Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ iPhone 11 modelleri "ters kablosuz şarj" özelliği ile gelebilir
iPhone 11 modelleri "ters kablosuz şarj" özelliği ile gelebilir11.5.2019 19:30:00
Opel'i bünyesine katan PSA Group şimdi de Jaguar Land Rover'ı satın almak istiyor
Opel'i bünyesine katan PSA Group şimdi de Jaguar Land Rover'ı satın almak istiyor11.5.2019 19:00:00
Apple'dan, 10 yıl sonra yeni oyun: Warren Buffett's Paper Wizard
Apple'dan, 10 yıl sonra yeni oyun: Warren Buffett's Paper Wizard11.5.2019 18:30:00
HTC, Çin pazarından geçici olarak çekiliyor
HTC, Çin pazarından geçici olarak çekiliyor11.5.2019 18:00:00
Motorola One Vision, tanıtım öncesi tamamen sızdırıldı
Motorola One Vision, tanıtım öncesi tamamen sızdırıldı11.5.2019 17:00:00
Elon Musk: Bu yıl Amerikalılar ülkenin bir ucundan diğerine otopilot ile gidebilecek
Elon Musk: Bu yıl Amerikalılar ülkenin bir ucundan diğerine otopilot ile gidebilecek11.5.2019 16:00:00
Yeni iPhone modelleri için A13 çipleri üretilmeye başlandı
Yeni iPhone modelleri için A13 çipleri üretilmeye başlandı11.5.2019 15:00:09
Yavru köpeği kurtaran kadın kuduz sebebiyle hayatını kaybetti
Yavru köpeği kurtaran kadın kuduz sebebiyle hayatını kaybetti11.5.2019 14:30:00
16 çekirdekli Ryzen 9 işlemciler detaylanıyor
16 çekirdekli Ryzen 9 işlemciler detaylanıyor11.5.2019 14:00:00
LG, G8 ThinQ’nun pilini değiştirilmemek üzere sabitlemiş!
LG, G8 ThinQ’nun pilini değiştirilmemek üzere sabitlemiş!11.5.2019 13:30:00
Haftaya A101 marketlerde uygun fiyata Honor 9 Lite var
Haftaya A101 marketlerde uygun fiyata Honor 9 Lite var11.5.2019 13:00:00
HTC, Android Pie güncelleme takvimini açıkladı
HTC, Android Pie güncelleme takvimini açıkladı11.5.2019 11:05:02
2si1 | Yapay zeka yine işsiz bırakıyor
2si1 | Yapay zeka yine işsiz bırakıyor11.5.2019 10:35:11Görüntülenen Haber
Tinder uygulamasının Lite sürümü geliyor
Tinder uygulamasının Lite sürümü geliyor11.5.2019 10:00:00
Louis Vuitton'dan esnek ekranlı kol çantası
Louis Vuitton'dan esnek ekranlı kol çantası11.5.2019 09:00:00
Cerrahlar beyin kanserini teşhis etmek için akrep zehri kullanacak
Cerrahlar beyin kanserini teşhis etmek için akrep zehri kullanacak11.5.2019 05:30:00
Snapdragon 710'lu Realme X bu kez GeekBench'te ortaya çıktı
Snapdragon 710'lu Realme X bu kez GeekBench'te ortaya çıktı11.5.2019 03:00:00
Facebook istemeden de olsa terör örgütlerine alet oluyor
Facebook istemeden de olsa terör örgütlerine alet oluyor11.5.2019 02:02:00
Bilim insanları, Pasifik Okyanusu’nda arsenik soluyan canlılar keşfetti
Bilim insanları, Pasifik Okyanusu’nda arsenik soluyan canlılar keşfetti11.5.2019 01:22:00
Lenovo Z6 Pro Ferrari Edition ilk görseliyle karşımızda
Lenovo Z6 Pro Ferrari Edition ilk görseliyle karşımızda11.5.2019 01:00:00
OnePlus 7 Pro’nun titreşim motoru çok daha güçlü olacak
OnePlus 7 Pro’nun titreşim motoru çok daha güçlü olacak11.5.2019 00:33:00
Samsung Galaxy J7 Prime 2, Android Pie güncellemesi aldı
Samsung Galaxy J7 Prime 2, Android Pie güncellemesi aldı10.5.2019 23:45:00
Aselsan'dan TSK'ya Sırt Uydu Haberleşme Sistemi geliyor
Aselsan'dan TSK'ya Sırt Uydu Haberleşme Sistemi geliyor10.5.2019 23:11:00
Google Fotoğraflar’ın siyah beyaz fotoğraf renklendirme özelliği yakında açılacak
Google Fotoğraflar’ın siyah beyaz fotoğraf renklendirme özelliği yakında açılacak10.5.2019 22:35:00
Sonunda kolay tamir edilebilir bir telefon: Google Pixel 3a
Sonunda kolay tamir edilebilir bir telefon: Google Pixel 3a10.5.2019 22:00:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 14 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Başlığı görünce aklıma Bruce Willis'in Suretler adlı filmi geldi.
BeyazBüyü - 11.5.2019, 22:21 0
bari robotlar gelsin ekimde kota kalksında tarım hayvancılık ülkesi olalım yeniden.
kuruwa - 11.5.2019, 21:41 0
Ülke'de suriyeliler,diğer mülteciler varken yapay zekaya ihtiyaç kalmıyor işsiz kalmak için.
redoracle - 11.5.2019, 16:44 +7
Kaldı mı kalmadı mı? Şimdi kim fotoğrafçıya gidiyor söylesene.
Omisis046 - 11.5.2019, 15:43 0
1. aşama alet !!! insanın kuvvetinin yetmediği işleri yapmasını sağladı.
2. aşama robot ve otomat !!! insansı ince işleti yapılması sağlandır
3. aşama yapay zeka !!! insansı akıllın hesap etmesinin uzun süreceği işler
4. aşama yapay bilinç !!! kendi kendini derleyip varlığının kendini güncelleyen sistemler ! işte bunların neler yapacağı bilinmez çünkü insanların öngörüleri keşifler üzerinedir. yapay bilinçin kendi içinde geliştirebileceği similasyonlar.
evde fazla kalan insanların kendi kendine psikolojik olarak kurmaları misali sıkıntılı bir oto kontrol sıkı yönetime giden bir ütopyaya dönüşebilir.
SEO-Uzmanı - 11.5.2019, 13:39 0
star citizen oyunu şuan için gayet iyi durumda. son olarak ne zaman girdiniz en son bilmiyorum ama oyuna inilebilir gezegen ve görev olarak baya bişe eklendi son güncelleme ile. tam sürümü ve tüm mesleklerin aktif olarak kullanılabilecek olan sürümü 2020 haziran olarak verildi. şuan'ki glaksi sistemenine ek olarak yeni bi glaksi daha hızırlandığı söylendi. evet bu tür oyunu yapmak kolay değil ama hiç ilerlemiyo demek'te doğru olmaz.
tayguncifci - 11.5.2019, 13:37 0
Nedense diğer eleman biraz itici geldi.
clb12 - 11.5.2019, 13:17 0
Şu "zekâ" kelimesini doğru yazmayı öğrensek mi!..
C0MPUTER - 11.5.2019, 13:02 +2
mesut çevik türkiyeyi istanbul sanıyor. avrupa da istanbulun yarısı kadar nüfusu olan bir şehir bile yok new york bile 8 milyon diye biliyorum.istanbul tokyo ve hong kong gibi şehirlerle karşılaştırılabilir.
javaprof - 11.5.2019, 12:29 +1