MWC: Huawei'den 4 çekirdekli Ascend D Quad! video ön inceleme

01.03.2012 20:57:48 - 49599 okunma - Mesut Çevik "Speed-Step"
Video çözünürlüğü: HD SD 240p MP3 Alternatif oynatıcı ile görüntüle
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Bu video hakkında ne düşünüyorsunuz?

İlgimi Çekti 0 İlgimi Çekmedi

Mobil Dünya Kongresi 2012'de Dünyanın en hızlı telefonuna sahip olduğunu iddia eden Huawei'in standındayız. Bakalım Ascend D quad bekleneni verebiliyor mu?
 
 

1141 Takipçi
Cep Telefonları kanalına abone olursanız, yeni bölümlerden hem e-posta ile hem de forum ve mobil uygulamalarımız üzerinden bildirimlerle haberdar edileceksiniz.
Şu anda 0 üye ve 1 misafirin görüntülediği bu içeriğe toplam 49599 kez bakıldı.

DİĞER HABERLER

DAHA YENİ
MWC: HTC One ailesi One X, One XL ve One S video ön inceleme02.03.2012 12:46:43
CPU-Z'nin 1.60 sürümü kullanıma sunuldu02.03.2012 12:45:45
Digitimes : 8GB'lık iPad 2 yolda, 16 ve 32GB'lik iPad 3 modelleri üretim sıkıntısı yaşayabilir02.03.2012 12:34:09
Storage Options 200 pound altı segmentini hedefleyen yeni tabletini tanıttı02.03.2012 12:02:11
Samsung Galaxy Note'un satışları 2 milyonu geçti02.03.2012 11:57:31
Hitachi'den 7200 devir/dakika hızında çalışan 2.5-inç boyutunda sabit disk02.03.2012 11:12:02
Foursquare, web arayüzünde Google haritaları kullanmaktan vazgeçti02.03.2012 11:11:24
Mach Xtreme'den giriş seviyesine yönelik yeni SSD sürücüler02.03.2012 10:42:37
Archos'tan çocuklara yönelik tablet Child Pad02.03.2012 08:45:07
Windows 8 Tüketici Önizleme Sürümü 1 milyon indirme barajını geçti01.03.2012 23:49:35
MWC 2012 : Fuzhou Rockchip bütçe dostu tabletlere yönelik RK30xx yongasını tanıttı01.03.2012 23:44:50
Microsoft Research, IllumiShare projesini tanıttı01.03.2012 23:37:44
MWC: Huawei'den 4 çekirdekli Ascend D Quad! video ön inceleme01.03.2012 21:01:15Görüntülenen Haber
Microsoft, Windows Phone 8 işletim sistemini Sprint ile birlikte Snapdragon S4 platformu için deniyor olabilir01.03.2012 15:24:07
MWC 2012 : Broadcom yeni, ICS için optimize edilmiş yongasetlerini tanıttı01.03.2012 11:40:29
MWC 2012 : CoPilot GPS uygulaması ücretsiz çevrimdışı haritalarla Android ve iOS platformuna geliyor01.03.2012 10:06:09
Google'ın yeni patenti arama yapmak için daireler çizme işlemini anlatıyor01.03.2012 08:51:36
Samsung'dan dokunmatik ekranlı ve QWERTY klavyeli telefon: Brightside29.02.2012 23:50:31
İddia : iPad 3 modeli 3 versiyonla gelirken yeni Apple TV de beraberinde tanıtılacak29.02.2012 23:26:12
GSM Birliği'nin 2012 yılı Global Mobil Ödülleri sahiplerini buldu29.02.2012 22:55:55
Araştırmalar kullanıcıların Google+ üzerinde daha az zaman geçirdiğini gösteriyor29.02.2012 22:49:00
Logitech H800 kablosuz kulaklık video inceleme29.02.2012 18:55:19
MWC 2012 : Windows 8 Tüketici Önizleme Sürümü indirmeye sunuldu29.02.2012 17:28:53
Nokia ve Symbian analizlere göre halen mobil internet erişiminde lider29.02.2012 15:04:26
35$'lık Raspberry Pi modeli satışa sunuldu29.02.2012 12:38:46
DAHA ESKİ
DAHA FAZLA BEĞENİLEN YORUM

YORUMLAR 115 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
hep japonlar yapardı şimdide çinliler yapmaya başladı aslansın huaweiiii
tayyarağa - 04.05.2012, 19:33 0
quote:

Orijinalden alıntı: mobile prof.



Yav he he.

Cep telefonları konusunda çok kısıtlı bilgiye sahip olduğun için ancak boş yorum atabilirsin.





tanreall - 11.03.2012, 01:33 0
quote:

Orijinalden alıntı: mobile prof.




Alıntıları Göster


.





Mez,

Yav he he.

Cep telefonları konusunda çok kısıtlı bilgiye sahip olduğun için ancak boş yorum atabilirsin.



[image]local://upfiles/1070131/FD4EBECC905C43B38EED15E7F54CE49E.jpg[/image]



eyw kardeş freeymiş indirdim oynucam simdi :D
i Am Not Dead - 10.03.2012, 22:48 0
quote:

Orijinalden alıntı: i Am Not Dead



YA BURDA OYNANAN SAMURAYLI OYUNUN ADI NEEEEEEEE



.





Mez,

Yav he he.

Cep telefonları konusunda çok kısıtlı bilgiye sahip olduğun için ancak boş yorum atabilirsin.



[image]local://upfiles/1070131/FD4EBECC905C43B38EED15E7F54CE49E.jpg[/image]
Mobile Prof. - 10.03.2012, 22:46 0
alt tarafı 6 ay kullanacagınız bir telefon 16 cekirdekli olsa ne olur olmasa ne olur, aya mekik mi yollayacaksınız kardesim!
mez - 10.03.2012, 22:20 -2
YA BURDA OYNANAN SAMURAYLI OYUNUN ADI NEEEEEEEE
i Am Not Dead - 07.03.2012, 21:17 0
quote:

Orijinalden alıntı: hardcrss



bence 3 gün giden androidler gelmeli. hergün şarja takmaktan bıktım.



O Zaman Motorolaya Yöneleceksin Hocam Çoğu Firma 1500 mAh'ın Üstüne Çıkmıyor Ama Motorola 1750 Misal Motorola Razr Maxx 3300 mAh Bataryası Olan Bir Telefon :)
FIF - 07.03.2012, 18:47 0
bence 3 gün giden androidler gelmeli. hergün şarja takmaktan bıktım.
hardcrss - 07.03.2012, 14:03 0
quote:

Orijinalden alıntı: virtue28




Alıntıları Göster


Adamlar A9 mimariden 64 bitlik işlemci geliştirmişler. Ben sana ekrandan bahsetmedim. İşlemci teknolojisi olarak S3 ile kıyaslanabilir dedim ki bu işlemci ile ilgili olarak Tegra 3 den daha iyi oldugu soyleniyor. Başka forumlara incelemelere baktın mı bilmiyorum ama D quad ile ilgili pek bir bilgin yok gibi. Burada ayrıntılı bilgi pek yok.



işlemci olarak 4 çekirdek olsada yüzde 50 ye yakın pil tasarrufu sağladıgını açıklamışlar ki, bunu böyle geliştiren Huawei nin kendisi...Genel olarak yüzde 30 enerji tasarufu sağlayan özel güç yönetimi sistemi varmıs. Yani şimdiki işlemci mimarisi oldugu gibi 4 cekirdeğe cıkarıp verilmemiş.



Genel itibari ile piyasa çıkıp testlerden sonra anlaşılacak ama adamlar boşuna dünyanın en hızlısını yaptık diyeceğini sanmıyorum ki hedeflerinde yakın gelecekde ilk 3 e girmek gibi bir planları var. Gözüküyor ki bunu yapabilecek kabiliyetleri var ki bu işlemciyi geliştirip böyle sunabiliyor...



Sen takmışsın kafaya samsung söyle samsung böyle, ben samsung kötü demedim ki. 4 çekirdek telefonda yük olusturur da demişsin eminim çift cekirdekler cıkarkende ne gereği var yük olusturur demişsindir. Söylenecek cok sey var ama gereği yok yeterince yazdım. Samsung iyidir hoştur ama bu firmalarıda surekli yapamaz edemez gibi kötülememek lazım...



Tamam peki sen su telefonlarin gelecegini soyle o zaman.2 cekirdek cogu cihazda yeter de artiyor.Onu gereksiz olarak gormuyorum. Ama Android'de bu kadar fazla performansi neden eklemisler onu anlayamiyorum.Bir telefonun ana konusuna girin, millet sarjdan filan sikayetci.Kimsenin bu telefonda 2 cekirdeli 2.5 Ghz islemci kasiyor,4 cekirdekli yapsalarmis keske gibi yorumlari yok.



Kimsenin browser'dan Youtube'a girip Flash Player'la 1080P video oynatma derdinde olmadigina inaniyorum.Dogru ya zaten oynatamaz cihazda Flash Player destegi yok.ICS ile kalkti.



Bana sorarsan su anda piyasadaki en iyi Telefon Galaxy Nexus'dur.S2 HD LTE henuz cikmadi o cikinca da benim gozumde o birinci olacak.Samsung fani degilim,hatta neredeyse Samsung'dan urun bile almadim.Ancak dusuncelerim bunlar.
Bamya Avcisi - 07.03.2012, 13:53 0
bence samsung falan hikaye getireceklerse bu "Huawei"getirilmeli. hem ucuz hem güçlü telefonları var . nokia aldığıma pişmanım c6-00 var bende satmayı düşünüyorum üstüne az para koyuk en kötü ideos x5 alırım gerçekten güzel tasarımlı bi telefon. iyi forumlar
DH Misafiri - 07.03.2012, 13:12 0
quote:

Orijinalden alıntı: rooftop



Bu videomuzda göbekli asosyal pc kullanıcısının mavi rayban takarak Cool gozukmeyecegini inceliyoruz



Bu tip insanları direk lıyacaksın.....
Pthe. - 07.03.2012, 02:42 +1
YORUM YAZ
Bu videomuzda göbekli asosyal pc kullanıcısının mavi rayban takarak Cool gozukmeyecegini inceliyoruz
rooftop - 07.03.2012, 02:32 -3
adamlar bizi kazıklamak ıcın ellerinden geleni yapıyolar heryıl her marka onlarca cıhaz cıkarıyo evt hosumuza gıdıyo ama her yıl mecburıymıs gıbı bu kadar guncelleıp pıyasata cıhaz surmek zorundalarmı acaba sonucta aldıgımız her cıhaz bır yıl sonra eskımıs oluyo. umarım telefonlarda artık oyun konsolları gıbı 7,8 yıl gıderlerde bızde bu tuketım ve ısraf cılgınlıgından kurtuluruz adamlar sadece kamera ve ekranı guncelleyıp ısıtıp ısıtıp verıyolar okadar cok ekran cesıdı okadar cok ıslemcı turu varkı kafamız kazan oldu
DH Misafiri - 07.03.2012, 02:22 +2
o büyük tuşlu olan hoşuma gitti ne zaman çıkar acaba :)
iLsrt - 05.03.2012, 15:27 0
quote:

Orijinalden alıntı: Menow




Alıntıları Göster




Çift çekirdek 1500 MHz işlemcinin, her bir çekirdeğinin MHz hızlarını toplayarak 3 GHz değer elde edip yeterli diyen bu genci ayakta alkışlıyorum!



OC yapmamış allahtan.
tanreall - 05.03.2012, 13:29 +1
quote:

Orijinalden alıntı: korkuadam

Ne yani hızlı olması için illa dört çekirdek mi olması gerekiyor? S2 HD LTEde Qualcomm MSM 8260 Dual-core 1500MHz var.3 Ghz bir telefon için yeter de artar.




Çift çekirdek 1500 MHz işlemcinin, her bir çekirdeğinin MHz hızlarını toplayarak 3 GHz değer elde edip yeterli diyen bu genci ayakta alkışlıyorum!
Menow - 05.03.2012, 04:19 +2
quote:

Orijinalden alıntı: SupperMert


Alıntıları Göster
Ekranları geçerken anlaşılıyor. Denediğim ve birçok testini izlediğim cihazdada aynı olay söz konusu. iphone da parmağınızı çok az kaydırsanızda ekran değişiyor ancak diğer cihazların hepsinde tabletlerde dahil parmağın daha uzun mesafe sürmeniz gerekiyor. Bende Htc cihaz kullanıyorum ve aynı durum söz konusu.

bu tamamen yazılımsal bi durum bende htc kullanıyorum ve parmağımı kısa bi mesafe kaydırdıgımda ekran değişiyor ama go laucnher filan yüklediğimde menüde neredeyse parmağımı bi bastan diğer başa kaydrmam gerkiyor.
Fukasaku - 05.03.2012, 02:14 0
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri




Alıntıları Göster




bunu izleyerek nasıl anladınız? hiçbirinin iphone'dan farkı yok. elinize alıp deneyin bence.



Ekranları geçerken anlaşılıyor. Denediğim ve birçok testini izlediğim cihazdada aynı olay söz konusu. iphone da parmağınızı çok az kaydırsanızda ekran değişiyor ancak diğer cihazların hepsinde tabletlerde dahil parmağın daha uzun mesafe sürmeniz gerekiyor. Bende Htc cihaz kullanıyorum ve aynı durum söz konusu.
SupperMert - 04.03.2012, 23:48 0
ismini teleffuz edemediğim marka ama fena işler yapmıyor hani.
aziz77 - 04.03.2012, 23:38 0
quote:

Orijinalden alıntı: alykoo



o büyük tuşluyu dedem görmesin




tanreall - 04.03.2012, 14:31 0
quote:

Orijinalden alıntı: mceliker



biraz samsungdan biraz htcden araklama tasarımlar. ne diyelim ucuz olursa tutabilir.



Hocam +1 Orayı Bende Anlıyamadım Ama O Bölgede Sanki Bir Samsung Star Kalem Havası Vardı Ama Antenli Yaptılarsa O Telefonu Herkez Çin Malı Diye Değerlendirip Çöp Der Ve Eğer Anten Yapmışlarsa Çoğu Kullanıcı İçinde Çöp Bir Telefon :)
FIF - 04.03.2012, 03:22 0
Hocam o gözlük ne öyle ya güldürüyosun kendine farkında mısın..
DH Misafiri - 03.03.2012, 22:53 -2
dokunma hassaslığı berbat desem yeridir.bastıktan 1-2 saniye sonra anca geliyor + tasarım kötü neden hep kalitesiz plastik.Neden metal yapmazlarki
DH Misafiri - 03.03.2012, 22:53 0
P1 modeli büyük ihtimalle Turkcell ile gelecek diye Huawei Türkiye'den duyumlarım vardı. Ben de bunu bekliyordum. Ancak Diamond serisi duyurulunca P1'in pabucunu dama attım.

Bu arada telefonu eline almadan hantal olduğunu anlayabilecek yetenekte arkadaşlarımızı görmek mutluluk verici. Tabi olmazsa olmazlarımızdan ifanboy'larımızı burada da görmek başka bir mutluluk kaynağımız.
chatin_62 - 03.03.2012, 22:43 0
Kim ne derse Desin Huaweii Fiyat konusunda Diğerlerinden daha İyi ve Avantajlı T20yi unutmayalım alt seviye olmasına karşılık ayarındaki modellirnden ucuzdu honor ve x5te öyle bu modeldede böyle olursa Kesinlikle Alıcam Herşeyini Tekbaşına üreten kaç firma varki Dünya'da Çin'li olması Kötü ama nabalım Türkiyede iyi bir pazar oranı yakalayıcağından şüphem yok...
Umarım Turkcell'le gelmez buda :)
DH Misafiri - 03.03.2012, 19:13 0
quote:

Orijinalden alıntı: m.t.y.



takılmalar yazılımsal beyler kafaya takmayın, yazılımsal olarakta tam optimize edildiğini düşünmeyin.

4.03 beta test aşamasında sürümleri yüklenmiş oluyor genelde.


yazılıma takılmayın.



Bunun içindede mi BETA varmiş....
unflattering - 03.03.2012, 18:24 0
quote:

Orijinalden alıntı: mesona



telefon ne kadar güzel olsa da "sür piyasa ne olursa olsun" mantığı olduğu müddetçe hiçbir cihazı beş para etmez benim için huaweinin



+999999999
unflattering - 03.03.2012, 18:22 0
Bu firmadan telefon alinmaz yazilim diye birşey yok. Aldiğimiz X5 ler yazilim hatalarinin düzeltilmemesi yüzünden çok baş ağritti.
unflattering - 03.03.2012, 18:20 0
Windows'lu telefonlar nedense tek cekirdekle Androidlilerin cift cekirdeginden daha hizli calisiyor.











The bomb has been planted
2boas - 03.03.2012, 15:30 +1
erdi abi gözlük yakışmış aslında ama alışılmadık gibi geldiği için millet her incelemede bir gözlüğe dikkat çekiyor :)
C2H5OH - 03.03.2012, 14:17 0
TELEFON bariz kasıyor ya. Benim yarım çekirdekli n8 bundan daha hızlı menü geçişlerine sahip. Hiçbirşey anlamadım.
TeufeL-07 - 03.03.2012, 02:25 -1
oynadığı oyunları adı nedir acaba?
Nymphadora - 02.03.2012, 22:59 0
huawei yardırdı gidiyor :)
wampaa - 02.03.2012, 22:30 0
Huawei yazilim konusunda cok iyidir.(!) X5 icin her hafta rom yayimliyorlar neredeyse.(!)
hardcrss - 02.03.2012, 21:12 0
Menü geçişlerinde bir sıkıntı yok dediği anda takılıyor. Parmak komutundan 2 saniye sonra işliyor.. :D
F5 - 02.03.2012, 21:11 0
Arkadaş böyle güzel telefonları göruyoruz birde turkıyeye gelmelerını görsek ne guzel olucak fiyatı ne olucak acaba cok merak edıyorum



F/P urun vıdeosu beklıyorum elınıze gectıgınızde
söny - 02.03.2012, 20:19 0
İnş x5 teki gibi sorunlu telefon yapmazlar.Tr ye gelirse alıcam 1 tnae
alpa07 - 02.03.2012, 20:16 0
o oynadıgı samuraylı oyunun adı ne ios da varmıdır?
i Am Not Dead - 02.03.2012, 16:22 0
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri




Alıntıları Göster




bunu izleyerek nasıl anladınız? hiçbirinin iphone'dan farkı yok. elinize alıp deneyin bence.



Bunu izleyerek anlayamıyorsanız sorun sizdedir, yada hiç iphone kullanmamışsınızdır...
GreldoR - 02.03.2012, 16:20 0
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Alıntıları Göster
bunu izleyerek nasıl anladınız? hiçbirinin iphonedan farkı yok. elinize alıp deneyin bence.


çok yaklaşan var fakat tam tutturan ben göremedim
venom.X - 02.03.2012, 15:27 0
çok yaklaşan var fakat tam tutturan ben göremedim
venom.X - 02.03.2012, 15:26 0
Türkiye'de yerli telefon üretiliyorda bizimmi haberimiz yok,özellikle son ürün yerli üreticilere diye hitap ediliyor...yok öyle bir yerli...
moon5 - 02.03.2012, 15:14 0
Gayet hantal bir telefon...
GreldoR - 02.03.2012, 14:21 0
takılmalar yazılımsal beyler kafaya takmayın, yazılımsal olarakta tam optimize edildiğini düşünmeyin.

4.03 beta test aşamasında sürümleri yüklenmiş oluyor genelde.


yazılıma takılmayın.
m.t.y. - 02.03.2012, 14:00 +2
En hızlı olduğunu iddia ediyor test sonuçları varmı acaba ?
Pthe. - 02.03.2012, 13:56 0
biraz samsungdan biraz htcden araklama tasarımlar. ne diyelim ucuz olursa tutabilir.
mceliker - 02.03.2012, 13:48 -1
anlamadığım o çıkıntı antenmi yoksa dokunmatik kalem miydi....
DH Misafiri - 02.03.2012, 13:30 0
Videonun tamamını izledim'de gerçekten huawe'yi tebrik etmek lazım çok şık güzel uygun telefonlar yapmış ve elbette bunun karşılığını alıcaktır..En başta müşteriyi kandırmıyor, görünen ortada:)
isyankar_emre - 02.03.2012, 12:59 0
Türkiye ye gelirse bu firma nokıa biter samsung kızar apple pahalı satmaya devam eder.
Charue2 - 02.03.2012, 10:50 -1
telefon ne kadar güzel olsa da "sür piyasa ne olursa olsun" mantığı olduğu müddetçe hiçbir cihazı beş para etmez benim için huaweinin
mesona - 02.03.2012, 10:42 0
Çin teknolojisi hızla gelişiyor, bulsam bu telefonu almak isterim.
alp0007 - 02.03.2012, 10:35 -1
Adamlar kendi işlemcilerini üretiyo ve piyasadaki en hızlı işlemci ile ortaya çıkçaklar. Bence takdir edilmesi gereken bir hareket .. gidip de hazır tegra işlemcilere kalmıyorlar kendi tasarladıkları şeyle maliyeti de düşürmüş oluyolar ...
onurkillinc - 02.03.2012, 10:24 +1
Şarjı gitmiyor HUAWEİ lerin... önce bu sorunu çözsünler !!!!
DH Misafiri - 02.03.2012, 09:47 -2
t10 la soğuttular beni huaveiden :)
kemalsaygin - 02.03.2012, 09:44 0
Ben nedense geçişlerde kastığını gördüm.
` quaD. - 02.03.2012, 08:43 +1
HUAWEİ ALMAK LAZM ŞART :)
huseyincarnege - 02.03.2012, 08:33 -1
Cihaz dünyanın en hızlısı ama tepki süresi çok kötü zoom yapıyorlar parmak hareketini tamamladıktan sonra zoom oluyor :) n8 bile bu konuda daha iyi :)
orhanyıldız - 02.03.2012, 07:57 0
bu telefonlar test masasına geldikten sonra uzun uzun konuşmak gerek
emrah3684 - 02.03.2012, 07:39 +1
quote:

Orijinalden alıntı: SupperMert

Birçok cihazın incelemesini tanıtmı izledim vede kullandım ancak şu iphone daki ekran hassasiyeti hiçbir cihazda yokk...


bunu izleyerek nasıl anladınız? hiçbirinin iphone'dan farkı yok. elinize alıp deneyin bence.
DH Misafiri - 02.03.2012, 07:22 0
quote:

Orijinalden alıntı: virtue28





Alıntıları Göster


Gpu nun modeli belli mi ? En son 16 çekirdekli bir model açıklaması yapmışlardı. 4s de 4 çekirdekli vardı, aynı model mi bilmiyorum tabi



Oppss:) P1 ile karıştırdım. Özür dilerim :)
createemir - 02.03.2012, 07:05 -1
herşey güzelde bu telefonun ismini nasıl söylicez
soldierkan - 02.03.2012, 06:42 0
seneye 6 çekirdekli alırız 2 yetio smdi
ColDasHeLL - 02.03.2012, 06:30 0
Huawei süpersin!!
FreeRun - 02.03.2012, 02:44 0
Birçok cihazın incelemesini tanıtmı izledim vede kullandım ancak şu iphone daki ekran hassasiyeti hiçbir cihazda yokk...
SupperMert - 02.03.2012, 01:57 0
quote:

Orijinalden alıntı: korkuadam






Alıntıları Göster


Ne yani hızlı olması için illa dört çekirdek mi olması gerekiyor? S2 HD LTE'de Qualcomm MSM 8260 Dual-core 1500MHz var.3 Ghz bir telefon için yeter de artar.Ki zaten S2'ye göre %20 hızlanmış, Huawei ise 4 çekirdek eklemiş, gereksiz yere şarj yiyor.Bunu yapacağına 1.5 Ghz'lik çift çekirdekli işlemci koy telefona S2 HD gibi olsun.Şu anda kullandığım tablet, evdeki 2 bilgisayarımdan da hızlı,işlemcisi daha iyi.Peki bu bilgisayarlarım kasıyor mu? Hayır,biri İOS işletim sistemi diğeri Windows olmasına rağmen ikisi de kasmıyor.Ama 4 çekirdek telefonlara yük oluşturur.Boşuna şarj yer,yüksek voltajlı batarya koyarsın pahalı derler.O yüzden çift çekirdek,iyi bir işlemci olduğu zaman yeterli olur.Bir de ortada Samsung kalitesi var yani,Amoled vs vs.



Adamlar A9 mimariden 64 bitlik işlemci geliştirmişler. Ben sana ekrandan bahsetmedim. İşlemci teknolojisi olarak S3 ile kıyaslanabilir dedim ki bu işlemci ile ilgili olarak Tegra 3 den daha iyi oldugu soyleniyor. Başka forumlara incelemelere baktın mı bilmiyorum ama D quad ile ilgili pek bir bilgin yok gibi. Burada ayrıntılı bilgi pek yok.



işlemci olarak 4 çekirdek olsada yüzde 50 ye yakın pil tasarrufu sağladıgını açıklamışlar ki, bunu böyle geliştiren Huawei nin kendisi...Genel olarak yüzde 30 enerji tasarufu sağlayan özel güç yönetimi sistemi varmıs. Yani şimdiki işlemci mimarisi oldugu gibi 4 cekirdeğe cıkarıp verilmemiş.



Genel itibari ile piyasa çıkıp testlerden sonra anlaşılacak ama adamlar boşuna dünyanın en hızlısını yaptık diyeceğini sanmıyorum ki hedeflerinde yakın gelecekde ilk 3 e girmek gibi bir planları var. Gözüküyor ki bunu yapabilecek kabiliyetleri var ki bu işlemciyi geliştirip böyle sunabiliyor...



Sen takmışsın kafaya samsung söyle samsung böyle, ben samsung kötü demedim ki. 4 çekirdek telefonda yük olusturur da demişsin eminim çift cekirdekler cıkarkende ne gereği var yük olusturur demişsindir. Söylenecek cok sey var ama gereği yok yeterince yazdım. Samsung iyidir hoştur ama bu firmalarıda surekli yapamaz edemez gibi kötülememek lazım...
virtue28 - 02.03.2012, 01:43 +20
iste bir isimden kaybediyor firma gerisi super hicmi marka bulamamislar soylemesi okumasi kolay
.::oksijen::. - 02.03.2012, 01:01 0
Mobil sürümde videolar izlenebliyor artık bu video sayesinde onu da öğrenmiş oldum
Hobar - 02.03.2012, 00:49 0
bu telefonlar dıger markaların (htc,samsung,se..) aynı segmenttekı modellerıne oranla daha uygun fıyatta olursa ilk tercihim olacaktır.fakat ''3-5'' kuruş fark ıcın tercıh etmem 3 5 daha verır htc,samsung almayı tercıh ederım
Fx_57,5 - 02.03.2012, 00:39 0
quote:

Orijinalden alıntı: createemir

Daha iyi bir GPU kullanabilirlerdi.


Daha telefonun performans testleri bile çıkmadı üstündeki gpu yuda huawei üretmiş 16 core gpu diyor yani belki en iyi gpu yu kullanmış olabilirler
Pissoff - 02.03.2012, 00:38 0
o büyük tuşluyu dedem görmesin
alykoo - 02.03.2012, 00:17 +17
Özellikler bazında çok iyi lakin videoyu çekenler veya telefonu kullananlardan mıdır aşırı yavaş geçişler oldu gibi.
haymatloshan - 02.03.2012, 00:10 +2
tvlerde bugun ne giysemdi, bana hersey yakısırdı derken bizlerde az buçuk stil yorumcusu olduk galiba. konuşmacının gözlük& bileklik kombinasyonu gerçekten ilginç. bu telefon tr de satısa cıkarkacak ise gözlük&bileklik kombinasyonlu promosyon bekliyoruz Huawei'den duyurulur!
monacoprensi - 02.03.2012, 00:01 -5
Bir Clark Kent videosunu da zevkle izledik.
infom@n - 01.03.2012, 23:48 +3
quote:

Orijinalden alıntı: virtue28






Alıntıları Göster


Gpu nun modeli belli mi ? En son 16 çekirdekli bir model açıklaması yapmışlardı. 4s de 4 çekirdekli vardı, aynı model mi bilmiyorum tabi



islemci ve gpu huawei'nin kendi tasarimi.



16 cekirdek olayi yanlis anlasilmis. nvidia masaustu kartlardaki stream islemcileri gibi olmali. mesela 560 ti'de 384 tane var bunlardan.
positroN - 01.03.2012, 23:44 0
Hakikaten gözlük mesajları baydı.En beğenilen mesaj bile gözlükle alakalı.Noldu kapasiteniz kaldırmadı mı anlatılan şeyleri? Bi de kusura bakmasın diyo.Eminim bu gece uyuyamayacak Erdi bey...
esqhia - 01.03.2012, 23:38 0
Uzun süre X5 kullandım, hatta ilk alanlardan biriyim. Telefon F/P olarak her ne kadar iyi olsa da Huawei yazılım işinde mağdur etmişti beni. Bir çok kişi de ses boğukluğu vb. gibi sorunlar yüzünden zorda kalmıştı. Umarım bu telefonlarında gösterişten çok önceki hatalarına önem vermişlerdir.
Kabuska - 01.03.2012, 23:37 +1
telefonun parmak hareketlerine tepsi süresi biraz fazla gibi geldi. parmağını ekranın sağında soluna tam olarak çektikten sonra diğer sayfaya anca geçiyor telefon. yani direkt parmağı ile aynı anda hareket etmiyor. pinch to zoom haretini tamamladıktan sonra komutu uygulamaya koyuyor. iki parmağıyla kıstırma işlemi bittikten sonra bariz hissedilir bir zaman sonra sayfalar ekrana geliyor. tepki süresi resmen gözüme battı videoda... çok güçlü bir telefondan çok daha hassas olmasını bekler insan.. isterse 14 çekirdekli olsun ben parmağımı baştan başa çektikten sonra ekrana tepki geliyorsa o çekirdeklerin önemi kalmaz gözümde... dokunmatik ekranlı bir telefonda dokunuşu zevkli kılan yegane unsur dokunuşunuza anında verdiği tepkidir, hiç gecikme olmaksızın. o zaman zevkle kullanır, dokunmatiğinden zevk alırsınız. diğer türlü ağır hantal bir program çalıştırıyormuşsunuz hissi verir.
Batuist - 01.03.2012, 23:32 +4
quote:

Orijinalden alıntı: virtue28





Alıntıları Göster


yalnış bir soru soruyorsun, işlemci vs denk değiller, S 3 çıkarsa onunla kıyasla. Ha bu S2 hd kötü demek değil



Ne yani hızlı olması için illa dört çekirdek mi olması gerekiyor? S2 HD LTE'de Qualcomm MSM 8260 Dual-core 1500MHz var.3 Ghz bir telefon için yeter de artar.Ki zaten S2'ye göre %20 hızlanmış, Huawei ise 4 çekirdek eklemiş, gereksiz yere şarj yiyor.Bunu yapacağına 1.5 Ghz'lik çift çekirdekli işlemci koy telefona S2 HD gibi olsun.Şu anda kullandığım tablet, evdeki 2 bilgisayarımdan da hızlı,işlemcisi daha iyi.Peki bu bilgisayarlarım kasıyor mu? Hayır,biri İOS işletim sistemi diğeri Windows olmasına rağmen ikisi de kasmıyor.Ama 4 çekirdek telefonlara yük oluşturur.Boşuna şarj yer,yüksek voltajlı batarya koyarsın pahalı derler.O yüzden çift çekirdek,iyi bir işlemci olduğu zaman yeterli olur.Bir de ortada Samsung kalitesi var yani,Amoled vs vs.
Bamya Avcisi - 01.03.2012, 23:22 -2
Huawei deyip geçersin normalde ama adamlar yapmış.

ne demişler bükemediğin bileği kıracaksın...
mako3e - 01.03.2012, 23:15 0
X5 imi bunla güncelleyeceğim eylüle kadar çıkarsa alcam ABD den



Sipariş alabilirim
modifci - 01.03.2012, 23:10 0
Huawei iyi bir fiyat politikası ve yazılım desteği sağlarsa iyi işler yapar.
FRUEHAUF - 01.03.2012, 23:09 0
quote:

Orijinalden alıntı: korkuadam



Şimdi asıl soru geliyor:Galaxy S2 HDE Lite mı Huawei Ascend D Quad mı?



yalnış bir soru soruyorsun, işlemci vs denk değiller, S 3 çıkarsa onunla kıyasla. Ha bu S2 hd kötü demek değil
virtue28 - 01.03.2012, 23:06 0
Bende Bir İdeos x5 Kullanıcısıyım ve Huawei kendini Git Gide Gösteriyor en Yakın Zamanda LG ve HTC ile Yarışır
sericatil18 - 01.03.2012, 22:45 0
Gözlüğe ve kolundaki mavi şey bütün dikkatimi dağıttı " o ney lan " diyene kadar video bitti.
DarKLq - 01.03.2012, 22:45 0
hawai fiyat performans olarak en iyi cihaz hatta hız olarakda ama saglamlıgı tartısılır
blizzard3 - 01.03.2012, 22:40 -1
Şimdi asıl soru geliyor:Galaxy S2 HDE Lite mı Huawei Ascend D Quad mı?
Bamya Avcisi - 01.03.2012, 22:39 -3
quote:

Orijinalden alıntı: createemir



Daha iyi bir GPU kullanabilirlerdi.



Gpu nun modeli belli mi ? En son 16 çekirdekli bir model açıklaması yapmışlardı. 4s de 4 çekirdekli vardı, aynı model mi bilmiyorum tabi
virtue28 - 01.03.2012, 22:34 0
2 gün den fazla oldu mwc başlayalı. diğer tellerin incelemelerini de bekliyoruz. özellikle htc one x.
LKLC - 01.03.2012, 22:29 +1
üretici firmanın adını 20 farklı şekilde söylemişler sanırım
senefro - 01.03.2012, 22:24 0
gözlük haricinde şunu söyleyebilirim gercekten mukemmel ısler cıkarmıslar.telefonların eksgı yok gıbı gorunuyor.4 cekırdeklı model tam dolu yanı full+full gıbı bıse butun modern ımkanlar mevcut.fiyatıda uygun olur ınsallah.ıps ekran harıka gorunuyor.
DH Misafiri - 01.03.2012, 22:23 +1
abi kendi kendine sorup cevap veriliyor :) ehuehu cok iyi yaa
turans - 01.03.2012, 22:22 0
gözlükler telefonu 5 boyutlu göstermek için sanırım
wwwkral - 01.03.2012, 22:21 +2
Daha iyi bir GPU kullanabilirlerdi.
createemir - 01.03.2012, 22:20 -4
quote:

Orijinalden alıntı: aziz77

Adamın gözlüğüne taktınız videoya yorum yapın...


O özellikteki telefon için yoruma ne gerek var? Önemli olan fiyatının ne olacağı..
nihaidevran - 01.03.2012, 22:18 0
huawei android telefonu çok hoşuma gitti menüler çok tatlı ve şirin :)
demo11 - 01.03.2012, 22:18 0
Huawei güzel işler yapıyor artık kendine arayüz yapması lazım yanlız.
Volkanbaba - 01.03.2012, 22:14 +1
quote:

Orijinalden alıntı: crashday



Keşke fiyatı 1000 tl seviyesinde olsa



keşke :)
phyzik - 01.03.2012, 22:03 0
quote:

Orijinalden alıntı: JaymzBond



huvaley

havalay

havayi

havai

huveyi

huvele

huaveyi

huvaye

hovay





mesona - 01.03.2012, 22:01 0
Keşke fiyatı 1000 tl seviyesinde olsa
crashday - 01.03.2012, 21:55 +1
fiyatı ne olacak bilmiyorum ama ucuz olacak ve rekabet i kızıştıracak o kesin...2bin liraya bi tane 4 cekirdekli almayı planlıyorum kısmet
ssonerb - 01.03.2012, 21:47 0
huvaley
havalay
havayi
havai
huveyi
huvele
huaveyi
huvaye
hovay
MCErgun - 01.03.2012, 21:44 +28
2500 mAh bataryaya sahip versiyonu da var: http://www.gsmarena.com/huawei_ascend_d_quad_xl-4569.php

3000 mAh bataryalı versiyonunun da ileride satılacağı söyleniyor.

Rakiplerinden ucuz olursa tutabilir bu model. Ama güçlün telefon diye rakipleriyle aynı fiyattan satmaya kalkarlarsa umduklarını bulamazlar. Samsung'un HTC'nin 4 çekirdekli güçlü telefonları varken aynı fiyata Huawei alacağını sanmıyorum insanların.
Lepanto - 01.03.2012, 21:39 +3
Adamın gözlüğüne taktınız videoya yorum yapın...
aziz77 - 01.03.2012, 21:36 +5
Huawei ideos x5 ile bilinçli kullanıcıların coğuna kendini beğendirdi buyuyen firma tahmini 1-2 yıl içinde LG ile yarısır ah birde yazılım desteğini tam yapsa HTC gibi firma :-)
Vril - 01.03.2012, 21:32 +1
Huawei güzel işler çıkarıyor gerçekten mesut abi htc'nin one serisi beni hayal kırıklığına urattı biraz dedi.Htc standının videosunu merak ettim şimdiden :)
Nightmare70 - 01.03.2012, 21:32 0
inş türkiyeye gelir
phyzik - 01.03.2012, 21:31 0
Özellikler süperde kalitesi cidden merak uyandırıcı. X5 de bazı ekran sorunları felan lmuştu ayrıca bu firma fazla tercübeli degil güncellemeri verecek mi? Bana kalırsa az daha fazla verip samsung s3 veya htc one almak kalite bakımından daha iyi olacaktır saten bu telefonunda s3 veya one ile fiyatta aynı seviyelerde olacagını düşünüyorum.
sahoron - 01.03.2012, 21:30 -3
Erdi abi gözlükler güzelde bu aklıma geldi görür görmez seni

Cremiesto - 01.03.2012, 21:29 +26
Umarım ülkemize gelir, gelirse zaten Htc One X den ucuz olacaktır, bu telefon kesinlikle alınır...
cnr_kfks - 01.03.2012, 21:29 0
helal olsun adamlara yapmışlar bunları yapamayan ve büyük dediğimiz markalar var ...
wustti - 01.03.2012, 21:24 +1
ICS'nin arayüzünün güzel olması Huawei gibi arayüz yapamayan firmalara yaramış
aboxzux - 01.03.2012, 21:22 -2
Takip mesaji
Frobisher - 01.03.2012, 21:16 -8
Erdi Bey kusura bakmasın ama gözlük gerçekten komik duruyor. :)
nihaidevran - 01.03.2012, 21:14 +15
O gözlükten bitanede mesut reyize vermek lazım :D