Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Yeni nesil BMW M3 iki farklı versiyonla gelecek
Yeni nesil BMW M3 iki farklı versiyonla gelecek21.1.2019
Microsoft, Edge tarayıcısının iOS versiyonuna yeni özellikler ekledi
Microsoft, Edge tarayıcısının iOS versiyonuna yeni özellikler ekledi21.1.2019
Xiaomi rekabeti Afrika kıtasına yayacak
Xiaomi rekabeti Afrika kıtasına yayacak21.1.2019
Vestel Venus e4 satışa çıktı! Venus e4 fiyatı:
Vestel Venus e4 satışa çıktı! Venus e4 fiyatı:21.1.2019
Spotify, sanatçıları engellemenize izin verecek
Spotify, sanatçıları engellemenize izin verecek21.1.2019
Exynos 7904 yonga seti duyuruldu
Exynos 7904 yonga seti duyuruldu21.1.2019
Yüzbinlerce Lego parçasından oluşan gerçek boyutlu Chevrolet Silverado pickup
Yüzbinlerce Lego parçasından oluşan gerçek boyutlu Chevrolet Silverado pickup21.1.2019
Evrakta sahteciliği Microsoft'un yazı fontları çözdü
Evrakta sahteciliği Microsoft'un yazı fontları çözdü21.1.2019
Samsung Galaxy A30 modeli Geekbench üzerinde ortaya çıktı
Samsung Galaxy A30 modeli Geekbench üzerinde ortaya çıktı21.1.2019
Bir devrin sonu: Almanya'daki tüm otobanlara hız sınırı getiriliyor
Bir devrin sonu: Almanya'daki tüm otobanlara hız sınırı getiriliyor21.1.2019
WhatsApp, sahte haberlerle savaşmak için mesaj iletimini kısıtlıyor
WhatsApp, sahte haberlerle savaşmak için mesaj iletimini kısıtlıyor21.1.2019
Facebook, kullanıcı verilerinin izinsiz kullanımı sebebiyle rekor bir ceza alacak
Facebook, kullanıcı verilerinin izinsiz kullanımı sebebiyle rekor bir ceza alacak21.1.2019
32" 4K HDR Viewsonic VX3211-4K-mhd monitör inceleme
32" 4K HDR Viewsonic VX3211-4K-mhd monitör inceleme21.1.2019Görüntülenen Haber
Ulaştırma Bakan Yardımcısı: "AKN'den sonra ciddi fiyat artışı yok"
Ulaştırma Bakan Yardımcısı: "AKN'den sonra ciddi fiyat artışı yok"21.1.2019
Çinli üretici Geely, Volvo XC40'ın altyapısını kullanan bir coupe-SUV üretecek
Çinli üretici Geely, Volvo XC40'ın altyapısını kullanan bir coupe-SUV üretecek21.1.2019
CREED 2 Film İncelemesi | İlki Kadar İyi mi?
CREED 2 Film İncelemesi | İlki Kadar İyi mi?21.1.2019
10nm işlemcili Crimson Canyon NUC hazır
10nm işlemcili Crimson Canyon NUC hazır21.1.2019
Google Haritalar, hız limiti uyarısı göstermeye başlıyor
Google Haritalar, hız limiti uyarısı göstermeye başlıyor21.1.2019
Güney Koreli telefon şirketleri son 16 yılın en kötü dönemini yaşıyor
Güney Koreli telefon şirketleri son 16 yılın en kötü dönemini yaşıyor21.1.2019
Yakında Facebook üzerinden dilekçe yazılabilecek
Yakında Facebook üzerinden dilekçe yazılabilecek21.1.2019
Google Asistan’a karanlık mod özelliği geliyor
Google Asistan’a karanlık mod özelliği geliyor21.1.2019
Sınırları zorlayan televizyon | 98-inç 8K QLED
Sınırları zorlayan televizyon | 98-inç 8K QLED21.1.2019
Moto G7 Power çalışır halde görüntülendi, özellikleri ortaya çıktı
Moto G7 Power çalışır halde görüntülendi, özellikleri ortaya çıktı21.1.2019
Evden e-ticaret yapanlara vergi muafiyeti
Evden e-ticaret yapanlara vergi muafiyeti21.1.2019
Spotify’ın araç içi müzik çaları bu yıl içinde piyasaya çıkabilir
Spotify’ın araç içi müzik çaları bu yıl içinde piyasaya çıkabilir21.1.2019
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 35 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim hocam bende almayı düşünüyordum ama söylediklerinizden sonra 5.600 TL verip böyle sorunla karşılaşmak can sıkıcı bir durum. peki sizin almayı düşündüğünüz başka monitör var mı?
LuqueTr - 24.1.2019, 11:57 0
hocam 436M6VBPAB'ı almayı düşündüm. kağıt üzerindeki özelliklerine ve sitelerin testlerine göre mükemmel bir tv/monitör olabilirdi. ancak amazon.com'daki kullanıcı yorumları ve diğer mecralardaki yorumlara bakınca 30 dk bile aynı görüntüyü gösterince ekranda iz kalması gibi sorunları olduğu ortaya çıktı. zaten monitör açılır açılmaz bu konuda uyarı mesajı gösteriyormuş. tercih etmedim bu yüzden...
yine de 43" tv alacak olsam 436M6VBPAB'ı düşünürüm. va panel, hdr1000, düşük input lag, düşük response time, quantum dot daha ne olsun? keyifle film izlenir, oyun oynanır.
ama monitör olarak alınmaz sanırım...
MacGyver. - 24.1.2019, 11:49 0
Aynen hocam Philips 436M6VBPAB sadece bu monitörde HDR1000 özelliği var fiyatını takip ediyorum 5.600 seviyelerinde
LuqueTr - 24.1.2019, 11:43 0
çarşıda 3500'e fıstık gibi tv falan yok... pahalı bulduğunuz düzgün bir monitörle kıyaslayınca çer-çöp onların hepsi... alt segmentteki tv'lerin gerçek panel speclerine bile ulaşmak zor. bu arada o fiyata gerçek hdr (hdr1000) hiç yok. uzun uzun anlatmak isterdim ama uzun uzun yazacak, detay verecek vaktim yok.
bu monitörün fiyatına gelince idare eder... Aynı panelin kullanıldığı LG ve Samsung'da biraz daha uygun fiyata düşebilen alternatifleri var. Ama bu menüsü ve üretim kalitesi olarak daha derli toplu bir monitör, tercih edilebilir. Ama fiyatı aman aman uygun falan değil...
Bunun üst modeli olan Xg3220'yi viewsonic türkiye 5100 tl'ye satıyor. Bu modelle aynı panele (innolux m315) sahip olan EW3270U'yu her şey dahil 2700 lira'ya amazon.de'den geçen ay yılbaşı indirimiyle aldım. "wooow! işte fiyat/performans!!!" diye lüzumsuz gaza gelmeyelim yani... piyasayı takip edelim, fırsatları kaçırmayalım.
teşekkürler.
MacGyver. - 24.1.2019, 11:26 0
evet bu monitörlerde hdr yalan... 300 nit parlaklık yetmiyor, ortaya sarımsı hdr demeye bin şahit "değişik" bir görüntü çıkıyor. Pc'de yine idare ediyor ama konsolların görüntüsü vasatlaşıyor. Mesut Bey'ciğim bu konuda 2 kelam etseydi iyiydi ama HDR10 var deyip geçmiş...
hdr için alacak olan almasın.
MacGyver. - 24.1.2019, 11:21 0
Hocam elinize sağlık duygularıma tercüman olmuşsunuz. Odamda 46" kullanıyorum 55" 1.80-2.0 metreden oyunlarda odaklanma problemi yaratır diye alamıyorum ve malum 49" iyi televizyonlar türkiye pazarında yer almadığı için monitörlere bakıyorum fiyatlar uçuk. Amazondan 32" 4K HDR LG 32ud99 bana gelişi 5.700 tl ediyor o fiyatada değmez diye vazgeçiyorum
LuqueTr - 23.1.2019, 13:12 +1
Birisi şu monitörlerin fiyatlarını "adil" hale getirsin artık ya. Sırf arz-talep dengesinden dolayı (herkes evine/odasına 44" 55" bir panel koyabilecek alana sahip değil diye) artık panel dengesi neredeyse 1:1 oranına ulaştığı bir dönemde 27" monitörün 55" TV'nin fiyatını ikiye katlayabilmesine birisi dur desin. Hepsi aynı teknoloji artık, aydınlatması, panel renk üretim teknolojisi, eskisi gibi uçurum farklarda yok...
Bariz extreem ürünlerden bahsetmiyorum. Standart bir 27" 2-7 ms , VA-IPS bir monitör 2000-3000 bandında değişiyor. 3500'e fıstık gibi 44"-48" 7-12 ms , HDR10 (gerçek 10 bit) TV'ler dolanıyor.
Sırf evime 55" bir cihaz sokamıyorum diye, "ehe ehe 27 sini 32 sini ben ürettim fiyatı da bu alıyorsan al" vicdansızlığı ne zaman refah bulacak acaba.
(TV'lerin içindeki işlemcileri, upscale teknolojilerini, dahili uydu alıcılarını, monitörlerden çok daha iyi ses sistemlerini, birim bazda malzeme fazlalığını işin içine katmıyorum bile)
Bu gün monitör tagı ile öne sürülen ve 32" altı bir ürünün 1500 tl üstünde olması, en amiyane tabiri ile "absürt" !
Sırf 3-5 ms gecikme süresi için 3000-4000-10000 tl verecek olanları, monitörün küçücük oluşu ile oyun alanına-reflekslere hakimiyeti arttırıp karşılığında kaybettikleri o atmosferi soluma potansiyelini, oyunun dünyasına içine girme fırsatlarını geri çevirerek 2 tane rakip fazladan vurma ile bunu kompanse ettiklerini düşünenleri tenzih ediyorum efendim.
Ben rekabetçi kasmayan ev kullanıcısı, oyuncusu adına konuşuyorum... ötekisi rahatsızlık hastalık çünkü.
freshmind - 23.1.2019, 12:35 0
Speed-Step Kanki profil fotoğrafında hala saç var , neden güncel halini fotoğraflamıyorsun? ( hemen uzaklaştım buralardan :) )
heyysanadiyom - 22.1.2019, 18:26 0
Xbox One X için en ucuz HDR, Freesync monitör bu. 4K'da 60 hz üstü oyun oynatacak ne GPU var ne de konsol. 60 hz şu an için standart. Bu monitörün peak brightness'ı 300 nits, dolayısıyla HDR performansı HDR400 sertifikasına sahip panellerden bile düşük ki TV tarafında HDR1000 yaygınlaşıyor. Yine de HDR10 desteklemesi tabi ki artı ama local dimming olmadan ve düşük parlaklık kapasitesiyle performansı belli bir oranda olacaktır ancak. Bu fiyatlara Benq EL2870U da HDR sunuyor ama panel TN ve tam bir çöp canlıda denedim. VA çok daha iyi HDR deneyimi sunuyor kontrast sayesinde. Freesync de Xbox One X için anlamlı. Tam konsol-entertainment monitörü olmuş ben beğendim.



Bu fiyat aralığında ya bu monitör ya da Samsung 40MU7000 alınır ikisi de spot-on F/P ürünler.



Yalnız incelemede deginilmeyen önemli bir ayrıntı var, ürün HDCP 2.2 destekliyor mu? Bu olmadan ne 4K bluray ne de Netflix gibi yayınlar 4K izlenmiyor. Mesela Samsung 32J590 da çok başarılı monitör ama bunu desteklemiyor sadece 4K oyun oynanabiliyor. Bu konuya da deginmenizde fayda var Mesut Bey.
F355 Challenge - 22.1.2019, 17:40 0
Şu tarz modeli MSI markası çıkartsaydı 5K bile vermeye razıyım evde 4K Samsung UHD 65" TV olmasına rağmen.

MSI'ın 1ms tepkime süre özelliğine bayılıyorum. MSI gibi 165hz desteği verip fiyatı makul seviyelerde olan kaç model var bilmiyorum, araştırmadımda fakat Asus gibi markaların fahiş fiyatlar istediğini biliyorum. ROG serisi falan en son baktığımda 5K'yı geçiyordu fiyatları... Ohalar olsun ne diyeyim. :)
Cute Hentai - 22.1.2019, 16:21 0