Nokia X3-02 Video İnceleme VİDEO

Shady - 45316 İzlenme - 12 Eylül 2011, Pazartesi 22:01 A+ A-
Video çözünürlüğü: SD 240p MP3 Alternatif oynatıcı ile görüntüle

Nokia'nın S40 platformunu dokunmatik ekranla buluşturan telefonu X3-02'ye yakından bakıyoruz.

693 Takipçi
İLGİLİ VİDEOLAR
DAHA FAZLA BEĞENİLEN YORUM

YORUMLAR 51 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
arkadaşlar yazmışsınız 2 gün kullandım bozuldu diye. dikkat çekmek isterim ki telefonun bozulma süresi kullanıcıyla da alakalı. ha ban öyle hiç düşürmedim diyemem her yeri çizik içinde ama 2 yıldır kullanıyorum . şarjı beni 1 hafta götürüyor ki ben haftada 1000 sms bitiriyorum.
DH Misafiri - 16.08.2013, 00:04
paylaşım için teşekkürler üstad
parcaparca - 04.04.2013, 16:05
arkadaşlar aynı telefonu bir yıl kullandım 3 kez arıza yaptı garantiye gönderdim 40 gün oldu hala telefonumu veremediler nokia bitmiştir benim için o telefonda sadakam olsun
DH Misafiri - 04.04.2013, 15:34
Beyler bendede nokia x3-02 var ben bu telefonla 35-40 video izledim sonrada bidaha açmadı neden acaba yardım pls çözümde söyleyin !
DH Misafiri - 03.03.2012, 22:53
Beyler bendede nokia x3-02 var ben bu telefonla 35-40 video izledim sonrada bidaha açmadı neden acaba yardım pls çözümde söyleyin !
DH Misafiri - 03.03.2012, 22:53
Bence güzel telefon pek eksiği yok nokia n73'den çok daha iyi.Video olarak sony ericson k750i daha iyi
DH Misafiri - 08.12.2011, 22:37
merhaba arkadaşlar bu telefon bende var yaklaşık 6 aydır kullanıyorum ayrıca 3 gün wi-fi kapalı olması ve hiç aranıp aramadıgıma ragmen sarjı gitmedi maksimum 2 gun dayanıyor kullanıldığı zaman 1 gün dayanır. Bunların yanında müzik kalitesi iyi diyebilirim kamerasıda kötü değil çoğu telefondan iyidir. ön tarafta kamerası yok arka kapakta gevşeme olduğunu duydum bazı arkadaşlardan ama benimkinde herhangi bir sorun yok son olarak telefon hafif zarif kolay müzik kaliteli camerasıda fena olmaya internetede girmek isteyen bir kişi için fazlasıyla yeterli diye düşünüyorum...
ibrahimomeroglu - 14.09.2011, 20:01
biraz gec bi inceleme oldu sanırım vodafon 4 5 aydır bu urunu satıyor :d
sesslayt - 14.09.2011, 16:01
Vodafone kampanyasıyla aldım bu telefondan ama gerçekten s60 modellerine alışmış biri olarak çok zor geldi başlarda kullanması. İncelik bakımından görünüş olarak güzel ama herşey görünüş değil. mesaj hafızası biraz dolunca yavaşlamalar başlıyor. 4 gb. lık hafıza kartının yaklaşık olarak %10u kadarını kullanıyorum sırf biraz daha hızlı olsun diye. Performans/hız bekleyenleri biraz üzebilir. Yinede alacaklara hayırlı olsun video çok açıklamalı olmuş.
Bahadir39 - 14.09.2011, 14:15
ince telefon
karasimsek06 - 14.09.2011, 02:02
quote:

Orijinalden alıntı: victorist

Sim Kart Telsim


-di ama şimdi vodafone :D
SystemApps - 14.09.2011, 01:38
YORUM YAZ
Sim Kart Telsim
victorist - 14.09.2011, 00:06
Beş para etmez bir telefon nokia yı artık Windows Phone 7 bile kurtaramaz kendi düşen ağlamaz
Alibrk - 13.09.2011, 23:24
quote:

Orijinalden alıntı: SystemApps


quote:

Orijinalden alıntı: NECROCYBER

eski bir telefon modelin burada incelemesi ne onu anlamadım bir.2.si bir nokia calışanı olarak C3-00 ve X3-02 gerçekten yüzkarası telefonlar dokunmatiği bile bir acaip..


alt segmende dokunmatik görmüşsün daha ne olsun.Adı üstünde alt segment eleştirmeye kalksan telefon telefonluğundan utanır...


kusura bakamayın fiyatına hiç bakmamışdım.Fiyat çok pahalı bu telefon için asla 500tl etmeyecek bir cihaz.Sakın ola ne hediye ne de bireysel kullanım için alın.Yanından bile geçmeyin vışş 5800 alın daha iyi :D
SystemApps - 13.09.2011, 17:35
Bu yetkili abinin X6 incelemesi de vardı. Güzeldi. Bu da güzel.
Cihaz öyle özelliği pek önemsemeyen, şık olsun diyenler için ideal. Bence tam hediye etmelik telefon.


Şehr-i Hüzün - 13.09.2011, 16:29
Bim'de 299tl'ye android 2.2 telefonlar var artık :D
Nokia 500 tl'ye bunu satmaya kalkarsa batar arkadaş :))
707 - 13.09.2011, 16:09
Editör arkadaşı kutluyorum, diksiyonu oldukça başarılı ve sürükleyici. Video başında verilen ayrıntılı detaylar video'nun altında text olarak yer alsa, video'da o bölüm kısa tutulsa bence daha iyi olur.
theshiver - 13.09.2011, 15:20
Rezisitif ekran olmamış...
Silver Eagle - 13.09.2011, 12:52
sunum süper olmuş!
telefon ise tasarım olarak hoş olsa da genel anlamda beş para etmez...
cihangir151 - 13.09.2011, 11:52
bence telefonun hem dokunmatik hem tuşlu olması çok iyi ...
vidoko - 13.09.2011, 11:46
adam güzel anlati yo
serkan4411 - 13.09.2011, 11:23
Sizde editörü buldunuz, kıllısını arıyorsunuz
DH Misafiri - 13.09.2011, 11:05
2 adet aldım ikiside pert oldu

5 ay içinde Tuştakımı bozuldu, ışıklar kesildi , kasada kopmalar oldu (tuş kilidi koptu), telefon kendini sürekli açıp kapıyor sim kart kaydı yapamıyor. vs

arkadaşım 15 adet sattı dükkanda 12 tanesi geri geldi. Kısacası hoş ama uzun dönem kullanılmaması gereken ve parayı çöpe atacağınız bir cihaz.
Mult!_61 - 13.09.2011, 09:06
quote:

Orijinalden alıntı: NECROCYBER

eski bir telefon modelin burada incelemesi ne onu anlamadım bir.2.si bir nokia calışanı olarak C3-00 ve X3-02 gerçekten yüzkarası telefonlar dokunmatiği bile bir acaip..


alt segmende dokunmatik görmüşsün daha ne olsun.Adı üstünde alt segment eleştirmeye kalksan telefon telefonluğundan utanır...
SystemApps - 13.09.2011, 03:00
quote:

Orijinalden alıntı: umutarslan.com

quote:

Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

Demek Shadyde video incelemelere başladı, seslerde problem var ama ilk video olsun o kadar.@umutarslan.comYarıldım akşam akşam. :D


yönetim espiri kaldırmıyor yorum kaldırıyor :D 1 kişi güldüyse bile yeter napalım


saftirik mod on:
ya silinmiş yorumunu okudum valla yedim harbiden. Çünkü yaptığın yorum cuk oturmuştu inanmamak elde değildi. o ne abi kıllı göğüs kıllı el sakal saç birbirine karışmış.Hatta olumsuz bir eleştiri yazacaktım bu yüzden sonra mesajını görünce vazgeçtim sana +1 veren de bendim :D
saftirik mod off
Acilen tarz değişikliğine gidilmesi gerekiyor.İçerik olarak iyi hazırlanmış bir video ancak o gömlekten fışkıran kıllara kıl oldum resmen.Bride böyle alt segment yerine daha çok üst segment telefonlara yönelin artık.alt ve orta segmentde seçenekler yığınla ancak üst segment biraz daha önemli...
SystemApps - 13.09.2011, 02:57
eski bir telefon modelin burada incelemesi ne onu anlamadım bir.2.si bir nokia calışanı olarak C3-00 ve X3-02 gerçekten yüzkarası telefonlar dokunmatiği bile bir acaip..
NecroCyber-777 - 13.09.2011, 02:55
tasarım hoş

ama performans
Mr. Olympia - 13.09.2011, 02:22
güzel bir inceleme olmamış oyun performansını video performansını ve gece çekim performansını atlamışsınız :/
sightly - 13.09.2011, 02:15
Hayatımda kullandıgım en dandik telefon oyuncak gibi ve sıfır malzeme kalitesi aynı gün iade ettim.
Ehlika - 13.09.2011, 01:57
Galaxy S II'den dh videolarını izleyemiyorum
aboxzux - 13.09.2011, 01:42
s40 java üzerinde calışıyor
korsanzeki168 - 13.09.2011, 01:40
İnceleme çok güzel anlatım harika detaylarada girilmiş... Telefona gelirsek bu telefon capasitive ekran olsa ilk alacak olan ben olurdum çünki çok şık..
NorthShield - 13.09.2011, 01:35
Tasarımı dışında bir cacık olmaz bu telefondan
Mr.Legend - 13.09.2011, 01:11
Güzel inceleme olmuş.Telefon ise 300-400 TL ise alınabilir.
TearsForFears - 13.09.2011, 00:57
Telefon eskidi artık ve orta sınıf bir telefon için 10 dk inceleme biraz fazla olmuş.Ama Mustafa Çayırpınar tane tane ve sakince güzel anlatmış.Gerçi 10 dk uzun dedim ama Erdi Özüağ anlatsaymış 2 dk da biterdi inceleme :D
Oxeman - 13.09.2011, 00:24
Öncelikle Mustafa Çayırpınar'a hayırlı olsun diyorum ilk inceleme için oldukça iyi...
Kaan Abi'nin her incelemeyi aceleye getirmesinden biraz rahatsız oluyordum açıkçası Mustafa Abi ise her şeyi ne güzel tane tane anlatıyor, Mesut Abi'den sonra 2. fovorim oldu.Yalnız Mustafa Abi'de bazı yerlerde aşırı ayrıntıya girmiş bence bu kadarınada gerek yok neredeyse telefonu kullanmayı öğreniyormuş gibi hissettim, cihazda ayrıntıdan çok işlevsellik ön plana çıkarılsa video inceleme sıkıcı olamaya yaklaşmaktan çıkar ve daha keyifli bir hal alabilir , mesela ilk defa bir incelemede bir cep telefonunun oynatabildiği tüm dosya formatlarının sayıldığını gördüm.. :)
Yinede video incelemeyi çok sevdim, eleştirim ise yıkcı eğil yapıcı olarak algılanırsa sevinirim...

Telefona gelince bildiğimiz 3-4 senedir piyasada olan Çin malı Anycool T828'lere benzemiş kaç yıllık tasarımı bir utanmadan yeni diye sunuyor piyasaya Noka iyice elden düştü, en azında özgün tasarımıyla bir şeyler yapıyordu sanırım oda elden gidiyor...
Pardus Linux - 12.09.2011, 23:56
"Shady" Gigabyte deyişine birşey söyleyenler illa çıkar

Gi -- Girl derken çörl denmiyor gi'de sorun yok.
Ga'da zaten problem yok
Cremiesto - 12.09.2011, 23:46
bu saatten sonra nokia mı alınır,tabi wp7 hariç...
Hypnotizer - 12.09.2011, 23:45
İnceleme videolarını eş zamanlı olarak YouTube'a da koysanız tabletlerden veya telefonlarından sorun yaşayan kişiler incelemleri rahat, rahat izlese.
Janissary- - 12.09.2011, 23:35
ben bu telefonu şubat ayından beri kullanıyorum n73 ten sonra ceplerim hafifledi.

Sadece mesaj çekerim konuşurum müzik dinlerim diyorsan ve bide incelik arıyorsan git al düşünme hiç. tek eksiği kameranın 5mp göstermemesi ve flaşının olmaması
agonim1453 - 12.09.2011, 23:32
Video iPadde açılmıyor.Shady'ye bir baksaydık :)

Edit:Twitterda benim bir yorumumu paylaşmış kesin görmem lazım bu adamı :)
römercan - 12.09.2011, 23:24
Sadece tasarımı güzel.
Overature - 12.09.2011, 23:04
quote:

Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

Demek Shadyde video incelemelere başladı, seslerde problem var ama ilk video olsun o kadar.@umutarslan.comYarıldım akşam akşam. :D


yönetim espiri kaldırmıyor yorum kaldırıyor :D 1 kişi güldüyse bile yeter napalım
umutarslan.com - 12.09.2011, 23:02
Demek Shady'de video incelemelere başladı, seslerde problem var ama ilk video olsun o kadar.

@umutarslan.com

Yarıldım akşam akşam. :D
bilgehankalkan - 12.09.2011, 23:00
editörün sesi gayet hoş geliyor kulağa.hayırlı olsun diyorum.gayet iyi bir inceleme olmuş.
alpa07 - 12.09.2011, 22:58
Bu çocuk yeni yüz faruk, bakıyım, valla yeni yüz.
Neoptolemos_ - 12.09.2011, 22:55
1 Senelik bir cihaz inceleme iyi hoşta neden şimdi ?

Millet alıp sattı bile model olarak eski...
TheMidnight - 12.09.2011, 22:40
Almak istediğim bir model değil fakat anlatım tarzınız çok güzel.Teşekkürler.
DH Misafiri - 12.09.2011, 22:32
Bence pahali 500 buna verilmez