FSR 3.0 kodlarında keşfedildi
GPUOpen kodunda yer alan detaylara göre FSR 3.0, 1'den fazla enterpolasyonlu kare oluşturma yeteneğine sahip olabilir. Ayrıca kod satırında bu rakamın dört adete kadar ulaşabileceği belirtiliyor. Dolayısıyla ölçeklendirme teknolojisi, her gerçek kare için 4 adede kadar enterpolasyonlu kare üretebilecek.
Nvidia DLSS 3.0'a rakip olabilir
AMD'nin ise FSR "FiedilityFX Süper Çözünürlük" için herhangi bir yapay zeka planı bulunmadığını belirtelim. Nitekim FSR 1 ve 2.0, donanımdan bağımsız bir şekilde geniş bir GPU yelpazesine destek sunuyor. Ancak FSR 3.0'ın daha önceki sürümlere kıyasla sürücü tarafında entegre olabileceği aktarılıyor. Bu olduğu taktirde, teknolojinin Intel/NVIDIA donanımlarına destek sunmayacağını söyleyebiliriz.
Ayrıca AMD, FSR 3.0 için hedeflenen oyun deneyiminin çok daha akıcı olacağını ve 2 kat daha fazla performans sunacağını söylüyor. Özellikle gecikme sürelerine yoğunlaşan kırmızı ekip, FSR2'den FSR3'e geçişi de olabildiğince kolay hale getirecek. FSR 3.0'ın ne zaman tamamlanıp oyunlarda tanıtılacağını ise henüz açıklamadı.
Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz. Aynısını küçükken ışıklı ayakkabımda yaşamıştım oradan biliyorum. Ayakkabıma yan bakmaktan düz yürüyemiyordum. Hava atmaktan ziyade o havayı yaşamayı tercih ederim. 7 de olsam 70 de olsam kararım değişmeyecek.
hocam 4x daha iyi direk hs attirir
Evet ama 6x scop daha iyi gider buna daha uzaktaki hedefler için. Gerektiğinde 3x'e de çekebilirsin falan :D
1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü
GENEL İSTATİSTİKLER
8274 kez okundu.
11 kişi, toplam 12 yorum yazdı.
HABERİN ETİKETLERİ
amd, Nvidia DLSS 3.0 ve