Sony Xperia Z yeni görseller FOTO GALERİ

Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" - 5 Ocak 2013, Cumartesi 02:12A+ A-

Sony Xperia Z yeni görseller

İLGİLİ HABERE GİT
DAHA FAZLA BEĞENİLEN YORUM

YORUMLAR 179 ADET

FORUMDA BAK
Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz:
Degerli arkadaslar,
Sony Xperia serisine guncelleme vermeyecegi icin bir-iki seneye kalmadan bu telefonlar cop oluyor diyorlar,ne diyorsunuz?
riggsmartin - 10.02.2013, 17:44
quote:

Orijinalden alıntı: maxelll

quote:

Orijinalden alıntı: ßlaCKFOX

quote:

Orijinalden alıntı: maxelll

söyle bir sorum olarak .... sony yazılım guncelleme işinde oldukca kotu. bu telefonda nasıl olacak o işler peki.. 2011dekilerin destegi kalktı . 2012lere ise ne olacagı belli degil .

bu cihaz 4.1 Jelly Bean'le çıkacak kısa sürede 4.2'ye güncellencek ancak daha sonra güncelleme alıp almayacağı konusunda imdilik bir bilgi yok

peki andoride windows 8 yuklesek olur mu ya da ne bileyim ios falan .

quote:

:) Maalesef öyle bir teknoloji Cep Telefonlarında mümkün değil


Bu arada bu video baya ilgi çekici

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4SaRydpYAlA
ßlaCKFOX - 02.02.2013, 11:19
sonynin xperia serisinde artık eli güçlü olacak bu modelle
SaatliBomba - 01.02.2013, 20:52
Şansımız yok : Xperia Z yi İngiltere de ön sipariş verenler bedavadan Sony MDR-1R (315$ degerınde bu kulaklılar yurt dışında) kulaklık sahibi oluyorlar

Either way, early birds stand to get a free pair of MDR-1R cans with their handset -- worth £200 ($315) no less.

Kaynak : [link=http://www.engadget.com/2013/02/01/xperia-z-uk-pricing/]Engadget[/link]
Vipracing - 01.02.2013, 17:21
quote:

Orijinalden alıntı: What's Up Man

quote:

Orijinalden alıntı: No Way Out


_YRiTkMytRQ

Videoyu görene kadar inanmamıştım.Gerçekten yapmışlar

Yapılmayacak neyi var ki? Samsung yaptı sattı, Türkiye'ye de geliyor istersen. Sualtı fotoğrafçılığına mı merak saldınız hepiniz O zaman bunu almayın benden söylemesi. İki kez videosunu gördüm biri bu, biri de CES'te sürahiye koydular. 1 metrelik suya koymaya cesaret edemiyorlar herhalde. Fiyatı da açıklandı, İphone 5 fiyatı. 2 milyardan aşağı olmayacak Türkiye'de. 2200'e kadar da yolu var.. Katiyyen etmez diyorum, Samsung fanı gibi görünmek istemezdim ama maalesef bu fiyatlardan çıktıktan sonra hiçbir markayı övemem. Onun için çok farklı şeyler yapmaları lazım. Bir tahminde bulunmuştum 10 milyona kadar satabilir diye, geri alıyorum. İmkanı yok. Sony bu kafayla pazar payını filan da artıramaz. Üzücü.
denostar - 01.02.2013, 15:54
quote:

Orijinalden alıntı: No Way Out


_YRiTkMytRQ

Videoyu görene kadar inanmamıştım.Gerçekten yapmışlar
Kayra Han - 01.02.2013, 12:41
quote:

Orijinalden alıntı: ßlaCKFOX

quote:

Orijinalden alıntı: maxelll

söyle bir sorum olarak .... sony yazılım guncelleme işinde oldukca kotu. bu telefonda nasıl olacak o işler peki.. 2011dekilerin destegi kalktı . 2012lere ise ne olacagı belli degil .

bu cihaz 4.1 Jelly Bean'le çıkacak kısa sürede 4.2'ye güncellencek ancak daha sonra güncelleme alıp almayacağı konusunda imdilik bir bilgi yok

peki andoride windows 8 yuklesek olur mu ya da ne bileyim ios falan .
maxelll - 01.02.2013, 11:26
quote:

Orijinalden alıntı: maxelll

söyle bir sorum olarak .... sony yazılım guncelleme işinde oldukca kotu. bu telefonda nasıl olacak o işler peki.. 2011dekilerin destegi kalktı . 2012lere ise ne olacagı belli degil .

bu cihaz 4.1 Jelly Bean'le çıkacak kısa sürede 4.2'ye güncellencek ancak daha sonra güncelleme alıp almayacağı konusunda imdilik bir bilgi yok
ßlaCKFOX - 01.02.2013, 09:45
söyle bir sorum olarak .... sony yazılım guncelleme işinde oldukca kotu. bu telefonda nasıl olacak o işler peki.. 2011dekilerin destegi kalktı . 2012lere ise ne olacagı belli degil .
maxelll - 01.02.2013, 02:35
Herkes beni eksileyecek ama bataryasi cikarilabilir telefonlari tercih etmeye devam edicem uzgunum sony... S3 le devam...
iskocyall - 09.01.2013, 00:13
quote:

Orijinalden alıntı: Krone


quote:

Orijinalden alıntı: Bestanden

Bu cihaza cyanogenmod yada omega rom yuklenebiliyor mu

Dur daha çıkmadı nereden bilelim Büyük ihtimalle yüklenir ama.

Yani tecrubeli xperia kullanicilarina soruyorum sony cihazlar hakkinda hicbir fikrim yok elime inanin sony marka telefon bile almadim s4u dort gozle bekliyordum forumda populer konularda gordum cihaza asik oldum ama arayuzu hos degil bence.cyanogenmod yuklenebiliyorsa ya da daha dogrusu rom vs yuklemek samsung cihazlari gibi kolaysa kesinlikle alacagim
Bestanden - 08.01.2013, 23:56
YORUM YAZ
quote:

Orijinalden alıntı: Bestanden

Bu cihaza cyanogenmod yada omega rom yuklenebiliyor mu

Dur daha çıkmadı nereden bilelim Büyük ihtimalle yüklenir ama.
Krone - 08.01.2013, 23:54
Bu cihaza cyanogenmod yada omega rom yuklenebiliyor mu
Bestanden - 08.01.2013, 23:50
galaxy s4 8 martta tanıtılacakmış haberleri çıkmaya başlamış arkadaşlar. Herhalde sony epey ses getirdi
cmengn - 08.01.2013, 23:45
Hafif mühendislik ürünü olan akıllı telefonun ne kadar sert olması gerekir? Bir araba kadar sert olmasına ne dersiniz? Xperia Z'nin çercevesi cam elyaf poliamiddir(fiberglass),bu malzeme otomobil,tank,gemi,yat parçalarında metalin yerine kullanılan malzemeyle aynıdır...BU MESAJI BİR KULLANICIDAN KOPYALADIM ŞAHSEN BİLMEDİĞİM BİRŞEYDİ...
aziz77 - 08.01.2013, 23:22
quote:

Orijinalden alıntı: depeche35

quote:

Orijinalden alıntı: Krone


quote:

Orijinalden alıntı: depeche35

İnanamıyorum hala; hayatımda bu kadar olağanüstü, kusursuz bir tasarım görmedim, işçilik,malzeme kalitesiyle her markayı resmaen ibretlik ders böyle verilir.Bırakın telefonu, içinden çıkan kulaklık bile çok kaliteli. Sony sessizliğini geç bozdu ama hep demişimdir 2 sene içinde Sony 1 numara olacak bu gidişle. Alet resmen şaheser, çok elit ve kaliteli bir duruşu var, çok ama çok pahalı bir duruşu var, ama Note2 fiyatına olursa satış rekoru kesinlikle kıracaktır. SAMSUNG'u gerçekten zor günler bekliyor. S4 ' ün sadece İşlemcisi iyi olsa ne yazar, bütünlük herşeydir. Bu kadar beklememe değdi. HTC M7 iyi çıksa ne olacak. Xperia Z 'nin kamerası yeter.Unutmadan ; uzun bir süredir Türkiye pazarına gelip gelmeyeceği tereddütü beni bir hayli strese sokmuştu ama artık ağzım kulaklarımda dolaşırım ilkbahara kadar...

Diğer konudan mi kopyaladın? Dediklerine katılıyorum ama.

Ne yapıyim, konular çetrfilleşti , dallandı iyice. Birisi el atsa da Xperia Z diye tek bir konu açsa da o başlık altında sohbet etsek

buyur hocam z cılerı beklerız http://forum.donanimhaber.com/m_70072617/tm.htm
Aѕℓαη66™ - 08.01.2013, 22:48
quote:

Orijinalden alıntı: abdullahkhan

quote:

Orijinalden alıntı: bulentataseven

Uzun bir aradan sonra ilk kez bir telefonun tasarımı ve özellikleri beni bu kadar etkiledi İnşallah kamerası diğer sony ler gibi tırt değildir. Diğer özellikleri tartışılmaz zaten.

"Diğer Sony'ler gibi"


Hiç Xperia kullanmadığınız buradan belli.


Yoo kullandım arc neo ve xperia mini bunlarin ne malzeme kalitesi nede kamerası beni etkilemedi zaten exmor sensorlerin hayal kırıklığı olduğu ben değil herkes söylüyor. Umarım iyi bir iş çıkarırlar.
bulentataseven - 08.01.2013, 22:48
quote:

Orijinalden alıntı: Krone


quote:

Orijinalden alıntı: depeche35

İnanamıyorum hala; hayatımda bu kadar olağanüstü, kusursuz bir tasarım görmedim, işçilik,malzeme kalitesiyle her markayı resmaen ibretlik ders böyle verilir.Bırakın telefonu, içinden çıkan kulaklık bile çok kaliteli. Sony sessizliğini geç bozdu ama hep demişimdir 2 sene içinde Sony 1 numara olacak bu gidişle. Alet resmen şaheser, çok elit ve kaliteli bir duruşu var, çok ama çok pahalı bir duruşu var, ama Note2 fiyatına olursa satış rekoru kesinlikle kıracaktır. SAMSUNG'u gerçekten zor günler bekliyor. S4 ' ün sadece İşlemcisi iyi olsa ne yazar, bütünlük herşeydir. Bu kadar beklememe değdi. HTC M7 iyi çıksa ne olacak. Xperia Z 'nin kamerası yeter.Unutmadan ; uzun bir süredir Türkiye pazarına gelip gelmeyeceği tereddütü beni bir hayli strese sokmuştu ama artık ağzım kulaklarımda dolaşırım ilkbahara kadar...

Diğer konudan mi kopyaladın? Dediklerine katılıyorum ama.

Ne yapıyim, konular çetrfilleşti , dallandı iyice. Birisi el atsa da Xperia Z diye tek bir konu açsa da o başlık altında sohbet etsek
depeche35 - 08.01.2013, 22:39
quote:

Orijinalden alıntı: depeche35

İnanamıyorum hala; hayatımda bu kadar olağanüstü, kusursuz bir tasarım görmedim, işçilik,malzeme kalitesiyle her markayı resmaen ibretlik ders böyle verilir.Bırakın telefonu, içinden çıkan kulaklık bile çok kaliteli. Sony sessizliğini geç bozdu ama hep demişimdir 2 sene içinde Sony 1 numara olacak bu gidişle. Alet resmen şaheser, çok elit ve kaliteli bir duruşu var, çok ama çok pahalı bir duruşu var, ama Note2 fiyatına olursa satış rekoru kesinlikle kıracaktır. SAMSUNG'u gerçekten zor günler bekliyor. S4 ' ün sadece İşlemcisi iyi olsa ne yazar, bütünlük herşeydir. Bu kadar beklememe değdi. HTC M7 iyi çıksa ne olacak. Xperia Z 'nin kamerası yeter.Unutmadan ; uzun bir süredir Türkiye pazarına gelip gelmeyeceği tereddütü beni bir hayli strese sokmuştu ama artık ağzım kulaklarımda dolaşırım ilkbahara kadar...

Diğer konudan mi kopyaladın? Dediklerine katılıyorum ama.
Krone - 08.01.2013, 22:04
İnanamıyorum hala; hayatımda bu kadar olağanüstü, kusursuz bir tasarım görmedim, işçilik,malzeme kalitesiyle her markayı resmaen ibretlik ders böyle verilir.Bırakın telefonu, içinden çıkan kulaklık bile çok kaliteli. Sony sessizliğini geç bozdu ama hep demişimdir 2 sene içinde Sony 1 numara olacak bu gidişle. Alet resmen şaheser, çok elit ve kaliteli bir duruşu var, çok ama çok pahalı bir duruşu var, ama Note2 fiyatına olursa satış rekoru kesinlikle kıracaktır. SAMSUNG'u gerçekten zor günler bekliyor. S4 ' ün sadece İşlemcisi iyi olsa ne yazar, bütünlük herşeydir. Bu kadar beklememe değdi. HTC M7 iyi çıksa ne olacak. Xperia Z 'nin kamerası yeter.Unutmadan ; uzun bir süredir Türkiye pazarına gelip gelmeyeceği tereddütü beni bir hayli strese sokmuştu ama artık ağzım kulaklarımda dolaşırım ilkbahara kadar...
depeche35 - 08.01.2013, 22:01
quote:

Orijinalden alıntı: bulentataseven

Uzun bir aradan sonra ilk kez bir telefonun tasarımı ve özellikleri beni bu kadar etkiledi İnşallah kamerası diğer sony ler gibi tırt değildir. Diğer özellikleri tartışılmaz zaten.

"Diğer Sony'ler gibi"


Hiç Xperia kullanmadığınız buradan belli.
Provisional - 08.01.2013, 21:30
Uzun bir aradan sonra ilk kez bir telefonun tasarımı ve özellikleri beni bu kadar etkiledi İnşallah kamerası diğer sony ler gibi tırt değildir. Diğer özellikleri tartışılmaz zaten.
bulentataseven - 08.01.2013, 21:20
quote:

Orijinalden alıntı: İzmir.li

quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: İzmir.li

quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: Saiki

beyaz renk daha güzel duruyor gibi, mor renkte bayanlara yakışır.

Videonun birinde sanki tamamen beyaz olan gördüm gibi. Başka dikkatini çeken var mı?? Hangi video olduğunu da hatırlamıyorum

hocam resimlere göre sadece arkası beyaz

resimlere göre öyle evet ama belki ilerleyen zamanlar için düşünülmüştür. Ama yanlışta görmüş olabilirim. Fakat beyazda parmak izi daha az kalır o yüzden tercih edilebilir

aynı şekil düşünüyorumda Türkiyeye gelmesi sıkıntı en erken ne zaman gelir bilinmez.

Sony mobile TR nin açıklamasına göre marttan itibaren tüm dünyada satışta
cmengn - 08.01.2013, 21:15
quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: İzmir.li

quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: Saiki

beyaz renk daha güzel duruyor gibi, mor renkte bayanlara yakışır.

Videonun birinde sanki tamamen beyaz olan gördüm gibi. Başka dikkatini çeken var mı?? Hangi video olduğunu da hatırlamıyorum

hocam resimlere göre sadece arkası beyaz

resimlere göre öyle evet ama belki ilerleyen zamanlar için düşünülmüştür. Ama yanlışta görmüş olabilirim. Fakat beyazda parmak izi daha az kalır o yüzden tercih edilebilir

aynı şekil düşünüyorumda Türkiyeye gelmesi sıkıntı en erken ne zaman gelir bilinmez.
İzmir.li - 08.01.2013, 21:13
quote:

Orijinalden alıntı: İzmir.li

quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: Saiki

beyaz renk daha güzel duruyor gibi, mor renkte bayanlara yakışır.

Videonun birinde sanki tamamen beyaz olan gördüm gibi. Başka dikkatini çeken var mı?? Hangi video olduğunu da hatırlamıyorum

hocam resimlere göre sadece arkası beyaz

resimlere göre öyle evet ama belki ilerleyen zamanlar için düşünülmüştür. Ama yanlışta görmüş olabilirim. Fakat beyazda parmak izi daha az kalır o yüzden tercih edilebilir
cmengn - 08.01.2013, 20:58
quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: Saiki

beyaz renk daha güzel duruyor gibi, mor renkte bayanlara yakışır.

Videonun birinde sanki tamamen beyaz olan gördüm gibi. Başka dikkatini çeken var mı?? Hangi video olduğunu da hatırlamıyorum

hocam resimlere göre sadece arkası beyaz
İzmir.li - 08.01.2013, 20:53
quote:

Orijinalden alıntı: Saiki

beyaz renk daha güzel duruyor gibi, mor renkte bayanlara yakışır.

Videonun birinde sanki tamamen beyaz olan gördüm gibi. Başka dikkatini çeken var mı?? Hangi video olduğunu da hatırlamıyorum
cmengn - 08.01.2013, 20:44
quote:

Orijinalden alıntı: Bestanden

Kac gb ram ?

2
itachi237 - 08.01.2013, 20:20
Kac gb ram ?
Bestanden - 08.01.2013, 19:22
beyaz renk daha güzel duruyor gibi, mor renkte bayanlara yakışır.
Mavi Siyah - 08.01.2013, 18:58
quote:

Orijinalden alıntı: QMATRİS

Exmor R hayal kırıklı yaratmıştı, umarım Exmor RS üzmez bizi.
Yanlız 60Fps video çekim yalan oldu galiba.
Su geçirmeyen bir telefon olarakta hopörlör sesinide merak ediyorum.
Samsung S4, HTC M7 ve LG G2 hangi silahlarla ortaya çıkacaklar bakalım.
Yiğitler çıktı meydane...

Xperia Z'nin kamera sensörü imx135 değil mi? Yani normalde 1080p/60 fps video çekebiliyor. Sadece hdr modunda 1080p/30 fps çekiyor sanırım.

http://www.esato.com/news/more-xperia-z-details-leaks-2390
Raven - 08.01.2013, 16:25
sony eğer satışa sunmakta gecikmezse sanki bu sefer yaptı gibi
erenkonu - 08.01.2013, 16:15
Exmor R hayal kırıklı yaratmıştı, umarım Exmor RS üzmez bizi.
Yanlız 60Fps video çekim yalan oldu galiba.
Su geçirmeyen bir telefon olarakta hopörlör sesinide merak ediyorum.
Samsung S4, HTC M7 ve LG G2 hangi silahlarla ortaya çıkacaklar bakalım.
Yiğitler çıktı meydane...
QMATRİS - 08.01.2013, 15:41
Ciddi etkilendim bu aletten, ayrıca bazı arkadaşlar pil konusunu eleştiriyorlar ama bilmeliler ki bu tip bir cihazdan yoğun kullanımda 2 tam günü çıkarması beklenemez, birbuçuk gün çıkarması da kimsenin işine gelmez çünkü bataryanız dolu olsun diye her gün şarj edeceksiniz zaten. Bu cihaz bu batarya ile bir tam günü çıkarır gibi görünüyor çünkü benim Galaxy S3 2100 Mah bataryası ile bunu rahatlıkla başarıyor. Bakınız iphone 5 2000+ fiyat etiketi ile yarım gün gidiyor ama yine de peynir ekmek gibi satıyor mübarek.
bluebest - 08.01.2013, 15:37
Ek bilgiler :

Metal kadar serttir
Hafif mühendislik ürünü olan akıllı telefonun ne kadar sert olması gerekir? Bir araba kadar sert olmasına ne dersiniz? Xperia Z’nin çerçevesi cam elyaf poliamiddir, bu malzeme otomobil parçalarında metalin yerine kullanılan malzemeyle aynıdır.


Dayanıklı cam
Ön ve arkadaki dayanıklı cam, sıradan camdan çok daha güçlüdür. Ayrıca, arka ve öndeki kırılmaz film sayesinde Xperia Z kırılmazdır

Daha uzun pil ömrü
Pil STAMINA Modu’yla daha akıllı bir pil yönetimine sahipsiniz ve bekleme sürenizi kolaylıkla dört kata kadar veya daha da fazla uzatabilirsiniz*. Telefonunuz ekran kapalı olduğunda bunu algılar ve ihtiyacınız olmayan, pil tüketen uygulamaları kapatır, ardından ekran yeniden açıldığında uygulamaları başlatır.

Pil STAMINA moduyla pil ömrünü önemli derecede iyileştirin
Akıllı telefonlar, yoğun biçimde kullanılmadıklarında bile çok güç tüketir. Önceden açmış olduğunuz uygulamaların tümü arka planda çalışarak gereksiz yere pil tüketir. Pil STAMINA modu, ekranınızın kapanmasını algılayarak, istediğiniz bildirimleri açık tutar ve ihtiyacınız olmayan işlevleri kapatarak pil gücünü ekonomik kullanır. Ekrana dokunarak telefonunuzu yeniden etkinleştirdiğinizde, her şey yeniden çalışmaya başlar.

Yalnızca önemli bildirimleri alın
Pil STAMINA modunda, beklemedeyken Wi-Fi ve veri trafiği devreden çıkarılır, ancak yine de gelen aramaları, metin mesajlarını ve uyarıları almaya devam edersiniz. Ayrıca herkesin ihtiyacı farklı olduğundan, bekleme modunda bile hangi uygulamalardan push bildirimleri almak istediğinizi kolaylıkla özelleştirebilirsiniz. Facebook bildirimleri açık mı kapalı mı? Size kalmış.
cmengn - 08.01.2013, 15:19
quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: İzmir.li
hocam jelatinle halledebiliriz bence ha birde note 2 ye göre gayet ele oturan bı yapı görüyorum sanki tam olmuş yani. ses kalitesi konusunda kamera konusunda fikriniz varmı

Sony nin ses kalitesi tartışılmaz zaten. Bence beats audio ile birlikte en iyisi. Kamera içinde şöyle söyleyim daha önce hiç bir telefon bu kadar iyisini yapamadı :) (Bi de nokia nın bi modelinde iyi bir kamera vardı ama hatırlayamadım)

Bu arada öndeki kapasitif tuşlar bi uygulama film vs açıldığında otomatik kapanıyomuş, yani onu dert etmeye de gerek kalmadı

inşallah gelir yakında çok iyi gözukuyor bataryadan suphelerım var ama bakalım yoksa kusuru yok yani.
İzmir.li - 08.01.2013, 15:17
quote:

Orijinalden alıntı: İzmir.li
hocam jelatinle halledebiliriz bence ha birde note 2 ye göre gayet ele oturan bı yapı görüyorum sanki tam olmuş yani. ses kalitesi konusunda kamera konusunda fikriniz varmı

Sony nin ses kalitesi tartışılmaz zaten. Bence beats audio ile birlikte en iyisi. Kamera içinde şöyle söyleyim daha önce hiç bir telefon bu kadar iyisini yapamadı :) (Bi de nokia nın bi modelinde iyi bir kamera vardı ama hatırlayamadım)

Bu arada öndeki kapasitif tuşlar bi uygulama film vs açıldığında otomatik kapanıyomuş, yani onu dert etmeye de gerek kalmadı
cmengn - 08.01.2013, 15:15
quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

Bu arada siyah sıkıntı çıkaracak gibi arka tarafında acayip iz bırakıyor sanırsam. Beyaz daha iyi duruyor yani daha temiz. Orda bi sürü kişi eline almıştır tamam ama bize de aynısı olur valla

[url=http://****/c25MCx] [/url]

[url=http://****/c25MCx] [/url]

[url=http://****/c25MCx] [/url]


hocam jelatinle halledebiliriz bence ha birde note 2 ye göre gayet ele oturan bı yapı görüyorum sanki tam olmuş yani. ses kalitesi konusunda kamera konusunda fikriniz varmı
İzmir.li - 08.01.2013, 15:11
sony xperia z ilk çeyrekte türkiye de facebook sayfası resmi açıklama...
onsos1100 - 08.01.2013, 15:05
Bu arada siyah sıkıntı çıkaracak gibi arka tarafında acayip iz bırakıyor sanırsam. Beyaz daha iyi duruyor yani daha temiz. Orda bi sürü kişi eline almıştır tamam ama bize de aynısı olur valla

[url=http://****/c25MCx] [/url]

[url=http://****/c25MCx] [/url]

[url=http://****/c25MCx] [/url]
cmengn - 08.01.2013, 13:42
quote:

Orijinalden alıntı: eyildiz

quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: depeche35 Umarım kamerası fevkaladenin fevi olur,diğer özellikleri zaten olağanüstü. İşte Türkiyede satışa çıkar mı ? girdabı beni acaip strese sokuyor, zaten bu fiyatta bir cihazı da garantisiz almayı düşünmem mümkün değil. Keşke Sony Türkiyenin şöyle net bir cevap vereceğine inansam da sorsam ama nerde.....
Nefesini tükettiğine değmez hocam Bu gelmezse zl modeli gelecek büyük ihtimal hocam.


http://www.sonymobile.com/tr/products/phones/

sanırım Z gelecek ZL gelmeyecek

Şu anda hayretler içerisinde haberleri okuyorum. SAnırım haklısın hocam Z gelecek bize de :)
cmengn - 08.01.2013, 13:29
quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: depeche35 Umarım kamerası fevkaladenin fevi olur,diğer özellikleri zaten olağanüstü. İşte Türkiyede satışa çıkar mı ? girdabı beni acaip strese sokuyor, zaten bu fiyatta bir cihazı da garantisiz almayı düşünmem mümkün değil. Keşke Sony Türkiyenin şöyle net bir cevap vereceğine inansam da sorsam ama nerde.....
Nefesini tükettiğine değmez hocam Bu gelmezse zl modeli gelecek büyük ihtimal hocam.

http://www.sonymobile.com/tr/products/phones/

sanırım Z gelecek ZL gelmeyecek
eyildiz - 08.01.2013, 13:23
bıktım telefon beklemekten lg optimus G alıyım diyordum ama Z yi görünce bunu bekliyim diyorum. artık fiyatını da geçtim ertesi gün Türkiyem de olsa beklemiyecem beyazından yapacam kendime.
fear-tr - 08.01.2013, 12:11
2.000 tl vardır
$php - 08.01.2013, 09:16
tasarım çok güzel olmuş her nekadar 5 inç lik cihazla kulaklıksız konuşmak bana göre olmasada cihaz siyahın aşkıyla yakıyor dokunan elleri :)
Mavi Siyah - 08.01.2013, 05:21
Tanıtımı izledim doğru düzgün bişey söylenmedi.
Tahmin edildiği gibi z ve zl her ülkeye gitmeyecek. İkisinin çıkış amacı farklıymış. ZL de su ve toza dayanıklı yapı yok. Bilindiği gib ön kamera altta. Z ye göre biraz daha kalın ama daha hafif. Bunun dışında herşey aynı. Bizi cezbeden su toz dayanıklılığıydı büyük ihtimal TR ye gelse bile Z gelmeyecek. Çift sim kartlı diye söylentiler var bu tarz telefonlarda genelde uzak doğu için üretiliyor
cmengn - 08.01.2013, 04:01
Ilk bozulduğunda Genpa servisinin raporunu görür gibiyim klasik olarak: Kullanıcı hatası sıvı teması

Neyse bu yaz havuzlarda neyin 'in' olucağını anlamış olduk
Vipracing - 08.01.2013, 03:08
güç düğmesi de siyah olsaymış daha iyi olmaz mıymış ??
cmengn - 08.01.2013, 01:15
Resmen elektroniğin sanata dönüşmüş hali, güzel sanatların dalı olmalı bu ....tasarımı yapanın ellerini öperim ben...
depeche35 - 08.01.2013, 01:00
Galaxy s 4 bu cihazdan önce tr ye gelir. Sony bu kafayla adam olmaz. Adam olsa zaten kendi işletim sistemini geliştirir apple a rakip olurdu. Suan iphone ve galaxy serisi kaymağı yer. Sony nin bu telefonunun htc droid dna dan pek farkı yok. Sony eğer at başı gitmek istiyorsa yeni özellikler getirmesi lazım. Ben sony düşmanı değilim hatta eski bir sony kullanıcı siyim. Ama dünyada iphone ve galaxy serisi trend i belirliyor. Sony kasa ile ekran arasinda sıfır fark koysa olurdu mesela. Bu arada note a s3 e kocaman buda ne diyen bazı arkadas lar bakiyorumda hemen görüş değiştirmiş.
CoMMaNDeRCX - 08.01.2013, 00:58
Arkadaşlar yeni resimler nefiisss :))

[url=http://****/c25MCx] [/url]
[url=http://****/c25MCx] [/url]
[url=http://****/c25MCx] [/url]
[url=http://****/c25MCx] [/url]
[url=http://****/c25MCx] [/url]
[url=http://****/c25MCx] [/url]
[url=http://****/c25MCx] [/url]
[url=http://****/c25MCx] [/url]
[url=http://****/c25MCx] [/url]
[url=http://****/c25MCx] [/url]
[url=http://****/c25MCx] [/url]
[url=http://****/c25MCx] [/url]
cmengn - 08.01.2013, 00:24
quote:

Orijinalden alıntı: depeche35
Umarım kamerası fevkaladenin fevi olur,diğer özellikleri zaten olağanüstü. İşte Türkiye'de satışa çıkar mı ? girdabı beni acaip strese sokuyor, zaten bu fiyatta bir cihazı da garantisiz almayı düşünmem mümkün değil. Keşke Sony Türkiye'nin şöyle net bir cevap vereceğine inansam da sorsam ama nerde.....

Nefesini tükettiğine değmez hocam

Bu gelmezse zl modeli gelecek büyük ihtimal hocam.
cmengn - 07.01.2013, 23:42
quote:

Orijinalden alıntı: Aѕℓαη66™

içime siner bişey çıktı sanırım

cihazda 1/3luk yenı exmor RS sensör kullanılacak 13mp lık. yenı rs serısı sensorler 3 çeşit diğer ikisi 1/4 ınclık sensorler yani ikisi bi mercimek etmiyor muhtemelen birleştirip handy camlerde kullanırlar cihazdan umutluyum benı cezbeden dırek saglamlık su gecırmezlık oldu aslında 2400luk bataryada gelırse 2gb ram ıle iş yapar cıhaz. bı arkadasın dedıgı gıbı eksıgı yok fazlası var bakalım hayırlısı

20 Ağustos 2012, Tokyo, Japonya - Sony Corporation ("Sony") bugün ticarileştirilmesi açıkladı "Exmor RS," dünyanın ilk (* 1) CMOS görüntü sensörü benzersiz, yeni geliştirilen 'yığılmış yapısı.' birleşmeyle Gönderiler Ekim ayında başlayacaktır. Sony, üç model sunuyor "Exmor RS," kompakt boyutları ile üstün görüntü kalitesi ve gelişmiş işlevsellik birleştiren akıllı telefonlar ve tablet kullanımı için, CMOS görüntü sensörü yığılmış. Sony ayrıca bu sensörler içeren üç ilgili görüntüleme modülleri başlatacak.
agresif Özünde "Exmor RS" yığılmış CMOS görüntü sensör teknolojileri ve sanatçısını daha da geliştirilmesi ve genişletilmesi sürdürürken ileriye giderek, Sony, sipariş, dijital görüntüleme ürünleri gelişmeye devam edecektir giderek çeşitlenen ve kullanıcı dostu bir görüntü yakalama deneyim sunmak için.


Üstü: Görüntüleme modülleri (soldan sağa): 'IU135F3-Z', 'IU134F9-Z' ve 'IUS014F-Z'
Aşağıda: "Exmor RS" yığılmış CMOS görüntü sensörü (soldan sağa): 'IMX135,' IMX134 "ve" ISX014



devamı için kaynak: http://www.sony.net/SonyInfo/News/Press/201208/12-107E/index.html




Umarım kamerası fevkaladenin fevi olur,diğer özellikleri zaten olağanüstü. İşte Türkiye'de satışa çıkar mı ? girdabı beni acaip strese sokuyor, zaten bu fiyatta bir cihazı da garantisiz almayı düşünmem mümkün değil. Keşke Sony Türkiye'nin şöyle net bir cevap vereceğine inansam da sorsam ama nerde.....
depeche35 - 07.01.2013, 23:30
içime siner bişey çıktı sanırım

cihazda 1/3luk yenı exmor RS sensör kullanılacak 13mp lık. yenı rs serısı sensorler 3 çeşit diğer ikisi 1/4 ınclık sensorler yani ikisi bi mercimek etmiyor muhtemelen birleştirip handy camlerde kullanırlar cihazdan umutluyum benı cezbeden dırek saglamlık su gecırmezlık oldu aslında 2400luk bataryada gelırse 2gb ram ıle iş yapar cıhaz. bı arkadasın dedıgı gıbı eksıgı yok fazlası var bakalım hayırlısı

20 Ağustos 2012, Tokyo, Japonya - Sony Corporation ("Sony") bugün ticarileştirilmesi açıkladı "Exmor RS," dünyanın ilk (* 1) CMOS görüntü sensörü benzersiz, yeni geliştirilen 'yığılmış yapısı.' birleşmeyle Gönderiler Ekim ayında başlayacaktır. Sony, üç model sunuyor "Exmor RS," kompakt boyutları ile üstün görüntü kalitesi ve gelişmiş işlevsellik birleştiren akıllı telefonlar ve tablet kullanımı için, CMOS görüntü sensörü yığılmış. Sony ayrıca bu sensörler içeren üç ilgili görüntüleme modülleri başlatacak.
agresif Özünde "Exmor RS" yığılmış CMOS görüntü sensör teknolojileri ve sanatçısını daha da geliştirilmesi ve genişletilmesi sürdürürken ileriye giderek, Sony, sipariş, dijital görüntüleme ürünleri gelişmeye devam edecektir giderek çeşitlenen ve kullanıcı dostu bir görüntü yakalama deneyim sunmak için.


Üstü: Görüntüleme modülleri (soldan sağa): 'IU135F3-Z', 'IU134F9-Z' ve 'IUS014F-Z'
Aşağıda: "Exmor RS" yığılmış CMOS görüntü sensörü (soldan sağa): 'IMX135,' IMX134 "ve" ISX014



devamı için kaynak: http://www.sony.net/SonyInfo/News/Press/201208/12-107E/index.html
Aѕℓαη66™ - 07.01.2013, 22:26
quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: İzmir.li

quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: İzmir.li

hocam telefon güzel peki sanalpazar gibi sitelere ne zaman düşer merak ediyorum piyasaya sürülme tarihi bellimi

Onu bu geceki konferans belirler hocam. Duyumlarıma göre 15 ocakta çin ve uzak doğuda satış başlayacakmış Sonra avrupaya dağılır mı dağılırsa ne kadar sürer bilinmez. TR ye gelmeme ihtimali bile var bu telefonun. Bunun neredeyse aynı özelliklere sahip lg optimus g çıkalı 5 ay oldu ama hala gelmedi TR ye. Fakat sony bir iki ay önce tüm dünyada satacak üst düzey telefonlar çıkaracağız diyordu. Umarım gelir 1 aya belli olur ne olacağı

erken gelirde inşallah alcaklar alır.Ama 15inde piyasadaysa 1 hafta sonra sahibinden sanalpazarda olur .(tahminen)

Zannetmiyorum çünkü önce kontratlı çıkat. Unlocked olanların çıkması biraz sürer. Ayrıca sanalpazarda çıkması için avrupaya dağıtımın başlaması lazım çünkü ordakilerde avrupadan getirtiyolar.

haklısın unlocked olayını unutmuşum :)
İzmir.li - 07.01.2013, 21:44
quote:

Orijinalden alıntı: İzmir.li

quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: İzmir.li

hocam telefon güzel peki sanalpazar gibi sitelere ne zaman düşer merak ediyorum piyasaya sürülme tarihi bellimi

Onu bu geceki konferans belirler hocam. Duyumlarıma göre 15 ocakta çin ve uzak doğuda satış başlayacakmış Sonra avrupaya dağılır mı dağılırsa ne kadar sürer bilinmez. TR ye gelmeme ihtimali bile var bu telefonun. Bunun neredeyse aynı özelliklere sahip lg optimus g çıkalı 5 ay oldu ama hala gelmedi TR ye. Fakat sony bir iki ay önce tüm dünyada satacak üst düzey telefonlar çıkaracağız diyordu. Umarım gelir 1 aya belli olur ne olacağı

erken gelirde inşallah alcaklar alır.Ama 15inde piyasadaysa 1 hafta sonra sahibinden sanalpazarda olur .(tahminen)

Zannetmiyorum çünkü önce kontratlı çıkat. Unlocked olanların çıkması biraz sürer. Ayrıca sanalpazarda çıkması için avrupaya dağıtımın başlaması lazım çünkü ordakilerde avrupadan getirtiyolar.
cmengn - 07.01.2013, 21:38
quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: İzmir.li

hocam telefon güzel peki sanalpazar gibi sitelere ne zaman düşer merak ediyorum piyasaya sürülme tarihi bellimi

Onu bu geceki konferans belirler hocam. Duyumlarıma göre 15 ocakta çin ve uzak doğuda satış başlayacakmış Sonra avrupaya dağılır mı dağılırsa ne kadar sürer bilinmez. TR ye gelmeme ihtimali bile var bu telefonun. Bunun neredeyse aynı özelliklere sahip lg optimus g çıkalı 5 ay oldu ama hala gelmedi TR ye. Fakat sony bir iki ay önce tüm dünyada satacak üst düzey telefonlar çıkaracağız diyordu. Umarım gelir 1 aya belli olur ne olacağı

erken gelirde inşallah alcaklar alır.Ama 15inde piyasadaysa 1 hafta sonra sahibinden sanalpazarda olur .(tahminen)
İzmir.li - 07.01.2013, 21:35
quote:

Orijinalden alıntı: İzmir.li

hocam telefon güzel peki sanalpazar gibi sitelere ne zaman düşer merak ediyorum piyasaya sürülme tarihi bellimi

Onu bu geceki konferans belirler hocam. Duyumlarıma göre 15 ocakta çin ve uzak doğuda satış başlayacakmış Sonra avrupaya dağılır mı dağılırsa ne kadar sürer bilinmez. TR ye gelmeme ihtimali bile var bu telefonun. Bunun neredeyse aynı özelliklere sahip lg optimus g çıkalı 5 ay oldu ama hala gelmedi TR ye. Fakat sony bir iki ay önce tüm dünyada satacak üst düzey telefonlar çıkaracağız diyordu. Umarım gelir 1 aya belli olur ne olacağı
cmengn - 07.01.2013, 21:31
quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: sedicovalvole

Güzel bir arayüz olursa note 2 yerine tercih edilebilir mi acaba? sonuçta 5.0" ekran.

Hocam tamamen şahsi fikrime göre ben bu telefonu samsungun herhangi bir telefonu yerine gözüm kapalı tercih ederim. Ama tabi kullanma amacı da önemli, sen dersen benim için s-pen çok önemli o zaman piyasada o segmentten note 2 den başka telefon yok zaten ama dersen ki 2000 TL verip telefonu nereye koyacağımı şaşırmayım, 1 metreden düşünce yüreğim ağzıma gelmesin, kamerası kaliteli olsun, ses performansı ileri düzey olsun, kasası sağlam olsun o zaman tabiki de sony al. Bu arada sony deki arayüz sosyal ağların kullanımını kolaylaştırmaya yönelik bir arayüzdür. Kullanan herkes şimdiye kadar çok memnun. Hatta genel görüşe göre htc nin sense arayüzünden sonra en iyisi timescape.

Ek olarak telefon 5 inc fakat galaxy s3 ten sadece 3 mm uzun ve daha ince.

hocam telefon güzel peki sanalpazar gibi sitelere ne zaman düşer merak ediyorum piyasaya sürülme tarihi bellimi
İzmir.li - 07.01.2013, 21:27
quote:

Orijinalden alıntı: sedicovalvole

Güzel bir arayüz olursa note 2 yerine tercih edilebilir mi acaba? sonuçta 5.0" ekran.

Hocam tamamen şahsi fikrime göre ben bu telefonu samsungun herhangi bir telefonu yerine gözüm kapalı tercih ederim. Ama tabi kullanma amacı da önemli, sen dersen benim için s-pen çok önemli o zaman piyasada o segmentten note 2 den başka telefon yok zaten ama dersen ki 2000 TL verip telefonu nereye koyacağımı şaşırmayım, 1 metreden düşünce yüreğim ağzıma gelmesin, kamerası kaliteli olsun, ses performansı ileri düzey olsun, kasası sağlam olsun o zaman tabiki de sony al. Bu arada sony deki arayüz sosyal ağların kullanımını kolaylaştırmaya yönelik bir arayüzdür. Kullanan herkes şimdiye kadar çok memnun. Hatta genel görüşe göre htc nin sense arayüzünden sonra en iyisi timescape.

Ek olarak telefon 5 inc fakat galaxy s3 ten sadece 3 mm uzun ve daha ince.
cmengn - 07.01.2013, 21:21
quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: sedicovalvole

Telefon görünüş olarak bana ne kadar cezbedici geliyorsa, arayüzü bir o kadar itici geliyor. ah sony keşke htc'ninki gibi bir arayüzünü olsaydı!

Hocam arayüzde geliştirmeye gitmişler, değişiklikler olmuş diye duydum hatta bi tane de video izledim. Belki iyi hale gelmiştir

Güzel bir arayüz olursa note 2 yerine tercih edilebilir mi acaba? sonuçta 5.0" ekran.
sedicovalvole - 07.01.2013, 21:15
Gerçekten çok hoş telefon.
Erich von Manstein - 07.01.2013, 20:44
quote:

Orijinalden alıntı: tuncay altuntoprak

quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: tuncay altuntoprak

pil önemli inşallah 2500 mah üstünde olur.

2330 ya da 2400 müş hocam

o zaman takip etmeme gerek kalmayan bir model daha çıkıyor.

Günümüzde daha iyisini kimsenin yapacağını sanmıyorum. Uzun süre beklemeniz gerekecek o zaman. Bi kere motorola yaptı o da nasıl olduysa adamları piyasan sildiler resmen.
cmengn - 07.01.2013, 20:36
quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: tuncay altuntoprak

pil önemli inşallah 2500 mah üstünde olur.

2330 ya da 2400 müş hocam

o zaman takip etmeme gerek kalmayan bir model daha çıkıyor.
tuncay altuntoprak - 07.01.2013, 20:33
quote:

Orijinalden alıntı: tuncay altuntoprak

pil önemli inşallah 2500 mah üstünde olur.

2330 ya da 2400 müş hocam
cmengn - 07.01.2013, 20:30
androıde işlemcimi yeter rammi yeter pilmi yeter ne koysanız hep daha fazla yer dasha fazla ister
dockhanger - 07.01.2013, 20:27
pil önemli inşallah 2500 mah üstünde olur.
tuncay altuntoprak - 07.01.2013, 20:18
quote:

Orijinalden alıntı: cihansevgili

quote:

Orijinalden alıntı: Akman46

bence harika sonyden başka telefonlara güvenmem asla cin mali samsunga para vermem.


Sony Telefonlarda Çinde üretiliyor dostum

bende aynı fiyatta ise kore malına para vermem japon malı dururken
onsos1100 - 07.01.2013, 16:52
sony efsane bir markadır benim gözümde samsung un gerisinde kalması çok üzücü ancak güzel işler yapmaya başladılar.bu telefonda özellikler gerçekten süper tek olumsuz tarafı android işletim sistemi. android işetim sistemi stabilliğini kazansa ios falan kalmaz piyasada.
enzomaresca - 07.01.2013, 16:46
Son derece şık bir tasarıma sahip olan Xperia Z'nin 7 Ocak'ta tanıtılması bekleniyor.
eed1975 - 07.01.2013, 14:26
quote:

Orijinalden alıntı: Akman46

bence harika sonyden başka telefonlara güvenmem asla cin mali samsunga para vermem.


Sony Telefonlarda Çinde üretiliyor dostum
cihansevgili - 07.01.2013, 14:01
Tasarım gayet güzel.
mustafa5493 - 07.01.2013, 10:25
Bence cihaz güzel kullanımı çok rahat olur diye düşünüyorum . şöyleki düşünün yazın denize gittiğinizde telefonumuzu ya arabada yada arkadaşa bırakıyorduk sony Xperia Z su geçirmeme özelliği ile kullanımı gayet ideal olacak bence :) düşününsene denizdesin yüzüyosun telefonun çalıyor nerdesin denizdeyim abi yüzüyorum :):) yada deniz kenarında yürürken aklında soru işareti olmayacak ya düşersem o kadar para verdim hiç olmasın telefon diye. bunları aşmış oluruz bu sayede :)
CSKN81 - 07.01.2013, 00:47
Ek bilgi; Bu gördüğümüz resimleri ve telefonla ilgili bilgileri sızdıran siteye göre xperia z 15 ocakta uzak doğuda piyasaya çıkacakmış. Avrupa da ise xperia x veya zl çıkacakmış. SAnırsam bize gelse gelse odin gelir

http://www.andronova.net/2012/12/31/yuga-kod-adli-sony-xperia-z-ve-xperia-xin-ocakta-cikacagi-soyleniyor/
cmengn - 07.01.2013, 00:40
quote:

Orijinalden alıntı: sedicovalvole

Telefon görünüş olarak bana ne kadar cezbedici geliyorsa, arayüzü bir o kadar itici geliyor. ah sony keşke htc'ninki gibi bir arayüzünü olsaydı!

Hocam arayüzde geliştirmeye gitmişler, değişiklikler olmuş diye duydum hatta bi tane de video izledim. Belki iyi hale gelmiştir
cmengn - 07.01.2013, 00:11
quote:

Orijinalden alıntı: nrkrn

İşte sony den beklenen buydu. Pazarlamada saçmalamazsa 2013 te sony 1 numara olur. Malum, xperia v aylar önce tanıtıldı ama hiçbir ülkede satışta değil. Telefon daha piyasaya çıkmadan yok oldu. Umarım sony xperia z yi Türkiye'de satışa sunar. Böylesine güzel bir telefondan bizleri mahrum etmez.

+1
cmengn - 06.01.2013, 23:58
İşte sony den beklenen buydu. Pazarlamada saçmalamazsa 2013 te sony 1 numara olur. Malum, xperia v aylar önce tanıtıldı ama hiçbir ülkede satışta değil. Telefon daha piyasaya çıkmadan yok oldu. Umarım sony xperia z yi Türkiye'de satışa sunar. Böylesine güzel bir telefondan bizleri mahrum etmez.
nrkrn - 06.01.2013, 23:56
Sony kendine yakışacak tatda tasarımlar yapmaya nihayet başlamış.
lyridder - 06.01.2013, 23:14
Sonunda Android tarafında hem donanımı hemde dizaynı mükemmelleştiren bir firma çıktı.
Umarım kısa zaman içinde TR ye gelir.
C.@.N - 06.01.2013, 19:00
Herkese bekleyin 2013 Sony Mobile'nin yılı olacak demiştik, yeni yeni anlaşılmaya başlanmış..
Illustrious. - 06.01.2013, 18:09
quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: ..scream..

hak veriyorum hocam sana.. mesela ben suan sgs2 kullanıyorum. sgs3 cıktığında almayı düşünüyodum ama cihazı inceledim cok dayanıksız duruyo diye vazgeçtim. sonra eşim tutturdu sgs3 diye bende ısrarına dayanamadım gittim eşime aldım. sonrasında eşim 2 kere düşürdü telefonu. telefonu çerçeveleyen o metalimsi kısım (artık ismi herneyse) resmen çatladı. gittim yaptırdım cihazı. sonrasında jelly bean geldi dediler onuda yükledik cihaza. birde baktıkki telefon donmaya başladı. şarj süresi kısaldı. mesajlarda m tuşunda sıkıntılar çıktı... tabi bu anlattıklarım eşimin kullandığı cihazla ilgili sıkıntılar tüm sgs3 ler öyledir demiyorum. sonrasında karar verdim bukez kullanacağım telefon Samsung asla olmayacak. onun için şuan alternatifler üzerinde duruyorum. ve sizlerin verdiği bilgilere de bakacak olursam sanırım şuan için en iyi alternatif sony...

Hocam aynı sorunlar s3 kullanan bütün arkadaşlarımda oldu. Plastik kasalı ve kalitesiz bir telefon bunu kabul etmek lazım. Markayı kötülemiyorum fakat reklamla işi götürdüler. Bgun malzeme kalitesinde htc ve lg de samsungdan çok daha iyidir bana göre. Ama sony nin yeri ayrı tabi. Sony cihazlarını hem sağlam yapıyor hem de iyi optimize ediyor. Ben sony öneririm kesinlikle, ama htc m7 isimli bir cihaz çıkaracak bir kaç ay sonra o da dikkate alınabilir.

evet hocam aslında ilk olarak htc butterfly almayı düşünüyodum. ama ülkemize gelmicegini duyduğumda gerçekten htc şaşırmış heralde dedim. sonrasında m7 yi duydum ve suan takipteyim. ufak bir söylenti var belki CES fuarında tanıtılabilrmiş. umarım biran önce tanıtılırda bizde sony ile iyi bir kıyaslama yaparız...
..scream.. - 06.01.2013, 17:38
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Sony niye samsung'un gerisinde kalıyor anlamış değilim. İnşallah bu telefon galaxy s3 ü geçer.

inşallah değil merak etme note 2 den bile iyi bir cihaz bu.
Krone - 06.01.2013, 17:34
Sony niye samsung'un gerisinde kalıyor anlamış değilim. İnşallah bu telefon galaxy s3 ü geçer.
DH Misafiri - 06.01.2013, 17:26
quote:

Orijinalden alıntı: ..scream..

hak veriyorum hocam sana.. mesela ben suan sgs2 kullanıyorum. sgs3 cıktığında almayı düşünüyodum ama cihazı inceledim cok dayanıksız duruyo diye vazgeçtim. sonra eşim tutturdu sgs3 diye bende ısrarına dayanamadım gittim eşime aldım. sonrasında eşim 2 kere düşürdü telefonu. telefonu çerçeveleyen o metalimsi kısım (artık ismi herneyse) resmen çatladı. gittim yaptırdım cihazı. sonrasında jelly bean geldi dediler onuda yükledik cihaza. birde baktıkki telefon donmaya başladı. şarj süresi kısaldı. mesajlarda m tuşunda sıkıntılar çıktı... tabi bu anlattıklarım eşimin kullandığı cihazla ilgili sıkıntılar tüm sgs3 ler öyledir demiyorum. sonrasında karar verdim bukez kullanacağım telefon Samsung asla olmayacak. onun için şuan alternatifler üzerinde duruyorum. ve sizlerin verdiği bilgilere de bakacak olursam sanırım şuan için en iyi alternatif sony...

Hocam aynı sorunlar s3 kullanan bütün arkadaşlarımda oldu. Plastik kasalı ve kalitesiz bir telefon bunu kabul etmek lazım. Markayı kötülemiyorum fakat reklamla işi götürdüler. Bgun malzeme kalitesinde htc ve lg de samsungdan çok daha iyidir bana göre. Ama sony nin yeri ayrı tabi. Sony cihazlarını hem sağlam yapıyor hem de iyi optimize ediyor. Ben sony öneririm kesinlikle, ama htc m7 isimli bir cihaz çıkaracak bir kaç ay sonra o da dikkate alınabilir.
cmengn - 06.01.2013, 17:07
quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: ..scream..

quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: ..scream..

bu arada arkadaşlar acaba cihazın arayüzü hakkında bir gelişme varmı? biliyosunuz htc ve samsung gibi firmalar genelde ürettiği amiral gemilerinde iddaalı çıkışlar yapmak adına arayüzlerinde değişiklikler yapmıştır. ben hiç sony kullanmadım ama bikaç incelememde sanki arayüz ilk çıktığından beri aynıymış gibi geldi bana..

Bu seneki telefonlarla beraber degistitdiler hocam. Daha oncekini deneyenler yenisinin cok daha guzel oldugunu vurguluyorlar

eyvallah arkadaşım o zaman telefonu almamak için hiçbir sebep kalmadı aklımda . bu telefonu gerçekten cok beğendim. hem görsel olarak hemde işlevsel bu sefer tam kıvamında bir cihaz olmuş. umarım ülkemize geç gelmez ve yazılımsal desteği net olarak verirler..

Hocam bence yazılım desteği ikinci planda olmalı. Çünkü android işletim sistemi ilk zamanlarına göre epey iyileşti. Önemli olan bence güncelleme almak değil güncellemeyi iyi optimize etmek lazım. Sony bu işi çok iyi yapıyor. Hala arc s bile o danınma bence çok iyi çalışıyor. Mesela samsung 4.1.1 i verdi ve bi çok kişide şarj problemi gibi şeyler olmaya başladı. Yani özetle güncellemenin hızlı olması bence önemli değil. Ki zaten 2 gb ram var yani android 5 te dahil kaldırır şu an için. Bu da en az 2 sene telefonu güncel kullanabilirsin demek.

Ülkemize gelme hususnda ise ben umutluyum. Çünkü sonyi ericsondan ayrılınca 4 çekirdekli üst segmentte her firmayla yarışacak telefonlar cıkaracağız ve tüm dünyaya satılacak demişti. Bu yüzden ülkemize gelir diye düşünüyorum. Xperia t de mayıs gibi gelecek diyorlar sanırım o da orta-üst segment bir cihaz olarak yerini alacaktır üst diyorum çünkü çift çekirdek olmasına rağmen testlerde s3 ü geçen bir cihazdır.

Son olarak uzun zamandır telefon almayı erteliyorum sırf sony adam gibi bi model çıkarsın dayanıklı olsun kaliteli olsun diye, eğer bu sefer de TR ye gelmezse veya geç gelirse bizde mecburen samsung ya da iphone furyasına katılacağız. Samsung reklamla işi götürdü bu sene, her ülkede kutlamalarla telefonlarını tanıttı ve köşeyi döndü. Bunu yarısını sony yapsa bence bu piyasada lider olur

hak veriyorum hocam sana.. mesela ben suan sgs2 kullanıyorum. sgs3 cıktığında almayı düşünüyodum ama cihazı inceledim cok dayanıksız duruyo diye vazgeçtim. sonra eşim tutturdu sgs3 diye bende ısrarına dayanamadım gittim eşime aldım. sonrasında eşim 2 kere düşürdü telefonu. telefonu çerçeveleyen o metalimsi kısım (artık ismi herneyse) resmen çatladı. gittim yaptırdım cihazı. sonrasında jelly bean geldi dediler onuda yükledik cihaza. birde baktıkki telefon donmaya başladı. şarj süresi kısaldı. mesajlarda m tuşunda sıkıntılar çıktı... tabi bu anlattıklarım eşimin kullandığı cihazla ilgili sıkıntılar tüm sgs3 ler öyledir demiyorum. sonrasında karar verdim bukez kullanacağım telefon Samsung asla olmayacak. onun için şuan alternatifler üzerinde duruyorum. ve sizlerin verdiği bilgilere de bakacak olursam sanırım şuan için en iyi alternatif sony...
..scream.. - 06.01.2013, 17:04
su gecirmemesi çok iyi ya.
Krone - 06.01.2013, 16:46
Sony Mobile,yapılanma surecinde ilerleme emareleri gosterdi.Dogrudur.Ancak,Pazarlama ve ozellikle Avrupa dolayısı ile Turkiyeide es zamanlı son modelleri sunamıyor veya sunmuyor.Baska rajkip markalardan ders alırsa,satısları yukselecektir.Turkiye'de modellerin neden yaklasık bir sene sonra geldigini yada gelmedigini hicbir zaman anlamayacagım.Inanılmaz bir potansiyel duruyor koskoca Turkiye'de.Sony Mobile CEO'su nun kafasında nasıl bir taktik var cok merak ediyorum.Keske bir iki laf edebilseydim kendisine.Saygılarımla...
riggsmartin - 06.01.2013, 16:23
quote:

Orijinalden alıntı: ..scream..

quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: ..scream..

bu arada arkadaşlar acaba cihazın arayüzü hakkında bir gelişme varmı? biliyosunuz htc ve samsung gibi firmalar genelde ürettiği amiral gemilerinde iddaalı çıkışlar yapmak adına arayüzlerinde değişiklikler yapmıştır. ben hiç sony kullanmadım ama bikaç incelememde sanki arayüz ilk çıktığından beri aynıymış gibi geldi bana..

Bu seneki telefonlarla beraber degistitdiler hocam. Daha oncekini deneyenler yenisinin cok daha guzel oldugunu vurguluyorlar

eyvallah arkadaşım o zaman telefonu almamak için hiçbir sebep kalmadı aklımda . bu telefonu gerçekten cok beğendim. hem görsel olarak hemde işlevsel bu sefer tam kıvamında bir cihaz olmuş. umarım ülkemize geç gelmez ve yazılımsal desteği net olarak verirler..

Hocam bence yazılım desteği ikinci planda olmalı. Çünkü android işletim sistemi ilk zamanlarına göre epey iyileşti. Önemli olan bence güncelleme almak değil güncellemeyi iyi optimize etmek lazım. Sony bu işi çok iyi yapıyor. Hala arc s bile o danınma bence çok iyi çalışıyor. Mesela samsung 4.1.1 i verdi ve bi çok kişide şarj problemi gibi şeyler olmaya başladı. Yani özetle güncellemenin hızlı olması bence önemli değil. Ki zaten 2 gb ram var yani android 5 te dahil kaldırır şu an için. Bu da en az 2 sene telefonu güncel kullanabilirsin demek.

Ülkemize gelme hususnda ise ben umutluyum. Çünkü sonyi ericsondan ayrılınca 4 çekirdekli üst segmentte her firmayla yarışacak telefonlar cıkaracağız ve tüm dünyaya satılacak demişti. Bu yüzden ülkemize gelir diye düşünüyorum. Xperia t de mayıs gibi gelecek diyorlar sanırım o da orta-üst segment bir cihaz olarak yerini alacaktır üst diyorum çünkü çift çekirdek olmasına rağmen testlerde s3 ü geçen bir cihazdır.

Son olarak uzun zamandır telefon almayı erteliyorum sırf sony adam gibi bi model çıkarsın dayanıklı olsun kaliteli olsun diye, eğer bu sefer de TR ye gelmezse veya geç gelirse bizde mecburen samsung ya da iphone furyasına katılacağız. Samsung reklamla işi götürdü bu sene, her ülkede kutlamalarla telefonlarını tanıttı ve köşeyi döndü. Bunu yarısını sony yapsa bence bu piyasada lider olur
cmengn - 06.01.2013, 14:26
quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: ..scream..

bu arada arkadaşlar acaba cihazın arayüzü hakkında bir gelişme varmı? biliyosunuz htc ve samsung gibi firmalar genelde ürettiği amiral gemilerinde iddaalı çıkışlar yapmak adına arayüzlerinde değişiklikler yapmıştır. ben hiç sony kullanmadım ama bikaç incelememde sanki arayüz ilk çıktığından beri aynıymış gibi geldi bana..

Bu seneki telefonlarla beraber degistitdiler hocam. Daha oncekini deneyenler yenisinin cok daha guzel oldugunu vurguluyorlar

eyvallah arkadaşım o zaman telefonu almamak için hiçbir sebep kalmadı aklımda . bu telefonu gerçekten cok beğendim. hem görsel olarak hemde işlevsel bu sefer tam kıvamında bir cihaz olmuş. umarım ülkemize geç gelmez ve yazılımsal desteği net olarak verirler..
..scream.. - 06.01.2013, 13:26
quote:

Orijinalden alıntı: ..scream..

bu arada arkadaşlar acaba cihazın arayüzü hakkında bir gelişme varmı? biliyosunuz htc ve samsung gibi firmalar genelde ürettiği amiral gemilerinde iddaalı çıkışlar yapmak adına arayüzlerinde değişiklikler yapmıştır. ben hiç sony kullanmadım ama bikaç incelememde sanki arayüz ilk çıktığından beri aynıymış gibi geldi bana..

Bu seneki telefonlarla beraber degistitdiler hocam. Daha oncekini deneyenler yenisinin cok daha guzel oldugunu vurguluyorlar[:'(]
cmengn - 06.01.2013, 13:17
bu arada arkadaşlar acaba cihazın arayüzü hakkında bir gelişme varmı? biliyosunuz htc ve samsung gibi firmalar genelde ürettiği amiral gemilerinde iddaalı çıkışlar yapmak adına arayüzlerinde değişiklikler yapmıştır. ben hiç sony kullanmadım ama bikaç incelememde sanki arayüz ilk çıktığından beri aynıymış gibi geldi bana..
..scream.. - 06.01.2013, 13:11
quote:

Orijinalden alıntı: abdullahkhan

quote:

Orijinalden alıntı: ..scream..

arkadaşlar acaba bu cihazda bildirim ışığı olacakmı? görsellerde hiç göremedim. herhangibir açıklamada bulamadım. bilen birileri varsa bilgi verebilirmi? sizleri bilemem ama bence günümüz cihazlarında kesinlikle olmalı diye düşünüyorum..


Sony, Samsung gibi değil. En ucuz cihazda bile bildirim ışığı var. Bunda da kesin vardır, çünkü Xperia ZL'de de ön tarafta çok şık bir bildirim ışığı vardı;


anladım..ilgin için tesekkür ederim arkadaşım..
..scream.. - 06.01.2013, 13:02
quote:

Orijinalden alıntı: DuMaN..

Beyler Butelefonu almayı düşünüyorum sizce nasıl kullanan warmı?

Bilgisiz ergen ne işin var burada. Telefon daha tanıtılmamış, sızdırılan bilgileri okuyoruz dediğine bak. Ayrıca bir dili kullanıyorsan doğru düzgün kullan ''warmı'' nedir kardeşim? ''Var mı?'' yazacaksın. Bunu da biz mi öğreteceğiz
PsychicPower - 06.01.2013, 12:54
Beyler Butelefonu almayı düşünüyorum sizce nasıl kullanan warmı?
DuMaN.. - 06.01.2013, 12:18
Atanmış kamera tuşu da varsa (Ki Sony den başka neredeyse hiçbir üretici yapmıyor) bu telefon benim beklediğim cihaz. Herşeyiyle cezbedici.
shimoda - 06.01.2013, 02:20
quote:

Orijinalden alıntı: ..scream..

arkadaşlar acaba bu cihazda bildirim ışığı olacakmı? görsellerde hiç göremedim. herhangibir açıklamada bulamadım. bilen birileri varsa bilgi verebilirmi? sizleri bilemem ama bence günümüz cihazlarında kesinlikle olmalı diye düşünüyorum..


Sony, Samsung gibi değil. En ucuz cihazda bile bildirim ışığı var. Bunda da kesin vardır, çünkü Xperia ZL'de de ön tarafta çok şık bir bildirim ışığı vardı;
Provisional - 06.01.2013, 01:38
arkadaşlar acaba bu cihazda bildirim ışığı olacakmı? görsellerde hiç göremedim. herhangibir açıklamada bulamadım. bilen birileri varsa bilgi verebilirmi? sizleri bilemem ama bence günümüz cihazlarında kesinlikle olmalı diye düşünüyorum..
..scream.. - 06.01.2013, 00:49
quote:

Orijinalden alıntı: kl_emre_1905

Çok sağlam geliyor sony çook.Ekranı 4.5 olsa daha iyi olurdu.

4.3 olsa daha da iyi olurdu. Kimse küçük telefon çıkarmıyor artık (4.3 te küçük sayılmaz). Göremeyecek miyiz şöyle adam gibi orta boy ama üst segment bi telefon
cmengn - 06.01.2013, 00:44
Çok sağlam geliyor sony çook.Ekranı 4.5 olsa daha iyi olurdu.
Bozkırın Tezenesi - 06.01.2013, 00:31
@CoMMaNDeRCX sony türkiyeyi önemsemiyor mu ? playstation alanını saymazsak bu doğru. yıllaca ülkede tekel olmasına rağmen hep daha fazlasını verdi.
itachi237 - 05.01.2013, 23:53
Duyduk duymadık demeyin asus padfone cep telefonu + tablet türkiyeye geldi 2012 de şubat ayında duyurulmuş olan bu cihaz fiyatı 2120 tl. önümüzdeki yılda 2014 te padfone 2 gelicek 3120 tl ye. sakın kaçırma :)
yakmac - 05.01.2013, 23:45
Gerçekten ilk defa bir Sony telefonu beni heyecanlandırdı. S4 Pro zaten bir çok farklı firmanın gelecek modellerinde barındırdığı bir işlemci. Ancak bu noktada Xperia Z su geçirmez kasası, Full HD 5 inç ekranı, yüksek fotoğraf yetenekleri ve yüksek kaliteli sensörüyle öne çıkıyor
PsychicPower - 05.01.2013, 23:41
quote:

Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX

Kimse kimseyi kandirmasin. Şu önümüzdeki aylarda samsung galaxy s4 u görmeden teknoloji yi takip eden hic bir kimse, değil sony, hic bir android telefon almaz. Bu arada samsung un tr ye verdiği önemin yüzde biri kadar tr ye önem vermeyen bir marka sony. Samsun galaxy s3 u nasil etkinlikler le tr de sundu. Bogazdaki gösteri en festi. Dünyada hatta amerikalilardan önce kullanmaya başladık s3 u. Sony ise bırakınız gösteriyi dünyada en son tr ye getiriyor cihazlarini. Yıllarca sony kullandım hala w200i telefonum duruyor. Ama sony akıllı telefon olayında resmen batakta. Tr de dunya ile aynı anda sunulmasını geçtim su telefon neden 4.1 yerine 4.2 ile sunulmaz. Sony güncelleme olaylarınida savsaklama ya başladı. Sony kendine çeki düzen ver. Mumkunsede telefonları iyi test edip piyasaya sur millet catlamalardanekrandaki renk değişimlerinin bıktı. Sony kendine çeki düzen ver. Yoksa is işten geçebilir. Günümüz farklı dönem koskoca kodak battı

Samsung servisinin bozulan telefonlarla alakalı nasıl 40 takla attığını da yazsaydın.
Erwin - 05.01.2013, 23:25
Kimse kimseyi kandirmasin. Şu önümüzdeki aylarda samsung galaxy s4 u görmeden teknoloji yi takip eden hic bir kimse, değil sony, hic bir android telefon almaz. Bu arada samsung un tr ye verdiği önemin yüzde biri kadar tr ye önem vermeyen bir marka sony. Samsun galaxy s3 u nasil etkinlikler le tr de sundu. Bogazdaki gösteri en festi. Dünyada hatta amerikalilardan önce kullanmaya başladık s3 u. Sony ise bırakınız gösteriyi dünyada en son tr ye getiriyor cihazlarini. Yıllarca sony kullandım hala w200i telefonum duruyor. Ama sony akıllı telefon olayında resmen batakta. Tr de dunya ile aynı anda sunulmasını geçtim su telefon neden 4.1 yerine 4.2 ile sunulmaz. Sony güncelleme olaylarınida savsaklama ya başladı. Sony kendine çeki düzen ver. Mumkunsede telefonları iyi test edip piyasaya sur millet catlamalardanekrandaki renk değişimlerinin bıktı. Sony kendine çeki düzen ver. Yoksa is işten geçebilir. Günümüz farklı dönem koskoca kodak battı
CoMMaNDeRCX - 05.01.2013, 23:08
pilde tamamsa alinir bu.
Krone - 05.01.2013, 22:37
keskin hatlara sahip telefonlar bnce yuvarlak hatlı telefonlara göre daha güzel duruyor.sony bu tasarım işinden çok iyi anlıyor.bi de yeni nesil sensörle birlikte fotograf kalitesi de daha iyi seviyelere gelecektir.sony nin kasa ve ekran kalitesini tartısmaya gerek yok :D velhasıl insallah telefon piyasada ses getirir :D
kimi_raikonen - 05.01.2013, 22:32
quote:

Orijinalden alıntı: 54rambo

Sony den hicbir beklentim kalmadi artik. Bu telefon 2013 de tanıtılır 2014 un yarisinda turkiyeye 2000 liraya gelir ki o zAmana kadar diger markalar tarafindan daha ucuza daha yeni modeller gelir. Xperia ion u tam 1 sene bekledim fakat ayni fiyata galaxy s3 gibi htc one x gibi alternatif olunca is degisiyo.... sony boyle giderse turkiyedeki pazar payini kaybedecek.


Cihaz 15 Ocak'ta piyasaya girecek.
Provisional - 05.01.2013, 21:57
quote:

Orijinalden alıntı: onsos1100

quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: onsos1100

sony 2 senedir yapılanma sürecindeydi bu sene darbeyi vuracak....Sesi samsungdan duyulur demedi demeyin.
MWC'de cihaz tanıtacak...
Eğer dağıtımda ve cihazlarda herhangi bir sıkıntı çıkmazsa bu sene rahat 50 milyon satıcaktır...

MWC değil hocam CES te tanıtılacak cihazlar

Biliyorum Xperia Z Xperia Zl CES de tanıtılacak yanında alt segment cihazlarda tanıtılabilir. yalnız ekstaradan 1-2 model de büyük ihtimal MWC de tanıtılıcak Note 2 tarzı birşey olabilir. Yada 4'66 inc bir cihazdan bahsediliyor xperia dogo ya ait bir görsel ortaya çıkmadı ancak MWC de son sözü söylemeleri muhtemel... Sony artık 50 cihaz yerine yılda 5 model çıkartıp işi götürecektir.

Hklısın hocam o konuda. Fakat 5 cihaz bile çok. Artık kimse giriş seviyesi telefon istemiyor. 2 tane üst segment 1 tane de orta segment telefon yeter her sene. Dogoyu bende çok merak ediyorum. İlk adı sayıklanan oydu fakat hiç bilgi sızmadı onunla ilgili. Suya toza dayanıklı yapı onda da olacak söylenine göre.
cmengn - 05.01.2013, 21:10
quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: onsos1100

sony 2 senedir yapılanma sürecindeydi bu sene darbeyi vuracak....Sesi samsungdan duyulur demedi demeyin.
MWC'de cihaz tanıtacak...
Eğer dağıtımda ve cihazlarda herhangi bir sıkıntı çıkmazsa bu sene rahat 50 milyon satıcaktır...

MWC değil hocam CES te tanıtılacak cihazlar

Biliyorum Xperia Z Xperia Zl CES de tanıtılacak yanında alt segment cihazlarda tanıtılabilir. yalnız ekstaradan 1-2 model de büyük ihtimal MWC de tanıtılıcak Note 2 tarzı birşey olabilir. Yada 4'66 inc bir cihazdan bahsediliyor xperia dogo ya ait bir görsel ortaya çıkmadı ancak MWC de son sözü söylemeleri muhtemel... Sony artık 50 cihaz yerine yılda 5 model çıkartıp işi götürecektir.
onsos1100 - 05.01.2013, 21:07
quote:

Orijinalden alıntı: onsos1100

sony 2 senedir yapılanma sürecindeydi bu sene darbeyi vuracak....Sesi samsungdan duyulur demedi demeyin.
MWC'de cihaz tanıtacak...
Eğer dağıtımda ve cihazlarda herhangi bir sıkıntı çıkmazsa bu sene rahat 50 milyon satıcaktır...

Hocam doğrudur, Sony dağıtımını hızlı bir şekilde gerçekleştirirse yeni telefonlarının, Mayıs'a kadar belki bir şeyler satabilir, ondan sonrası zaten belli gibi, Samsung rezerve.
VAYACONDIOS07 - 05.01.2013, 20:58
quote:

Orijinalden alıntı: onsos1100

sony 2 senedir yapılanma sürecindeydi bu sene darbeyi vuracak....Sesi samsungdan duyulur demedi demeyin.
MWC'de cihaz tanıtacak...
Eğer dağıtımda ve cihazlarda herhangi bir sıkıntı çıkmazsa bu sene rahat 50 milyon satıcaktır...

MWC değil hocam CES te tanıtılacak cihazlar
cmengn - 05.01.2013, 20:51
sony 2 senedir yapılanma sürecindeydi bu sene darbeyi vuracak....Sesi samsungdan duyulur demedi demeyin.
MWC'de cihaz tanıtacak...
Eğer dağıtımda ve cihazlarda herhangi bir sıkıntı çıkmazsa bu sene rahat 50 milyon satıcaktır...
onsos1100 - 05.01.2013, 20:33
Sony tasarım konusunda gerçekten mükemmel.
Salona - 05.01.2013, 19:29
quote:

Orijinalden alıntı: tolga68

xperia t den önce gelse de şaşırtsa bizi

xperia t hiç gelemeyebilir bana göre. Ama bu senekiler dogo, yuga ve odin tüm dünyaya yayılacak fln diyorlardı bunlardan umutluyum. Zaten bikaç aya kadar xperia t orta segment bir telefon gibi anılır (kağıt üzerinde). Ama xperia v nin dağıtımı yapılsa dünyaya bence gayet güzel orta-üst segment bir telefon olur. Artık 4 veya 4.3 inc telefon üreten kalmadı ne yapacağız biz arkadaş yaaa.

Bu arada ilk adı anılan telefon dogo idi fakat onunla ilgili hiç bilgi sızdırılmadı sadece 13 mp kamera, suya toza dayanıklı ve 4 çekirdek denildi. Aklımdan şöyle bişey geçiyor belki de 4 çekirdekli 4.3 inch fşn bir telefon olabilir dogo. Pazartesi açıklarlar herhalde
cmengn - 05.01.2013, 18:54
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Kardes yaziyi oku bu alet su gecirmiyormus isi sorunu olmaz isininca soguk suyla yikarsin sogur


oldu yanımda birde termos taşırım, ısındıkça sularım yolda. ev telefonu mu bu sivri zeka! yanımızda taşıyoruz bunu.
alito - 05.01.2013, 18:48
Super bi tasarım cok şık
saltooo - 05.01.2013, 17:57
Telefon süper gözüküyor umarım TR ye erken getirilir. Amiral Gemi diyip tüm pazara aynı anda dağıtırsan işte o zaman satış rekoru kırarsın ama bakalım bunu becerebileceklermi.

Birde tasarım tam istediğim gibi kare ve düz, ele güzel oturur ve sağlamlık hissi verir gibi geliyor. Umarım Apple bu telefonu kıskanıp tasarım İphone dan çalıntı diye dava açmaz... Gerçi açsada Sonynin cevabı hazırdır ...
http://static.shiftdelete.net/img/article_new/screen-shot-2012-07-26-at-3-11-00-pm1343375094.png
JessieJ - 05.01.2013, 17:25
Sony hep çok güzel geliyo hem tasarım olarak hem donanim olarak ama hep geç geliyor arkadaş. Mesela bu telefonu S3 ve One X ile aynı zamanlarda çıkarıyo olsaydı en azından kendim için konuşayım kesinlikle bunu alırdım ama bu telefon daha çıkıcakta ülkemize giricekte ölme eşeğim ölme çok zaman geçmiş olucak
Twanche - 05.01.2013, 17:19
xperia t den önce gelse de şaşırtsa bizi
tolga68 - 05.01.2013, 17:07
İste bu güzel haber
savinelli - 05.01.2013, 17:04
quote:

Orijinalden alıntı: mlhkhy

quote:

Orijinalden alıntı: Akman46bence harika sonyden başka telefonlara güvenmem asla cin mali samsunga para vermem.
Samsung Çin malı değil, G.Kore menşeili bir firmadır.Yorum yaparken bilgi sahibi olunuz.

samsung g.koredeki ve bizim çin malı diye tabir ettiğimiz anycall in ta kendisi olur tamamen çin menşei tedarikçi bir firmadır BU YÜZDEN ÇİN MALI TELEFONLARIN ADAPTORLERİ SAMSUNGA UYAR. sony ile samsungu bir etmek bilgisizlikten kaynaklıdır. samsung anakartıma lehimleme yapmak zorunda kaldım ve anakartın eridiğini gördüm. çöp oldu zaten.
DH Misafiri - 05.01.2013, 16:36
sony gözünü sevim bunuda batırma
DH Misafiri - 05.01.2013, 16:36
bu telefon boyle dedıklerı gıbı gelsın samsungun ipini ceker abı ahada buruya yazıyorum note 2ım dem sogudum abı ama yınede telefonum kral bana gore sımdılık
DH Misafiri - 05.01.2013, 16:36
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Kardes yaziyi oku bu alet su gecirmiyormus isi sorunu olmaz isininca soguk suyla yikarsin sogur


çok mantıklı her ısındığında koşup lavaboya yıkarız değil mi, arabadaysak silecek suyu var olmadı radyatör suyu..
teramit - 05.01.2013, 16:32
benim kafama takılan nokta adreno 320 full hd de mc4 most wanted gibi oyunlarda performansı ne olucak sonuçda full hd bunu kaldırabilecekmi merak ediyorum
Normsoner - 05.01.2013, 15:13
telefon kesinlinkle harika ama, ben türkiye pazarında satışa çıkacağını sanmıyorum... çok isterim ülkemizdede satılmasını, hatta s4'ün özellikleri tam netleşmedi ama sızıntı bilgileri iddaları göz önüne alırsak ta benim tercihim yine bu telefon olurdu. ama ne yazıkki türkiye pazarına gireciğini zannetmiyorum...
e-mcani - 05.01.2013, 15:11
sony umarım gelecek yıl cortex a 15 telefonları hemen üretirde aynen bu kalitede geç kalmaz. telefon tam olmuş. bir eksiği yok gibi. fiyat s3 civarında olursa ve türkiyeye hemen gelirse alınabilir. s4 pro hala ülkemize gelmedi ilk bu telefonla gelirse eminim satar.

ayrıca s4 pro nexus 4 de çok ısındığı için undorclock yapıyordu kendisine bundada öyle bir sorun var mı ?
itachi237 - 05.01.2013, 14:43
Telefon herşeyi ile müthiş.Fakat bardağın bir de boş tarafı var.Giriş fiyatı fazla olur Sony'i biliyoruz.Türkiye'ye ne zaman gelir meçhul daha Xperia T gelecek.
Raikirin - 05.01.2013, 14:37
Arkadaş şu sanal tuş soğutuyor beni telefondan
hancii05 - 05.01.2013, 14:31
quote:

Orijinalden alıntı: suayba

quote:

Orijinalden alıntı: mlhkhy

quote:

Orijinalden alıntı: Akman46bence harika sonyden başka telefonlara güvenmem asla cin mali samsunga para vermem.
Samsung Çin malı değil, G.Kore menşeili bir firmadır.Yorum yaparken bilgi sahibi olunuz.

samsung g.koredeki ve bizim çin malı diye tabir ettiğimiz anycall in ta kendisi olur tamamen çin menşei tedarikçi bir firmadır BU YÜZDEN ÇİN MALI TELEFONLARIN ADAPTORLERİ SAMSUNGA UYAR. sony ile samsungu bir etmek bilgisizlikten kaynaklıdır. samsung anakartıma lehimleme yapmak zorunda kaldım ve anakartın eridiğini gördüm. çöp oldu zaten.

http://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Anycall
http://www.youtube.com/watch?v=9N-GuggR_E0

Verdiğiniz Wikipedia linkinden alıntı...

''Anycall is a South Korean mobile phone brand established by Samsung Electronics in 1993. Like other mobile phone brands in South Korea, they provide technology such as cameras, internet access, and digital TV through Digital Multimedia Broadcasting. Samsung mobile phones are sold through the Anycall brand in South Korea and the greater China region.''

Muhtemelen Anycall ile Anycool'u karıştırıyorsunuz. Anycool, Çin malı.
..Knight.. - 05.01.2013, 14:28
Çok can yakar bu SONY
heredot_abi_ - 05.01.2013, 14:20
Merhaba OSMAN



Üç gün içinde dünyaya sıradışı olanı sunacağız ve göstermek için sabırsızlanıyoruz. Daha fazla bilgi için bizden ayrılmayın

Sony Mobile Ekibi



Beyler insiderdan gelen mail aynen böyle. Sony bu kez sağlam geliyor gibi
redbloodedman - 05.01.2013, 14:06
Sony'nin yeni nesil Exmor RS serisi üst seviye sensörüne yer verilen ve bu sayede yüksek foto-video kalitesi vaad eden telefon, iddialı özelliklerle geliyor!!!!!???

08RgZDam - 05.01.2013, 13:50
quote:

Orijinalden alıntı: abdullahkhan

Hocam önceki mesajları da düzenledim, flaş varmış;


Hocam bu çok önceki prototip son çıkan resimlerle bunu alakası yok gibi bişey.

http://www.xperiablog.net/2013/01/04/more-xperia-z-c660x-yuga-pictures-surface/

Burdaki görüntülerle senin yolladığın resim benzemiyo gibi geldi bana
cmengn - 05.01.2013, 13:46
quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: abdullahkhan

Hocam, cihazın boyutları biliniyor ve kalınlığı sadece 7.9 mm. Arayüz yenilendi ve çok güzel görünüyor;
http://www.youtube.com/watch?v=I9_BkIpW-og Eksik olacak hiç bir şey yok şuan için. Ancak fotolarda flaşın olmaması kafamı karıştırdı.


Hocam ben boyutlata şu an için inanmıyorum. 7.7 mm de denildi kalınlık için. Onu çıkana kadar beklemek lazım. Flasha gelince onun bi çözümü vardır kesinlikle. Tahminlere göre kameranın yanındaki nokta flash olabilirmiş. Veya arka kapak cam gibi bişeymiş ve onuniçin gömülü olabilirmiş. Son olarakta xenon farlarda kullanılan bi sistem varmış galiba onu bilmiyorum ama öyle de olabilirmiş. Ama sonuç olarak kesin bişe düşünülmüştür. Böyle bir cihaz yapacak ve gece kamera kullanamayacaksın veya flash istediğinde olmayacak bu bana mümkün gelmiyor.


Hocam önceki mesajları da düzenledim, flaş varmış;
Provisional - 05.01.2013, 13:41
özellikleri çok iyiymiş valla iphone 5 ten geçilebilir
teknomnyak_37 - 05.01.2013, 13:40
quote:

Orijinalden alıntı: abdullahkhan

Hocam, cihazın boyutları biliniyor ve kalınlığı sadece 7.9 mm. Arayüz yenilendi ve çok güzel görünüyor;
http://www.youtube.com/watch?v=I9_BkIpW-og Eksik olacak hiç bir şey yok şuan için. Ancak fotolarda flaşın olmaması kafamı karıştırdı.


Hocam ben boyutlata şu an için inanmıyorum. 7.7 mm de denildi kalınlık için. Onu çıkana kadar beklemek lazım. Flasha gelince onun bi çözümü vardır kesinlikle. Tahminlere göre kameranın yanındaki nokta flash olabilirmiş. Veya arka kapak cam gibi bişeymiş ve onuniçin gömülü olabilirmiş. Son olarakta xenon farlarda kullanılan bi sistem varmış galiba onu bilmiyorum ama öyle de olabilirmiş. Ama sonuç olarak kesin bişe düşünülmüştür. Böyle bir cihaz yapacak ve gece kamera kullanamayacaksın veya flash istediğinde olmayacak bu bana mümkün gelmiyor.
cmengn - 05.01.2013, 13:37
quote:

Orijinalden alıntı: abdullahkhan

Hemen bazı şeylere açıklık getireyim;
Xperia Z'de çok sağlam kasa malzemeleri kullanılıyor. Bundan dolayı maalesef arka kapak ve pil çıkarılamıyor. (Pil 2400 MaH bu arada)

Fakat cihazda 32GB dahili hafıza var ve microSD kart slotu da var.

Sony'nin CES yayını ülkemiz saatiyle Pazartesi 03.00'da başlayacak. Canlı Yayın;
http://www.sony.co.uk/discussions/community/en/community/ces2013/news

Son olarak. bu Pazartesi "En İyi Akıllı Telefon geliyor"". Genelde en iyi denilen cihazların hep bazı eksik yönleri olurdu, ancak bu cihaz dört dörtlük, hiçbir eksiği yok, fazlası var.

S4'ü görmeden birşey diyemem ama evet sony bu sefer sağlam geliyor. Sony ve Ericsson ayrılırken 2012 yılında sony açısından sancılı bir dönem yaşandı, telefonların tanıtılıp geç gelmesi, 2011 sony ericssonlara jb gelmemesi v.s. Ancak bence bu sene tamamen zincirlerinden kurtulup birinciliğe oynayacak
Raven - 05.01.2013, 13:36
Sony Windwos'lu model çıkartsa bir tanede ne güzel olur,bu model göz alıcı özelliklere sahip.
haymatloshan - 05.01.2013, 13:31
quote:

Orijinalden alıntı: kaan_9292

quote:

Orijinalden alıntı: cihangir12 Sony yaptımı tam yapar. Sonyden şaşmam asla. bu model varken gidip samsung apple asla almayın. Şu kaliteye şu güzelliğe bak ya. Exmor RS sensörü yeter 120Fps video kaydı biran önce çıkarsınlar artık.
60 fps olacak 1080p http://www.sony.net/SonyInfo/News/Press/201208/12-107E/index.html


1080p/60 fps, 720p/120 fps olacak.


quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Ön kamera ve flaş ışığı yok gibi gözüküyor resimlerde. Olmasını ümit ediyorum. Dört dörtlük bir cihaz geliyor. Sony bu sefer yaptı buna eminim



Flaş var, bunlarda gözükmese de başka resimlerde gözüküyor.
Ayrıca ön kamera var;
http://www.xperiablog.net/2013/01/01/sony-xperia-z-and-xperia-zl-side-by-side/


quote:

Orijinalden alıntı: cmengn

quote:

Orijinalden alıntı: abdullahkhan

Hemen bazı şeylere açıklık getireyim;
Xperia Z'de çok sağlam kasa malzemeleri kullanılıyor. Bundan dolayı maalesef arka kapak ve pil çıkarılamıyor. (Pil 2400 MaH bu arada)

Fakat cihazda 32GB dahili hafıza var ve microSD kart slotu da var.

Sony'nin CES yayını ülkemiz saatiyle Pazartesi 03.00'da başlayacak. Canlı Yayın;
http://www.sony.co.uk/discussions/community/en/community/ces2013/news

Son olarak. bu Pazartesi "En İyi Akıllı Telefon" geliyor. Genelde en iyi denilen cihazların hep bazı eksik yönleri olurdu, ancak bu cihaz dört dörtlük, hiçbir eksiği yok, fazlası var.


quote:

Orijinalden alıntı: abdullahkhan

Hemen bazı şeylere açıklık getireyim;
Xperia Z'de çok sağlam kasa malzemeleri kullanılıyor. Bundan dolayı maalesef arka kapak ve pil çıkarılamıyor. (Pil 2400 MaH bu arada)

Fakat cihazda 32GB dahili hafıza var ve microSD kart slotu da var.

Sony'nin CES yayını ülkemiz saatiyle Pazartesi 03.00'da başlayacak. Canlı Yayın;
http://www.sony.co.uk/discussions/community/en/community/ces2013/news

Son olarak. bu Pazartesi "En İyi Akıllı Telefon" geliyor. Genelde en iyi denilen cihazların hep bazı eksik yönleri olurdu, ancak bu cihaz dört dörtlük, hiçbir eksiği yok, fazlası var.

@cmngn

Hocam, cihazın boyutları biliniyor ve kalınlığı sadece 7.9 mm. Arayüz yenilendi ve çok güzel görünüyor;
http://www.youtube.com/watch?v=I9_BkIpW-og Eksik olacak hiç bir şey yok şuan için.
Düzenleme: Kamerada flaş varmış.
Provisional - 05.01.2013, 13:25
quote:

Orijinalden alıntı: abdullahkhan

Hemen bazı şeylere açıklık getireyim;
Xperia Z'de çok sağlam kasa malzemeleri kullanılıyor. Bundan dolayı maalesef arka kapak ve pil çıkarılamıyor. (Pil 2400 MaH bu arada)

Fakat cihazda 32GB dahili hafıza var ve microSD kart slotu da var.

Sony'nin CES yayını ülkemiz saatiyle Pazartesi 03.00'da başlayacak. Canlı Yayın;
http://www.sony.co.uk/discussions/community/en/community/ces2013/news

Son olarak. bu Pazartesi "En İyi Akıllı Telefon" geliyor. Genelde en iyi denilen cihazların hep bazı eksik yönleri olurdu, ancak bu cihaz dört dörtlük, hiçbir eksiği yok, fazlası var.


İnşallah eksiği olmaz hocam ama bana illaki bişe cıkacak gibi geliyor. Belki kalınlığı, belki arayuz, veya başka bişey. Ama 2400 mah batarya yeterli gibi geldi. Fakat 5 inc full hd ekrana ne kadar dayanır onu da düşünmek lazım. Batarya çıkartılabilir olsaydı yedek batara kullanılabilirdi o açıdan avantajlı olurdu. Bu durumda portatıf şarj eden cihazlardan almak gerekebilir.
cmengn - 05.01.2013, 13:23
Ön kamera ve flaş ışığı yok gibi gözüküyor resimlerde. Olmasını ümit ediyorum. Dört dörtlük bir cihaz geliyor. Sony bu sefer yaptı buna eminim
DH Misafiri - 05.01.2013, 13:23
quote:

Orijinalden alıntı: cihangir12

Sony yaptımı tam yapar. Sonyden şaşmam asla. bu model varken gidip samsung apple asla almayın. Şu kaliteye şu güzelliğe bak ya. Exmor RS sensörü yeter 120Fps video kaydı biran önce çıkarsınlar artık.

60 fps olacak 1080p

http://www.sony.net/SonyInfo/News/Press/201208/12-107E/index.html
Tesla Nikola - 05.01.2013, 13:18
Hemen bazı şeylere açıklık getireyim;
Xperia Z'de çok sağlam kasa malzemeleri kullanılıyor. Bundan dolayı maalesef arka kapak ve pil çıkarılamıyor. (Pil 2400 MaH bu arada)

Fakat cihazda 32GB dahili hafıza var ve microSD kart slotu da var.

Sony'nin CES yayını ülkemiz saatiyle Pazartesi 03.00'da başlayacak. Canlı Yayın;
http://www.sony.co.uk/discussions/community/en/community/ces2013/news

Son olarak. bu Pazartesi "En İyi Akıllı Telefon" geliyor. Genelde en iyi denilen cihazların hep bazı eksik yönleri olurdu, ancak bu cihaz dört dörtlük, hiçbir eksiği yok, fazlası var.
Provisional - 05.01.2013, 13:05
[DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=_YRiTkMytRQ]
http://www.youtube.com/watch?v=_YRiTkMytRQ
No Way Out - 05.01.2013, 12:40
quote:

Orijinalden alıntı: kanatkanat

su geçirmez ise bataryası çıkarılamaz herhalde. Sd kart da takılmıyor anladığım kadarıyla bu kötü oldu işte:(

Hocam xperia v de su gecirmez yapida ve batarya cikiyor sikinti yok yani. Ama bu tel icin henuz aciklama yok
cmengn - 05.01.2013, 12:31
Tasarım ve teknolojinin mükemmel uyumu kesinlikle 10 numara 5 yıldız
blue_key - 05.01.2013, 12:15
çok güzell
suayba - 05.01.2013, 12:14
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Kardes yaziyi oku bu alet su gecirmiyormus isi sorunu olmaz isininca soguk suyla yikarsin sogur

bu saatte ancak bu kadar gülerdim allah ne muradın varsa versin. :D
ssonerb - 05.01.2013, 12:07
quote:

Orijinalden alıntı: Akman46

bence harika sonyden başka telefonlara güvenmem asla cin mali samsunga para vermem.


Samsung Çin malı değil, G.Kore menşeili bir firmadır.Yorum yaparken bilgi sahibi olunuz.
mlhkhy - 05.01.2013, 11:44
quote:

Orijinalden alıntı: kanatkanat

su geçirmez ise bataryası çıkarılamaz herhalde. Sd kart da takılmıyor anladığım kadarıyla bu kötü oldu işte:(


Sony Xperia Go modelide sony'nin şu an hali hazırda piyasada satışta olan modeli. (Su geçirmeyen model olarak) ; micro-SD kart desteği(slotu) var... ama evet bataryası çıkarılamıyor...

e-mcani - 05.01.2013, 11:44
su geçirmez ise bataryası çıkarılamaz herhalde. Sd kart da takılmıyor anladığım kadarıyla bu kötü oldu işte:(
stalker(1979) - 05.01.2013, 11:29
bence harika sonyden başka telefonlara güvenmem asla cin mali samsunga para vermem.
Akman46 - 05.01.2013, 11:13
açıkçası böyle, bir çok teknolojik alanda başarı sağlamış (televizyon,kamera,bilgisayar vs...) bir markanın telefonu benim için öncelikli bir hal alıyor... bir kere ekran kalitesinden, kamerasından yana pek fazla şüphe duymuyorum açıkçası... ve bu telefonda özellikleriyle tam bir "amiral gemisi" lafını hakediyor... umarım, su geçirmeme ve dayanıklılık dışındaki tüm özellikleri aynı olan (olması beklenen) Xperia X modeli değilde bu Z modeli ülkemizde satışa çıkar (umarım sadece asya pazarına yönelik değildir)...
e-mcani - 05.01.2013, 10:58
Sony tasarımları hep hoşuma gitmiştir.Buda güzel görünüyor.
Recharged - 05.01.2013, 10:40
Donanimiyla tasarımıyla çok güzel telefon olmuş.Tahminim Yüksek bi fiyatla satışa sunar sony.
Odunbey - 05.01.2013, 10:34
Telefon görünüş olarak bana ne kadar cezbedici geliyorsa, arayüzü bir o kadar itici geliyor. ah sony keşke htc'ninki gibi bir arayüzünü olsaydı!
sedicovalvole - 05.01.2013, 10:17
sony bunu da mahvetme olur mu
ayzınhaym - 05.01.2013, 10:10
Umarm bu telefon tutar.
Zenci Forvet - 05.01.2013, 10:03
bu model varken gidip samsung apple asla almayın!!
08RgZDam - 05.01.2013, 10:00
Bataryası sökülebilir batarya mı? anlamadım
stalker(1979) - 05.01.2013, 09:40
S3'den geçiş yapacağım tek telefon.
Yaratık00 - 05.01.2013, 09:36
Herşeyi güzel sadece sony bana güven vermiyor. Onun dışında telefona laf yok.
12 Angry Men - 05.01.2013, 08:36
Olmuş bu telefon
kemaloztin - 05.01.2013, 08:09
Olmuş bu :)
idris - 05.01.2013, 08:03
Sony telefon da kat ettiği yolu İnşAllah pazarlama konusunda da kat eder.
Ermeydan - 05.01.2013, 06:41
Hot Gangnam Style Dancing Shaped U Disk USB Flash Memory Drive 4GB, [url=http://www.boxwill.com/p-hot_gangnam_style_dancing_shaped_u_disk_usb_flash_memory_drive_4gb_buy_hot_gangnam_style_dancing_shaped_u_disk_usb_flash_memory_drive_4gb-4458-usd.html?utm_source=www.theb9.com&utm_medium=forum&utm_campaign=ly]http://url7.me/78Ah[/url] . Promotion price : $7.99 + Free shipping !! A lot of people in the world like it so much,and you ?!!
kelisdina - 05.01.2013, 05:23
Gerek tasarım olsun, gerekse ek özellikleri bakımından Sony'nin piyasaya sürdüğü en sevdiğim akıllı telefonu.
By_57 - 05.01.2013, 05:11
Kardes yaziyi oku bu alet su gecirmiyormus isi sorunu olmaz isininca soguk suyla yikarsin sogur
DH Misafiri - 05.01.2013, 05:06
su geçirmemesi güzel özelliklerde çok iyi ama şunlar açığa kavuşturulması lazım

kamera ne kadar başarılı?
pili kaç mah?
SystemApps - 05.01.2013, 04:30
Sony den hicbir beklentim kalmadi artik. Bu telefon 2013 de tanıtılır 2014 un yarisinda turkiyeye 2000 liraya gelir ki o zAmana kadar diger markalar tarafindan daha ucuza daha yeni modeller gelir. Xperia ion u tam 1 sene bekledim fakat ayni fiyata galaxy s3 gibi htc one x gibi alternatif olunca is degisiyo.... sony boyle giderse turkiyedeki pazar payini kaybedecek.
54rambo - 05.01.2013, 04:10
Sony yaptımı tam yapar. Sonyden şaşmam asla. bu model varken gidip samsung apple asla almayın. Şu kaliteye şu güzelliğe bak ya. Exmor RS sensörü yeter 120Fps video kaydı biran önce çıkarsınlar artık.
cihangir12 - 05.01.2013, 03:47
insallah son dakika abuk subuk bir yerden kismazlar (batarya mesela)
ZZ RAT - 05.01.2013, 03:47
gelsın gorelım. belki s4 ü beklemez alırız :)
IamGambLer - 05.01.2013, 03:44
su geçirmez olması telefonun genel ısı salınımında sıkıntı yaratırmı bunu merak ettim.
alito - 05.01.2013, 03:33
olmuş bu olmuş
baysan240 - 05.01.2013, 03:02
Bu sefer oldu gibi gözüküyor beklediğim beklenilen Sony dokunuşu olmuş gibi :)
TheMidnight - 05.01.2013, 02:57
Sony'den mükemmel bir telefon geliyor.

Galaxy S3'e tercih sebebidir. En azından -görebildiğim kadarıyla- S3 gibi elde kalite hissi uyandırmayan bir telefon gibi değil. Çok şık ve kaliteli duruyor.

Fiyatı açıklansın, Türkiye'ye gelsin, 4S'ten bu telefona geçilir.
Lady GarGara - 05.01.2013, 02:46
Telefon çok şık duruyor(Hem görünüş hem özellikleriyle) ama 5 inç çok büyük değil mi?.
Sage12 - 05.01.2013, 02:35