi geliyor ama alışılıyor kullanım açısından beni rahatsız etmiyor.
alyy - 20.12.2019, 09:59 0
Yanlış yazdın sanırım dostum , 3-4 saniye fark olması mümkün değil , bu monitör 3ms senin R6 gibi bir oyunda 1ms ile arasındaki farkı anlaaycağına imkan vermiyorum yazdığın yorum ışığında.
alyy - 20.12.2019, 09:51 +1
Anladım hocam. Ekranın 32 inc olması da pek hoşuma gitmemişti zaten. Linkteki ürünü almaya karar verdim.

https://www.vatanbilgisayar.com/asus-28-vp28uqg-1ms-4k-freesync-hdmi-gaming-monitor.html
inciteen - 19.12.2019, 00:32 0
Hocam 1ms ile 3-4 saniye arasında fark oluyor bizzat R6 da deneyimledim.
raizel - 18.12.2019, 21:56 0
Yorumları inceledim ama bu konuda bir şey göremedim. Bu ürünü ps4 için almak istiyorum ama misal bf1 gibi fps oyunlarında tepkime problemi aşırı derece yaşar mıyım ? Yarış,spor ve tps oyunlarında bir problem olmaz diye düşünüyorum ama fps oyunları çoğunlukta oynadığım için, bir türlü emin olamıyorum :(