NPC'lerin geleceği
Nvidia Omniverse'ü temel alan ACE for Games, konuşma, sohbet ve karakter animasyonu için firmanın büyük dil modellerini (LLM'ler) dağıtmaya yönelik NeMo araçlarını, Riva konuşmadan metne ve metinden konuşmaya gibi araçları içeriyor. Nvidia, paketin içerisinde bulunan araçlar sayesinde geliştiricilerin ihtiyaç duydukları bileşenlere ulaşabileceğinin altını çiziyor. Öte yandan Kairos adı verilen demoda oyuncular bir ramen dükkanının işletmecisi olan Jin ile etkileşime giriyor. Kendisi bir NPC olmasına rağmen Jin, doğal dille sorulan sorulara gerçekçi ve hikayenin arka planıyla tutarlı yanıtlar veriyor.
Kaynakça https://www.theverge.com/2023/5/28/23740908/nvidia-ace-demo-voice-ai-npc-game-characters https://investor.nvidia.com/news/press-release-details/2023/NVIDIA-ACE-for-Games-Sparks-Life-Into-Virtual-CharactersWith-Generative-AI/default.aspx Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz. Aynısını küçükken ışıklı ayakkabımda yaşamıştım oradan biliyorum. Ayakkabıma yan bakmaktan düz yürüyemiyordum. Hava atmaktan ziyade o havayı yaşamayı tercih ederim. 7 de olsam 70 de olsam kararım değişmeyecek.
hocam 4x daha iyi direk hs attirir
Evet ama 6x scop daha iyi gider buna daha uzaktaki hedefler için. Gerektiğinde 3x'e de çekebilirsin falan :D
1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü
GENEL İSTATİSTİKLER
11650 kez okundu.
12 kişi, toplam 16 yorum yazdı.
HABERİN ETİKETLERİ
nvidia, npc ve