Tarayıcınız JavaScript desteklemiyor.
Popüler Haberler
Pencereyi
Kapat
Pencereyi
Kapat

ÖNCEKİ VE SONRAKİ HABERLER

DAHA YENİ Netflix'te yayınlanacak The Witcher’ın 2. sezonu da onaylandı
Netflix'te yayınlanacak The Witcher’ın 2. sezonu da onaylandı13.11.2019 22:36:22
43 inçlik Acer Predator CG437KP oyuncu monitörü satışa çıkıyor
43 inçlik Acer Predator CG437KP oyuncu monitörü satışa çıkıyor13.11.2019 22:17:00
Okyanuslardaki asiditenin sera gazı salınımını artırabileceği tespit edildi
Okyanuslardaki asiditenin sera gazı salınımını artırabileceği tespit edildi13.11.2019 22:15:00
Yeni tasarlanan yonga uyku durumunda enerji tasarrufu yapıyor
Yeni tasarlanan yonga uyku durumunda enerji tasarrufu yapıyor13.11.2019 21:42:00
Hyundai, Los Angeles'ta yeni hibrit SUV konseptini tanıtacak
Hyundai, Los Angeles'ta yeni hibrit SUV konseptini tanıtacak13.11.2019 21:17:00
Güzel görünüyor, peki ya diğer özellikleri? "Casper VIA A4 incelemesi"
Güzel görünüyor, peki ya diğer özellikleri? "Casper VIA A4 incelemesi"13.11.2019 20:54:10
Vodafone son 6 aylık bilançosunu paylaştı
Vodafone son 6 aylık bilançosunu paylaştı13.11.2019 20:45:00
Nabız ölçüm uygulamaları ne kadar güvenli?
Nabız ölçüm uygulamaları ne kadar güvenli?13.11.2019 20:20:00
Dört arka kameralı Realme 5s'in çıkış tarihi belli oldu
Dört arka kameralı Realme 5s'in çıkış tarihi belli oldu13.11.2019 19:47:00
Ankara’ya Mi Store açılıyor! Açılışa özel çok sayıda hediye
Ankara’ya Mi Store açılıyor! Açılışa özel çok sayıda hediye13.11.2019 19:15:00
Yeni Mac Pro ve Pro Display XDR'ın çıkış tarihi resmen açıklandı
Yeni Mac Pro ve Pro Display XDR'ın çıkış tarihi resmen açıklandı13.11.2019 18:46:28
15 inç MacBook Pro satıştan kalktı
15 inç MacBook Pro satıştan kalktı13.11.2019 18:20:00
2si1 | Amerika gören masum Enis
2si1 | Amerika gören masum Enis13.11.2019 18:17:08Görüntülenen Haber
Amiral gemisi Sony Xperia 3'ün ilk görüntüleri ortaya çıktı
Amiral gemisi Sony Xperia 3'ün ilk görüntüleri ortaya çıktı13.11.2019 17:51:00
16 inçlik MacBook Pro en iyi profesyonel dizüstü sloganıyla tanıtıldı
16 inçlik MacBook Pro en iyi profesyonel dizüstü sloganıyla tanıtıldı13.11.2019 17:19:00
Yetenekleri ve yerlilik oranı artan Atak helikopterinden ilk uçuş
Yetenekleri ve yerlilik oranı artan Atak helikopterinden ilk uçuş13.11.2019 16:38:58
Cinsiyetçilikle suçlanan Goldman Sachs bankası, Apple Card limitlerini gözden geçirecek
Cinsiyetçilikle suçlanan Goldman Sachs bankası, Apple Card limitlerini gözden geçirecek13.11.2019 16:06:00
Windows 10 Kasım güncellemesi dağıtıma çıktı
Windows 10 Kasım güncellemesi dağıtıma çıktı13.11.2019 15:33:00
McLaren, ön camın opsiyon olduğu yeni süper otomobilini tanıttı: Elva
McLaren, ön camın opsiyon olduğu yeni süper otomobilini tanıttı: Elva13.11.2019 15:05:06
ABD yasaklarına rağmen büyüyen Huawei, çalışanlarına 286 milyon dolar ikramiye dağıtacak
ABD yasaklarına rağmen büyüyen Huawei, çalışanlarına 286 milyon dolar ikramiye dağıtacak13.11.2019 14:33:00
Instagram, yeni geliştirdiği "Reels" özelliği ile TikTok'la rekabet edecek
Instagram, yeni geliştirdiği "Reels" özelliği ile TikTok'la rekabet edecek13.11.2019 14:00:00
Apple Watch Series 6'nın suya karşı direnci yüksek olacak
Apple Watch Series 6'nın suya karşı direnci yüksek olacak13.11.2019 13:30:00
Avrupa Birliği'nde şirket kurmak, çalışma vizesi almak Estonya E-Oturum nedir?
Avrupa Birliği'nde şirket kurmak, çalışma vizesi almak Estonya E-Oturum nedir?13.11.2019 13:08:05
Google Stadia'nın lansmanından hemen sonra oynanabilecek oyunlar belli oldu
Google Stadia'nın lansmanından hemen sonra oynanabilecek oyunlar belli oldu13.11.2019 13:00:00
Tesla'nın Avrupa'daki ilk fabrikasını nereye kuracağı belli oldu
Tesla'nın Avrupa'daki ilk fabrikasını nereye kuracağı belli oldu13.11.2019 12:30:00
DAHA ESKİ

TÜM YORUMLAR 21 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
amerika dünyanın petrolünü sömürdüğü için en büyük motorlu araçlara binerler.
dark_prince60 - 15.11.2019, 19:49 0
Teknoloji sitesinde sohbet mi olur diyen kendini bilmezlere sesleniyorum . Ben gayet eğleniyorum anılarını dinlerken bu ikilinin. Beğenmiyorsan izleme ..
KendineAteist - 15.11.2019, 12:57 +1
İşte ciddiye alınma oranlarıda bu denli orantılı oluyor. Enes baturla dalga geçen mesut şimdilerde kime benziyor acaba. Enes baturu hala haz etmem bana birşey katamaz ama Mesut un katabileceği onca bilgi ve tecrübe varken hahhahahah hihihihi kikiki etmesi son halini gösteriyor. Gülmesin demiyoruz çekmesin demiyoruz diyemeyizde ama biraz ciddiyet. Ama konsepti anladım. 2si1 demek az da olsa donanım. Kakara kikiki , başlık var ama farklı konular yada 40 dakikalık videoda 2 dakika başlık konusu gerisi kakara kikiri.
1ses1 - 14.11.2019, 11:43 +2
Sen istemiyorsan izlemessin değil. Sitenin ismi ne yaptıkları iş ne olay burda. Yoksa kimse izlesin izlemesin değil yada hoşlanır hoşlanmaz değil. Yeri geliyor bazen sohpetleri hoşuma gidiyor ama asla ciddi almıyorum bunların teknoloji haberlerinin nedenide bu işte. İlk açılandan beri bu sitedeyim. Mesut çevik için değil forumlardaki bilgili görgülü nadir insanlar için. Arada bir bakalım ne çıkmış derken saçma sapan alakasız konular. Bir erdi işini düzgün yapıyor gerisi hikaye.
1ses1 - 14.11.2019, 11:27 +1
Kim doğru yapıyorki. Dedim şimdi aklıma geldi teknopat teknoseyir. aaa gerçekten bunlardan başka magazin yapan yokk.
1ses1 - 14.11.2019, 11:24 0
Önce saygı lazım
Ondan sonra eleştiri
Delikanlı E5'te dönmelere asılan mı?
Yaptığı suçu anlatıp sonra kasılan mı?
Acaba bıkmadan usanmadan
Yaşanmamış zevkleri tadan
Halkı şarlatan sanan
Zihniyet bol memlekette
pakaji - 14.11.2019, 11:12 0
Asyaya gidince okyanus aşmıyorsunuz.
DH Misafiri - 14.11.2019, 10:26 0
Güzel de Amerika'yı görmeyen cahilmi oluyor ? Gırgır falandır zaten ama ülkede ilçesinden çıkmayan ( çıkamayan) insanlar var, biraz ayıp kaçmış.
dgnkdr - 14.11.2019, 10:26 0
Tüm saçmalıkları anlıyorum da şu E.Kiraz ın neden DH programında Mesut ile yaptığı çekimlerde sürekli dizlerinin üstüne yastık koyduğunu anlayamıyorum. Ya o yastığı görünce zaten olayın tüm konsantrasyonu ve hitap ettiği alan değişiyormuş gibi geliyor bana.
Bu ne yastığı E.Kiraz ?
Xayro - 14.11.2019, 10:12 0
Bence Talha zamanı efsaneydi 2si1.
Boldrex - 13.11.2019, 23:48 +8